Advertentie | |
|
![]() |
|
Net even omgekleed, moet straks even weg
![]() Lichtgrijzige plooibroek DKNY Zwart shirtje met lage hals D&G Donkergrijs vestje DKNY Crèmekleurig ondergoed After Eden Zwarte pumps (ben in een "damesbui", unusual voor mij ![]() Gouden kettinkje Horloge DKNY ying/yang oorknopjes Luchtje: Kenzo Flowers |
![]() |
|
![]() |
- pennyloafers
- spijkerbroek omgeslagenniet te hoog uiteraard...niet zo van...oeh ik sta in het water laat ik maar snel m'n broek omslaan voordat hij nat word ![]() - shirtje met korte mouwen van Lacoste - blousje ralph golf - v-hals trui losjes op m'n schouders met witte biesen van Ralph Lauren Lauren mislukte knot....nee geen hockey knot ![]() Joeghee ik ga zeilen ![]() ![]()
|
![]() |
een zwarte punk broek met rode ritsen en banden:
een zwarte longsleeve met tribals een zwart cradle of filth t-shirt mijn spike's en al mijn 15 andere kettingen mijn kisten en zwart ondergoed ja en dat was het wel weer voor vandaag ik ga toch nergens heen dus hoeft toch nix speciaals te zijn????!! ![]()
|
Verwijderd
|
dezelfde broek als de vorige keer dat ik hier poste, dus paars/blauw/zwart gelapte ribbroek
lichgeel mouwloos t-shirt oranje bloesje met korte mouwen bloemetjessokken zwart slipje, zwarte bh oh, en m'n bril. Die is rood met paars. En m'n horloge, wit met gekleurde wijzers en radartjes. Laatst gewijzigd op 27-03-2003 om 14:54. |
![]() |
||
Citaat:
heeeele hoop armbanden zwart truitje met paarse mouwen aan.. dikke groen met oranje kralenketting om. Roze haar... Groene oogschaduw uuh..haar in staart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onze boot ligt nog niet in het water ![]() Ontopic: Instappers Ruitsokken Hema Roomkleurige wijde broek wit shirt Overhemd RL, rode ruit Donkerblauwe Gaastra fleecetrui Luchtje: Polo Sport, Ralph Lauren Horloge: Armani Haar: Chaos |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik draag * creme linnen broek..Zara * zelfde kleur creme mouwloos polotje van Polo * petje van Polo * horloge van Anne Klein...van m'n tante...moet ze hem maar niet laten liggen ![]() op m'n vrije dag lekker in de tuin doelloos internetten ![]()
|
zo'n beige legerbroek en daarboven een bruin vest met daaronder een blauw spagettiebandjes geval en bruine instappers en dan zit alles ook nog onder het gras en aarde want die klote hond zat weer eens vast in de struiken
![]()
|
(Roos)
lichtblauwe iets wijdere nette broek met persvouw Hilfiger wit mouwloos blousje Dockers zwarte longsleeve Sutherland ofzo zwart ceintuurtje zwarte puntige instappers Bronx zilveren slavenarmband oorbellen met diamantjes van de Bijenkorf zilverkleurig glad horloge DKNY Haar losjes opgestoken, mascara, blusher, lipgloss. |
![]() |
|
geruite pantalon
zwarte getailleerd bloesje zwarte pantykousjes zwarte pumps barnstenen armband en ketting ring met rood/bruine steen *alvast uit mn erfenis, hiephoi?* haar in een Femke coupe hoog in een staartje met een rood/bruine clip rood/bruine hoepeloorbellen, maar kleine halve hoepels geen makeup luchtje d&g light blue
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |