Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders pak je de tram naar Scheveningen. *komt zelf misschien later op de middag .. gaat eerst voetbal kijken* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij kijkt nu, ik eis dattie meegaat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "hij klinkt niet vrolijk" Had net een paar mensen van de meeting aan de telefoon, ben zelf niet gegaan .. wel kut hoe mensen aan je stem horen hoe jij je voelt ![]() Op het forum kun je lekker met smilies om je heen gooien en een vrolijke indruk maken! ![]() Pfff, weet ook niet exact wat er met me is momenteel. Had vanmiddag ff een rotbui nadat mijn pa zich gedroeg als een hooligan achter de TV ![]() ![]() Voor de mensen van de vorige meeting: ik heb trouwens echt een 10 voor mijn examen gehaald *uitslag is binnen* ![]() |
![]() |
|
*komt net thuis*
Zo dat was nog een aardig tripje met het OV, onderweg op de fiets kwam ik nog wat vrienden tegen die met de auto waren aan 't ontdekken hoe een flitspaal werkt ![]() ![]() Was gezellig, jammer dat er na het eten een boel mensen de benen namen, jullie waren zeker bang ![]() Nou ja nu weten jullie lekker niet precies hoe de tongen van Tim, Esther en mij eruit zien ![]() We hebben trouwens ook nog allemaal KvK, Bassie en Adriaan, Samson & Gert en K3 liedjes gezongen...tsja Secreet, was nu maar langer gebleven, dan had je 't nog mee kunnen maken ![]() En nu ga ik naar bedje toe, moet er morgen op 7:45 uur weer uit ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft van beide foto's met uitstekende tong* ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() *is al bijna weer blij dat hij thuis bleef* |
![]() |
|
|