Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 21:25
Verwijderd
De man van Margaritha is roze en wordt aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondwandelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2003, 21:30
bette4ever
bette4ever is offline
De man van Margaritha is opgewonden en wordt aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondwandelt.
Oud 22-03-2003, 21:33
Verwijderd
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondwandelt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:00
Verwijderd
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondhuppelt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:03
daanbanaan007
daanbanaan007 is offline
dit is echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondhuppelt als een hyperactief konijntje .
Oud 23-03-2003, 17:41
Smartie
Smartie is offline
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door een auto terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondhuppelt als een jan-petertje die een persconferentie geeft .
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:52
Verwijderd
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door een hond in een rolstoel terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondhuppelt als een jan-petertje die een persconferentie geeft .
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:03
Verwijderd
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij verkleed als koningin Beatrix in Paleis Soestdijk rondhuppelt als een jan-petertje die een persconferentie geeft.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:10
Smartie
Smartie is offline
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij verkleed feyenoord-supporter rondhuppelt als een jan-petertje die een persconferentie geeft.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:19
Verwijderd
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij als een jan-petertje op een persconferentie beeft.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De man van Margaritha is stiekem geen man dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij als een jan-petertje op een persconferentie inzake de oorlog in Irak beeft.
Oud 24-03-2003, 17:22
Smartie
Smartie is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij als een jan-petertje op een persconferentie inzake de oorlog in Irak beeft.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:15
Breg
Breg is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt hij aangereden door Juliana in een rolstoel terwijl hij als een jan-petertje op een persconferentie inzake de oorlog in Irak beeft.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:38
*gaapt*
*gaapt* is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt hij aangereden door Juliana in een elektronische rolstoel terwijl hij als een jan-petertje op een persconferentie inzake de oorlog in Irak beeft.
Oud 25-03-2003, 11:46
Smartie
Smartie is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt hij aangereden door Juliana in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse slaapwandeling .
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt hij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens zijn dagelijkse slaapwandeling
Oud 25-03-2003, 13:45
Smartie
Smartie is offline
De man van Margaritha heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt hij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens zijn dagelijkse ontmoeting met Saddam
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:40
Verwijderd
De vrouw van Bush heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Bea dus wordt zij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:54
Smartie
Smartie is offline
De vrouw van Bush heeft stiekem een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:45
Fantôme
Fantôme is offline
De vrouw van Bush heeft OPENLIJK een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam
Oud 26-03-2003, 14:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam Hoessein

tja... kwist ff nix...
Oud 26-03-2003, 14:12
Thomas
Thomas is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden en opgegeten door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij Bagdad.

Ja, ik weet het. Teveel woorden veranderd. Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden en opgegeten door Emiel Ratelband in een elektronische rolstoel tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad.
Oud 26-03-2003, 16:52
Verwijderd
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door een tank tijdens haar dagelijkse ontmoeting met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:28
Gwinnie
Gwinnie is offline
[B]De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door een tank tijdens haar dagelijkse sexpartij met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 17:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky dus wordt zij aangereden door een tank tijdens haar dagelijkse sexpartij met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad waar ook de vogelpest is uitgebroken
Oud 28-03-2003, 18:06
Smartie
Smartie is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en Osama Bin Laden tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad waar ook de vogelpest is uitgebroken
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 23:46
Verwijderd
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mij tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad te hupsen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad te hupsen

Oud 02-04-2003, 11:48
Smartie
Smartie is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een zandstorm nabij het flink verwoeste Bagdad te rollebollen .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:18
Verwijderd
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een feestje nabij het flink verwoeste Bagdad te rollebollen .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:15
Verwijderd
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een feestje op het balkon flink te rollebollen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op het balkon flink te rollebollen.
Oud 02-04-2003, 19:07
*gaapt*
*gaapt* is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op het balkon flink te rollebollen.
Oud 03-04-2003, 13:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een driehoeksverhouding met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op de keukentafel flink te rollebollen.
Oud 03-04-2003, 14:00
Gwinnie
Gwinnie is offline
De vrouw van Bush heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op de keukentafel flink te rollebollen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:04
Verwijderd
De vrouw van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op de keukentafel flink te rollebollen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De vrouw van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op de keukentafel flink te monopolyen
Oud 04-04-2003, 18:50
Verwijderd
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een vrijgezellenfeestje op de keukentafel flink te monopolyen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:59
bumblebee
bumblebee is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Monica Lewinsky maar toch loopt ze samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te monopolyen
Oud 05-04-2003, 11:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met een dubbelganger van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te monopolyen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:07
Kinshi
Kinshi is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een vuurgevecht met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met TWINTIG dubbelgangerS van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te monopolyen.
Oud 05-04-2003, 11:12
Quantes
Quantes is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een TRIOOTJE met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintigdubbelgangers van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te monopolyen.
Oud 05-04-2003, 11:45
HaMzA
HaMzA is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintigdubbelgangers van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te KRIKKEN.
Oud 05-04-2003, 13:56
Thomas
Thomas is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintig reetridders van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te krikken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintig kamikaze-piloten van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een wereldcongres op de keukentafel flink te krikken.
Oud 05-04-2003, 15:27
Verwijderd
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintig kamikaze-piloten van Saddam Hoessein en mijn cavia tijdens een zelfmoordaanslag op de keukentafel flink te krikken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:54
Smartie
Smartie is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintig kamikaze-piloten van Saddam Hoessein en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag op de keukentafel flink te krikken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:10
Grafdansertje
Grafdansertje is offline
De oma van Jan(tje) Smit heeft openlijk een triootje met Eminem en Frans Bauer maar toch loopt hij samen met twintig kamikaze-piloten van Beatrix en mijn aan sars lijdende cavia tijdens een zelfmoordaanslag op de keukentafel flink te krikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten