Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 06-05-2003 @ 12:42:
woah zelf.. haat ik buitenlanders niet.. maar buitenlanders haten ons.. ze nemen ons het recht af blank te zijn.. [..]
Zo'n uitspraak zul je toch op z'n minst flink moeten onderbouwen.
Ga je gang.
Advertentie
Oud 06-05-2003, 11:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
woah zelf.. haat ik buitenlanders niet.. maar buitenlanders haten ons.. ze nemen ons het recht af blank te zijn.. ik keur nazi's af.. maar ik vind dat we moeten kunnen uiten dat we trots zijn om blank te zijn zonder dat we nazi's genoemd worden.. negers doen dit toch ook?? mij best... maar ik wil het ook kunnen doen!
waarom wil je in vredesnaam trots zijn op je huidskleur?
Oud 06-05-2003, 12:11
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 06-05-2003 @ 11:42:
nou goed, kom dan maar eens met een verhaal hoe en waarom. Mensen die je geen serieus antwoord geven gewoon negeren.
u tell me
Oud 06-05-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 03-05-2003 @ 16:50:
waarom ik ze cool vind, ze komen op voor nederland, ze zijn tegen die uhm, ja uhm, buitenlanders dan netjes gezegd. en ik geef ze groot gelijk, want ik vind het ook een stel *******. ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar velen zijn agressief en stelen, want als je ze aankijkt, trekken ze een vies gezicht en willen je kop al verbouwen. en ze stinken... thats why
en ze stinken....

Wat ben jij dom.
Oud 06-05-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 03-05-2003 @ 16:50:
waarom ik ze cool vind, ze komen op voor nederland, ze zijn tegen die uhm, ja uhm, buitenlanders dan netjes gezegd. en ik geef ze groot gelijk, want ik vind het ook een stel *******. ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar velen zijn agressief en stelen, want als je ze aankijkt, trekken ze een vies gezicht en willen je kop al verbouwen. en ze stinken... thats why
Ik ben bang dat ik ook een vies gezicht ga trekken als jij me aankijkt..
Oud 06-05-2003, 13:12
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
a new nose schreef op 06-05-2003 @ 13:13:
en ze stinken....

Wat ben jij dom.
ze stinken ook meestal ,ken genoeg marokkanen en als die me aan hand geven ruikt mijn hele hand naar zweet of fockign bah ik ken die geur niet uitleggen et stinkt gewoon.En dit is geen bullshit want meer dan 50 % van de marokkanen die ken stinken en als jij er geen ontmoet hebt moet je niet zeiken dat ze niet stinken
Oud 06-05-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 06-05-2003 @ 14:12:
ze stinken ook meestal ,ken genoeg marokkanen en als die me aan hand geven ruikt mijn hele hand naar zweet of fockign bah ik ken die geur niet uitleggen et stinkt gewoon.En dit is geen bullshit want meer dan 50 % van de marokkanen die ken stinken en als jij er geen ontmoet hebt moet je niet zeiken dat ze niet stinken
Werk eens een dagje in een supermarkt en let eens op hoeveel 100% autochtone (vooral wat oudere lui) verschrikkelijk stinken. De marrokanen die ik ken ruiken juist allemaal wel goed..zeker de jongeren.
Oud 06-05-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
ik hoop voor jou dat een marokkaan dit leest
Oud 06-05-2003, 15:16
meem
meem is offline
Citaat:
nou en! iedereen stinkt

behalve ik. tenzij ik uit de oefenruimte kom
Oud 06-05-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
meem schreef op 06-05-2003 @ 16:16:
nou en! iedereen stinkt

behalve ik. tenzij ik uit de oefenruimte kom
leuk he , drummen...
Oud 06-05-2003, 15:43
]{ing
]{ing is offline
ach in tsjechië stinken ze ook allemaal naar zweet
Oud 06-05-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 06-05-2003 @ 13:11:
u tell me
oke:

waarom?
Oud 06-05-2003, 15:57
Koning
Koning is offline
Citaat:
Glow schreef op 06-05-2003 @ 12:51:
Zo'n uitspraak zul je toch op z'n minst flink moeten onderbouwen.
Ga je gang.

nou voorbeeld een... je wil niet weten hoe buitenlands (natuurlijk niet alle) over ons denken.. je zou in eeen islamitisch land
eens een kerk plaatsen!

ze zouden de islam hier moeten verbieden, ze vinden ons allemaal maar christenhonden... de mannen (meestal oudere generatie) zit de hele dag wat in het koffiehuis naar de arabische zenders te kijken en thuis wat hun vrouw meppe.. ga toch terug naar je grot!!! leer nl. zo niet flikker maar op...

mijn moeder hoort over buitenlandse mensen die na 10 jaar nog steeds geen woord nl. spreken

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 16:01.
Oud 06-05-2003, 16:08
Rocksaan
Rocksaan is offline
Nu heb je alleen maar nog meer om te onderbouwen
Oud 06-05-2003, 16:13
Koning
Koning is offline
ik heb onderbouwd waarom ze ons haten (christendom)
waarom ik hun haat (hun opstelling tov ons)
en zodra wij het maar over witte mensen hebben is het al racisme
Oud 06-05-2003, 16:24
on the moon
on the moon is offline
wat een onzin dat het nu over de geur van iemand gaat zeg! heb je geen beter argument te verzinnen, begin je maar over uiterlijke kenmerken of over geur. ik zie het al voor me: ja, ik haat je, want je stinkt....
dat doe ik toch ook niet als een vriend/vriendin van me niet zo fris geurt???
Oud 06-05-2003, 16:28
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
nou voorbeeld een... je wil niet weten hoe buitenlands (natuurlijk niet alle) over ons denken.. je zou in eeen islamitisch land
wat een generalisatie
Oud 06-05-2003, 16:31
Rocksaan
Rocksaan is offline
chinees eten stinkt ook, denk dat ik nu maar beter een hekel ga hebben aan chinzen
Oud 06-05-2003, 16:39
meem
meem is offline
Citaat:
a new nose schreef op 06-05-2003 @ 16:18:
leuk he , drummen...
t maakt me er zekor niet sexier op. haha
Oud 06-05-2003, 16:49
Koning
Koning is offline
trouwes... blanke mense schijnen ook best te stinke!
Oud 06-05-2003, 17:25
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Sync schreef op 06-05-2003 @ 16:57:
eens een kerk plaatsen!

ze zouden de islam hier moeten verbieden, ze vinden ons allemaal maar christenhonden... de mannen (meestal oudere generatie) zit de hele dag wat in het koffiehuis naar de arabische zenders te kijken en thuis wat hun vrouw meppe.. ga toch terug naar je grot!!! leer nl. zo niet flikker maar op...

mijn moeder hoort over buitenlandse mensen die na 10 jaar nog steeds geen woord nl. spreken
Ik ben niet helemaal oneens met wat je zegt, maar om er toch nader op in te gaan vind ik dat je eerst zou moeten verdiepen in wat iemands situatie is wil je er over oordelen. Waar jij het over hebt zijn de immigraten die wij na de oorlog hier naar toe hebben gehaald om de boel op de bouwen (dit waren ook grieken en portugezen) En nog steeds willen wij het vuile werk niet doen. Er zijn zat westerlingen die in een arabisch land wonen die de taal niet leren en net zoals buitenlanders hier hun eigen gemeenschap creeren.

De Islam wordt net zoals vele andere religies misbruikt. Je zou eerst de qoran moeten lezen of op zijn minst de basis principes van de islam kennen wil je er iets over zeggen. tenslotte, Religie is iets anders dan cultuur.

Veel mensen weten niet dat de islam zegt dat de Tora (jodendom) het eerste boek is, de bijbel (christendom) het tweede boek, en dat de Qoran een bevestiging en het slot is van beide. De islam erkent daarom juist alle profeten, ook jezus.

Overigens, Niet alle arabieren zijn moslim, er zijn ook christelijke arabieren groeperingen in islamitische landen (ben zo even hun naam vergeten, en ik bedoel ook niet bekeerde) en je kunt wel bedenken dat hun ook hun eigen kerk hebben. Zelf heb ik in een Islamitisch land gewoond (dus ik spreek uit ervaringen) en daar heb je wel degelijk kerken. Natuurlijk niet historische gebouwen zoals we die hier kennen.
Oud 06-05-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 06-05-2003 @ 16:57:
eens een kerk plaatsen!

Generalisering. Er zijn Nederlanders die de hele dag op hun luie flikker zitten, hun vrouw commanderen, Nederlandstalige muziek luisteren (het liefst op een hoog volume), niet-gelovigen heidenen vinden en geen woord over de grens spreken. Hé, alle Nederlanders zijn zo.
I.p.v. door een discriminerende houding aan te nemen de problemen te vergroten moet je de problemen aanpakken.
Oud 06-05-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of die Marokkanen jou nog de hand willen schudden nadat ze gelezen hebben hoe jij over hen denkt. Maar vertel eens, je kent blijkbaar Marokkanen. Zijn dat reli-fanaten, boeffies, drugsdealers, werkelozen, spreken ze Nederlands? Als je de eerste vier vragen ontkennend kunt beantwoorden, en de laatste positief wil ik hier geen generalisatie meer lezen.
Oud 06-05-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 06-05-2003 @ 16:43:
Oud 06-05-2003, 20:01
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-05-2003 @ 19:19:
Ik vraag me af of die Marokkanen jou nog de hand willen schudden nadat ze gelezen hebben hoe jij over hen denkt. Maar vertel eens, je kent blijkbaar Marokkanen. Zijn dat reli-fanaten, boeffies, drugsdealers, werkelozen, spreken ze Nederlands? Als je de eerste vier vragen ontkennend kunt beantwoorden, en de laatste positief wil ik hier geen generalisatie meer lezen.
ze spreken zeker nederlands en ze hebbe werk
Oud 06-05-2003, 20:02
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
a new nose schreef op 06-05-2003 @ 16:05:
ik hoop voor jou dat een marokkaan dit leest
en wat wil die me gaan doen ? ik heb al vaker tegen marokkanse jongens gezegd die ik ken dat ze stinke en HET is niet zoals iedereen wel es naar zweet sinkt maar et is gewoon waar ze allemala naar ruiken EEN MAROKKAAN
Oud 06-05-2003, 20:04
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
]{ing schreef op 06-05-2003 @ 16:43:
hoor hem nou ,pro moslems fan
Oud 06-05-2003, 20:07
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 06-05-2003 @ 21:02:
en wat wil die me gaan doen ? ik heb al vaker tegen marokkanse jongens gezegd die ik ken dat ze stinke en HET is niet zoals iedereen wel es naar zweet sinkt maar et is gewoon waar ze allemala naar ruiken EEN MAROKKAAN
ja chinezen ruiken ook naar chinees eten, en chinees eten stinkt. En dus??
Oud 06-05-2003, 20:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ben jij echt? whehehe
Oud 06-05-2003, 20:32
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-05-2003 @ 21:26:
ben jij echt? whehehe
jij whehehhe ,grappig hoor
Oud 06-05-2003, 20:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 06-05-2003 @ 21:32:
jij whehehhe ,grappig hoor
je moet het mij niet vertellen
Oud 06-05-2003, 20:34
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 06-05-2003 @ 21:07:
ja chinezen ruiken ook naar chinees eten, en chinees eten stinkt. En dus??
jah maar het si gewoon een feit marokkanen stinken meer ,hoezo ? wat dacht je van hygiene en boeit me geen fuck of ze nou stinken of niet ik reageerde gewoon op iemand z'n reactie
Oud 06-05-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 06-05-2003 @ 21:01:
ze spreken zeker nederlands en ze hebbe werk
Dan weet je dus dat er genoeg Marokkanen zijn die niet extremistisch denken of treinlijnen cq. winkelcentra terroriseren. Dan zijn we er toch uit?
Oud 06-05-2003, 21:38
Q
Q is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:26:
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?
Ik zie ze van een afstandje ook wel lopen, er woont immers iemand bij mij in de straat die openlijk wilt laten zien waar die voor staat met 2 enorme adelaren op zn vuilnesbakken. Maar goed, het zijn over het algemeen wel dezelfde type mensen. Beetje aparte manier van kijken en zo stoer mogelijk en zo emotieloos (op woede na) over proberen te kijken. Maar dat zijn de mensen die van buiten er erg op lijken. Nu heb ik nog niks gehoord (op pagina 1 dus van dit topic) over de mensen die het alleen van binnen zijn. Die ken ik dus ook, je ziet aan de buitenkant niet wat ze denken en dat willen ze ook niet. Ze denken: "laat al die gasten maar dom doen, laat ze maar showen... maar ik weet wel hoe het allemaal in elkaar zit". Dat zijn dus normale mensen die niet opvallen maar ondertussen enorm veel weten te vertellen van het neonazisme. Je kunt het dus verbieden om te laten zien, maar de werkelijke aard zul je nooit zien, je zult nooit zien wat iemand van binnen denkt, of wat iemand als de waarheid acht te zien.

Daarom heb ik meer het gevoel dat mensen die inderdaad met een lonsdale trui lopen bij een groep willen voelen. Zo stoer van buiten over willen komen maar ze zijn zo onzeker als het maar zijn kan. Ze vinden het eng om een eenling te zijn, daarom zoeken ze comfort bij een grote groep zoals de neonazi's, het is immers makkelijker te haten dan lief te hebben. Vele merken later ook op dat wat ze doen of wat ze uitstralen eigenlijk helemaal niet zo stoer is, andere zullen het nooit zien.

Je kunt om deze mensen lachen, maar dat maakt hun niets uit, je kunt ze dingen verbieden (wat alleen tot ergere haat leid) Je kunt de mensen ook laten zien waar ze mee bezig zijn, maar dat doen we niet, want dat vinden wij (degene die dr over zeiken) ook weer te moeilijk.

Kortom, naar mijn mening zijn de mensen die in het topic worden besproken mensen met een aandachtsprobleem. Je kunt er wel om lachen, je kunt er keihard tegenin gaan, maar vuur vecht je niet met vuur... dan maak je het alleen maar erger.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:42.
Oud 06-05-2003, 22:12
Firestarter
Firestarter is offline
Hmmmmmm............ Jaja, t is wat...... al dat gedoe rondom nazi's.....

't zijn gewoon rare luitjes, als ze eens ff kijken hoe het in het verleden is gegaan, wordt hen toch alles duidelijk, zou je zeggen????????????

Pak je geschiedenisboekje erbij, zoals al eerder gezegd, en leer dr es wat van !!!!!!!!!!!
Oud 06-05-2003, 22:38
Firestarter
Firestarter is offline
Eyehhhh.., maarreh,... waar is ons 'slachtoffertje' SSanne gebleven??

Stuk *********, waar ben je nou naartoe gevlucht ?!?!! Op kamp?
Oud 07-05-2003, 07:52
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Q schreef op 06-05-2003 @ 22:38:
Ik zie ze van een afstandje ook wel lopen, er woont immers iemand bij mij in de straat die openlijk wilt laten zien waar die voor staat met 2 enorme adelaren op zn vuilnesbakken. Maar goed, het zijn over het algemeen wel dezelfde type mensen. Beetje aparte manier van kijken en zo stoer mogelijk en zo emotieloos (op woede na) over proberen te kijken. Maar dat zijn de mensen die van buiten er erg op lijken. Nu heb ik nog niks gehoord (op pagina 1 dus van dit topic) over de mensen die het alleen van binnen zijn. Die ken ik dus ook, je ziet aan de buitenkant niet wat ze denken en dat willen ze ook niet. Ze denken: "laat al die gasten maar dom doen, laat ze maar showen... maar ik weet wel hoe het allemaal in elkaar zit". Dat zijn dus normale mensen die niet opvallen maar ondertussen enorm veel weten te vertellen van het neonazisme. Je kunt het dus verbieden om te laten zien, maar de werkelijke aard zul je nooit zien, je zult nooit zien wat iemand van binnen denkt, of wat iemand als de waarheid acht te zien.

Daarom heb ik meer het gevoel dat mensen die inderdaad met een lonsdale trui lopen bij een groep willen voelen. Zo stoer van buiten over willen komen maar ze zijn zo onzeker als het maar zijn kan. Ze vinden het eng om een eenling te zijn, daarom zoeken ze comfort bij een grote groep zoals de neonazi's, het is immers makkelijker te haten dan lief te hebben. Vele merken later ook op dat wat ze doen of wat ze uitstralen eigenlijk helemaal niet zo stoer is, andere zullen het nooit zien.

Je kunt om deze mensen lachen, maar dat maakt hun niets uit, je kunt ze dingen verbieden (wat alleen tot ergere haat leid) Je kunt de mensen ook laten zien waar ze mee bezig zijn, maar dat doen we niet, want dat vinden wij (degene die dr over zeiken) ook weer te moeilijk.

Kortom, naar mijn mening zijn de mensen die in het topic worden besproken mensen met een aandachtsprobleem. Je kunt er wel om lachen, je kunt er keihard tegenin gaan, maar vuur vecht je niet met vuur... dan maak je het alleen maar erger.
daar had ik nog niet eens over na gedacht. ik ken ook een jongen die er heel normaal uitziet, in ieder geval absoluut NIET als neonazi, en die de opvattingen van Hitler helemaal zo slecht nog niet vindt. hij weet er heel veel over en is ook absoluut niet dom. hij is niet heel fanatiek, dus niet een 'neonazi', maar hij zou wel betere standpunten hebben om zich te verdedigen dan die SSanne-gasten hier.
denken jullie dat deze mensen een grotere bedreiging zijn omdat ze gewoon een goed verstand hebben die naar het nazisme neigt?
Oud 07-05-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 07-05-2003 @ 08:52:
daar had ik nog niet eens over na gedacht. ik ken ook een jongen die er heel normaal uitziet, in ieder geval absoluut NIET als neonazi, en die de opvattingen van Hitler helemaal zo slecht nog niet vindt. hij weet er heel veel over en is ook absoluut niet dom. hij is niet heel fanatiek, dus niet een 'neonazi', maar hij zou wel betere standpunten hebben om zich te verdedigen dan die SSanne-gasten hier.
denken jullie dat deze mensen een grotere bedreiging zijn omdat ze gewoon een goed verstand hebben die naar het nazisme neigt?
Dan zul je moeten kijken naar welke plek deze mensen in het geheel vormen. Ook hoe relevant 'bedreiging' is.
Oud 07-05-2003, 10:11
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-05-2003 @ 19:15:
Generalisering. Er zijn Nederlanders die de hele dag op hun luie flikker zitten, hun vrouw commanderen, Nederlandstalige muziek luisteren (het liefst op een hoog volume), niet-gelovigen heidenen vinden en geen woord over de grens spreken. Hé, alle Nederlanders zijn zo.
I.p.v. door een discriminerende houding aan te nemen de problemen te vergroten moet je de problemen aanpakken.
Ik wordt ook zo moe van dat gegeneraliseer. Wat eeen enorme belediging voor de vele Marrokanen in Nederland die wel goed hun best doe. Het zal je maar gezegd worden. Je werkt je de hele dag de tering en aan het eind van de dag wordt je door een of andere gefrustreerde Nederlander gezegd dat alle Marrokanen alleen in een koffiehuis zitten
Oud 07-05-2003, 10:23
Mister Nygaard
[/QUOTE]

Wat is goed verstand. dat is natuurlijk subjectief. Iemand die slim is kan ook een psychopaat zijn. En ik vind persoonliijk dat iemand die een systeem wel zou steunen, dat eens 6 miljoen mensen naar de andere wereld hielp, omdat ze van een ander ras zijn, niet een verstandig mens, maar wie ben ik. We leven een vrij land om te denken en te zeggen wat we willen. Stel je voor als er opnieuw een totalitair bewind zou komen en de vrijheid van meninguiting zou worden afgeschaft......Mensen die Nazisme steunen steunen ook de onvrijheid alle neuzen een kant op enzovoorts. Dus ik vind het sowieso een eng iemand. gevaarlijk tsja potentieel wel als er meer steun voor nazisme zou bestaan.
Oud 07-05-2003, 10:25
Mister Nygaard
Citaat:
woah zelf.. haat ik buitenlanders niet.. maar buitenlanders haten ons.. ze nemen ons het recht af blank te zijn.. ik keur nazi's af.. maar ik vind dat we moeten kunnen uiten dat we trots zijn om blank te zijn zonder dat we nazi's genoemd worden.. negers doen dit toch ook?? mij best... maar ik wil het ook kunnen doen!
Huidskleur is tsja eigenlijk onbelangrijk
Oud 07-05-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Mister Nygaard schreef op 07-05-2003 @ 11:11:
Ik wordt ook zo moe van dat gegeneraliseer. Wat eeen enorme belediging voor de vele Marrokanen in Nederland die wel goed hun best doe. Het zal je maar gezegd worden. Je werkt je de hele dag de tering en aan het eind van de dag wordt je door een of andere gefrustreerde Nederlander gezegd dat alle Marrokanen alleen in een koffiehuis zitten
Het leuke is dat de Marokkanen die wel in het koffiehuis zitten van de oudere generatie is en veelal afgekeurd zijn door het zware werk dat ze in de jaren '70 verricht hebben. Die mensen hebben zich dus letterlijk kapot gewerkt.
Oud 07-05-2003, 10:27
Verwijderd
Ach, je kunt het hooguit eens zijn met zijn economische opvattingen. Voordat Hitler radicaliseerde kun je die gewoon in een wetenschappelijk perspectief bekijken. Dat geldt trouwens ook voor de jodenvervolging, alleen die kun je onmogelijk gebruiken om iets goeds mee te bereiken. Er was geen grond voor en geen excuus.

En ach, "echte" neo-nazi's...bestaan ze nog? Ik denk dat het grootste gedeelte van Nederland stiekem ook wel alle moslims en negers de grens over zou zetten als ze de kans zouden krijgen. Er is veel sluimerende xenofobie.

Nederland is namelijk helemaal niet tolerant. Nederland is onverschillig.
Oud 07-05-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 07-05-2003 @ 08:52:

nee, het percentage 'slimmere' nazi's is nogal klein.
Oud 07-05-2003, 11:56
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-05-2003 @ 21:47:
Dan weet je dus dat er genoeg Marokkanen zijn die niet extremistisch denken of treinlijnen cq. winkelcentra terroriseren. Dan zijn we er toch uit?
ja 1 % de rest is tuig
Oud 07-05-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 12:56:
ja 1 % de rest is tuig
geef maar een statestiek, dan geloof ik je graag
Oud 07-05-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 12:56:
ja 1 % de rest is tuig
Toch grappig dat zowel jij als ik dan precies die ene procent kent. Ik denk dat het eerder andersom is.
Oud 07-05-2003, 12:32
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-05-2003 @ 13:20:
Toch grappig dat zowel jij als ik dan precies die ene procent kent. Ik denk dat het eerder andersom is.
hahahahahha laat me aub niet lachen

komop eej of het eens of niet eens met me bent HET MAROKKANSE VOLK = een TUIG volk als je statistieken wil zien kijk je maar op internet.Turken zin nog minder erg maar marokkanen hebben het egwoon van hun cultuur ,moeten ze maar aanpassen dan ,ga jij maar lekker ff naar marokko probeer jij daar es een christelijke school te openen je kop wordt er meteen afgehakt ja en hier overal izmir shop en die moskees en die scholen ,als ze hier naar toe komen moeten ze aanpassen ,ik ben ZELF een buitenlander en ik heb dit moeten doen ok

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 12:38.
Oud 07-05-2003, 12:32
Verwijderd
wat nou ook grappig is is dat de marokkanen meegeholpen hebben in de strijd tegen nazi-duitsland in de 2e wereldoorlog...

maar vinden de "nazi's" ook dat wij dan ook moeten oprotten uit afrika enzo?
if uit het caribisch gebied?
Oud 07-05-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 13:32:
hahahahahha laat me aub niet lachen
Nee geen 1% natuurlijk, maar 10% lijkt me reëel. Waar ik woon is het wel zo, en ik woon in een stad met behoorlijk veel inwoners van Marokkaanse afkomst. Er is hier een groep van ca. 200 Marokkaanse jongeren dat overlast veroorzaakt, de rest is oké.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten