Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ben jij dom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
behalve ik. tenzij ik uit de oefenruimte kom
||
Citaat:
nou voorbeeld een... je wil niet weten hoe buitenlands (natuurlijk niet alle) over ons denken.. je zou in eeen islamitisch land eens een kerk plaatsen! ![]() ze zouden de islam hier moeten verbieden, ze vinden ons allemaal maar christenhonden... de mannen (meestal oudere generatie) zit de hele dag wat in het koffiehuis naar de arabische zenders te kijken en thuis wat hun vrouw meppe.. ga toch terug naar je grot!!! leer nl. zo niet flikker maar op... mijn moeder hoort over buitenlandse mensen die na 10 jaar nog steeds geen woord nl. spreken
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 16:01. |
![]() |
|
wat een onzin dat het nu over de geur van iemand gaat zeg! heb je geen beter argument te verzinnen, begin je maar over uiterlijke kenmerken of over geur. ik zie het al voor me: ja, ik haat je, want je stinkt....
![]() dat doe ik toch ook niet als een vriend/vriendin van me niet zo fris geurt???
||
![]() |
Citaat:
De Islam wordt net zoals vele andere religies misbruikt. Je zou eerst de qoran moeten lezen of op zijn minst de basis principes van de islam kennen wil je er iets over zeggen. tenslotte, Religie is iets anders dan cultuur. Veel mensen weten niet dat de islam zegt dat de Tora (jodendom) het eerste boek is, de bijbel (christendom) het tweede boek, en dat de Qoran een bevestiging en het slot is van beide. De islam erkent daarom juist alle profeten, ook jezus. Overigens, Niet alle arabieren zijn moslim, er zijn ook christelijke arabieren groeperingen in islamitische landen (ben zo even hun naam vergeten, en ik bedoel ook niet bekeerde) en je kunt wel bedenken dat hun ook hun eigen kerk hebben. Zelf heb ik in een Islamitisch land gewoond (dus ik spreek uit ervaringen) en daar heb je wel degelijk kerken. Natuurlijk niet historische gebouwen zoals we die hier kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
I.p.v. door een discriminerende houding aan te nemen de problemen te vergroten moet je de problemen aanpakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom heb ik meer het gevoel dat mensen die inderdaad met een lonsdale trui lopen bij een groep willen voelen. Zo stoer van buiten over willen komen maar ze zijn zo onzeker als het maar zijn kan. Ze vinden het eng om een eenling te zijn, daarom zoeken ze comfort bij een grote groep zoals de neonazi's, het is immers makkelijker te haten dan lief te hebben. Vele merken later ook op dat wat ze doen of wat ze uitstralen eigenlijk helemaal niet zo stoer is, andere zullen het nooit zien. Je kunt om deze mensen lachen, maar dat maakt hun niets uit, je kunt ze dingen verbieden (wat alleen tot ergere haat leid) Je kunt de mensen ook laten zien waar ze mee bezig zijn, maar dat doen we niet, want dat vinden wij (degene die dr over zeiken) ook weer te moeilijk. Kortom, naar mijn mening zijn de mensen die in het topic worden besproken mensen met een aandachtsprobleem. Je kunt er wel om lachen, je kunt er keihard tegenin gaan, maar vuur vecht je niet met vuur... dan maak je het alleen maar erger. Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:42. |
![]() |
|
![]() |
Hmmmmmm............ Jaja, t is wat...... al dat gedoe rondom nazi's.....
't zijn gewoon rare luitjes, als ze eens ff kijken hoe het in het verleden is gegaan, wordt hen toch alles duidelijk, zou je zeggen???????????? Pak je geschiedenisboekje erbij, zoals al eerder gezegd, en leer dr es wat van !!!!!!!!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
denken jullie dat deze mensen een grotere bedreiging zijn omdat ze gewoon een goed verstand hebben die naar het nazisme neigt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
daar had ik nog niet eens over na gedacht. ik ken ook een jongen die er heel normaal uitziet, in ieder geval absoluut NIET als neonazi, en die de opvattingen van Hitler helemaal zo slecht nog niet vindt. hij weet er heel veel over en is ook absoluut niet dom. hij is niet heel fanatiek, dus niet een 'neonazi', maar hij zou wel betere standpunten hebben om zich te verdedigen dan die SSanne-gasten hier.
denken jullie dat deze mensen een grotere bedreiging zijn omdat ze gewoon een goed verstand hebben die naar het nazisme neigt? [/QUOTE] Wat is goed verstand. dat is natuurlijk subjectief. Iemand die slim is kan ook een psychopaat zijn. En ik vind persoonliijk dat iemand die een systeem wel zou steunen, dat eens 6 miljoen mensen naar de andere wereld hielp, omdat ze van een ander ras zijn, niet een verstandig mens, maar wie ben ik. We leven een vrij land om te denken en te zeggen wat we willen. Stel je voor als er opnieuw een totalitair bewind zou komen en de vrijheid van meninguiting zou worden afgeschaft......Mensen die Nazisme steunen steunen ook de onvrijheid alle neuzen een kant op enzovoorts. Dus ik vind het sowieso een eng iemand. gevaarlijk tsja potentieel wel als er meer steun voor nazisme zou bestaan.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, je kunt het hooguit eens zijn met zijn economische opvattingen. Voordat Hitler radicaliseerde kun je die gewoon in een wetenschappelijk perspectief bekijken. Dat geldt trouwens ook voor de jodenvervolging, alleen die kun je onmogelijk gebruiken om iets goeds mee te bereiken. Er was geen grond voor en geen excuus.
En ach, "echte" neo-nazi's...bestaan ze nog? Ik denk dat het grootste gedeelte van Nederland stiekem ook wel alle moslims en negers de grens over zou zetten als ze de kans zouden krijgen. Er is veel sluimerende xenofobie. Nederland is namelijk helemaal niet tolerant. Nederland is onverschillig. |
![]() |
||
Citaat:
komop eej of het eens of niet eens met me bent HET MAROKKANSE VOLK = een TUIG volk als je statistieken wil zien kijk je maar op internet.Turken zin nog minder erg maar marokkanen hebben het egwoon van hun cultuur ,moeten ze maar aanpassen dan ,ga jij maar lekker ff naar marokko probeer jij daar es een christelijke school te openen je kop wordt er meteen afgehakt ja en hier overal izmir shop en die moskees en die scholen ,als ze hier naar toe komen moeten ze aanpassen ,ik ben ZELF een buitenlander en ik heb dit moeten doen ok Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 12:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Muziek |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld ridderke | 154 | 23-02-2004 22:48 | |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK* damaetas | 148 | 09-06-2003 00:10 | |
Neonazi's willen vechten voor Saddam Suqeunse | 40 | 04-03-2003 18:41 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |