Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 02-09-2003 @ 15:25:
hij zat er 2 dagen in. ik dacht gewoon dat mijn lip eraan moest wennen en dat hij weer even ontstoken was omdat ze dat ringetje er hardhandig doorheen had gestouwd. maar het deed toch wel achterlijk veel pijn en ging ook niet over.
Hmm. Ik moest zowieso in het begin een staafje, omdat je het dan makkelijker heen en weer kan halen om schoon te maken...
Dus, beetje vaag allemaal. Het is natuurlijk logisch dat een te klein ringetje nooit goed voor je is, zowieso als het erg veel pijn doet, klopt er iets niet.
Advertentie
Oud 05-09-2003, 10:50
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
rodina schreef op 04-09-2003 @ 19:43:
Bij sommige jongens is het zooo geil

Naja ik kijk wel, ik vind 't wel gaaf. Dus 't groeit gewoon weer dicht?
Wat betaal je gemiddeld voor zo'n ding?
in nijmegen zo'n 25-30 euro geloof k....
Oud 06-09-2003, 12:14
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Noé schreef op 03-09-2003 @ 20:31:
neeee rodien, dat is kei lelijk! neem dan zo'n labret.
Inderdaad! Ik vind wenkbrauwpiercings bij meisjes echt ontzettend ordinair, neem dan idd een kleine lippiercing. "Zelfs" een miniscuul neusdiamantje is nog minder ordinair. Of neem een madonna dat zou je echt uberkoel staan!
Oud 06-09-2003, 12:16
Gwen.
Gwen. is offline
Heb zelf nou btw een ringetje/knopje in mijn lip en ik wil heel graag een madonna of marylin of medusa erbij, wat is het mooist? Medusa vind ik heel mooi in combinatie met want dat is dan symmetrisch maar vind een marylin of madonna an sich mooier. Een marylin zit lager en dichter bij je lip en een madonna zit wat hoger, zeg maar in het "rimepltje" van neus naar mondhoek.
Oud 06-09-2003, 16:37
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 06-09-2003 @ 13:16:
Heb zelf nou btw een ringetje/knopje in mijn lip en ik wil heel graag een madonna of marylin of medusa erbij, wat is het mooist? Medusa vind ik heel mooi in combinatie met want dat is dan symmetrisch maar vind een marylin of madonna an sich mooier. Een marylin zit lager en dichter bij je lip en een madonna zit wat hoger, zeg maar in het "rimepltje" van neus naar mondhoek.
ik snap nog niet waar alledrie precies zitten
Oud 06-09-2003, 18:37
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 06-09-2003 @ 13:14:
Inderdaad! Ik vind wenkbrauwpiercings bij meisjes echt ontzettend ordinair, neem dan idd een kleine lippiercing. "Zelfs" een miniscuul neusdiamantje is nog minder ordinair. Of neem een madonna dat zou je echt uberkoel staan!
over ordinair gesproken pff
maargoed meningen verschillen he
Oud 07-09-2003, 11:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Firefly schreef op 06-09-2003 @ 17:37:

Madonna of Marilyn of Monroe

Medusa
Oud 07-09-2003, 11:23
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Firefly schreef op 06-09-2003 @ 17:37:
Een marylin zit lager dan een madonna, dat heb ik me iig door mijn piercer laten vertellen. Marylin zit net boven je lip en een madonna hoger. Marylin en monroe is idd hetzelfde dacht ik.
Oud 07-09-2003, 11:25
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 06-09-2003 @ 19:37:
over ordinair gesproken pff
maargoed meningen verschillen he
Inderdaad, meningen verschillen, ik vind dat persoonlijk een ontzettend mooie piercing. Maar snap ook goed waarom mensen het een ordinaire piercing vinden want veel mensen dragen hem heel ordinair met dikke gouden knoppen erin. Vind een wenkbrauwpiercing persoonlijk altijd ordinair.(wijziging) voor dames, bij heren kan het nog wel eens ok staan.
Oud 07-09-2003, 12:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 07-09-2003 @ 12:53:
Brr, lelijk, die van die afbeeldingen.
Sorry, iets beters kon ik niet vinden
Oud 07-09-2003, 12:37
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-09-2003 @ 12:10:
[afbeelding]
Madonna of Marilyn of Monroe

[afbeelding]
Medusa
dankje

Madonna/Monroe vind ik lelijk
Medusa vind ik dan nog mooier
Oud 07-09-2003, 12:55
Gwen.
Gwen. is offline
Ik weet het niet zo goed meer.. Die littekens komen ook op een zo duidelijke plek
Oud 07-09-2003, 13:08
Fleur
Fleur is offline
Zo'n medusa heb ik nog nooit gezien, vind t ook niet zo mooi...maar wel leuker dan een madonna/marilyn...
Oud 07-09-2003, 18:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 07-09-2003 @ 13:55:
Ik weet het niet zo goed meer.. Die littekens komen ook op een zo duidelijke plek
Nee een labret-litteken valt niet op zeker, of heb jij zo'n mega-zoeloelip?

Ik vind ze allebei wel mooi, maar niet in combinatie met een labret (of andere gezichtspiercing what so ever)..
Oud 07-09-2003, 20:26
muckymouse
muckymouse is offline
medusa is mooi, maar lijkt me zwaar irritant zitten bij dat peesje van je bovenlip.

Wat quasy zegt had ik ook, eerst had ik een lage labret : eruit gehaald omdat m'n tandvlees irriteerde. 4 weken geleden dan een ringetje genomen net onder m''n lip, die zit niet tegen m'n tanden aan, maar m'n lip zwol op en het ringetje was toen veel te klein. resultaat een kapotte lip aan de binnenkant. Toen heb ik m'n oude labret erin gedaan totdat het genezen was, en nu m'n lip niet dik meer is kan gewoon dat ene ringetje er weer in.
hoera...
Oud 07-09-2003, 20:28
muckymouse
muckymouse is offline
oja het litteken van m'n lage labret zie je nog wel zitten, maar tis zo klein dat je het alleen ziet wanneer je het weet.

ook wassie binnen 1 dag alweer dichtgegroeid
Oud 08-09-2003, 07:27
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-09-2003 @ 19:50:
Nee een labret-litteken valt niet op zeker, of heb jij zo'n mega-zoeloelip?
Hij zit net onder mijn lip en je lip hangt daar toch altijd een klein stukje over, die andere zitten gewoon midden in een "wit vlak"
Oud 08-09-2003, 21:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
een medusa kan heel erg mooi staan, maar je moet er wel echt een hoofd voor hebben, een madonna vind ik niet zo mooi.
een meisje dat ik ken heeft en een lippierce én een medusa, en dat mijn vrienden kan ik je níet aanraden want het ziet er niet uit.
Oud 09-09-2003, 00:22
publicharakiri
publicharakiri is offline
..een neusbrug piercing, een septum piercing, een lippiercing en een neusvleugel piercing

foto

zo!
Oud 09-09-2003, 08:35
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 08-09-2003 @ 22:23:
een medusa kan heel erg mooi staan, maar je moet er wel echt een hoofd voor hebben, een madonna vind ik niet zo mooi.
een meisje dat ik ken heeft en een lippierce én een medusa, en dat mijn vrienden kan ik je níet aanraden want het ziet er niet uit.
Nou ik heb ook een meisje gezien op LL die het had, stond btw ook in de Viva, en dat stond echt super. En haar zusje had een lippierce en een madonna en dat stond ook echt dik mooi.
Oud 09-09-2003, 20:30
Toddek
Toddek is offline
ja precies ik vind dat juidt ook heel vet staan.
Oud 10-09-2003, 17:32
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
publicharakiri schreef op 09-09-2003 @ 01:22:
..een neusbrug piercing, een septum piercing, een lippiercing en een neusvleugel piercing

foto

zo!
toch jammer van je wenkbrauwen... maar verder mooi
Oud 10-09-2003, 18:00
Six4Eight
Six4Eight is offline
Als je een tongpiercing hebt gezet hoe lang heb je dan ongeveer last met praten?

Ik moet voor mijn werk namelijk de hele dag praten en wil graag een tongpiercing laten zetten. Maar als ik een week lang moeite heb met lullen schiet het ook niet op, dan moet ik nl. een week vakantie nemen.
Oud 10-09-2003, 18:16
Gwen.
Gwen. is offline
Ik wil toch wel heel graag een madonna/marylin..
Oud 10-09-2003, 18:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 10-09-2003 @ 19:16:
Ik wil toch wel heel graag een madonna/marylin..
Jaah, met een kettinkje ertussen

Sorry, grapje. Ben wel nieuwsgierig hoe dat zou staan eigenlijk..
Oud 10-09-2003, 20:10
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
publicharakiri schreef op 09-09-2003 @ 01:22:

foto

zo!
chick!
Oud 10-09-2003, 20:32
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 10-09-2003 @ 19:19:
Jaah, met een kettinkje ertussen

Sorry, grapje. Ben wel nieuwsgierig hoe dat zou staan eigenlijk..
2 naast/onder elkaar?

of bedoel je labret/madonna? ik denk echt wel dat het me ok staat
Oud 10-09-2003, 22:38
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Six4Eight schreef op 10-09-2003 @ 19:00:
Als je een tongpiercing hebt gezet hoe lang heb je dan ongeveer last met praten?

Ik moet voor mijn werk namelijk de hele dag praten en wil graag een tongpiercing laten zetten. Maar als ik een week lang moeite heb met lullen schiet het ook niet op, dan moet ik nl. een week vakantie nemen.
Ik had3/4 dagen last met praten omdat mijn tong enorm dik was, daarna ging het vrij snel weg en ging het praten weer prima. Maar waarschijnlijk als je veel ijs eet etc gaat het vast sneller, dat had ik namelijk niet bij de hand die dagen.
Oud 11-09-2003, 07:22
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 10-09-2003 @ 21:32:
of bedoel je labret/madonna? ik denk echt wel dat het me ok staat
Ja dat, ben wel benieuwd

Offtopic: ik heb vannacht gedroomd dat ik een labret had laten zetten, ik werd zelfs wakker met pijn(lijke plekjes) op mijn lip. Betekend dat nou iets
Oud 11-09-2003, 15:09
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Narod schreef op 10-09-2003 @ 23:38:
Ik had3/4 dagen last met praten omdat mijn tong enorm dik was, daarna ging het vrij snel weg en ging het praten weer prima. Maar waarschijnlijk als je veel ijs eet etc gaat het vast sneller, dat had ik namelijk niet bij de hand die dagen.
ik hoorde laatst dat je tanden er door kunnen verkleuren last van?
Oud 11-09-2003, 17:02
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cornershop schreef op 11-09-2003 @ 16:09:
nee hoor, geen last van. Heb er ook nog nooit van gehoord trouwens.
Oud 12-09-2003, 13:29
Cæles
Cæles is offline
k heb afgelopen zaterdag m'n wenkbrauwpiercing laten zetten...wilde eigenlijk een lippiercing laten zetten maar aangezien m'n lippen best dik zijn....k zit nog te twijfelen....Dat staafje door m'n wenkbrauw vind ik zelf te groot. Over 8 weken komt er een kleinere in.

foto

Oud 12-09-2003, 17:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
cornershop schreef op 11-09-2003 @ 16:09:
als je een metalen bolletje hebt die je tanden raakt, dan tast dat het glazuur van je tanden aan waardoor je idd bruine tanden kunt krijgen...het metaal van je piercing is nl harder dan dit glazuur, dus dat gebeurt dan vrij gemakkelijk

kortom: als je een tongpiercing wil neem dan plastic bolletjes en zorg dat je staafje niet te lang is (vervang t staafje wat je in t begin krijgt door n kortere)
Oud 12-09-2003, 17:38
cornershop
cornershop is offline
ok bedankt

en doet het pijn etc?
Oud 13-09-2003, 11:40
noukiester
noukiester is offline
Ik heb een labret, al een jaar. Alleen nou ben ik er laatst achter gekomen dat mijn tandvlees onder één van mijn ondertanden helemaal weg is... hehe Dat is nog niet zo lang want ik had het nooit gezien...het doet ook geen pijn, en het irriteerde ook helemaal niet... Alleen nu blijft mijn piercing er de hele tijd achter hangen
Ik ga vanmiddag naar mijn piercer, ik hoop dat die piercing erin kan blijven zitten. Maar dat zal wel niet! Heb ook geen zin dat mijn tand er ineens uit komt vallen. Grrrr ik baal er echt van...dat ik het ook niet eerder gezien heb ofzo!
Heeft iemand dit ook gehad?
Oud 13-09-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
noukiester schreef op 13-09-2003 @ 12:40:
Ik heb een labret, al een jaar. Alleen nou ben ik er laatst achter gekomen dat mijn tandvlees onder één van mijn ondertanden helemaal weg is... hehe Dat is nog niet zo lang want ik had het nooit gezien...het doet ook geen pijn, en het irriteerde ook helemaal niet... Alleen nu blijft mijn piercing er de hele tijd achter hangen
Ik ga vanmiddag naar mijn piercer, ik hoop dat die piercing erin kan blijven zitten. Maar dat zal wel niet! Heb ook geen zin dat mijn tand er ineens uit komt vallen. Grrrr ik baal er echt van...dat ik het ook niet eerder gezien heb ofzo!
Heeft iemand dit ook gehad?
Hmm bij mij slijt het wel een beetje...en er zitten deukjes in 2 ondertanden... maarja. Zolang het niet heel erg wordt, laat ik hem er gewoon inzitten.

Ik vraag me wel af of je tandvlees wel terug groeit dan, als je je labret eruit haalt.
Oud 13-09-2003, 13:16
Bobby James
Bobby James is offline
Oud 14-09-2003, 11:59
Toddek
Toddek is offline
Ik heb eindelijk me staaf in me oor
Oud 14-09-2003, 12:04
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 14-09-2003 @ 12:59:
Ik heb eindelijk me staaf in me oor
dope
Oud 14-09-2003, 12:21
Toddek
Toddek is offline
ja hij is alleen een beetje te klein haha
Oud 14-09-2003, 13:15
Lies
Lies is offline
Shit man... Ik zou dr ook wel een in mn onderlip willen, mjah... die ouders van me.. grrrr
Slaat eigenlijk nergens op: Ik mag niet eens een neuspiercing! Ik mag van hun mijn oren helemaal volschieten (Waar ik dan oowk gretig gebruik van maak) maar ergens anders mag niet... Vertel ik aan een vriendin van me dat ik er maybe een in me neus wil dan, als da WEL mag... Wil zij ineens owk, en ze hoeft het maar te vragen en de dag erna heeft ze dr een.... GVD! Daar kan ik nou zoooooow jaloers op worden!
Oud 14-09-2003, 13:18
Lies
Lies is offline
Iemand btw een idee om ze over te halen?! Please?!
Oud 14-09-2003, 13:42
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Li3s schreef op 14-09-2003 @ 14:18:
Iemand btw een idee om ze over te halen?! Please?!
Afspreken dat het op je 18e mag. Afspreken dat het mag als je je eigen ziektekosten verzekering betaalt. Afspreken dat het mag als je uit huis gaat en al je eigen verantwoordelijkheiden draagt. Ouders die het echt niet willen hebben die laten het je echt niet doen.
Of je moet het tegen hun wil in doen, 50 % kans dat ze hem er toch niet uitrukken of je het huis uitkicken.
Oud 14-09-2003, 13:56
Lies
Lies is offline
Uhuh, op mn 18e zou het wel mogen... Maarjah, hallow een neuspiercing! Dat hebben zelfs die kindere op de basisschool al... *Een lippiercing is te begrijpen, maar een neuspiercing moet toch echt wel kunnen vindik*
Oud 14-09-2003, 14:07
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Li3s schreef op 14-09-2003 @ 14:56:
Uhuh, op mn 18e zou het wel mogen... Maarjah, hallow een neuspiercing! Dat hebben zelfs die kindere op de basisschool al... *Een lippiercing is te begrijpen, maar een neuspiercing moet toch echt wel kunnen vindik*
ik mag nou een tongpiercing omdat mn ouders het geruzie helemaal zat waren haha is niet aan te raden trouwens
Oud 14-09-2003, 16:52
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
Li3s schreef op 14-09-2003 @ 14:15:
Shit man... Ik zou dr ook wel een in mn onderlip willen, mjah... die ouders van me.. grrrr
Slaat eigenlijk nergens op: Ik mag niet eens een neuspiercing! Ik mag van hun mijn oren helemaal volschieten (Waar ik dan oowk gretig gebruik van maak) maar ergens anders mag niet... Vertel ik aan een vriendin van me dat ik er maybe een in me neus wil dan, als da WEL mag... Wil zij ineens owk, en ze hoeft het maar te vragen en de dag erna heeft ze dr een.... GVD! Daar kan ik nou zoooooow jaloers op worden!
dat heb ik ook gehad...
uit eindelijk heb ik maar een piercing laten zetten in me lip
en ook nog in me neus
die zijn er uit maar ik heb alweer een andere en mijn ouders vonden ook dat ik moest wachten tot 18e
dus mijn tip... gewoon doen..
Oud 14-09-2003, 16:57
Lies
Lies is offline
Kej.. thnx!
Oud 14-09-2003, 17:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 14-09-2003 @ 17:52:

dus mijn tip... gewoon doen..
Haha, snelcursus hoe-krijg-je-je-ouders-op-de-kast..

Als je zakgeld en kleedgeld en je avondeten en je weekenden uitgaan en al helemaal het vertrouwen van je ouders je lief zijn, zou ik maar afspraken maken met je ouders. Daarmee kom je veel verder dan het stiekem doen.
Oud 14-09-2003, 18:04
Lies
Lies is offline
Ja okee, ik was het ook niet van plan stiekem te doen, want dan mag ik helemaal niks meer... Heb ff met een vriendin over gehad, en ik heb besloten het er vanavond over te gaan hebben en beginnen te janken... Zo van: *Maar ik wil het zo graaaaag*

Jahjah, je moet toch wat he....
Oud 14-09-2003, 18:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Li3s schreef op 14-09-2003 @ 19:04:
Jahjah, je moet toch wat he....
Ghehe, je kan ook wachten. Ik wacht al 3 jaar

Maar goed mijn ouders verbieden het niet...... In principe....

Regels voor berichten