Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Heb zelf nou btw een ringetje/knopje in mijn lip en ik wil heel graag een madonna of marylin of medusa erbij, wat is het mooist? Medusa vind ik heel mooi in combinatie met want dat is dan symmetrisch maar vind een marylin of madonna an sich mooier. Een marylin zit lager en dichter bij je lip en een madonna zit wat hoger, zeg maar in het "rimepltje" van neus naar mondhoek.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maargoed meningen verschillen he ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Madonna/Monroe vind ik lelijk Medusa vind ik dan nog mooier
||
Citaat:
![]() Ik vind ze allebei wel mooi, maar niet in combinatie met een labret (of andere gezichtspiercing what so ever)..
|
medusa is mooi, maar lijkt me zwaar irritant zitten bij dat peesje van je bovenlip.
Wat quasy zegt had ik ook, eerst had ik een lage labret : eruit gehaald omdat m'n tandvlees irriteerde. 4 weken geleden dan een ringetje genomen net onder m''n lip, die zit niet tegen m'n tanden aan, maar m'n lip zwol op en het ringetje was toen veel te klein. resultaat een kapotte lip aan de binnenkant. Toen heb ik m'n oude labret erin gedaan totdat het genezen was, en nu m'n lip niet dik meer is kan gewoon dat ene ringetje er weer in. hoera...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Als je een tongpiercing hebt gezet hoe lang heb je dan ongeveer last met praten?
Ik moet voor mijn werk namelijk de hele dag praten en wil graag een tongpiercing laten zetten. Maar als ik een week lang moeite heb met lullen schiet het ook niet op, dan moet ik nl. een week vakantie nemen.
||
Citaat:
![]() Sorry, grapje. Ben wel nieuwsgierig hoe dat zou staan eigenlijk..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Offtopic: ik heb vannacht gedroomd dat ik een labret had laten zetten, ik werd zelfs wakker met pijn(lijke plekjes) op mijn lip. Betekend dat nou iets ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
k heb afgelopen zaterdag m'n wenkbrauwpiercing laten zetten...wilde eigenlijk een lippiercing laten zetten maar aangezien m'n lippen best dik zijn....k zit nog te twijfelen....Dat staafje door m'n wenkbrauw vind ik zelf te groot. Over 8 weken komt er een kleinere in.
foto ![]() ![]()
||
Citaat:
kortom: als je een tongpiercing wil neem dan plastic bolletjes en zorg dat je staafje niet te lang is (vervang t staafje wat je in t begin krijgt door n kortere)
|
Ik heb een labret, al een jaar. Alleen nou ben ik er laatst achter gekomen dat mijn tandvlees onder één van mijn ondertanden helemaal weg is... hehe
![]() ![]() Ik ga vanmiddag naar mijn piercer, ik hoop dat die piercing erin kan blijven zitten. Maar dat zal wel niet! Heb ook geen zin dat mijn tand er ineens uit komt vallen. Grrrr ![]() Heeft iemand dit ook gehad? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me wel af of je tandvlees wel terug groeit dan, als je je labret eruit haalt. ![]() |
![]() |
|
Shit man... Ik zou dr ook wel een in mn onderlip willen, mjah... die ouders van me.. grrrr
![]() Slaat eigenlijk nergens op: Ik mag niet eens een neuspiercing! Ik mag van hun mijn oren helemaal volschieten (Waar ik dan oowk gretig gebruik van maak) maar ergens anders mag niet... Vertel ik aan een vriendin van me dat ik er maybe een in me neus wil dan, als da WEL mag... Wil zij ineens owk, en ze hoeft het maar te vragen en de dag erna heeft ze dr een.... GVD! Daar kan ik nou zoooooow jaloers op worden! ![]() ![]()
||
Citaat:
Of je moet het tegen hun wil in doen, 50 % kans dat ze hem er toch niet uitrukken of je het huis uitkicken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
uit eindelijk heb ik maar een piercing laten zetten in me lip en ook nog in me neus die zijn er uit maar ik heb alweer een andere en mijn ouders vonden ook dat ik moest wachten tot 18e dus mijn tip... gewoon doen..
||
Citaat:
Als je zakgeld en kleedgeld en je avondeten en je weekenden uitgaan en al helemaal het vertrouwen van je ouders je lief zijn, zou ik maar afspraken maken met je ouders. Daarmee kom je veel verder dan het stiekem doen.
|
Ja okee, ik was het ook niet van plan stiekem te doen, want dan mag ik helemaal niks meer... Heb ff met een vriendin over gehad, en ik heb besloten het er vanavond over te gaan hebben en beginnen te janken... Zo van: *Maar ik wil het zo graaaaag*
![]() Jahjah, je moet toch wat he.... ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed mijn ouders verbieden het niet...... In principe....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing topic Verwijderd | 500 | 13-08-2004 19:25 | |
Lifestyle |
Het grote Piercing topic.. Verwijderd | 484 | 18-06-2004 17:05 | |
Lifestyle |