Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 08-09-2003 @ 18:44:
Nope, Carter moet er niet door uitgeschakeld worden!!

En iemand of niemand, je hebt zowaar antwoord gekregen!!!! -is mij één keer gelukt bij de KRO)
Het heeft wel 5 dagen geduurd, maar het viel me ook nog mee dat ik antwoord kreeg.
Advertentie
Oud 08-09-2003, 18:21
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-09-2003 @ 18:34:
nee! het is pratt zijn schuld heeft niets met die andere val te maken
en zoooo erg toch niet
Nee weet ik, maar je zei zelf dat je 1 lullig vechtpartijtje niet genoeg vind om hem te ontslaan (toch of word ik nu echt gek? zou best kunnen) dus denken de andere mensen dat dat van zijn rug komt door een stomp van PRatt...snap?? En heel erg ishet ook weer niet hoor.. na 1 week echte rust kan Carter weer rustig aan beginnen (al ligt hij volgens mij nog steeds ergens bewusteloos in een onderzoeks kamer nadat hijmet zijn hoofd op een steen is gevallen, maar oke)
Oud 08-09-2003, 18:23
fractuur
fractuur is offline
Misschien moet iemand ff gaan schrijven *heeft geen inspiratie*.
Oud 08-09-2003, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
ja iemand moet schrijven ook geen inspi

ow en ja zei het maar dnek dat ik je opmerking verkeerd op nam
waar ik al niet zit met mijn hoofd
Oud 08-09-2003, 19:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sorry mensen dat ik de laatste tijd niets meer schrijf maar ik kan dit niet goed en ik heb helemaal geen inspiratie. Bovendien heb ik al heel lang niet meer gelezen dus ik heb ook geen idee welke patienten er nog allemaal zijn.

Slap excuus natuurlijk allemaal: ik beloof dat ik binnenkort als ik tijd heb weer wat zal schrijven .
Oud 08-09-2003, 19:37
Verwijderd
Ik sluit me aan bij de voorgaande, ook ik heb geen inspiratie . Waarschijnlijk vanaf volgende week wel.
Oud 08-09-2003, 19:55
rare kwast
rare kwast is offline
"Ook dat nog," verzuchtte Romano"een geneeskunde studente.."
de studente had gelijk er was weinig aan de hand, de snijwonden werden verbonden en ze werd een dag ter observatie opgenomen.
ondertussen ligt Carter op de drager richting traume kamer 3, hij is nog steeds niet bij bewustzijn.....
Weaver stuurt Green, kovac en abby ook gallant gaat die kamer in. zelf roept ze Jerry en Pratt bij zich.
''wat was dat nou daar buiten'' roept ze tegen Pratt.
maar hij staat daar met grote verbaasde ogen te kijken
Jerry wil graag zeggen wat er was maar krijgt de kans niet van weaver ze blijft door gillen tegen Pratt
"wat nou als Carter iets aan over gehouden heeft? was dit het waard?''
''nou waarom moest je zo nodig nog eens Jerry proberen aan te vallen ten koste van Carter?''
eindelijk begint Pratt wat te stamelen ''o...o...omdat J...Jerry me t....t...tegen de g.gggg.ggggrond smeet.''
''en waarom deed Jerry dat?'' Gg.ggg.gggeen ieeiedeeee (geen idee vrij vertaald )
""jerry bulderde de stem terwijl Jerry maar 2 stappen van Weaver afstond
''heel simpel dokter weaver'' zei Jerry hij deed oneerbiedig tegen een vrouw. als ik er niet tussen was gesprongen had hij haar een klap gegeven

nu nou wat een inspi
Oud 11-09-2003, 15:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ondertussen in de Carter-kamer

"Hoe zijn de luchtwegen?" vraagt Greene.
"Normaal." antwoordt Abby.
Ondertussaen is Carter aan een zoutoplossing ge-infuusd.

4 minuten later:
Gallant: "Hé hij komt weer bij!"
Carter zucht en kreunt wat.
"O my back..." fluistert hij.
Abby komt overbezorgd over hem heen hangen: "John....are you ok?"
"Waarom sloeg Pratt je?"
"Waarom Pratt mij sloeg " antwoordt Carter.
Oud 11-09-2003, 15:59
rare kwast
rare kwast is offline
ja pratt sloeg je toch??
Carter kreunt nog eens en probeert terug te denken.
pratt sloeg hem helemaal niet, Jerry sprong opzij.
maar als ik dat zeg dan vliegt Jerry er misschien uit, en dit is een mooie kans om Pratt weg te werken.
maar carter denkt er nog eens over na en zegt toch maar de waarheid, hoe vervelend hij Pratt ook vind dit is niet de manier.
''pratt heeft me niet geduwd'' zegt carter eindelijk tegen Abby.
''wat gebeurde er dan'' vraagt abby
Carter verteld het verhaal en dit word ook nog eens aan Weaver verteld als ze binnenkomt.
en weaver onderneemt stappen......zegt ze!
Oud 13-09-2003, 09:34
fractuur
fractuur is offline
Weaver besluit om zowel Jerry als Pratt bij zich te roepen. Als de twee komen binnenlopen in het kantoor is de spanning te snijden. "Hi guys," begint Kerry, "you know why you're here." Ze denkt na. Ze heeft niet de minste behoefte om Jerry eruit te gooien, maar alles doen om Pratt eruit te gooien, nee das ook niet slim. (hoe rechtvaardig) Ze besluit dat de jongens het zelf maar moeten uit zien te maken. Diegene die het eerlijkst is zal ze sparen, eventueel met consequenties. "I just want you're sides of the stories. Jerry, start to tell me what has happened."
Oud 14-09-2003, 17:34
fractuur
fractuur is offline
Gaat er nog iemand wat schrijven? Of waordt de verhaallijn te moeilijk/langdradig whatever? Gewoon schrijven, t kan toch neit goedgekeurd worden!
Oud 14-09-2003, 19:00
rare kwast
rare kwast is offline
vroeg ikj me ook al af en om nou steeds dezelfde te laten schrijven is het ook nit helemaal
Oud 14-09-2003, 19:06
Verwijderd
Als ik alles weer gelezen heb wil ik wel weer gaan schrijven. Ik denk dat ik maandag of dinsdag wel weer wat schrijf.
Oud 14-09-2003, 19:28
Verwijderd
Hier een nieuwe affiche van de ER-forumversie, nu ook met fractuur erop.
Ik hoop dat hij deze keer zonder spelfouten is.

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 20:38.
Oud 14-09-2003, 20:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-09-2003 @ 20:28:
Hier een nieuwe affiche van de ER-forumversie, nu ook met fractuur erop.
Ik hoop dat hij deze keer zonder spelfouten is.
helaas

het is toch echt MeelFriek

btw heeft dreen wel eens wat geschreven?
Oud 14-09-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 14-09-2003 @ 21:31:
helaas

het is toch echt MeelFriek

btw heeft dreen wel eens wat geschreven?
Mjah, één spelfout valt nog mee
Ik zal het morgen wel verbeteren.

Volgens mij heeft Dreen nog niets geschreven maar ik kan me vergissen.

[edit] Ik heb het al verbeterd [/edit]

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 20:38.
Oud 14-09-2003, 20:41
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
even een switch naar een andere verhaallijn

"Ladies and Gentlemen this is your captain speaking. *blablabla*"
Chen heeft binnen tien minuten haar koffer en een taxi gevonden.
Ze doet er een dezelfde tijd over om weer in diezelfde straat te komen waar ze 7 jaar geleden voor het laatst kwam. Plotseling voelt ze een druk op haar borstkas. Ze ziet alles weer voor zich, de tranen, het afscheid, maar toch uiteindelijk de innerlijke rust. "We're here ma'am." *met gebroken stem* "Cou....Could you please drive another block round?"

Na 4 rondjes besluit Chen dat het nu mooi is geweest. Haar verleden roept haar. Plots zwaait ze de taxideur open en loopt richting nummer 1411. Ze belt aan. De deur zwaait open. "Hey Jing-Mei, how are you?!"

[kheb nog wel wat inspi voor ditte voor morgen dus gaan jullie dan even door met het pratt jerry gedoe? ]

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 20:43.
Oud 14-09-2003, 20:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-09-2003 @ 21:32:
Mjah, één spelfout valt nog mee
Ik zal het morgen wel verbeteren.

Volgens mij heeft Dreen nog niets geschreven maar ik kan me vergissen.

[edit] Ik heb het al verbeterd [/edit]
ik zal wel zeuren nu maar nu staat de tekst niet meer op gelijke hoogte
maar regel het maar een andere keer hoor
Oud 14-09-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 14-09-2003 @ 21:43:
ik zal wel zeuren nu maar nu staat de tekst niet meer op gelijke hoogte
maar regel het maar een andere keer hoor
Tis ook altijd wat

Ik zal het morgen denk ik wel verbeteren
Oud 15-09-2003, 17:51
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-09-2003 @ 18:34:
Gaat er nog iemand wat schrijven? Of waordt de verhaallijn te moeilijk/langdradig whatever? Gewoon schrijven, t kan toch neit goedgekeurd worden!
*shame* moet afgekeurd zijn natuurlijk..
Oud 15-09-2003, 17:53
fractuur
fractuur is offline
De affiche is gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
Oud 15-09-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 15-09-2003 @ 18:53:
De affiche is gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
dank u
Oud 17-09-2003, 20:21
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
"Hey Jing-Mei, how are you?"
Nadat de adoptieouders hebben evrteld waarom ze het echt niet langer aankunnenm drukt Chen dan toch haar beslissing om Mike zelf op te gaan voeden.

Mike: "Who are you?"
Adoptieouder: "Well Mike you know you are going to have new parents...." (Ze hebben Mike er al een beetje op voorbereid)
Mike: "NOOO!!!" en hij stormt naar boven.

Chen vragt zich af hoe ze Mike dit moeten gaan laten meemaken. Plots herinnert ze zich verhalen van ene Doctor Doug Ross......
Oud 18-09-2003, 15:22
fractuur
fractuur is offline
In de tussentijd is er ook nog Carter en hét gesprek.

"Nou eh.. het zit zo..." aarzelt Jerry. "het was eigenlijk mijn bedoeling helemaal niet." Pratt staat op en begint driftig te reageren. "Maar.. maar weet je wat.."
"Guys, shut up!!" roept Kerry door het heen en weer gescheld heen. "Jerry, you tell me the truth now, nothing less and nothing more. You're the eldest," met een blik op Pratt "and the wisest here."

Jerry begint te vertellen. "nou, ik hoorde dus opeens een vrouw gillen. Het komt wel vaker voor natuurlijk, maar dit was niet zomaar iets. Dat hoorde je zo.. Maar goed, ik kom daar aan, dreigt Praat een bezoeker te slaan. Sterker nog, dat had hij al gedaan! Terwijl haar zoon net binnen ws gebracht. Niet ernstig, maar toch."
"Pratt?"
"Het was mijn bedoeling niet om te slaan. Ik wilde die vrouw alleen maar kalmeren. Echt, ik wilde haar niets aan doen! Maar ja, toen sloeg opeens Jerry op mn gezicht.."
Na het doorspreken en de nodige vragen en scheldpartijen besluit Kerry het volgende:
"Pratt. Jij bent geschorst tot nadere informatie. Ik wil kunnen overleggen met de omstanders en Romano. Jerry, jouw volgende twee diensten worden door iemand anders opgevuld. Daarna mag je terugkomen."

....
Oud 18-09-2003, 16:35
Verwijderd
Mokkend lopen Pratt en Jerry de kamer van Weaver uit, terwijl ze elkaar woedend aankijken. Jerry wendt zijn blik af en loopt richting de balie om zijn spullen te halen, terwijl Pratt een stukje oploopt om naar zijn locker te gaan. Zodra het kan slaat Pratt rechtsaf en loopt zonder op te letten naar zijn locker, ondertussen loop hij Abby bijna onder de voet, maar zij kan nog net op tijd wegspringen....

<ik moet nu eten, ik ga straks verder, dus willen jullie even niets schrijven?>
Oud 18-09-2003, 16:57
fractuur
fractuur is offline
tuurlijk niet, volgens mij wordt het stuk daarvoorveel te leuk.
Oud 18-09-2003, 17:12
Verwijderd
Vervolg:

Carter ziet het vanuit zijn kamer gebeuren en staat voorzichtig op...Hij doet de deur open en ziet Pratt briesend langslopen. Zijn gezicht staat op onweer, dat kan Carter goed zien, maar hij wist natuurlijk niet wat er precies gebeurt was. Voorzichtig probeert hij Pratt aan te spreken: Eh...Pratt...? What!? valt Pratt uit tegen John. "Ehm...nothing." Het tafereel heeft ondertussen veel bekijks getrokken en Greene, Abby en Corday staan te kijken wat er staat te gebeuren. Juist op het verkeerde moment verschijnt Romano. "Pratt, my office, now!" Woedend draait Pratt zich om en even kijkt hij Romano emotieloos aan (en Romano kijkt natuurlijk even emotieloos terug). Maar plotseling knakt er iets bij hem. Hij stormt op Romano af die hem nog maar net kan ontwijken......
Oud 18-09-2003, 17:15
fractuur
fractuur is offline
Ik zei het, tis leuk!

Wie gaat er nu weer een stukje schrijven?? -> op welke verhallijn dan ook?
Oud 18-09-2003, 17:52
rare kwast
rare kwast is offline
ik schrijf
ik schrijf
maar ben niet egoistisch dus jij mag ook
Oud 18-09-2003, 18:23
rare kwast
rare kwast is offline
Pratt kijkt nog een keer achterom gilt dat het Carters schuld is en duwt een patient weg en loopt naar buiten.
de spanning is te snijden en iedereen staat ook even stil.
dan begint romano te bleren aan het werk stelletje nietsnutten
dan zakt Carter in elkaar, alleen abby ziet het en rent op hem af.
maar voor dat ze bij hem is is Carter al bijgekomen. hij schud even met zn hoofd en Abby helpt het opstaan.
Abby begeleid Carter weer terug naar bed en Carter vraagt aan Abby wat hij fout heeft gedaan waarom Pratt nu zo boos is...................
Oud 21-09-2003, 15:00
Verwijderd
Wie wil er nu gaan schrijven? Op het moment heb ik niet zo veel inspiratie, maar als niemand anders wil schrijf ik wel wat.
Oud 21-09-2003, 18:21
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Ik weet het niet John. Maak je je er maar niet druk om. Maak je maar druk om jezelf. Gaat het een beetje?"
"Natuurlijk gaat het. Je weet toch dat ik een stoere jongen ben."
Abby met lachje waardoor ik altijd begin te zwijmelen :"Yeah right." "M'n dienst zit er bijna op, ik kom later nog wel even kijken."

Ondertussen komt er weer een brancard binnenrollen:
Dr. Lewis: "Ok, wat hebben we?"
"Neergestoken buschauffeur, ongeveer 50 jaar. Veel bloed verloren, zwakke pols." Net toen Abby John's kamer uit kwam kwam de brancard met de buschauffeur langssjeesen. "Kan ik helpen?" "Nee we we hebben er genoeg." zeggen 5 mensen in koor. Abby loopt naar de balie. "Jerry, waarom is het zo rustig."
Jerry, muffin-etend: "Ik zou het niet weten."

Abby wandelt nog een half uurtje rond maar er is neit veel te doen eigenlijk. Ze klokt uit en loopt in de richting van de kamer waar John ligt. Ze doet de deur zachtjes open. Het is binnen helemaal donker. Abby sluit de deur. Daar ligt John te slapen, met zijn benen opgetrokken in foetushouding. Abby staat een half minuutje met haar hoofd scheef naar hem te kijken. Voorzichtig loopt ze in de richting van het bed. Ze gaat in de ruimte tussen Carters bovenbenen en hoofd zitten. Ze legt haar hoofd op Carters hoofd. Zo valt ze in slaap.
Oud 21-09-2003, 18:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Screencaps seizoen 9: (wat wij gaan zien dus bij de Avro) http://membres.lycos.fr/delpierofan2003/

echt heel veel screencaps

[edit] ook niet slecht: http://emergency-room.fr.st [/edit]

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 18:45.
Oud 21-09-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 21-09-2003 @ 19:34:
Screencaps seizoen 9: (wat wij gaan zien dus bij de Avro) http://membres.lycos.fr/delpierofan2003/

echt heel veel screencaps

Ik ben benieuwd wat hier aan de hand is:

Oud 21-09-2003, 18:47
fractuur
fractuur is offline
Romano heft iemand aangevallen ofzo... Maar gaat Carter naar het buitenland toe? Dr is volgens mij wel iets over gezegd ergens, maar ik kan het me niet meer goed herinneren..
Oud 21-09-2003, 18:58
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-09-2003 @ 19:47:
Romano heft iemand aangevallen ofzo... Maar gaat Carter naar het buitenland toe? Dr is volgens mij wel iets over gezegd ergens, maar ik kan het me niet meer goed herinneren..
Spoiler
Oud 21-09-2003, 19:05
rare kwast
rare kwast is offline
als abby wakker word is het een uurtje later, carter slaapt nog steeds, hij is niet van houding veranderd.
zacht sluipt Abby weer naar buiten, onderweg komt ze Jerry tegen.
"ik dacht dat je al weg was" zegt Jerry.
"nope" zegt Abby lachend en loopt naar buiten.
het is buiten al donker aan het worden en ook wat killer je kan merken dat de winter weer komt.
vlak bij de metro komt ze Pratt tegen met een verwilderd gezicht.
"hoi"zegt Abby maar ze krijgt geen reactie, vreemd denkt ze maar ze loopt door. ze houdt er niet zo van als het begint te schemeren.
ze weet niet dat Pratt gewapend is en richting de ER loopt

*toen was de inspi weer op *
Oud 21-09-2003, 19:07
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-09-2003 @ 20:05:
als abby wakker word is het een uurtje later, carter slaapt nog steeds, hij is niet van houding veranderd.
zacht sluipt Abby weer naar buiten, onderweg komt ze Jerry tegen.
"ik dacht dat je al weg was" zegt Jerry.
"nope" zegt Abby lachend en loopt naar buiten.
het is buiten al donker aan het worden en ook wat killer je kan merken dat de winter weer komt.
vlak bij de metro komt ze Pratt tegen met een verwilderd gezicht.
"hoi"zegt Abby maar ze krijgt geen reactie, vreemd denkt ze maar ze loopt door. ze houdt er niet zo van als het begint te schemeren.
ze weet niet dat Pratt gewapend is en richting de ER loopt

*toen was de inspi weer op *
ik had juist iets heel romantisch tussen Carter en Abby in mn hoofd
maargoed.....
Oud 21-09-2003, 19:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 21-09-2003 @ 20:07:
ik had juist iets heel romantisch tussen Carter en Abby in mn hoofd
maargoed.....
Das het nadeel van het schrijvenmet zn allen
Vraagje: ik zal verder schrijven, maar heeft Carter het gemerkt of niet Keyser Saus? Gewoon ff ja of nee, dan schrijf ik weer verder!
Oud 21-09-2003, 19:53
rare kwast
rare kwast is offline
ik zal ff reageren
ja hij heeft het gemerkt!
*ik wilde veel langer geleden dus al iets......in de ER laten gebeuren *
maar goed er bloeid wat tussen de twee............
Oud 21-09-2003, 20:18
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-09-2003 @ 20:53:
ik zal ff reageren
ja hij heeft het gemerkt!
*ik wilde veel langer geleden dus al iets......in de ER laten gebeuren *
maar goed er bloeid wat tussen de twee............
ja weet ik veel of ie wat gemerkt heeft
maar er bloeiT idd iets tussen die twee
Oud 22-09-2003, 15:27
rare kwast
rare kwast is offline
sorry, d en t en ik typ te snel en doe maar wat
Oud 22-09-2003, 17:02
fractuur
fractuur is offline
Carter werd wakker. Had hij het nou gedroomd, of had Abby echt naast hem op bed gezeten? Voor zover dat kon ging Carter recht op zitten. Hij dacht aan de tijd dat hij geslapen had. Hij was af en toe wakker geweest, en was er zeker van dat Abby langs was geweest. Hij voelde naast zich. Dat gedeelte van het bed was nog warm. Hij viel zuchtend terug op bed, en staarde naar het plafond. Hij vond Abby leuk, zeker weten, misschien nog wel meer dan dat. En als Abby naast hem had geslapen, dan moest ze hem ook leuk vinden... Oow, waarom zat nou uitgerekend hij met die rug??

Ondertussen had Pratt de ER bereikt. Kerry zag hem aankomen en stond op het punt hem terug te sturen...
Oud 22-09-2003, 17:58
Verwijderd
Zou ik de volgende mogen zijn die verder schrijft? Alleen het zal waarschijnlijk wel morgen worden.
Oud 22-09-2003, 18:01
fractuur
fractuur is offline
Is goed joh. Mar dan wel zo snel mogelijk, want als ik eenmaal inspi heb ben ik niet meer te stoppen.
Oud 22-09-2003, 18:17
Verwijderd
Ik probeer het even nu:

Kerry stapt kordaat op Pratt af, maar ziet zijn dreigende blik en deinst achteruit. Pratt negeert haar volkomen en loopt straal langs haar heen zonder haar aan te kijken. Kerry ziet dat Pratt zijn hand in zijn zak houd. Paniekerig schiet ze de straat op naar een telefooncel om de politie te waarschuwen. Ondertussen loopt Pratt verder de ER op. "Dr. Pratt, what are you doing here?" vraagt Gallant voorzichtig. Pratt let niet op hem maar loopt met een emotieloze blik in de richting van de liften. Hij drukt op het knopje om de lift te laten komen. Na een minuut gewacht te hebben, zonder door te hebben dat Greene en Carter hem wantrouwend bekijken, gaat de lift open....Daar staat Dr. Romano..."Damn it, Pratt, what the hell are you doing here?!!"
Oud 22-09-2003, 18:25
fractuur
fractuur is offline
:-) hij is leuk. Maar ik heb een vraagje, in hoeverre kan Carter dingen doen? Das wel handig om te weten..
Oud 22-09-2003, 18:38
rare kwast
rare kwast is offline
boeiend! gewoon laten doen wat je hem wil laten doen, een beetje drama kan er onderhand wel in dacht ik zo.............
Oud 23-09-2003, 16:22
fractuur
fractuur is offline
ik zal em wel een btje laten bewegen, anders isser niets meer te doen met em.. *heeft idee* ik weet wel iets... Maar ik denk dat ik vanavond schrijf, want ik moet zo trainen..
Oud 23-09-2003, 16:34
Mara
Mara is offline
Heej allemaal
Ja ik leef nog
Ik wil wel wat schrijven, maar ik heb totaal geen inspiratie
Ik zie wel.. misschien schiet me binnenkort iets te binnen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten