Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga mn dreads over een maandje ofzo wassen (kheb ze nu bijna 2 maanden). Het liefst eigenlijk eerder omdat ze best vies zijn, maar ik probeer nog wel een maand te wachten.
Ik ben alleen bang dat mn dreads eruit gaan ofzo of nog meer losse haren krijgen omdat ze nog helemaal niet vervilt zijn en sommige zowat gewoon losse plukken zijn. Ik heb wel goede shampoo bij de Hairpolice gekocht. Moet ik ze als ik ze was gewoon een soort van inzepen en uitknijpen ofzo?? En hoe vaak kun je je dreads het beste wassen als je ze eenmaal een keer gewassen hebt?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik mijn haar was maak ik het eerst heel goed nat en wring het uit als een handoek en dat doe ik een paar keer, dan stop ik de shampoo er in en dan veel water er over, uitwringen, water er over, uitwringen. Totdat het water dat er uit komt bij het uitwringen gewoon schoon water is.
|
Verwijderd
|
ik wil knottyboywax bestellen bij dreadlocks.nl, maar tis wel erg duur. Mijn nicht is kapper en ik kan dus bestellen via haar en dan moet je wel grotere hoeveelheden kopen maar tis wel goedkoper!
ik wil 6 potten wax ![]() 6 dreadshampoo's ![]() en 6 flesjes dreadgum (voorkomt ontrafelen van de puntjes) kopen ![]() normaal, incl btw en verzenkosten ben je dan 46 euro kwijt en ik kan ze dus voor 29 krijgen, maar dan moet ik ze wel weer verzenden (= 5,50 verzendkosten) ik zoek nog 4 mensen die ook zon setje dreadspul willen proberen voor 35 euro! mijn plan is dan dat jullie t geld over maken (ik heb niet genoeg geld voor die bestelling op mn rekening) en dan bestel ik het (op mn nicht dr naam en mijn adres) en als ik het binnen heb doe ik het direct op de post. geef maar een gil als je interesse hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het reuze mee vallen hoe duur dat spul is, je doet er zo verschrikkelijk lang mee! ik heb em al een jaar, en hij is nog maar op de helft
![]() die dread gum spul voor in de puntjes heb ik nooit gebruikt.
||
Citaat:
![]() Laat maar dan ![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: aisa, waar heb je dat "sky blue" haar vandaan? A'dam zeker?
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 07:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
kheb heel deze topic niet gelezen, maar ik wilde heel graag dreads
![]() ennuhm.. mja van mijn eigen haar enzo maar kheb wel in laagjes zeg maar ennuhm.. waar kan ik dat laten doen? (ik ben niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rijk ![]() oke dat was het ![]() ![]() mjuh.
|
Bij mensen van het forum die dreads zetten of zoals ik, zelf op internet zoeken hoe het moet en dan door vrienden/vriendinnen laten zetten.
En ik had ook laagjes (mn haar is overal evenlang), is dus geen probleem.
||
Citaat:
kheb gigantisch rode vlekken op mn hoofd maar het jeukt lang niet zo erg als gisteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mn dreads zijn (precies? /ongeveer?) een jaar oud ![]()
||
Citaat:
Ik zou het even aankijken, als het over een week nog zo verschrikkelijk is als dat je nu vertelt, dan zou ik ze er maar uithalen.. Ik heb ook standaard 2 plekken wat rood is en wat jeukt enzo, maar dan is na 2 weken wel over..
||
Citaat:
alleen die rode plekken... daar schaam ik me dan een beetje voor ![]() |
![]() |
|
|