Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 16:32
telluriet
telluriet is offline
Voor iemand van 57 zie jij er best appetijtelijk uit
Oud 06-09-2003, 16:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-09-2003 @ 15:13:
Hoe heb je dat gedaan

Ik moet al haasten als ik een zelfontspanfoto wil maken, van mezelf op de bank. Laat staan dat je nog zo'n heel paard op moet klimmen
Je moet al op het paard zitten als je het knopje in drukt en dan heeeeel snel er voor gaan staan
Kan wel, wel 5 pogingen gedaan ... give or take Dit was de beste ^__^
Oud 06-09-2003, 17:29
Mark
Mark is offline
Citaat:
telluriet schreef op 06-09-2003 @ 17:32:
Voor iemand van 57 zie jij er best appetijtelijk uit
M'n vader is 61 en wil wel een keer wat met je gaan drinken.

Mark
Oud 06-09-2003, 17:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 17:37:
Je moet al op het paard zitten als je het knopje in drukt en dan heeeeel snel er voor gaan staan
Ik dacht al
Oud 06-09-2003, 21:25
Verwijderd
nja.. ik verveel me, dus ik zet ook maar wat neer (kijken of 't nou wel lukt )

Oud 06-09-2003, 21:34
Verwijderd
-toch maar niet-
Oud 07-09-2003, 01:06
Verwijderd

Oeh, met alleen maar een wit T-shirt. Hoort dit niet in het gewaagde foto-topic?
Oud 07-09-2003, 01:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 01:06:
[afbeelding]

Oeh, met alleen maar een wit T-shirt. Hoort dit niet in het gewaagde foto-topic?
*staart terug*
Oud 07-09-2003, 08:18
Berretje
Berretje is offline

-

Srry voor fckd-up lay-out
Oud 07-09-2003, 11:16
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Berretje schreef op 07-09-2003 @ 09:18:
[afbeelding]

Oud 07-09-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 06-09-2003 @ 22:25:
nja.. ik verveel me, dus ik zet ook maar wat neer (kijken of 't nou wel lukt )

[afbeelding]
He jij lijkt veel op un meisje uit het programma "Uit je tent!".
Was zo`n aflevering waarbij ze een jongen leerde kennen, toen de moeder opbelde om te vragen of ze nog een paar dagen mog blijven en die dag erna dumpte die jongen haar vervolgens.
Nouja.. lekker boeiend
Oud 07-09-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
He jij lijkt veel op un meisje uit het programma "Uit je tent!".
Was zo`n aflevering waarbij ze een jongen leerde kennen, toen de moeder opbelde om te vragen of ze nog een paar dagen mog blijven en die dag erna dumpte die jongen haar vervolgens.
Nouja.. lekker boeiend
euh... oke als jij dat wil

Edit:
Was dan best zielig voor dat meisje, eigenlijk.
Oud 07-09-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 02:06:
[afbeelding]

Mooi! ...vaag haar wel
Oud 07-09-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 02:06:
[afbeelding]

Wéér een bierflesje, he
Oud 07-09-2003, 17:36
Deathflower
Deathflower is offline
heb weer 2 nieuwe

hier net wakker een paar weken geleden:

deze eergisteren gemaakt :
Oud 08-09-2003, 06:58
Verwijderd
was 18 juli 2003 met mijn vriend in sixflags om te vieren dat we al een half jaartje samen waren. hier een paar foto's.

wazig!

die witte vlek die loopt (rechts) c'est moi. heeft mn vriend heel sneaky gemaakt.

moest even laten zien dat ik wel groot genoeg was om in het reuzenrad te mogen

natte kont van de wildwaterbaan. en ik was van de zes natuurlijk de enige die nat was.. grrr
Oud 08-09-2003, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-09-2003 @ 07:58:

[afbeelding]

natte kont van de wildwaterbaan. en ik was van de zes natuurlijk de enige die nat was.. grrr
Lekker kontjuhhh
Oud 08-09-2003, 13:43
Verwijderd

Oud 08-09-2003, 14:39
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 14:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, ben je familie van Havock ofzo?
Oud 08-09-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 08-09-2003 @ 15:39:
Hmm, ben je familie van Havock ofzo?
Hehe das toch die eene gast met zo`n hoedje op en een mes in zijn handen?
Maaruh nee ben geen familie van hem
Oud 08-09-2003, 14:59
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 15:44:
Hehe das toch die eene gast met zo`n hoedje op en een mes in zijn handen?
Maaruh nee ben geen familie van hem
Das mooi voor je
Oud 08-09-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 08:56:
Lekker kontjuhhh
niet overdrijven graag. toch wat te dik
Oud 08-09-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-09-2003 @ 17:33:
was ook geen serieuze opmerking

Trouwens zo dik is je kont ook weer niet hoor, kvind het best bij je staan.
Oud 08-09-2003, 16:45
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 14:43:
[afbeelding]
Nog zo'n knurft die voor de cursus "veilig omgaan met vuurwapens" is gezakt
Oud 08-09-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 08-09-2003 @ 17:45:
Het is eigenlijk meer een 'plastic balletjes'-wapen
Oud 08-09-2003, 17:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
schijt an...als je weet dat er geen kogels inzitten...

daabrija ls het misgtaat is alleen je webcam kapot (en achterliggende muur )
Oud 08-09-2003, 17:59
Roos
Roos is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 17:43:
was ook geen serieuze opmerking
Tactisch!!
Oud 08-09-2003, 18:23
Marshall
Marshall is offline
yep... player talent in de dop
Oud 08-09-2003, 18:27
WB_Oud
WB_Oud is offline
Offtopic: Dit plastic pistool valt onder de Wet voor Wapens en Munitie (WWM). Dit betekend dat als je huis afbrand of iets dergelijks en het ding wordt gevonden, je geen cent vergoed krijgt. Daarnaast is het een misdrijf het in bezit te hebben (ik heb er ook 1 trouwens )
Oud 08-09-2003, 18:29
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-09-2003 @ 17:33:
Niet zeuren. Heeft je vriendje meer Loontjuh om van te genieten
Oud 08-09-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 19:27:
Offtopic: Dit plastic pistool valt onder de Wet voor Wapens en Munitie (WWM). Dit betekend dat als je huis afbrand of iets dergelijks en het ding wordt gevonden, je geen cent vergoed krijgt. Daarnaast is het een misdrijf het in bezit te hebben (ik heb er ook 1 trouwens )

Offtopic: Nou zover ik weet mag je em wel hebben als verzameling.
precies hetzelfde bij zwaarden en messen?
Lijkt me namelijk raar dat bij zwaarden en messen het wel is toegestaan om in bezit te hebben als verzameling in eigen huis en zo`n plastic pistooltje een misdrijf is

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 18:48.
Oud 08-09-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-09-2003 @ 18:59:
Tactisch!!
huh
Oud 08-09-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
wie was de eerste dan?

en ik was altijd al trigger happy geweest

maar ik kan wél goed schieten, heb er een aanleg voor
Oud 08-09-2003, 19:41
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 19:43:
Offtopic: Nou zover ik weet mag je em wel hebben als verzameling.
precies hetzelfde bij zwaarden en messen?
Lijkt me namelijk raar dat bij zwaarden en messen het wel is toegestaan om in bezit te hebben als verzameling in eigen huis en zo`n plastic pistooltje een misdrijf is
Messen met een lemmet groter dan 7 cm is ook illegaal, en voor zwaarden weet ik de wet niet zo 1-2-3 uit mijn hoofd. Feit is dat een bb-gun zoals de pistooltjes heten (of airsoft, ander soort) streng verboden zijn. Ze vallen gewoon onder dezelfde wetgeving als lichte vuurwapens. Als je recent op een vliegveld geweest bent, heb je vast de posters van de marechaussee wel zien hangen. Waarom denk je dat ze niet in Nederland te koop zijn?

Het idee achter het verbod is dat veel mensen de wapentjes niet van echt kunnen onderscheiden, en dat er "gewapende" overvallen mee worden gepleegd (wat klopt overigens).
Oud 08-09-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 08-09-2003 @ 19:29:
Niet zeuren. Heeft je vriendje meer Loontjuh om van te genieten
haha
Oud 08-09-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 20:41:
Messen met een lemmet groter dan 7 cm is ook illegaal, en voor zwaarden weet ik de wet niet zo 1-2-3 uit mijn hoofd. Feit is dat een bb-gun zoals de pistooltjes heten (of airsoft, ander soort) streng verboden zijn. Ze vallen gewoon onder dezelfde wetgeving als lichte vuurwapens. Als je recent op een vliegveld geweest bent, heb je vast de posters van de marechaussee wel zien hangen. Waarom denk je dat ze niet in Nederland te koop zijn?

Het idee achter het verbod is dat veel mensen de wapentjes niet van echt kunnen onderscheiden, en dat er "gewapende" overvallen mee worden gepleegd (wat klopt overigens).
Hmmzz dan heb ik toch een zwaar probleem
Ik verzamel wapens, is een hobby van me. Heb hier zelfs een kruisboog staan, maar denk dat het dus niet zo verstandig meer is om daarmee op een foto te staan

Ik weet wel dat je vanaf het buitenland messen en zwaarden mag meenemen mits ze in de verpakking zitten en ze voor decoratieve (schrijf ik dat nu goed?) doeleinde zijn.
Was eens een keer op tv.. 'schiphol airport' ofzoiets. Alleen hij moest wel belasting betalen hehe.

Maar laten we verder gaan via pm ofzo, want we gaan een beetje erg offtopic
Oud 08-09-2003, 20:50
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Havock schreef op 08-09-2003 @ 20:29:
maar ik kan wél goed schieten, heb er een aanleg voor
Ja Havock, jij bent de shit

Ontopic: Loontjuh, je kont is
Oud 08-09-2003, 20:58
ratjas
ratjas is offline
ik vind haar kont te dik niet dat ik er verder mee zit
Oud 08-09-2003, 21:06
Badboy-online
Badboy-online is offline
ik ken haar verder niet maar ze lijkt mij wel een leuke meid, en ze ziet er ook wel goed uit hoor
Oud 08-09-2003, 21:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 21:12:
Hmmzz dan heb ik toch een zwaar probleem
Ik verzamel wapens, is een hobby van me. Heb hier zelfs een kruisboog staan, maar denk dat het dus niet zo verstandig meer is om daarmee op een foto te staan

Ik weet wel dat je vanaf het buitenland messen en zwaarden mag meenemen mits ze in de verpakking zitten en ze voor decoratieve (schrijf ik dat nu goed?) doeleinde zijn.
Was eens een keer op tv.. 'schiphol airport' ofzoiets. Alleen hij moest wel belasting betalen hehe.
Offtopic: kheb ook zulke dingen Groot dolk uit israel en ook een kruisbuig. Gewoon met het vliegtuig vervoerd overigens

Citaat:
Berretje schreef op 07-09-2003 @ 09:18:

[afbeelding]

er loopt er hier nog een met zo'n foto vrouwtje met neusbel...ben vergeten wie het was
Oud 08-09-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-09-2003 @ 22:10:
er loopt er hier nog een met zo'n foto vrouwtje met neusbel...ben vergeten wie het was [/B]
Alanis!
Oud 08-09-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-09-2003 @ 20:15:
Ben even een tijdje niet meer op internet geweest en zag al die reacties (meer dan ooit geloof ik ) en daar moet ik natuurlijk ffies op reageren.

blablabla

Damn,
ik was het echt met de eerste opmerking eens. Als ik alleen naa het uiterlijk kijk... (want jullie innerlijken zal ik naar alle waarschijnlijkheid nooit leren kennen) Passen jullie echt 300% NIET bij elkaar. Loon,... geloof als ik zeg: je bent een enorm geil wijf! Als k je zie, zou je persoon zijn waarbij je denkt: "Wow! die wil k wel een keer neuken"... je vriend ziet er totaal niet zo uit,... hij ziet er een beetje 'nerd'-achtig uit... Voor de rest zullen jullie het wel fijn hebben, maar qua uiterlijk passen jullie niet bij elkaar...

dat wou ik ff kwijt!
Oud 09-09-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 08-09-2003 @ 23:45:
Damn,
ik was het echt met de eerste opmerking eens. Als ik alleen naa het uiterlijk kijk... (want jullie innerlijken zal ik naar alle waarschijnlijkheid nooit leren kennen) Passen jullie echt 300% NIET bij elkaar. Loon,... geloof als ik zeg: je bent een enorm geil wijf! Als k je zie, zou je persoon zijn waarbij je denkt: "Wow! die wil k wel een keer neuken"... je vriend ziet er totaal niet zo uit,... hij ziet er een beetje 'nerd'-achtig uit... Voor de rest zullen jullie het wel fijn hebben, maar qua uiterlijk passen jullie niet bij elkaar...

dat wou ik ff kwijt!

En ik wou het volgende toch even kwijt:

Williams zei: jij kunt echt wel een mooier vriendje krijgen gewoon.

Kijk, daaruit kan ik nog enigzins wel een compliment halen. Maar de manier hoe dit bovenstaande vooral verwoord wordt vind ik gewoon echt belachelijk. Dat je het er mee eens bent, vind ik geen probleem. moet je zelf weten. ik ben tenslotte het gelukkigste meisje op aarde met mijn vriend en het gaat om mij, maar ik vind het raar dat je gewoon al op deze manier over mij praat (zoals, wow die wil ik wel een keer neuken) en laat ik het dan nog maar niet over mijn vriend hebben. ik ga er vanuit dat er met respect met mij omgegaan word, of het nou op internet is of irl, en dat geldt ook voor mijn vriend.
Ik waardeer dit dus absoluut NIET! En niet ter verdediging ofzo, beter dan mijn vriend kan ik absoluut niet krijgen, en dan heb ik het over uiterlijk, maar vooral ook innerlijk.
Dingen waar jij NOOIT aan zal kunnen tippen. Al was je (om je maar te quoten) 300% mooier dan mijn vriend (wat overigens niet kan, maar dat is weer een ander punt. ).

I rest my case
Oud 09-09-2003, 16:13
aapje
aapje is offline
Citaat:
Damn,

dat wou ik ff kwijt!
ik denk dat ze zelf wel bter weten of ze bij mekaar passen of niet
Oud 09-09-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Damn,

dat wou ik ff kwijt!
Als je het nou gewoon op een nette manier vertelt zou je veel eerder serieus genomen worden.
Bedoel.. dat jij haar een geil wijf vind en wel ff lekker wilt neuken, vatten sommige meisjes niet echt op als een compliment maar meer van; flikker ff op.

Maar verder snap ik wel wat je bedoelt hoor. Ik stond er ook een beetje raar van te kijken toen ik haar vriend op die foto`s zag. Maja uiterlijk is niet alles he en smaken verschillen nu eenmaal. Het gaat erom dat zij hem in iedergeval wel aantrekkelijk vind.
(en nee ik wil nu niet zeggen dat ik knapper ben en beter bij haar pas)

Trouwens, als je er lang genoeg naar kijkt.. went het wel (dit is trouwens een grapje, voordat loontjuh weer boos word )
Oud 09-09-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 17:26:
Trouwens, als je er lang genoeg naar kijkt.. went het wel (dit is trouwens een grapje, voordat loontjuh weer boos word )
dat snap ik wel hoor
ik kan ook van veel dingen de grap wel inzien etc, maar van dit even niet.
ik snap ook niet wat iedereen te zeiken heeft op mijn vriend. dit vind ik echt raar. Jullie kennen m niet eens. (en zien m niet door mijn ogen, dat is ook weer zo heah ) en ach, als jullie eens wisten..

ik heb gewoon de ware gevonden in deze jongen. of dat nu de ware is voor alleen nu of voor mn hele leven (wat ik hoop) dat maakt me niet uit, maar hij is degene die me gelukkig maakt.
ik kan me niets anders wensen. en ach, hij is de enige die me leuk vind, dus dat is ook wel weer handig
Oud 09-09-2003, 17:25
Verwijderd
Ik vind ze een hartstikke leuk stelletje. Punt.

'Normale' foto:

Oud 09-09-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-09-2003 @ 18:23:

ik snap ook niet wat iedereen te zeiken heeft op mijn vriend. dit vind ik echt raar. Jullie kennen m niet eens. (en zien m niet door mijn ogen, dat is ook weer zo heah ) en ach, als jullie eens wisten..

ik heb gewoon de ware gevonden in deze jongen. of dat nu de ware is voor alleen nu of voor mn hele leven (wat ik hoop) dat maakt me niet uit, maar hij is degene die me gelukkig maakt.
ik kan me niets anders wensen. en ach, hij is de enige die me leuk vind, dus dat is ook wel weer handig
Zolang jullie zelf maar gelukkig zijn met elkaar

Maar dit is overigens niet alleen bij jullie hoor.
Wanneer ik in de stad loop kom ik ook heel vaak stelletjes tegen waarvan zij echt een prachtige meid is en hij, vergeleken met haar, er veel minder uitziet. Dan ga ik gewoon denken van; Hoe komt HIJ nou in godsnaam aan zo`n mooie vriendin terwijl ik al weet-ik-veel-hoelang eenzaam wanhopig alleen ben. Daar krijg je gewoon een zwaar minderwaardigheidcomplex van
Oud 09-09-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 18:37:
Zolang jullie zelf maar gelukkig zijn met elkaar

Maar dit is overigens niet alleen bij jullie hoor.
Wanneer ik in de stad loop kom ik ook heel vaak stelletjes tegen waarvan zij echt een prachtige meid is en hij, vergeleken met haar, er veel minder uitziet. Dan ga ik gewoon denken van; Hoe komt HIJ nou in godsnaam aan zo`n mooie vriendin terwijl ik al weet-ik-veel-hoelang eenzaam wanhopig alleen ben. Daar krijg je gewoon een zwaar minderwaardigheidcomplex van
Haha, ik weet hoe het werkt. zo is het nl andersom ook. maar zelfs ik vind de (voor mij) perfecte jongen.. jij vast ook het perfecte meisje. Kus
Oud 09-09-2003, 21:08
IceManX
IceManX is offline
Citaat:
Jewel schreef op 09-09-2003 @ 18:25:
Ik vind ze een hartstikke leuk stelletje. Punt.

'Normale' foto:

[afbeelding]
jammer dat je niet lacht, maar toch erg leuk zo met die spiegel

Regels voor berichten