![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was zo`n aflevering waarbij ze een jongen leerde kennen, toen de moeder opbelde om te vragen of ze nog een paar dagen mog blijven en die dag erna dumpte die jongen haar vervolgens. Nouja.. lekker boeiend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: Was dan best zielig voor dat meisje, eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
was 18 juli 2003 met mijn vriend in sixflags om te vieren dat we al een half jaartje samen waren. hier een paar foto's.
wazig! die witte vlek die loopt (rechts) c'est moi. heeft mn vriend heel sneaky gemaakt. moest even laten zien dat ik wel groot genoeg was om in het reuzenrad te mogen natte kont van de wildwaterbaan. en ik was van de zes natuurlijk de enige die nat was.. grrr |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Nou zover ik weet mag je em wel hebben als verzameling. precies hetzelfde bij zwaarden en messen? Lijkt me namelijk raar dat bij zwaarden en messen het wel is toegestaan om in bezit te hebben als verzameling in eigen huis en zo`n plastic pistooltje een misdrijf is Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 18:48. |
![]() |
||
Citaat:
Het idee achter het verbod is dat veel mensen de wapentjes niet van echt kunnen onderscheiden, en dat er "gewapende" overvallen mee worden gepleegd (wat klopt overigens). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik verzamel wapens, is een hobby van me. Heb hier zelfs een kruisboog staan, maar denk dat het dus niet zo verstandig meer is om daarmee op een foto te staan Ik weet wel dat je vanaf het buitenland messen en zwaarden mag meenemen mits ze in de verpakking zitten en ze voor decoratieve (schrijf ik dat nu goed?) doeleinde zijn. Was eens een keer op tv.. 'schiphol airport' ofzoiets. Alleen hij moest wel belasting betalen hehe. Maar laten we verder gaan via pm ofzo, want we gaan een beetje erg offtopic ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Damn, ik was het echt met de eerste opmerking eens. Als ik alleen naa het uiterlijk kijk... (want jullie innerlijken zal ik naar alle waarschijnlijkheid nooit leren kennen) Passen jullie echt 300% NIET bij elkaar. Loon,... geloof als ik zeg: je bent een enorm geil wijf! Als k je zie, zou je persoon zijn waarbij je denkt: "Wow! die wil k wel een keer neuken"... je vriend ziet er totaal niet zo uit,... hij ziet er een beetje 'nerd'-achtig uit... Voor de rest zullen jullie het wel fijn hebben, maar qua uiterlijk passen jullie niet bij elkaar... dat wou ik ff kwijt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wou het volgende toch even kwijt: Williams zei: jij kunt echt wel een mooier vriendje krijgen gewoon. Kijk, daaruit kan ik nog enigzins wel een compliment halen. Maar de manier hoe dit bovenstaande vooral verwoord wordt vind ik gewoon echt belachelijk. Dat je het er mee eens bent, vind ik geen probleem. moet je zelf weten. ik ben tenslotte het gelukkigste meisje op aarde met mijn vriend en het gaat om mij, maar ik vind het raar dat je gewoon al op deze manier over mij praat (zoals, wow die wil ik wel een keer neuken) en laat ik het dan nog maar niet over mijn vriend hebben. ik ga er vanuit dat er met respect met mij omgegaan word, of het nou op internet is of irl, en dat geldt ook voor mijn vriend. Ik waardeer dit dus absoluut NIET! En niet ter verdediging ofzo, beter dan mijn vriend kan ik absoluut niet krijgen, en dan heb ik het over uiterlijk, maar vooral ook innerlijk. Dingen waar jij NOOIT aan zal kunnen tippen. Al was je (om je maar te quoten) 300% mooier dan mijn vriend (wat overigens niet kan, maar dat is weer een ander punt. ![]() I rest my case ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedoel.. dat jij haar een geil wijf vind en wel ff lekker wilt neuken, vatten sommige meisjes niet echt op als een compliment maar meer van; flikker ff op. Maar verder snap ik wel wat je bedoelt hoor. Ik stond er ook een beetje raar van te kijken toen ik haar vriend op die foto`s zag. Maja uiterlijk is niet alles he en smaken verschillen nu eenmaal. Het gaat erom dat zij hem in iedergeval wel aantrekkelijk vind. (en nee ik wil nu niet zeggen dat ik knapper ben en beter bij haar pas) Trouwens, als je er lang genoeg naar kijkt.. went het wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kan ook van veel dingen de grap wel inzien etc, maar van dit even niet. ik snap ook niet wat iedereen te zeiken heeft op mijn vriend. dit vind ik echt raar. Jullie kennen m niet eens. (en zien m niet door mijn ogen, dat is ook weer zo heah ![]() ik heb gewoon de ware gevonden in deze jongen. of dat nu de ware is voor alleen nu of voor mn hele leven (wat ik hoop) dat maakt me niet uit, maar hij is degene die me gelukkig maakt. ik kan me niets anders wensen. en ach, hij is de enige die me leuk vind, dus dat is ook wel weer handig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit is overigens niet alleen bij jullie hoor. Wanneer ik in de stad loop kom ik ook heel vaak stelletjes tegen waarvan zij echt een prachtige meid is en hij, vergeleken met haar, er veel minder uitziet. Dan ga ik gewoon denken van; Hoe komt HIJ nou in godsnaam aan zo`n mooie vriendin terwijl ik al weet-ik-veel-hoelang eenzaam wanhopig alleen ben. Daar krijg je gewoon een zwaar minderwaardigheidcomplex van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De nieuwe natuurkundige theorie van het holografische universum. Isa | 38 | 24-05-2004 01:33 | |
Muziek |
nu metal Zakk Wylde | 29 | 15-12-2003 16:11 |