Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 20:39
devilcat
devilcat is offline
dat meisje op die foto heeft zogenaamd een vriend die er neit opstaat, en die ff pinne was zegt muus.

Nu kwam ik nog een foto tegen van haar, maar dan op de foto met een jongen, een vrouw en zij.

maar ik bedoel, die jongen kan toch gewoon OOK een klant zijn. hoeft toch helemaal niet haa vriend te zijn?

ik kan die foto wel ff der opgooien
maar die foto is absoluut niet intiem die foto is :

Een jongen - Vrouw------Zij

die vrouw is ook niet zijn vriendin, dus denk ik "oh shit, als die jongen maar niet haar vriend is dan, maar als het haar vriend is , waarom stat ie dan niet ook op die foto met muus en haar?

En die foto met muus en haar en die vriend van muus, ziet er intiemer uit dan die foto met die jongen -vrouw----zij

moe tik me nu druk maken dat die jongen wel haar vriend kan zijn en dat me ex dus wel de waarheid sprak, wat m onwaarschijnlijk lijkt maar toch.
Advertentie
Oud 20-10-2003, 21:02
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
waar je je al niet druk om kan maken... zo kan je wel door blijven gaan en dan sluit je het dus nooit voor jezelf af.
Oud 20-10-2003, 21:09
devilcat
devilcat is offline
[img]mvc-852s[img]
Oud 21-10-2003, 03:53
Verwijderd
Waarom han je nou elke keer weer hetzelfde verhaal op? Je krijgt dezelfde reacties? Wat wil je? Wij weten niet of dat haar is.. vraag het hem. Wij kennen hem niet en we kennen haar niet en we kunnen toch niet zomaar iemand gaan beoordelen op een foto............
Oud 21-10-2003, 07:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Jezus wat een muts zeg.
Oud 21-10-2003, 08:13
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik verbaas me er echt over hoeveel mensen hierop reageren....

Maar hij is niet eerlijk geweest, hij heeft je gebruikt, hij kwetst je...hoe moeilijk het ook is kappen met die vent! Ze doen je verschrikkelijk veel verdriet maar ook daar kom je wel weer over heen.....
__________________
Dromendief
Oud 21-10-2003, 08:16
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
WHAHAHAHA ik zie nu die foto van hem pas......wat een flapdrol daar doe je het tog niet om....
__________________
Dromendief
Oud 21-10-2003, 12:17
***
*** is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 21-10-2003 @ 09:16:
WHAHAHAHA ik zie nu die foto van hem pas......wat een flapdrol daar doe je het tog niet om....
dat was eerlijk gezegd ook een beetje mijn reactie
Oud 21-10-2003, 16:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 21-10-2003 @ 09:16:
WHAHAHAHA ik zie nu die foto van hem pas......wat een flapdrol daar doe je het tog niet om....
idd, en het argument dat het ook om het innerlijk gaat hoef je hier niet in de strijd te gooien...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-10-2003, 21:12
devilcat
devilcat is offline
ben er wel over uit dat zij het is op de foto ,

Zelfde uiterlijkkenmerken, + leeftijd is het zelfde
Die toeval bestaat niet dat zij het niet is. Komt er dan ook nog is bij dat de toeval er dan ook nog moet zijn dat net haar zogenaamde vriend er niet op staat.

Muus reageert alleen maar met :
- Je moet me geloven, zij is het neit
- Geloof me nou .
- Zij is het niet
- das gewoon toeval

Zo ongeveer het enige wat ie kanzeggen.
Niemand zou het me ooit kwalijk kunnen nemen dat ik hem misschien verkeerd beschuldig, want echt moeite doen van zijn onschuld doet ie niet. hij reageert absoluut niet als een verkeerd beschuldig persoon. Ik zou gelijk reageren van "Godver, zij is het niet , damn zij heeft een vriend en blablabla" ipv, "das gewoon toeval" [ wat hij dus zei erover]

bekennen zal ie nooit, want hij wil altijd nog kans op me maken, want hij zegt dat ie me "mist" [ yea right ] maar hij wil mij gewoon omdat ie wel heeft ervaren dat ik een makkelijk hapje ben, makelijk in te pakken etc,eneen leuk poppetje naast zijn zijde.

ik was alleen ff in de war geschopt door dus nog een foto met die meid en een jongen, dus ik dacht shit das is dus der vriend, maar ik heb nu weten te beredeneren dat hij haar vriend niet is

want die foto is als volgt ;
Die jongen[op stoelof staand] - stoel leeg - die meid

Sta je nou niet echt op alsof het haar vriend is , dan ga je wel bij alkaar zitten, dan die foto met muus :

Muus[opstoel]-Zij[op stoel]---Jasper[die vriend van muus op een stoel]\\veel intiemer, 'zoek het stelletje" dan wijst iedereen muus en zij aan ipv die jongen en die meid
Oud 21-10-2003, 21:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Jezus, ga verder met je leven ofzo
Oud 22-10-2003, 09:46
Verwijderd
Hey, wat is dit nou? Je was toch gekapt met hem? Waarom hou je je dan nog bezig met allerlei stomme foto's....
Oud 22-10-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2003 @ 22:58:
Jezus, ga verder met je leven ofzo
Ik wilde net een citaat uit The Hot Chick oplepelen:

'I think you need more things to fill out your day'.

En om het nog maar even te onderstrepen: mens, word toch in godsnaam eens verstandig, hou op met dit geweeklaag. Het is een gebed zonder eind, er komt nooit meer iets van en je kunt beter je tijd aan nuttige dingen besteden. Dit is gewoon een kansloze en zielige vertoning, je doet jezelf echt te kort op zo'n manier.

Hoe fucking duidelijk wil je het verder nog hebben?

En ohja: op die foto lijkt het op kamptuig, dus ik zou er sowieso maar ver van blijven.
Oud 22-10-2003, 14:40
devilcat
devilcat is offline
jullie hebben allemaal gelijk.
het is heel duidelijk dat zij[met wie die vreemdging] het is op de foto.
Oud 22-10-2003, 15:34
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
oh jij bent dom... waar maak je je druk om nogmaals het is toch uit boeie. hij is vreemdgegaan waarom wil je nog per se weten met wie.

Ik ben eerlijk gezegd blij voor die gozer dat hij van je af is... Of je loopt hier gewoon ontiechelijk te faken ik ken niemand die zo "dom" overkomt hoor
Oud 22-10-2003, 22:09
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 22-10-2003 @ 16:34:
oh jij bent dom... waar maak je je druk om nogmaals het is toch uit boeie. hij is vreemdgegaan waarom wil je nog per se weten met wie.

Ik ben eerlijk gezegd blij voor die gozer dat hij van je af is... Of je loopt hier gewoon ontiechelijk te faken ik ken niemand die zo "dom" overkomt hoor
zucht, het gaat me niet om wie persoonlijk maar, ik moest weten of zij dat was zodat ik weet dat hij het dus niet bij een zoen heft gelaten, maar 2 weken verkering had op vakantie.
Die meid boeit me niks, alleen wil weten of zij het was, voor het hierboven beschreven antwoord.
Oud 23-10-2003, 00:02
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline


Jaa, die twee hebben zeker wel wat gehad, Muus zit naar haar gedraaid en houdt haar vast, en die meid zit met haar hoofd tegen Muus aan.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 23-10-2003, 06:37
@pie
@pie is offline
jezus zeg.. nog steeds..

SLOTJEEEEE
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 23-10-2003, 13:09
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-10-2003 @ 22:39:
Nou nou nou... dat kan ook wel wat vriendelijker.
Zegt ze na zeven pagina's gezeur.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Oud 23-10-2003, 15:32
metallica2003
metallica2003 is offline
Hey,
ik weet niet of je nu nogsteedsb ij hem bent, maar er
is hier maar één oplossing: DUMP DIE LOOSER!!!
Het is duidelijk zat dat hij je gebruikt en niet verliefd op je is!
Hoe hard het ook voor je is, er zijn veel jongens die beter zijn dan
die vent!
Dump hem en ga opzoek naar leukere jongens, die zijn er zeker!
En er zullen onder hen zat jongens zijn die jou ook n leuke meid vinden,
meer dan dat die vrined van je doet!

Groetjes, Suc6!!

Wouter
__________________
www.naardetopvoorkika.nl
Oud 23-10-2003, 17:07
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
metallica2003 schreef op 23-10-2003 @ 16:32:
DUMP DIE LOOSER!!!
Dat heeft ze al gedaan. Ik wacht met smart af op het volgende topic over een nieuwe gozer die haar ook weer gebruikt.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 23-10-2003, 22:40
devilcat
devilcat is offline
ik heb nu een spelletje met HEM gespeeld.
Het is me eindelijk gelukt om hem te laten bekennen.

met onderandere smsjes als " ik wil vertrouwen als ik ooit weer is met je krijg, ik weet dat je liegt [etc etc] "

hij reageerde

Oke ik kan er niet meer tegen zij was het meisje, sorry olga"

en " Sorry dat ik het je zo moeilijk maakte olga "

hij stuurt me nu allemaal smsjes met "ohh schatje wta ben je lief en blablablabla, maar daar trap ik nu natuurlijk niet meer in he
Oud 23-10-2003, 22:46
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 23-10-2003 @ 18:07:
Dat heeft ze al gedaan. Ik wacht met smart af op het volgende topic over een nieuwe gozer die haar ook weer gebruikt.
alsof ik he tleuk vindom gebruikt te wrden

weet ik veel dat ie niks om me geeft en ik wel om hem , dus ik dacht dat de seks wel goed zat, maar nu blijkt dus dat het voor hem alleen omde seks ging.

met dat ie mij "dwong" hem te pijpen, deed ik, omdat ik op dat moment GEEN zin had in ruzie als ik weigerde , ik vond em ook zo leuk wou hem nei kwijt. ik dacht als ik maar op seksgebied tenminste "iets ben qua partner" dat ieme dan wel leuk zou vinden of leuker.want als ik ook al seks weiger vind ie me helemaal een saai mens. En dat is dus wat ik niet wil.

ik weet dat dat fout is wat ik heb gedaan achteraf..


ben blij dat ik het nu kan AFSLUITEN, niet meer hoef te piekeren of die meid het meisje is met wie die vreemdging, dat is dus zo was al mijn vermoeden voor 99.9% en dat word nu ook bevestigt door meneer Muus.
toch lukt het me weer net als me andere ex,om de eeuwige waarheid toch boven tafel te krijgen hoewe iedereen zegt dat dat niet kan ,


en nee, ik heb nu toch wel een hoop geleerd.
Ik neem iig geen vriend meer de erste 5 jaar ga eerst is even aan mijn zelfvertrouwen werken zodat JOGNENS daar geen misbruik meer vankunnen maken en zo seks met me hebben.
Oud 23-10-2003, 22:59
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 23-10-2003 @ 23:46:


en nee, ik heb nu toch wel een hoop geleerd.
Ik neem iig geen vriend meer de erste 5 jaar ga eerst is even aan mijn zelfvertrouwen werken zodat JOGNENS daar geen misbruik meer vankunnen maken en zo seks met me hebben.
Niet zo negatief dr zijn juist zoveel lieve jongens die zelf misschien ook wel weinig zelfvertrouwen hebben. Ennuh, je moet eigenlijk ook niet met players in zee gaan hè..

Ik ken nog wel wat jongens voor je
Oud 23-10-2003, 23:07
Orsino*
Orsino* is offline
Ik verveelde me HEEL erg, dus ik heb zitten tellen hoeveel mensen je probeerden te overtuigen. (Vooral Desecrator zag ik vaak voorbij vliegen .)
Precies 60 mensen hebben je min of meer duidelijk gemaakt dat je moet kappen, dus hopelijk doe je dat nu ook echt.
Als dit hele gedoe tenminste geen grap is.
Oud 24-10-2003, 04:09
Verwijderd
Nouja conclusie dus, niet weer hetzelfde doen... en als hij iets wil op seks gebied en jij niet.. dan ook niet doen.. ook niet omdat je geen zin in ruzie hebt. Ohja en werken aan je eigenwaarde zou wat helpen.... denk ik.
Oud 24-10-2003, 08:16
@pie
@pie is offline
Nog steeds geen slotje?

Verplaats m dan naar psychologie: het is allang geen liefdesprobleem meer (zoals ze zelf al zegt: het is over en uit) en al het gezeik wat er nu uitkomt heeft meer te maken met een trauma dan met liefde. Op psychologie kunnen ze haar beter helpen. Of ben ik de enige die dit denkt?
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 24-10-2003, 08:33
Verwijderd
Ghehe het is afgelopen, devilcat heeft de relatie defiitief beeindigd (hoop ik) en daarmee hopelijk ook het contact met Muus. Verwijder z'n nummer uit je telefoon, enz.
Nou ja goed, ik ga er dus vanuit dat het echt over is en dat je nu gaat proberen goed voor jezelf te zorgen.
Veel succes daarmee

xx
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.