Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke kleur is willem?
Mijne is zwart, me witte sokjes op zijn achterpootjes, wit vlekje op zijn keel en buik. En heele mooie ogen, groen aan de buiten kant en paars bij zijn pupil.
|
-Keuken rollen kunnen niet meer in de keuken staan, maar moeten in de kastje opgeborgen worden. Want elke keer al krijg ie er een te pakken gaatie er mee rond rennen en allemaal keuken papiertje versnipperen en overal rond slingeren.
-Hij neemt blaadjes van buiten mee naar binnen als een prooi. -Hij ziet het verschil niet tussen een bloot been en een been waar een broek omheen zit, waardoor hij soms denkt dattie ook in je bloote been kan klimmen ![]()
|
Ernie is ook bestwel sociaal, als ziet ie dat er weer een gezins lid thuis is gekomen terwijl hij op je schoot ligt, rent ie er gelijk heen geeft een hele boel kopjes enzo en gaat daarna weer fijn op je schoot verder slapen
![]()
|
Me andere kat is wel in een depressie gekomen mede door de komst van ernie, ze was al niet blij want onze oude kat was pas daarvoor dood gegaan, toen kwam ernie. en hij wil alleen maar spelen en dat vind onze andere kat niet leuk, en ernie is hardleers en ookal is hij al 20 keer helmaal in elkaar geslagen door die ander rent ie erna nogsteeds vrolijk achteraan om nog een 21e keer inelkaar geramd te worden
![]() Ook met het eten, schrokt ie echt mega snel alles naar binne zodat ie daarna me andere kat bij haar bakje weg kan jagen en de rest van haar eten kan op eten, en dat terweil ernie toch zeker 2 keer kleiner is dan onze andere kat ![]()
|
Het is wel heel lief om te zien hoeveel katten van elkaar gaan houden. Eerst hadden we allen Fifi (die andere kat) en lambiek (die is nu dood) waren heele goede maatjes, lagen vrijwel elke nacht met zijn 2tjes knuffelend op de bank te slapen (En ja, ze schaamden zich als je hun er op betrapte
![]() Toen lambiek dood was gegaan, hadden we hem in een doos gedaan met een zwart laken er over. Toen me broer sochtend wakker werd lag fifi dus op de dode lambiek te slapen... en ook, fifi ligt echt nooit in de tuin te slapen, deed ze echt nooit. Maar doet ze nu wel, presies boven waar we lambiek begraven hebben. Voordat lambiek gestorven was, was fifi echt een heel hyper en vrolijk en blij en liev (ze liep bijvoorbeeld nooit normaal, ze huppelde echt altijd), nadat lambiek dood was, was gewoon lopen haar al te veel moeite, ze kwam bijna nooit meer op schoot enzo. Kortom ze is nu nogsteeds depressief ![]()
|
dreadgozer, ik ga je sig verkrachten voor een verhaaltje.
we leven in een wereld vol terrorisme. Tippie Trerriost, wist dit. Ze besloot door middel van een driehoekige D&D-dobbelsteen te bepalen welk land ze zou gaan terroriseren. Het land werd... holland. als ik zou een nieuw iets bedenk, en hen daar aan kapot laat gaan, dan zou ikwel een hele goeie terrorist zijn. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ze vond een wet uit die softdrugs niet illegaal maakte uit.
|
lekkkkkker khep wiet en xtc op en alles mooi en alles is cool en de muziek is gaav en de kleuren zijn cool en alles gaat heel langzaam en heel snel en heel trippy en in een woord GEWELDIG....
das mijn beknopte samenvatting van hoe ik op dit moment op zaterdag 6 september ut lever ervaar!! en lowlands was ook geweldig cool! en nu ga ik weer verder in mijn element zijn! Doeidoeidoei! Joyce
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13 Verwijderd | 500 | 12-11-2003 21:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 12 Vlooienband | 500 | 30-10-2003 18:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 9 Wasp | 500 | 22-09-2003 22:16 |