Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, wie had het hier over alto's? Ik ben een beetje te oud voor die hokjes, dat zou jij ook moeten zijn. Bovendien ben jij hier degene met bandposters, concertkaartjes en playlists op zijn kamer, niet ik. En dan noem je mij alto. |
![]() |
||
Citaat:
Jij hebt zowiezo al een beeld van mij, van vroeger wat jij weigert te wijzigen. Ik bedoel, jij staat bekend als een bekrompen en kortzichtig persoon. Je voedt mijn voorkennis. Weet je wat het is met jou Jaap. Jij denkt na eventjes een paar reacties gelezen te hebben een complete profielschets van iemand te hebben gemaakt. Dat is erg kortzichtig. Je hangt een beetje de pseudo-psycholoog uit en loopt een beetje je mening te verkondigen alsof het een feitenoordeel is, wat het niet is. Oh, je hebt zoveel kennis vna mensen via een forum. Maar je vergeet het belangrijkste: baseer je uitspraken op waarheden. En op structurele zaken. niet op een paar postjes. En als je een beetje oplet en niet teveel in verleden hangt, om terug te komen op mijn 1e opmerking, moet je gemerkt hebben dat ik werkelijk al maanden anoniem hier bezig ben. Ik vind het vrij triest van je. Doe daar wat mee.
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 19:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*Kijkt vol bewondering* |