Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2003, 21:42
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mits voldoende geemancipeerd (geld natuurlijk voor elke man) ben ik helemaal voor.
Oud 16-12-2003, 21:43
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 16-12-2003 @ 22:42:
Mits voldoende geemancipeerd ben ik helemaal voor.
Idd, wij donkere mensen zijn barbaars en slaan onze vrouwen voor de lol
Oud 16-12-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 16-12-2003 @ 22:43:
Precies, eindelijk eentje die 't toegeeft.

Oud 16-12-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
mriekuh schreef op 16-12-2003 @ 22:38:
lekker! mijn vriend is ook getint... heeft alleen maar bepaalde voordelen als je begrijpt wat ik bedoel
Wat voor voordelen zitten daar dan aan? Heeft hij een tampeloeris van dertig centimeter?
Oud 17-12-2003, 00:15
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-12-2003 @ 00:46:
Wat voor voordelen zitten daar dan aan? Heeft hij een tampeloeris van dertig centimeter?
Koning
Oud 17-12-2003, 00:16
Kadaver
Kadaver is offline
Ik hoor vaak van dit soort meiden dat ze met getinte jongens mooie kindjes krijgen
Oud 17-12-2003, 00:21
Nuck
Nuck is offline
Mooie mokka-kindjes
Oud 17-12-2003, 10:11
Susanne
Susanne is offline
een kleurtje is mooi, helemaal zwart vind ik echt lelijk.
Oud 17-12-2003, 11:28
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 16-12-2003 @ 22:43:
Dat niet alleen, je kan nog niet lezen ook!

Citaat:
Mits voldoende geemancipeerd (geld natuurlijk voor elke man) ben ik helemaal voor.
Waarom zeg ik dat - ik doe een internationale studie waaraan ook veel Afrikaanse mannen deelnemen. En ik merk dat - hoe modern ze soms ook zijn - die in veel gevallen toch aan hun toekomstige vrouw denken als aan iemand die mooi is, thuis zit en kinderen baart. En dat lijkt me niet zowat. Nogmaals, die 'mits' geld voor elke man, maar ik kom het idee meer tegen in de Afrikaanse mannen die ik ken.
Oud 17-12-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 17-12-2003 @ 12:28:

Waarom zeg ik dat - ik doe een internationale studie waaraan ook veel Afrikaanse mannen deelnemen. En ik merk dat - hoe modern ze soms ook zijn - die in veel gevallen toch aan hun toekomstige vrouw denken als aan iemand die mooi is, thuis zit en kinderen baart. En dat lijkt me niet zowat. Nogmaals, die 'mits' geld voor elke man, maar ik kom het idee meer tegen in de Afrikaanse mannen die ik ken.
Dit is het aloude cultuurverschil, zij weten niet beter of het hoort zo, ze hebben dat van thuis meegekregen.
Dus dan moet je daar met zo'n gast over praten, en hem aan het idee laten wennen. ( voorop gesteld dat je uberhaupt met zo'n jongen zou willen trouwen )
Oud 17-12-2003, 12:31
ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 17-12-2003 @ 01:16:
Ik hoor vaak van dit soort meiden dat ze met getinte jongens mooie kindjes krijgen
Muh, dat zegt mama ook, -als grap- aangezien ik een 'getinte' vriend heb.

Hmm, maar hij is wel mooi.
Oud 17-12-2003, 13:06
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 17-12-2003 @ 13:28:
( voorop gesteld dat je uberhaupt met zo'n jongen zou willen trouwen )
Ik heb best interesse in 1 van hen, maar denk niet dat ik naar Sierra Leone zou willen verhuizen... En hij gaat terug. Dan houd m'n interesse op dat punt op. Maar het is wel een man die ik graag als uitzicht heb
Oud 17-12-2003, 15:56
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 17-12-2003 @ 12:28:

Wat voor studie?

Ik wil trouwens helemaal geen kinderen, en GEEN vrouw die thuis zit om te koken en af te wassen, echt erg lijkt me dat. Maar goed ik ben ook niet afrikaans
Oud 17-12-2003, 17:38
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-12-2003 @ 16:56:
Wat voor studie?

Ik wil trouwens helemaal geen kinderen, en GEEN vrouw die thuis zit om te koken en af te wassen, echt erg lijkt me dat. Maar goed ik ben ook niet afrikaans
Jij wil toch sowieso geen vrouw meer...?
Oud 17-12-2003, 18:38
Hagel
Hagel is offline
Ik val absoluut niet op jongens met een getinte/donkere huidskleur, ik vind het erg onaantrekkelijk.
Oud 17-12-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 17-12-2003 @ 01:21:
Mooie mokka-kindjes
Idd

''Over twee eeuwen, zijn er alleen nog maar mokka-mensen''
Oud 17-12-2003, 19:20
Basia
Basia is offline
het trekt mij niet zo aan.
Oud 17-12-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-12-2003 @ 00:46:
Was ik maar een echte negerrr, dan had ik meer ritme en een lul van een meterrr.
Oud 17-12-2003, 22:08
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 17-12-2003 @ 16:56:
Wat voor studie?

Integrated Communication Management. In Utrecht.

Ik wil trouwens ook geen kinderen, wat me onmiddelijk af doet vallen als kandidate voor de meeste mannen (is blijkbaar onnatuurlijk van me ofzo..)
Oud 20-12-2003, 14:37
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
Susanne schreef op 17-12-2003 @ 11:11:
een kleurtje is mooi, helemaal zwart vind ik echt lelijk.
er bestaan nog steeds geen zwarte mensen.

@Dark Angel: waar komen die Afrikaanse mannen vandaan? Afrika is nml zo groot...
Oud 20-12-2003, 18:37
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Bijoux schreef op 20-12-2003 @ 15:37:
er bestaan nog steeds geen zwarte mensen.

Wat zijn negers dan?
Oud 24-12-2003, 18:44
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
kaatje in da house

ik val juist op donkere jongens, ik vind ze veel romantischer...
Citaat:
~some1-nice~ In het algemeen zijn donkere mensen veel aantrekkelijker dan blonden, hoor!!!!
Let maar op!!
JIJ vindt ze romantischer. En dat geldt ook voor ~some1-nice~:
JIJ VINDT ZE AANTREKKELIJKER,NIET IEDEREEN.WIL JE ZELF NIET GEGENERALISEERD WORDEN,DOE DAT DAN OOK NIET MET ANDEREN! Damn, domme schapen.
Jij met je 'let maar op', ik moet donkere jongens niet, al waren ze de laatste van de wereld.

Geef mij maar een heerlijke gozer met groene ogen die Nederlands is.
Mijn mening is dat het echt niet uitmaakt of je als 'buitenlander' zijnde in Nederland geboren bent, je bent en blijft iemand die niet echt Nederlands is. Je ouders zijn niet-nederlands, je complete stamboom is niet-nederlands, jij bent niet nederlands.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar voor mij is dit de realiteit.

Als je eens wist hoeveel buitenlanders gewoon niet in deze maatschappij passen...
Oud 24-12-2003, 20:50
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-12-2003 @ 19:37:
Wat zijn negers dan?
Bruin

Ik zal het vast al eerder gezegd hebben in dit topic; ik val ook absoluut niet op negers.
Oud 24-12-2003, 23:15
snoodaard
snoodaard is offline
Ik vind mezelf als blanke, maar om verdachte redenen enigszins getinte, jongen erg lekker.
Oud 25-12-2003, 17:03
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 24-12-2003 @ 19:44:
JIJ VINDT ZE AANTREKKELIJKER,NIET IEDEREEN.WIL JE ZELF NIET GEGENERALISEERD WORDEN,DOE DAT DAN OOK NIET MET ANDEREN! Damn, domme schapen.
Jij met je 'let maar op', ik moet donkere jongens niet, al waren ze de laatste van de wereld.

Mijn mening is dat het echt niet uitmaakt of je als 'buitenlander' zijnde in Nederland geboren bent, je bent en blijft iemand die niet echt Nederlands is. Je ouders zijn niet-nederlands, je complete stamboom is niet-nederlands, jij bent niet nederlands.

Als je eens wist hoeveel buitenlanders gewoon niet in deze maatschappij passen...
Weet niet of je kunt lezen.. maarre Kaatje zegt:
IK val juist op donkere jongens, IK VIND ze veel romantischer...
Dus daar zou je al uit op moeten maken dat dat HAAR mening is.
En trouwens.. pas jij zelf wel in deze maatschappij dan? Jouw hele houding bevalt mij ook niet bepaald.
Oud 25-12-2003, 17:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 25-12-2003 @ 00:15:
Ik vind mezelf als blanke, maar om verdachte redenen enigszins getinte, jongen erg lekker.
R0y z00ntje van de melkman
Oud 25-12-2003, 17:25
Verwijderd
Ik ben zelf blank... en weet niet waardoor het komt (nou eigenlijk wel); ik heb 6 jaar in een buurt gewoond waar veel "zwarte" jongens vervelend deden seksueel (ook veel andere buitenlandse jongens hoor) en ik ben totaal niet racistisch, maar ben daar een beetje op afgeknapt denk ik!
Oud 27-12-2003, 11:25
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:

ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo bot en zo vreselijk tegen mensen afkeert."ik moet donkere jongens niet, al waren ze de laatste van de wereld"....
Oud 27-12-2003, 21:04
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Shadina schreef op 25-12-2003 @ 18:03:
Weet niet of je kunt lezen.. maarre Kaatje zegt:
IK val juist op donkere jongens, IK VIND ze veel romantischer...
Dus daar zou je al uit op moeten maken dat dat HAAR mening is.
En trouwens.. pas jij zelf wel in deze maatschappij dan? Jouw hele houding bevalt mij ook niet bepaald.
idd, een leesfoutje, excuses. Voor de rest: ja ik pas er wel in, ik gedraag me niet crimineel, probeer ook niet op te vallen ofzo. En mijn houding? Geloof mij, het interesseert me geen moer wat anderen van me denken.

Citaat:
XzeoN:ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo bot en zo vreselijk tegen mensen afkeert."ik moet donkere jongens niet, al waren ze de laatste van de wereld"....
Ik keer me niet van mensen af, ik zou alleen nooit een donkere jongen als vriend willen. Is dat vreselijk dan? Dat ik een onderscheid maak tussen mensen die een potentieel vriendje zijn en mensen die dat niet zijn?
Zo bot is dat in mijn ogen niet, het is pas bot als je dat zegt tegen iemand die voor je neus staat weg te kwijnen uit liefde. En aangezien ze mij ook als vriendin moeten(grote kans), stoot ik niemand bot voor z'n kop.

[edit]zo ontmoet je nog eens verschillende mensen [/edit]
Oud 27-12-2003, 22:50
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Nou, ik weet niet waar jij woont, maar ik zie vaak zat blanke meiden lopen met een zwarte jongen.
Een vriendin van mij viel tot voor kort alleen op donkere jongens: gasten die bij haar om geld bedelden, met andere vrouwen bezig waren, geen officiele asielstatus hadden of andere louche dingen waar ze niks over kwijt wilden, die alleen maar op de bank hingen en waar verder niet meer mee te communiceren viel dan 'eeeh skatje ik hou van je'.
Telkens als ik op haar verjaardag kwam had haar vriend weer een bups zwarte vrienden meegenomen waarvan er dan wel weer 1 was die me meteen geil aan ging kijken en me in de hoek van de bank pletten en meteen een afspraakje met me wilde (walg).

Sommige donkere mannen kunnen seksueel wel aantrekkelijker zijn dan blanke mannen, maar sommigen stoten me juist ook weer vreselijk af.
Tja en ik zou verder nooit iets met een zwarte jongen willen hebben die eruit ziet/ erbij loopt als een rapper/ nigga en er uit ziet als Nelly ofzo. Daar walg ik dus echt van, van die hiphop/ r&b/ rap gasten.

Verder heb ik een hekel aan van die zwarte gastjes die in de -steeds zwarter wordende wat mannen betreft, de vrouwen zijn van die blanke vrouwen die op zwart vallen en/ of niks beter kunnnen krijgen...het in ieder geval niet erg vinden dat ze als lustobject worden behandeld- danstent waar ik vroeger zo 2 keer per jaar wel eens kwam met mn moeder, steeds in je kont of zelfs kruis zitten te graaien als je langsloopt of je meteen aanspreken of vragen of je met ze wil dansen (en dan echt tegen je aan gaan lopen rijen).

Verder zou ik geen zwarte man willen als echtgenoot omdat ik geen donkere kinderen wil. Ik vind halfbloed en donkere kinderen echt niet mooi en ik vind dat het dan net lijkt alsof ze niet van jou zijn: soms weet je echt niet als je een blanke vrouw achter een kinderwagen ziet lopen met een pikzwart kind erin of haar man nou een hele donkere neger is of dat ze een kind uit Afrika heeft geadopteerd.
Bij een blanke vrouw met een blank kind of een bruine vrouw met een bruin kind ga ik er al gauw automatisch van uit dat het hun eigen kind is vanwege de kleur. Ja hypocriet ik weet het maarja.

Mijn vriend is verder half-antilliaans, maar dat valt niet echt op, hijs iets donkerder dan een nederlander en heeft zwart (volgens zijn zeggen bruin maar ik vind het zwart ) haar. Verder is ie totaal nederlands opgevoed (kent de antilliaanse kant niet).

Vroeger vond ik halfbloedjes heel mooi (sommigen dan), maar tegenwoordig juist niet meer.

Zwarte mannen zijn over het algemeen wat 'charmanter' ofzo dan blanke mannen vind ik, wat 'sweeter': kadootjes geven, zeggen 'eeeeh skatje, i love you', je aanspreken in de disco (ook wel op aardigere manieren), zwoel kijken etc.
Maar dat is allemaal niet aan mij besteedt, hou daar juist niet van als jongens zo lopen te 'slijmen'.

Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 22:55.
Oud 27-12-2003, 22:58
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 17-12-2003 @ 01:16:
Ja ik ook, een vriendin van mij (die tot voor kort alleen maar zwarte vriendjes had) zat zich al helemaal te verheugen op zo'n mooi 'mokka-kindje'.

Ik snap ook niet wat ze er mooi aan vinden, ik vind van die halfbloed en zwarte kindjes juist lelijk (nouja lelijk), maar veel mensen/ meisjes zijn er helemaal verliefd op, vinden het schattig etc.
Oud 27-12-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:

Onder het mom van "de maatschappij, dat ben jij" vraag ik me nu af hoeveel buitenlanders er eigenlijk in jou passen..
Oud 27-12-2003, 23:13
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 27-12-2003 @ 23:59:
Onder het mom van "de maatschappij, dat ben jij" vraag ik me nu af hoeveel buitenlanders er eigenlijk in jou passen..
Als je de neusgaten meetelt een stuk of 7
Oud 27-12-2003, 23:15
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oja, ff een offtopi opmerking: mijn vriend is dus halfbloed en heeft dus ook donkere ogen....dat vond ik altijd wel heel mooi, ik had toen zoiets van 'bah blond en blauwe ogen is zo oerhollands, das niks voor mij, doe mij maar mysterieuze donkere ogen' maar nu ik tijdens een crisis in onze relatie kort iets met een NL jongen met blauwe ogen heb gehad is dat wel veranderd
Ik merk nu ook wel dat er een nadeel zit aan donkere ogen: bij mijn vriend zie ik door de donkerte en door de reflectie zijn pupillen niet goed (bij de NL jongen wel en das toch wel mooi merkte ik).

Mja, waar ik op val heeft vaak te maken met hoe mijn vriend/ de jongen die ik leuk vind eruitziet en hoeveel ervaring ik heb: toen ik helemaal verliefd was op mijn vriend keek ik meer naar halfbloedjes, omdat die op hem leken.
Nederlandse jongens trokken me niet, vooral bepaalde types niet.
Toen ik toch iets met een NL jongen kreeg kort, merkte ik juist dat ik naar jongens ging kijken die meer op die NL jongen leken omdat ik op dat moment veel op hem dacht. Ik begon het soort jongens nu aantrekkelijk te vinden waar ik eerst nooit op zou vallen.
Oud 27-12-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:

Als je niemand voor zn hoofd wil stoten, houd dan maar beter gewoon je mond dicht.
Oud 28-12-2003, 18:42
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Louloutje schreef op 28-12-2003 @ 00:17:
Als je niemand voor zn hoofd wil stoten, houd dan maar beter gewoon je mond dicht.
vrijheid van meningsuiting.... Ik zeg wat ik kwijt wil over dit topic. Die kans die heb je als je een topic opent en zeker over rasverschillen enz.
Oud 28-12-2003, 23:49
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Another Way schreef op 10-12-2003 @ 17:31:
Over die foto, misschien koop ik met kerst wel een webcam, en kan ik je wel wat fotos mailen (als ik die cam koop) Maar op dit forum zou ik ze nooit posten.
Ik heb wel eens een zwartwit foto van jou gezien hier op dit forum. Daar zag je er lichtgetint uit. Waarom post je die niet nog een keer?
Oud 02-01-2004, 00:06
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
en wat vinden de mensen dan van donkere/getinte meiden???
Oud 07-01-2004, 09:56
Anna2004
Anna2004 is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 17-12-2003 @ 20:19:
Idd

''Over twee eeuwen, zijn er alleen nog maar mokka-mensen''

Ik zie het nu al voor me

Stel je bent een paard, zou je dan met een ezel gaan (gewoon een vraagje)

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 10:00.
Oud 08-01-2004, 10:51
TranceGirl
TranceGirl is offline
Er zitten ooit echt wel hele mooie getinte jongens bij hoor, waar ik (misschien ) wel wat voor zou kunnen gaan voelen, maar...over het algemeen val ik toch op blanke jongens...
Maar het is niet zo dat ik getinte jongens niets vind hoor.
Oud 09-01-2004, 12:13
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Mijn prachtige vriendje komt uit Costa Rica, heel mooi...

Ook leuk dat je als extra-tje Spaans-sprekend-heid erbij krijgt, erg leuk effect heeft dat

Oud 09-01-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 02-01-2004 @ 01:06:
en wat vinden de mensen dan van donkere/getinte meiden???
Erg leuk.
Oud 09-01-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Anna2004 schreef op 07-01-2004 @ 10:56:

Ik zie het nu al voor me

Stel je bent een paard, zou je dan met een ezel gaan (gewoon een vraagje)
Sinds wanneer zijn negers en blanken verschillende diersoorten, om het zo uit te drukken?
Oud 10-01-2004, 19:49
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik zal zelf ook eerder op een donkere jongen vallen als een blonde.
Oud 11-01-2004, 10:35
vaag_san
vaag_san is offline
mn vriendje is btje getint ghihi
Oud 11-01-2004, 13:54
TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
Oooooewwwww halfbloedjes!!! Heeerlijk!!
En af en toe zijn donkere jongens ook leuk om te zien! Terwijl een vriendin van mij echt zoiets heeft van nee die vind ik allemaal lelijk...
Maar halfbloedjes helemaal lekker en donkere jongens kunnen ook lekker zijn
Oud 11-01-2004, 14:16
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ze zien er meestal wel oké uit, donkere jongens zijn minder snel lelijk denk ik Maar ik val eigenlijk nooit op ze, meestal omdat ze gewoon niet mij type zijn (karakter enzo)
Oud 11-01-2004, 19:22
Joke01
Joke01 is offline
Voor mij persoonlijk is het zo dat ik niets tegen donkere jongens heb maar dat ik er denk ik niet verliefd op zou kunnen worden, maar dat is gewoon mijn smaak.
Oud 13-01-2004, 15:48
angel--1987
angel--1987 is offline
ik schijn er op te vallen
niet dat ik t erg vidn hoor!!
maar geloof dat me ouders het iets minder ivnden.
ze zegge dat ze t nie erg vinden en ik t zelf moet weten maar ondertussen wel van die opmerkingen van wanneer krijgen we nou een ker een nederlandse jonge te zien...
Oud 13-01-2004, 16:11
Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Ik vind heeeeeeeeeeeeeeeel sommige donkere/getinte jonges aardig en knap..... ik ga eigelijk maar met heel weinig om met deze mensen... Ik weet niet waarom......
Wat ik heel raar vind is dat ik mense van Quracou (ofhoejedaookschrijft) en mense van Cuba heeeeeeeeel aardig en vaak ook heel knap maar Turken en Marocanen die vind ik vaak een stuk minder.... Maar waarom moet je mij nie vragen...
Ik denk dat ik er anders over ga denke als ik een marocaanse vriendin of vriend zou hebbe........

Regels voor berichten