Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dan moet je daar met zo'n gast over praten, en hem aan het idee laten wennen. ( voorop gesteld dat je uberhaupt met zo'n jongen zou willen trouwen ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil trouwens helemaal geen kinderen, en GEEN vrouw die thuis zit om te koken en af te wassen, echt erg lijkt me dat. Maar goed ik ben ook niet afrikaans ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil trouwens ook geen kinderen, wat me onmiddelijk af doet vallen als kandidate voor de meeste mannen ![]()
||
![]() |
Citaat:
@Dark Angel: waar komen die Afrikaanse mannen vandaan? Afrika is nml zo groot...
|||
Citaat:
Citaat:
JIJ VINDT ZE AANTREKKELIJKER,NIET IEDEREEN.WIL JE ZELF NIET GEGENERALISEERD WORDEN,DOE DAT DAN OOK NIET MET ANDEREN! ![]() Jij met je 'let maar op', ik moet donkere jongens niet, al waren ze de laatste van de wereld. Geef mij maar een heerlijke gozer met groene ogen die Nederlands is. Mijn mening is dat het echt niet uitmaakt of je als 'buitenlander' zijnde in Nederland geboren bent, je bent en blijft iemand die niet echt Nederlands is. Je ouders zijn niet-nederlands, je complete stamboom is niet-nederlands, jij bent niet nederlands. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar voor mij is dit de realiteit. Als je eens wist hoeveel buitenlanders gewoon niet in deze maatschappij passen...
||
Citaat:
IK val juist op donkere jongens, IK VIND ze veel romantischer... Dus daar zou je al uit op moeten maken dat dat HAAR mening is. En trouwens.. pas jij zelf wel in deze maatschappij dan? Jouw hele houding bevalt mij ook niet bepaald. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf blank... en weet niet waardoor het komt (nou eigenlijk wel); ik heb 6 jaar in een buurt gewoond waar veel "zwarte" jongens vervelend deden seksueel (ook veel andere buitenlandse jongens hoor) en ik ben totaal niet racistisch, maar ben daar een beetje op afgeknapt denk ik!
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Zo bot is dat in mijn ogen niet, het is pas bot als je dat zegt tegen iemand die voor je neus staat weg te kwijnen uit liefde. En aangezien ze mij ook als vriendin moeten(grote kans), stoot ik niemand bot voor z'n kop. [edit]zo ontmoet je nog eens verschillende mensen ![]()
||
Citaat:
Een vriendin van mij viel tot voor kort alleen op donkere jongens: gasten die bij haar om geld bedelden, met andere vrouwen bezig waren, geen officiele asielstatus hadden of andere louche dingen waar ze niks over kwijt wilden, die alleen maar op de bank hingen en waar verder niet meer mee te communiceren viel dan 'eeeh skatje ik hou van je'. Telkens als ik op haar verjaardag kwam had haar vriend weer een bups zwarte vrienden meegenomen waarvan er dan wel weer 1 was die me meteen geil aan ging kijken en me in de hoek van de bank pletten en meteen een afspraakje met me wilde (walg). Sommige donkere mannen kunnen seksueel wel aantrekkelijker zijn dan blanke mannen, maar sommigen stoten me juist ook weer vreselijk af. Tja en ik zou verder nooit iets met een zwarte jongen willen hebben die eruit ziet/ erbij loopt als een rapper/ nigga en er uit ziet als Nelly ofzo. Daar walg ik dus echt van, van die hiphop/ r&b/ rap gasten. Verder heb ik een hekel aan van die zwarte gastjes die in de -steeds zwarter wordende wat mannen betreft, de vrouwen zijn van die blanke vrouwen die op zwart vallen en/ of niks beter kunnnen krijgen...het in ieder geval niet erg vinden dat ze als lustobject worden behandeld- danstent waar ik vroeger zo 2 keer per jaar wel eens kwam met mn moeder, steeds in je kont of zelfs kruis zitten te graaien als je langsloopt of je meteen aanspreken of vragen of je met ze wil dansen (en dan echt tegen je aan gaan lopen rijen). Verder zou ik geen zwarte man willen als echtgenoot omdat ik geen donkere kinderen wil. Ik vind halfbloed en donkere kinderen echt niet mooi en ik vind dat het dan net lijkt alsof ze niet van jou zijn: soms weet je echt niet als je een blanke vrouw achter een kinderwagen ziet lopen met een pikzwart kind erin of haar man nou een hele donkere neger is of dat ze een kind uit Afrika heeft geadopteerd. Bij een blanke vrouw met een blank kind of een bruine vrouw met een bruin kind ga ik er al gauw automatisch van uit dat het hun eigen kind is vanwege de kleur. Ja hypocriet ik weet het maarja. Mijn vriend is verder half-antilliaans, maar dat valt niet echt op, hijs iets donkerder dan een nederlander en heeft zwart (volgens zijn zeggen bruin maar ik vind het zwart ![]() Vroeger vond ik halfbloedjes heel mooi (sommigen dan), maar tegenwoordig juist niet meer. Zwarte mannen zijn over het algemeen wat 'charmanter' ofzo dan blanke mannen vind ik, wat 'sweeter': kadootjes geven, zeggen 'eeeeh skatje, i love you', je aanspreken in de disco (ook wel op aardigere manieren), zwoel kijken etc. Maar dat is allemaal niet aan mij besteedt, hou daar juist niet van als jongens zo lopen te 'slijmen'. Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap ook niet wat ze er mooi aan vinden, ik vind van die halfbloed en zwarte kindjes juist lelijk (nouja lelijk), maar veel mensen/ meisjes zijn er helemaal verliefd op, vinden het schattig etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oja, ff een offtopi opmerking: mijn vriend is dus halfbloed en heeft dus ook donkere ogen....dat vond ik altijd wel heel mooi, ik had toen zoiets van 'bah blond en blauwe ogen is zo oerhollands, das niks voor mij, doe mij maar mysterieuze donkere ogen' maar nu ik tijdens een crisis in onze relatie kort iets met een NL jongen met blauwe ogen heb gehad is dat wel veranderd
![]() Ik merk nu ook wel dat er een nadeel zit aan donkere ogen: bij mijn vriend zie ik door de donkerte en door de reflectie zijn pupillen niet goed (bij de NL jongen wel en das toch wel mooi merkte ik). Mja, waar ik op val heeft vaak te maken met hoe mijn vriend/ de jongen die ik leuk vind eruitziet en hoeveel ervaring ik heb: toen ik helemaal verliefd was op mijn vriend keek ik meer naar halfbloedjes, omdat die op hem leken. Nederlandse jongens trokken me niet, vooral bepaalde types niet. Toen ik toch iets met een NL jongen kreeg kort, merkte ik juist dat ik naar jongens ging kijken die meer op die NL jongen leken omdat ik op dat moment veel op hem dacht. Ik begon het soort jongens nu aantrekkelijk te vinden waar ik eerst nooit op zou vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oooooewwwww halfbloedjes!!! Heeerlijk!!
![]() En af en toe zijn donkere jongens ook leuk om te zien! Terwijl een vriendin van mij echt zoiets heeft van nee die vind ik allemaal lelijk... Maar halfbloedjes helemaal lekker en donkere jongens kunnen ook lekker zijn ![]()
|
![]() |
ik schijn er op te vallen
niet dat ik t erg vidn hoor!! maar geloof dat me ouders het iets minder ivnden. ze zegge dat ze t nie erg vinden en ik t zelf moet weten maar ondertussen wel van die opmerkingen van wanneer krijgen we nou een ker een nederlandse jonge te zien...
|
Ik vind heeeeeeeeeeeeeeeel sommige donkere/getinte jonges aardig en knap..... ik ga eigelijk maar met heel weinig om met deze mensen... Ik weet niet waarom......
Wat ik heel raar vind is dat ik mense van Quracou (ofhoejedaookschrijft) en mense van Cuba heeeeeeeeel aardig en vaak ook heel knap maar Turken en Marocanen die vind ik vaak een stuk minder.... Maar waarom moet je mij nie vragen... Ik denk dat ik er anders over ga denke als ik een marocaanse vriendin of vriend zou hebbe........
|
![]() |
|
|