Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah ik heb me een nieuwe flankspeler gekocht dus mag die van vorig jaar wel weg .. iemand interesse ?
![]() Hij haalt 2,5 sterren als aanvallende vleugelspeler en heeft vorig seizoen 5 keer gescoord in 11 wedstrijden, waaronder een vrije trap. Thomas Osinga (12273631) 22 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht. Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 45 000 Euro Loon: 680 Euro/week Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk Doelpunten in carrière: 5 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 En verder verkoop ik ook mijn jeugdspeler van vorige week omdat ik deze week niks had ![]() Leen Post (20056067) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 47 000 Euro Loon: 660 Euro/week Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
|
![]() |
als iemand nog een 3* middenvelder nodig heeft koop aub bij mij
![]() ![]() Chris Goldsmith 279 000 Euro, 27 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: matig |
![]() |
|
![]() |
Ff een vraagje:
Onderstaande middenvelders staan te koop voor 50 (nico) en 70 (Rik) K. is dit te duur en/of wat zou ik er t beste voor kunnen vragen? Nico Roukens 134 000 Euro, 25 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar] Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak Rik de Zwart 69 000 Euro, 26 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn pull
Perry van Vlodrop (20492941) 19 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 2 000 Euro Loon: 500 Euro/week Eigenaar: MM Stars Waarschuwingen: 0 Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht reeds ontslagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben vrij wat is je team naam/ team ID, dan daag ik je uit
|
![]() |
Dit was mijn jeugdpull:
Noël Tolboom 25 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos Geen overtuigend iets, maar t kan slechter
|
Nu te koop, en dit is wat voor jullie
![]() Lodewijk Maassen (9611536) 20 jaar, waardeloos vorm, gezond Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 87 000 Euro Loon: 1 050 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 1 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Perfecte middenvelder om op aanvallen te zetten ![]() Staat te koop voor slechts 1.000 Euro!! Dante de Nies (8666582) 22 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Snelheid Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 113 000 Euro Loon: 1 080 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 1 Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: redelijk Spelhervatting: matig Staat te koop voor slechts 15.000 euro |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
MER United heeft de verkooplijst uitgebreid tot 7 spelers. Kom allen even een kijkje nemen.
Het juweel van de veiling: Pasi Kinnunen (8576907) 22 jaar, matig vorm, gezond Een gemeen persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Suomi Vastgestelde waarde: 102 000 Euro Loon: 1 356 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 2 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Staat te koop voor 100 K
||
Citaat:
of 2 je hoopt dat veel scholierers er als een gek op gaan bieden en boven de waarde uitkomen
|
heb je toevallig een reserve speler nodig of iemand voor in je B team,
Patrick Christiansen (20560517) 19 jaar, redelijk vorm , gezond Een aangenaam persoon , die opvliegend is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 1 000 Euro Loon: 500 Euro/week Eigenaar: Dordtdabest Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos te koop voor 5 Eurotjes ![]() lekkere aanbieding he
||
Citaat:
![]() En dit is toch een speler die ik direct zou ontslaan... ![]() ![]()
|
hmm vandaag wordt me hattrickdag niet geloof ik
2003-11-10 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 10 000 Euro. 2003-11-10 3 supporters hebben de club verlaten. 2003-11-10 Je hebt een speler gekocht en 14 000 Euro betaald. 2003-11-10 Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
ook ik sta op het einde van de week in het rood ..
Wat zijn eigenlijk jullie ambities voor het nieuwe seizoen ? ![]() mijne: - beker ga ik in de eerste ronde al uit - kampioen spelen - proberen meermaals een goed middenveld te halen en minstens 1 keer een uitstekend - 500 000€ in de plus staan op het eind van het seizoen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn doelstellingen: - een keer iets goeds uit me jeugd halen. - bij de eerste 3 eindigen - Me team verbeteren ![]()
||
Citaat:
-divisie kampioen worden -proberen basis te optimaliseren -minstens 200 000 in de plus aan het eind v/h seizoen -proberen fanclub zo ver mogenlijk uit te breiden - elke week een oefenwedstrijd
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- Mijn talent spitsje trainen naar Scoren: UITSTEKEND. - Keeper kopen met keepen: UITSTEKEND. - Zodra ik geld genoeg heb 2 goeie vleugelspelers kopen (minstens 3,5 *). - Veel goeie jeugdpulls doen waar ik extreem winst mee maak... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |