Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() IK doe wat t beste voor me is ![]() Nee, ga t niet inhalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeft nix met bijzonderheid ofzo te maken...mwa gewoon ik heb nog nooit precies alle dagen meegedaan, en na afloop inhalen vind ik raar, dan is t voorbij en zit jij in je eentje nog te vasten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb ik alle respect voor mensen die het kunnen volhouden en dat weten ze, maar goed de meeste die ik ken doen 'a avonds na zonsondergang toch weer dingen die eigenlijk niet mogen dus jah...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja iedereen moet vooral zelf weten ofdat ze daaraan meedoen ofzo daar niet van ![]() Zelf ook wel eens 2 weken meegedaan met een vriend van mij. Toen had ik geen zin meer ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
vreemde gozer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor deze opleving. Verbaasd me trouwens niks dat jij hem wel grappig vindt. Het zal wel een speciaal gevoel voor humor zijn dat niet aan allochtonen is besteed (of aan de weldenkende mens natuurlijk).
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|