Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2003, 20:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ahh Sjors en Morris <3

Mijn dag is weer goed.
Advertentie
Oud 14-11-2003, 21:16
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 14-11-2003 @ 20:32:
Een minpuntje aan Ray. Nooit gedacht die te ontdekken
Ik kan er nix aan doen, maar kvond het best sexy.. hij had ook een tattoo ergens, volgens mij.

Maar goed.. heb het niet gezien vandaag... Sjors en Morris hebben gezoend geloof ik?

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 21:21.
Oud 14-11-2003, 21:34
WishfulDreaming
Citaat:
bloem schreef op 14-11-2003 @ 22:16:

Maar goed.. heb het niet gezien vandaag... Sjors en Morris hebben gezoend geloof ik?
JA! Sjors zei dat ze verliefd was op Morris maar hij geloofde het niet en toen gingen ze zoenen
Oud 14-11-2003, 21:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 14-11-2003 @ 20:38:
wat ontzettend stom, dat gedoe met die Belgse zoon Ludo vond Stefano toch ook pas laat? Is het beetje saai in GTSTland en hoppa, Ludo tovert ergens een kind vandaan
Ja, Stefano kwam laat in beeld, maar Ludo wist wel dat Stefano ooit was geboren en dat Sophia de moeder is.
Dat Nick bestond wist hij helemaal niet.

vraag me trouwens af of het wel een vlaming is, die klinken toch echt anders... brabants is ie ook niet, en limburgs al helemaal niet. Hij spreekt nogal nederlands, hij heeft alleen een zachte g...misschien komt ie uit gelderland ofzo...
Oud 15-11-2003, 00:39
Naz
Naz is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 14-11-2003 @ 22:41:

vraag me trouwens af of het wel een vlaming is, die klinken toch echt anders... brabants is ie ook niet, en limburgs al helemaal niet. Hij spreekt nogal nederlands, hij heeft alleen een zachte g...misschien komt ie uit gelderland ofzo...
ja, zadel ons er maar mee op
Oud 15-11-2003, 09:07
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Naz schreef op 15-11-2003 @ 01:39:
ja, zadel ons er maar mee op
ja weet ik het, mn tante praat ook altijd met zo'n zachte g
Oud 15-11-2003, 10:08
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
linda85 schreef op 14-11-2003 @ 14:21:
dat zag je goed. Ik had GTST opgenomen en heb wel 10x teruggespoeld om het zeker te weten. En ja: er zat echt iets glimmends in zijn navel .
idd, dat heb ik ook gedaan, en er zat inderdaad een navelpiercing met een tattoo er vlak onder.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Blue Crystal Rose schreef op 14-11-2003 @ 20:32:
Een minpuntje aan Ray. Nooit gedacht die te ontdekken
--------------------------------------------------------------------------------

minpunt? ik vond het wel mooi staan. Navelpiercing bij vrouwen vind ik lelijk maar bij mannen vind ik het vaak wel mooi. En hij kan het hebben
Oud 15-11-2003, 10:09
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Ik kan er nix aan doen, maar kvond het best sexy..

ik ook
Oud 15-11-2003, 10:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 14-11-2003 @ 22:41:
Ja, Stefano kwam laat in beeld, maar Ludo wist wel dat Stefano ooit was geboren en dat Sophia de moeder is.
Dat Nick bestond wist hij helemaal niet.

idd. hij wist dat stefano bestond, maar dacht dat ie dood was. z'n auto was namelijk ontploft toen sofia en stefano erin zaten. maar goed, achteraf leven die natuurlijk allebei nog . En nou Nick d'r bij...

Het is trouwens wel een belg zie deze link
Op die link staat trouwens ook een spoiler (althans, mensen kunnen het opvatten als spoiler) dus ik plak het hier maar niet.
Oud 15-11-2003, 11:09
zus en zo
zus en zo is offline
Spoiler
Oud 15-11-2003, 13:55
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 15-11-2003 @ 12:09:
Spoiler
Spoiler
Oud 16-11-2003, 09:05
alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 02-11-2003 @ 20:03:
[afbeelding]

[afbeelding]
LEEEEELIJKE FOOTTOO
hebbie er nog meer?
Oud 16-11-2003, 10:43
Negrotiator
Negrotiator is offline
Misschien is hij ervan op de hoogte wie wél de broer van Stefano en de zoon van Ludo is en probeert hij zo zijn positie over te nemen. Klassiek verhaal.
Oud 16-11-2003, 11:25
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 16-11-2003 @ 11:43:
Misschien is hij ervan op de hoogte wie wél de broer van Stefano en de zoon van Ludo is en probeert hij zo zijn positie over te nemen. Klassiek verhaal.
een soort The Talented Mister Riply-kloon dus
Oud 16-11-2003, 16:59
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 12-11-2003 @ 23:06:
jezus christus van nazareth...(pardon)...WIE doet die kleding van pascal?!?!?!?! ze ziet er met de dag belachelijker uit. en dat acteer"talent" van dr!!!! ze moet nodig weg, een gesticht in ofzo.

enne...wil iemand zo vriendelijk zijn om yasmin een behoorlijke bh te geven?

en janine had die trui van ray aan omdat ze het koud had? of heb ik iets gemist?

bwahaha toen robert de deur uit liep bij valerie moest ik denken aan pittige tijden: Aju met een Du!

enge barbara: ik wil jou (tegen jef)
en wie doet pascals haar
en inderdaad yasmin heeft van die idioot lage dingen aan de laatste tijd, dat zit echt niet goed meer

ik dacht wel dat het was omdat ze het koud had
Oud 16-11-2003, 17:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 16-11-2003 @ 17:59:
en wie doet pascals haar
en inderdaad yasmin heeft van die idioot lage dingen aan de laatste tijd, dat zit echt niet goed meer

ik dacht wel dat het was omdat ze het koud had
ik snap je laatste zin niet echt?

en verder zit pascals haar toch altijd vrij normaal? Gewoon los of in een staartje?
Oud 16-11-2003, 17:53
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 16-11-2003 @ 18:04:
ik snap je laatste zin niet echt?

en verder zit pascals haar toch altijd vrij normaal? Gewoon los of in een staartje?
het haar van pascale ziet er gebleekt uit ofzoiets (die voorste plukjes dan iig) en ze heeft het heel erg voor haar gezicht hangen. en mijn laatste zin: iemand vroeg (een aantal dagen geleden) waarom janine ray's trui aanhad. en ik dacht dat dat was omdat janine het koud had.
Oud 17-11-2003, 14:44
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 16-11-2003 @ 18:53:
het haar van pascale ziet er gebleekt uit ofzoiets (die voorste plukjes dan iig) en ze heeft het heel erg voor haar gezicht hangen. en mijn laatste zin: iemand vroeg (een aantal dagen geleden) waarom janine ray's trui aanhad. en ik dacht dat dat was omdat janine het koud had.
Ik vind het haar van pascal best leuk, ik vind eerder dat ze vreemd lacht
Oud 17-11-2003, 16:28
BCR
BCR is offline
Citaat:
Ik kan er nix aan doen, maar kvond het best sexy.. hij had ook een tattoo ergens, volgens mij.

Tattoo kan nog wel, maar een navelpiercing..
Oud 18-11-2003, 15:39
WishfulDreaming
Ik vind het leuk.
Bedankt voor deze bijzondere mededeling

En ik vind dat Lieke Charlie leuk doet. ik vind sjors ook leuk. en milan. en ray. en morris dohh. en tracey heeft echt vieze puistjes. en ja
Oud 18-11-2003, 19:32
zus en zo
zus en zo is offline
Volgende week komt oom Govert terug
Oud 18-11-2003, 19:39
Verwijderd
Er kwam toch nog een 'spannende' verhaallijn rond Pascale? Heeft vast iets met die Tim te maken...
Oud 18-11-2003, 21:16
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 18-11-2003 @ 20:39:
Er kwam toch nog een 'spannende' verhaallijn rond Pascale? Heeft vast iets met die Tim te maken...
denk t ook. Bij die nachtmerrie die ze laatst een keer had hoorde je ook babygehuil, toen dacht ik zoiets.
Oud 18-11-2003, 22:16
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-11-2003 @ 16:39:
. en tracey heeft echt vieze puistjes. en ja
Achja, wat maakt dat uit, ik vind haar wél lachwekkend
Oud 18-11-2003, 22:18
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 18-11-2003 @ 22:16:
denk t ook. Bij die nachtmerrie die ze laatst een keer had hoorde je ook babygehuil, toen dacht ik zoiets.
Ja, ze heeft vast en zeker weer ergens een kind rondlopen die ze heeft verlaten ofzo, en die komt dan ineens weer tevoorschijn, of ze had een kind dat overleed ofzo
Oud 18-11-2003, 22:19
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 18-11-2003 @ 20:32:
Volgende week komt oom Govert terug
Maar wel gespeeld door een ander dacht ik. Toch?
Oud 19-11-2003, 06:27
alu_aapi
alu_aapi is offline
kheb t dinsdag gemist
wie kan ff snel uitleggen wat er gebeurd is?
en wie is meneer Harmsen? klas t in de tvgids.

Greetings from the devil
Oud 19-11-2003, 10:12
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 18-11-2003 @ 23:18:
Ja, ze heeft vast en zeker weer ergens een kind rondlopen die ze heeft verlaten ofzo, en die komt dan ineens weer tevoorschijn, of ze had een kind dat overleed ofzo
dood door haar schuld denk ik. een broertje ofzo.
Oud 19-11-2003, 11:17
pillbox tales
pillbox tales is offline
en toen is ze naar ray toe gevlucht, die dr sloeg, maar ze vond t wschijnlijk dr "verdiende loon", zij had ook iemand pijn gedaan.

en barbara en wout met de magische handen,

en waarom zijn morris en miss plamuur (tracey) niet gewoon bij elkaar gebleven, ze hebben allebei zo'n leuke rotkop
Oud 19-11-2003, 14:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 19-11-2003 @ 07:27:
kheb t dinsdag gemist
wie kan ff snel uitleggen wat er gebeurd is?
en wie is meneer Harmsen? klas t in de tvgids.
dat is toch wel een gemis in je algemene ontwikkeling!
Meneer Harmsen... Tja, hoe leg je dat uit.
Meneer Harmsen is een lieve ouwe man die gelooft in de goedheid van de mens, zeg maar. Hij heeft Benjamin in huis gehaald toen hij crimineel was, Jessica (Katja Schuurman), Job en nog heel veel anderen die je niet kent als je meneer Harmsen niet eens kent.
Dit is een plaatje van hem (maar ik weet dus niet of hij het speelt of dat er een (tijdelijke) vervanger komt):

En kan iemand updaten wie Tim is en wat er gebeurd is?
Ik heb het maandag en dinsdag gemist..
Oud 19-11-2003, 15:00
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-11-2003 @ 15:46:
En kan iemand updaten wie Tim is en wat er gebeurd is?
Ik heb het maandag en dinsdag gemist..
Pascal was op Sil aan het passen, omdat Dennis een klus had. Benjamin hoorde dit van Tracy en ging meteen naar Pascal toe om te controleren dat ze Sil niet sloeg oid. Pascal zei toen iets van: denk je nou echt dat ik Tim iets zou aandoen?
Als excuus had ze dat Tim een jongetje was waar ze vroeger vaak op paste.

Wat is er verder gebeurd...
Milan en Charlie zijn bij elkaar.
Valerie helpt Robert van de coke af te blijven.
Charlie moest voor Milan geheim houden dat Robert weer heeft gebruikt. Valerie vond dat Robert het aan Milan moest vertellen, dat heeft Robert dus ook gedaan (vandaag het vervolg).

Sjors en Morris hebben min of meer 'verkering'.

Laura is er nog niet aan toe om weer naar huis te gaan.

Barbara en Wout hebben gezoend, Laura weet dit.

Dit was het geloof ik wel.
Oud 19-11-2003, 15:04
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
En wie is die Tim dan? Of komen we daar later nog achter?
Oud 19-11-2003, 15:12
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 19-11-2003 @ 16:04:
En wie is die Tim dan? Of komen we daar later nog achter?
Het "zogenaamde" kind waar ze een keer heeft opgepast...
Oud 19-11-2003, 15:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom zit iedereen hier te zeuren over het uiterlijk van Tracey?? Okee, ik geef toe, in vergelijking met de rest is ze niet perfect, maar dat vind ik ook wel eens leuk. De rest van de meiden zien er toch allemaal al uit als modellen, dus waarom niet een keer een minder perfect meisje erin? Trouwens, het is maar wat je knap vind. Ik vind dr best leuk (maar Isabella en Sjors toch leuker). Que karakter: tja, ik heb ook ooit in haar positie gezeten, dus ik kan het wel begrijpen. En het kunnen ook niet allemaal engeltjes zijn, he?

En hoeveel kinderen heeft die Ludo eigenlijk?? Jezus, niet meer normaal, die man! Stefano, Nina, kind van isabella, dan duikt die Nick weer op. da's toch van de pot gerukt. Ze zouden die man aan de ketting moeten leggen.

En de verhallijn met Sjors klopt ook niet. Ze is nu rond de 16. Ze is als baby weggegeven. Dat moet dus in 1987 gebeurd zijn, maar GTST begon pas in 1990 en pas in aflevering uit '92-'93 (dacht ik) heeft Frits van Houten het over z'n pasgeboren kindje. Hoe kan dit??

Ow en Robert moet blijven. Als hij er ooit uitgaat, kap ik met kijken. Harmsen wil ik ook wel zien, maar Jongsma kan niet werken door zn ziekte he
Oud 19-11-2003, 15:36
WishfulDreaming
Citaat:
MarkB schreef op 19-11-2003 @ 16:33:

En de verhallijn met Sjors klopt ook niet. Ze is nu rond de 16. Ze is als baby weggegeven. Dat moet dus in 1987 gebeurd zijn, maar GTST begon pas in 1990 en pas in aflevering uit '92-'93 (dacht ik) heeft Frits van Houten het over z'n pasgeboren kindje. Hoe kan dit??

Ja daaaag, alsof bowien 2,5 maanden lang aan de klif heeft gehangen tijdens de zomerstop
Oud 19-11-2003, 15:56
Solid
Solid is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-11-2003 @ 15:46:
dat is toch wel een gemis in je algemene ontwikkeling!
Meneer Harmsen... Tja, hoe leg je dat uit.
Meneer Harmsen is een lieve ouwe man die gelooft in de goedheid van de mens, zeg maar. Hij heeft Benjamin in huis gehaald toen hij crimineel was, Jessica (Katja Schuurman), Job en nog heel veel anderen die je niet kent als je meneer Harmsen niet eens kent.
Dit is een plaatje van hem (maar ik weet dus niet of hij het speelt of dat er een (tijdelijke) vervanger komt):
[afbeelding]
danku! jee ik wist niet dat ze bestonden, mensen die meneer harmsen niet kennen! jammer dat ie weg blijft

ben benieuwd naar dat gedoe van pascalle

en dat gedoe tussen milan en charlie komt echt me neus uit, dan weer uit dan weer aan blabla duurt te lang!
Oud 19-11-2003, 16:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, dat eeuwige gezeik van Milan en Charlie: dan is het weer aan, dan is het weer uit, dan is het weer aan, dan weer uit blablabla
Oud 19-11-2003, 16:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 19-11-2003 @ 16:33:
Waarom zit iedereen hier te zeuren over het uiterlijk van Tracey?? Okee, ik geef toe, in vergelijking met de rest is ze niet perfect, maar dat vind ik ook wel eens leuk. De rest van de meiden zien er toch allemaal al uit als modellen, dus waarom niet een keer een minder perfect meisje erin? Trouwens, het is maar wat je knap vind. Ik vind dr best leuk (maar Isabella en Sjors toch leuker). Que karakter: tja, ik heb ook ooit in haar positie gezeten, dus ik kan het wel begrijpen. En het kunnen ook niet allemaal engeltjes zijn, he?
Ze hoeft niet perfect te zijn, maar smeer geen kilo's make-up op die puistjes! Ze zijn nog steeds te zien, dus doe het dan zonder make-up. Zo loopt toch ook half-Nederland rond, dus dan zou het pas realistisch zijn. Maar quasi wegwerken, terwijl je nog alles ziet (en vooral heel veel make-up) ziet er niet uit.

Citaat:
En hoeveel kinderen heeft die Ludo eigenlijk?? Jezus, niet meer normaal, die man! Stefano, Nina, kind van isabella, dan duikt die Nick weer op. da's toch van de pot gerukt. Ze zouden die man aan de ketting moeten leggen.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ben ook benieuwd of d'r nog een vervolg komt met dat kind van Isabella.

Citaat:
Jij bent zeker pas net binnen gevallen in het GTST-topic? Daar waren we namelijk allááááng achter (nog voordat in de serie vaststond dat Sjors Wendela is).
Maar goed, alle verhalen in GTST kloppen niet; Robin komt uit zijn coma, ludo is niet meer blind, Simon gaat 2 keer dood en komt 2 keer weer tot leven, Laura kan iemand als Dennis krijgen, enzovoorts enzovoorts. Daarom is GTST juist zo leuk

Citaat:
Ow en Robert moet blijven. Als hij er ooit uitgaat, kap ik met kijken. Harmsen wil ik ook wel zien, maar Jongsma kan niet werken door zn ziekte he
Jij bent niet goed snik: Robert blijven!! Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar kom op, Robert is, na Laura, de meest trieste figuur van GTST!
En van Jongsma klopt wel, ik wil de échte meneer Harmsen!
Oud 19-11-2003, 16:40
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-11-2003 @ 16:36:
Ja daaaag, alsof bowien 2,5 maanden lang aan de klif heeft gehangen tijdens de zomerstop
Oud 19-11-2003, 16:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-11-2003 @ 17:29:
Jij bent zeker pas net binnen gevallen in het GTST-topic? Daar waren we namelijk allááááng achter (nog voordat in de serie vaststond dat Sjors Wendela is).
Maar goed, alle verhalen in GTST kloppen niet; Robin komt uit zijn coma, ludo is niet meer blind, Simon gaat 2 keer dood en komt 2 keer weer tot leven, Laura kan iemand als Dennis krijgen, enzovoorts enzovoorts. Daarom is GTST juist zo leuk
Ja, ik ben net binnen komen vallen. Ik vond ook al dat de 1e bladzijde zo raar begon met al die smileys. Nou daar waren jullie dus al achter, maar in mijn omgeving had niemand die GTST al jaren volgt iets in de gaten en verklaarden ze me voor gek. Maar idd, dat onrealistische maakt het wel leuk.

Jij bent niet goed snik: Robert blijven!! Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar kom op, Robert is, na Laura, de meest trieste figuur van GTST!
En van Jongsma klopt wel, ik wil de échte meneer Harmsen!

Nee, Robert is een sullige, naïve loser, maar wel op een heel symphatieke manier. Al het slechts wat-ie heeft gedaan (vrouw 3 keer bedrogen, remmen van Philip van Alphen doorgesneden bv) wordt naderhand weer goedgemaakt door de schrijvers door bv zn bijzondere banden met Daantje en Milan. En qua humor zit je met Robert altíjd goed!
Oud 19-11-2003, 16:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 19-11-2003 @ 17:42:
Ja, ik ben net binnen komen vallen. Ik vond ook al dat de 1e bladzijde zo raar begon met al die smileys. Nou daar waren jullie dus al achter, maar in mijn omgeving had niemand die GTST al jaren volgt iets in de gaten en verklaarden ze me voor gek. Maar idd, dat onrealistische maakt het wel leuk.

Nee, Robert is een sullige, naïve loser, maar wel op een heel symphatieke manier. Al het slechts wat-ie heeft gedaan (vrouw 3 keer bedrogen, remmen van Philip van Alphen doorgesneden bv) wordt naderhand weer goedgemaakt door de schrijvers door bv zn bijzondere banden met Daantje en Milan. En qua humor zit je met Robert altíjd goed!
haha, het eerste is je vergeven
maar dit is inmiddels topic nummer 5

en robert: argh, altijd die stomme drank en drugs van hem. Nee, daar worden wij het niet over eens

Offtopic: Edit: stom foutje

Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 20:48.
Oud 19-11-2003, 16:51
pillbox tales
pillbox tales is offline
Ik droomde vannacht dat gtst zich in Silent Hill afspeelde

(voor degene die het spel kennen...)
Oud 19-11-2003, 19:39
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
ha eindelijk heeft robert het aan iemand verteld!!! nu komt er teninste weer wat beweging in het verhaal.

wat is die nick een sukkel zeg: hoe BELGISCH (dat dan....) OKEEE OKEEE vlaams kan je don't worry uitspreken....

Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 21:40.
Oud 19-11-2003, 20:45
Verwijderd
Heb het vandaag gemist.. is dr nog iets spannends gebeurd?
Oud 19-11-2003, 20:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 19-11-2003 @ 20:39:
ha eindelijk heeft robert het aan iemand verteld!!! nu komt er teninste weer wat beweging in het verhaal.

wat is die nick een sukkel zeg: hoe hollands kan je don't worry uitspreken....
het is een belg
Oud 19-11-2003, 20:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 19-11-2003 @ 21:45:
Heb het vandaag gemist.. is dr nog iets spannends gebeurd?
ja, robert heeft jef gezegd dat het zijn schuld is dat charlie verlamd is. Dat was het einde.
Oud 19-11-2003, 20:52
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-11-2003 @ 21:48:
het is een belg
tis aangepast
Oud 19-11-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 19-11-2003 @ 21:49:
ja, robert heeft jef gezegd dat het zijn schuld is dat charlie verlamd is. Dat was het einde.
Hehe eindelijk wat actie Nog wat over Janine en Ray?
Oud 19-11-2003, 21:01
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 19-11-2003 @ 21:55:
Hehe eindelijk wat actie Nog wat over Janine en Ray?
nee...
Oud 19-11-2003, 21:02
*gaapt*
*gaapt* is offline
voor de hoeveelste keer zijn Milan en Charlie nou al uit elkaar, maar dat ze het toch weer snel bijleggen. er gaat geen aflevering voorbij dat ze geen ruzie hebben en dat ze uit elkaar gaan. Echt irritant

Regels voor berichten