Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat Nick bestond wist hij helemaal niet. vraag me trouwens af of het wel een vlaming is, die klinken toch echt anders... brabants is ie ook niet, en limburgs al helemaal niet. Hij spreekt nogal nederlands, hij heeft alleen een zachte g...misschien komt ie uit gelderland ofzo...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Blue Crystal Rose schreef op 14-11-2003 @ 20:32: Een minpuntje aan Ray. Nooit gedacht die te ontdekken -------------------------------------------------------------------------------- minpunt? ik vond het wel mooi staan. Navelpiercing bij vrouwen vind ik lelijk maar bij mannen vind ik het vaak wel mooi. En hij kan het hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is trouwens wel een belg zie deze link Op die link staat trouwens ook een spoiler (althans, mensen kunnen het opvatten als spoiler) dus ik plak het hier maar niet.
||
Citaat:
![]() hebbie er nog meer? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en inderdaad yasmin heeft van die idioot lage dingen aan de laatste tijd, dat zit echt niet goed meer ![]() ik dacht wel dat het was omdat ze het koud had |
![]() |
||
Citaat:
![]() en verder zit pascals haar toch altijd vrij normaal? Gewoon los of in een staartje?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
en toen is ze naar ray toe gevlucht, die dr sloeg, maar ze vond t wschijnlijk dr "verdiende loon", zij had ook iemand pijn gedaan.
en barbara en wout met de magische handen, ![]() en waarom zijn morris en miss plamuur (tracey) niet gewoon bij elkaar gebleven, ze hebben allebei zo'n leuke rotkop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Meneer Harmsen... Tja, hoe leg je dat uit. Meneer Harmsen is een lieve ouwe man die gelooft in de goedheid van de mens, zeg maar. Hij heeft Benjamin in huis gehaald toen hij crimineel was, Jessica (Katja Schuurman), Job en nog heel veel anderen die je niet kent als je meneer Harmsen niet eens kent. Dit is een plaatje van hem (maar ik weet dus niet of hij het speelt of dat er een (tijdelijke) vervanger komt): ![]() En kan iemand updaten wie Tim is en wat er gebeurd is? Ik heb het maandag en dinsdag gemist..
||
Citaat:
Als excuus had ze dat Tim een jongetje was waar ze vroeger vaak op paste. Wat is er verder gebeurd... Milan en Charlie zijn bij elkaar. Valerie helpt Robert van de coke af te blijven. Charlie moest voor Milan geheim houden dat Robert weer heeft gebruikt. Valerie vond dat Robert het aan Milan moest vertellen, dat heeft Robert dus ook gedaan (vandaag het vervolg). Sjors en Morris hebben min of meer 'verkering'. Laura is er nog niet aan toe om weer naar huis te gaan. Barbara en Wout hebben gezoend, Laura weet dit. Dit was het geloof ik wel.
|
Waarom zit iedereen hier te zeuren over het uiterlijk van Tracey?? Okee, ik geef toe, in vergelijking met de rest is ze niet perfect, maar dat vind ik ook wel eens leuk. De rest van de meiden zien er toch allemaal al uit als modellen, dus waarom niet een keer een minder perfect meisje erin? Trouwens, het is maar wat je knap vind. Ik vind dr best leuk (maar Isabella en Sjors toch leuker). Que karakter: tja, ik heb ook ooit in haar positie gezeten, dus ik kan het wel begrijpen. En het kunnen ook niet allemaal engeltjes zijn, he?
En hoeveel kinderen heeft die Ludo eigenlijk?? Jezus, niet meer normaal, die man! Stefano, Nina, kind van isabella, dan duikt die Nick weer op. da's toch van de pot gerukt. Ze zouden die man aan de ketting moeten leggen. En de verhallijn met Sjors klopt ook niet. Ze is nu rond de 16. Ze is als baby weggegeven. Dat moet dus in 1987 gebeurd zijn, maar GTST begon pas in 1990 en pas in aflevering uit '92-'93 (dacht ik) heeft Frits van Houten het over z'n pasgeboren kindje. Hoe kan dit?? Ow en Robert moet blijven. Als hij er ooit uitgaat, kap ik met kijken. Harmsen wil ik ook wel zien, maar Jongsma kan niet werken door zn ziekte he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ben benieuwd naar dat gedoe van pascalle en dat gedoe tussen milan en charlie komt echt me neus uit, dan weer uit dan weer aan blabla duurt te lang!
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, alle verhalen in GTST kloppen niet; Robin komt uit zijn coma, ludo is niet meer blind, Simon gaat 2 keer dood en komt 2 keer weer tot leven, Laura kan iemand als Dennis krijgen, enzovoorts enzovoorts. Daarom is GTST juist zo leuk ![]() Citaat:
En van Jongsma klopt wel, ik wil de échte meneer Harmsen! ![]()
||
Citaat:
Jij bent niet goed snik: Robert blijven!! Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar kom op, Robert is, na Laura, de meest trieste figuur van GTST! En van Jongsma klopt wel, ik wil de échte meneer Harmsen! ![]() Nee, Robert is een sullige, naïve loser, maar wel op een heel symphatieke manier. Al het slechts wat-ie heeft gedaan (vrouw 3 keer bedrogen, remmen van Philip van Alphen doorgesneden bv) wordt naderhand weer goedgemaakt door de schrijvers door bv zn bijzondere banden met Daantje en Milan. En qua humor zit je met Robert altíjd goed! |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dit is inmiddels topic nummer 5 en robert: argh, altijd die stomme drank en drugs van hem. Nee, daar worden wij het niet over eens ![]() Offtopic: Edit: stom foutje
Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 20:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
voor de hoeveelste keer zijn Milan en Charlie nou al uit elkaar, maar dat ze het toch weer snel bijleggen. er gaat geen aflevering voorbij dat ze geen ruzie hebben en dat ze uit elkaar gaan. Echt irritant
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Gtst [6] WishfulDreaming | 500 | 07-01-2004 22:52 | |
Muziek |