Advertentie | |
|
![]() |
|
3-2 verloren jammer, maar ja wel een paar reserve spelers, volgende week weer back in de race.
(rampzalig middenveld denk dak is positiespel ga spelen) LL Toppers Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: slecht Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: zwak Centrale Aanval: matig Linker Aanval: zwak Dordtdabest Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: rampzalig Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: uitstekend Linker Aanval: redelijk
||
Citaat:
![]() ![]() Qua aantal sterren zijn onze teams wel zo ongeveer gelijk... (maar dat zegt nix natuurlijk) ![]()
|
speler te koop:
inzetbaar als (reserve)vleugelspeler Joost Ben Salah (20560671) 18 jaar, uitstekend vorm Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht.(niet snel gele kaarten dus) Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Snelheid Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 18 000 Euro Loon: 580 Euro/week Eigenaar: Dordtdabest Waarschuwingen: geen Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos staat te koop voor 22 000 deadline: 2003-12-03 20.38
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sta nu derde in de competitie
![]() De week daarop speel ik tegen Paap domineert, het team dat nog geen een wedstrijd een opstelling heeft ingevuld en dus alles met 5-0 verloren heeft. Dan is het waarschijnlijk nog geen 7 weken geleden dat ie heeft ingelogd, wat dus betekent dat ik ook 3 gratis punten krijg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
20 jaar, matig vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 168 000 Euro Loon: 1 280 Euro/week Eigenaar: tempestas Waarschuwingen: (Geschorst) Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk Scoren: goed Spelhervatting: slecht Doelpunten in carričre: 2 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 heb ik deze 2 als optie Joeri Verpeaux (16056619) 25 jaar, rampzalig vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft slecht ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 14 000 Euro Loon: 984 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: tempestas Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: goed Doelpunten in carričre: 1 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Robert Haan (20526230) 29 jaar, zwak vorm, gezond Een sympathiek persoon, die rustig is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 40 000 Euro Loon: 580 Euro/week Eigenaar: tempestas Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: goed Doelpunten in carričre: 0 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
![]() |
wel met 3-0 verloren
![]() ![]() en een uitmuntende verdeging. Tim's All Stars Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: matig Rechter Verdediging: formidabel Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: matig Linker Aanval: redelijk agovvoleole Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: slecht <----- ![]() Rechter Verdediging: formidabel Centrale Verdediging: uitmuntend Linker Verdediging: formidabel Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: matig |
![]() |
|
1-6 gewonnen, sta nog steeds bovenaan,
![]() goede stats, nu alleen dat middenveld nog, misschien toch 3-5-2 gaan spelen? Milangaatdolluh Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: matig Linker Aanval: matig roac'79 Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: goed Ik speel woensdag vriendschappelijk spelen tegen de 2e uit mijn competitie met 433 en mijn slechtste spelers erin, en dan zondag gewoon weer met m'n beste opstelling Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens dit is mijn beste rating tot nu toe.. ksta nog tweede in divisie VII.36.. maar die eerste heeft slechtere ratings dan ik.. alleen waren al mijn spelers toen uit vorm, toen ik van de nummer een nu verloor met 3-1 ![]() SE Höjden Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: matig Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
keeper + 3 verdedigers tegen 2 aanvallers. Maar ja, ik ga volgende wedstrijd 3-4-3 (met Attack in Middle) spelen, maar dan heb ik eerst wel nog een nieuwe spits nodig (minimaal 3 sterren het liefst). Dan gaat die aanval wel omhoog. Middenveld daalt iets, maar als je een vleugelmiddenvelder weglaat, dan valt dat allemaal wel mee geloof ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de topscorer in de competitie
![]() ![]() m'n economie gaat ook langzaam omhoog, ondanks m'n investeringen in de jeugd. Volgende week helaas een uitwedstrijd (tegen de nr.2, moet ik dus winnen) dus minder inkomsten ![]() ik ga weer op zoek naar een leuke middenvelder (lees: positiespel uitstekend, passen redelijk) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onder de speler staat nog een balk waar je kan selecteren: extra Cent. verdediger/Middenvelder/Aanvaller. Zo kan je spelers schuiven. Je kan geen 4-3-3 indeling krijgen bij je orders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
iemand nog een speler hebben?
Stefan Haberham (20525170) 25 jaar, matig vorm, gezond Een gemeen persoon, die opvliegend is en eerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 29 000 Euro Loon: 640 Euro/week Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: rampzalig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk 10.000 euro ![]() |
![]() |
|
spelertje te koop, want ik vind het een prutser
![]() 30000 euro Jean Hitrik (12193409) 28 jaar, slecht vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oneerlijk. Heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Snelheid Nationaliteit: France Vastgestelde waarde: 24 000 Euro Loon: 948 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: VV Roosendaal Waarschuwingen: (Geschorst) Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: goed
||
Citaat:
![]() het is idd een prutser, maar ik hoop eigenlijk op een goed heiligman die mij er 22 000 voor wil geven wegens economie, anders moet ik wellicht vaarwel tegen een goede speler zeggen, en dat zie ik niet zitten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XVI Brain-Damage | 500 | 02-04-2005 18:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 | |
Vrije tijd |