Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond het een leuke aflevering. meer mensen trouwens die de ouders van Christopher wilden neerknallen?? ![]() ![]()
|
![]() |
heb met mn nieuwsgierige hoofd "vooruit" gedownload
Spoiler (selecteer om te lezen): sookie is zwanger, rory's haar is kort, lorelai gaat trouwen ? nu maar hopen dat dat allemaal in nederland op tv komt bij de laatste spoiler is het dean en niet lor maar als je op k**aa wil zoeken kun je ook op nummer zoeken bijv 310 voor die afl van vrige week
|
LORELAI: Mom, this is not fair. I said a lot of nice things about you in there.
EMILY: Oh really? "Would you say your mother sets impossible goals which people cannot help but fail to reach, thereby reinforcing her already formed opinion of their deficiencies? Answer – Only for her daughter." LORELAI: Okay, not there, but keep flipping. bron
|
ik vond het maar een gekke aflevering...
geen Jess geen (nou bijna geen) Luke Paris en Rory die ineens ruzie hebben door die stomme rooie (kweet dr naam niet) Marie Louise (????) Sookie en Lorelai die naar een cursus gaan om een hotel te kunnen gaan openen...maar dat hebben ze toch al? of is dat niet van hun? ![]() maar hij was wel erg grappig!! d'r waren zoveel goeie grappen...d'r was een stuk waar ik echt heel hard om heb moeten lachen, maar kweet niet meer wat t was...kga maar eens in de scripts zoeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Lorelai runt de Independence Inn, en Sookie is er kok, maar het is niet een hotel van hun tweetjes ![]() Maar geen Jess, geen Dean, (bijna) geen Luke, geen Lane en geen Dave ![]() ![]() Stukje met Sookie en Jackson in de keuken was grappig, en Sookie en Joe bij die cursus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ah zo. Het hotel is van die oudere vrouw, waar ze ook het pan van hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet niet van wie dat hotel eigenlijk is.. volgens mij is die persoon nog nooit voor gekomen in de serie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: en SatC was zielig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zij is toch iig de vrouw van wie ze het pand willen hebben, om later samen een hotel te beginnen ![]() vond het geen leuke afl... satc was idd zielig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb trouwens op Mijn Sait heel veel GG-quotes (reclame, I know.. nou en..) hijs niet egt up to date want ik had het zeer druk de laatste tijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mwwaaah maar k moet ff men favo quote neerplanten
Lorelai: "I miss Max." Rory: "I know." Lorelai: "I had a dream about him the other night." Rory; "Really? Dirty?" Lorelai (embarrassed): "No, absolutely not. And when you're 21, I'll tell you the real answer." hehehehehheheeee
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er stond in het vorige GG topic een link naar een site en daar stonden alle seizoenen en afleveringen enzo. Dus dat kun je wel terug zoeken denk ik ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten) superjip | 8 | 08-04-2004 14:06 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Humor op tv Serebeii | 26 | 17-12-2002 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 |