Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je ziet echt bijna altijd, het is gewoon beter als het meteen vertellen (en ja ik weet dat dat zwaar is ..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En heb ik nou vandaag niet goed opgelet (of juist wel?) en spuugde milan nou op Robert? ![]() Toen robert het dus vertelt had? Daar leek het iig wel op |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sjors speelt inderdaad erg goed. Ray moet snel weer lief worden. Hij is niet sexy als hij slaat ![]() ![]() |
![]() |
|
et was ook een beetje raar dat ludo eerst helemaal moeilijk met een tak stefano ging redden, en toen hij hem eenmaal beet had, hem er gewoon uit kon trekken zonder zelf vast te komen. en daarna kwam janine ook er nog even bij staan.
![]()
||
Citaat:
![]() En groot gelijk van barbara: zo'n eikel die weken/maanden lang verzwijgt dat ie weet wie de dader is van dat ongeluk en dan nog kwaad durft te worden over iemand die vreemdgaat... ![]() ze zijn beiden fout, maar logisch dat barbara dat zei. Ik zou ook bij m'n dochter willen zijn, of Jef dat nou goed vindt of niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ray is echt stoer
![]() Barbera is echt een bitch, gatverdamme ik kan haar niet uitstaan. .Zij is hier de boosdoener, prima dat ze bij haar dochter wil zijn, maar ze moet geen eisen gaan stellen! Ze slaapt maarop de bank! En ik vind het zo zielig voor Sjorsje ![]() Nick is maar een smeerlap.. En Ludo was leuk toen hij Stefano ging redden ![]() Zo dat was het wel weer geloof ik.. Oowja, en als Robbert nu van de coke kan afblijven is hij echt goed afgekikt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() gadverdamme, als dennis echt de vader was geweest.. dan zou ik haar echt de nek om willen draaien! wat geeft haar het recht om te zeggen, dat hij het kind niet mag zien ![]() ![]() verslavende klote soap.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*klaar terwijl u wacht* Laura wordt vermoord aangetroffen in haar huiskamer. Verdachten zijn Robert (uit woede over het verzwegen vaderschap), Dennis (uit woede over het gelogen vaderschap en om alsnog de voogdij te krijgen, om het vaderschap van Sil niet te laten uitlekken), Pascale (om Dennis te kunnen krijgen (she's crazy enough)), Barbara (die boos is omdat Laura misschien nog gaat lekken dat Valerie Charlies moeder is). Dan wordt Robert ervoor opgepakt en gearresteerd. Na een tijdje in de cel krijgt hij echter te horen dat de echte dader is gepakt. Hij wordt zijn cel uitgeleid, de dader wordt er net in geleid, het is een man met lang haar en een enorme baard en in het voorbijgaan kijken ze elkaar aan: het is Arnie! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Great minds think alike ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ray deed trouwens erg grappig toen hij dacht dat Janine met Ludo naar bed was geweest ![]() ![]() Maar dat ie sloeg was wat minder ![]()
||
Citaat:
![]() En ik vond het echt goed hoe Janine reageerde op die klap! 'We hebben het geweldig en soms hebben we ook geweldige ruzie' ![]() Had ik echt niet van d'r verwacht. Eerder dat ze meteen naar Ludo zou gaan die d'r een mannetje op zou zetten, waarna Ray ergens in het woud opgehangen terug werd gevonden.
||
Citaat:
Ja, laat ik nou altijd gedacht hebben dat ik zijn droomvrouw was... ![]()
||
Citaat:
![]() leek nergens op ![]() en ik vind niet dat Janine Ray moet opgeven. Ze moet er alleen wel op staan (en dat zei ze dus ook al) dat hij een cursus gaat volgen tegen agressief gedrag.
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond die scene van vandaag zo leuk, waarin Ludo en Stefano samen aan de bar zitten. Stefano neemt dan de nieuwe familierelaties door. Ik moest gelijk aan de stamboom van Negrotiator denken!
![]() ![]() Ook Robert en Charlie waren super, trouwens! Ik hoop alleen niet dat Robert uit de serie gaat (hij zei dat hij wel zou willen vertrekken)!!! Robert MOET BLIJVEN! |
![]() |
|
Laura moet echt een keer de grond ingestampt worden tot ze in china weer bovenkomt! vreselijk mens...
robert is nu wel cool... de enige die m vervelend vindt is Barrrrr, laat haar maar oprotten, met wout ![]() ik vind het zielig voor janine...misschien komt ludo haar troosten... ludo was ook wel grappig trouwens: ik ben godzijdank geen opa meer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Laura is stom
![]() Barbera is ook stom ![]() Jef is wel ok Robert roelt Charlie is zielig Milan is een stomme sukkel Sjors is ook zielig ![]() Stefano = ![]() ![]() Janine+Ray zijn het perfecte koppel Pascale is een beetje vaag Benjamin tsja.. Dennis is ook mwah Zo mijn oordeel *maakt buiging* Sorry het is laat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar wacht eens, ik heb er nog een broer bijgekregen. MARCUS!! Die sukkel is m'n broer! ![]() en een geluk, Nick is gedegradeerd tot neef, godzijdank en oh, Ray is en blijft onwijs sexy! vandaag alweer |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |