Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zou echt gaan schreeuwen dan ![]()
||
Citaat:
maar iemand die uit zn stoeltje dondert hoort er niet bij denkik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik stond btw ook int voorste vak |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een ontzettend super mega vet concert was het... *geniet nog na* TWEE-EN-EEN-HALF-UUR METALLICA! Wat wil je nog meer. Ik was helaas te laat voor het voorste vak ![]() En Dyers Eve... Damn. Dat ze die zouden spelen. ![]() Mwahaha, dit was zo veel gaver dan Gelredome en FoR...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We liepen de arena binnen, renden naar het voorste vak en hop het hek ging achter ons dicht en we waren de laatsten die erin mochten. Echt geluk ![]() Slipknot zag er echt triest uit zo in het zonlicht.. En Korn was natuurlijk geweldig ![]() En Metallica was erg vet Het geluid in de arena is best kut, vooral als je aan de zijkant staat. Als je er recht voor staat gaat het nog wel.
|||
![]() |
Citaat:
Ik heb die gast ook een stuk zien vallen... Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 10:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EDit: Ik heb wel goed kunnen lachen bij Slipknot, want achter ons stonden van die jochies van 14-16 ofzo keihard mee te bleren met die kinderstemmetjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha dan pas??? ![]() was echt een topconcert dit ,volgende keer ga ik zeker weer slipknot was niet om aan te horen was blij dat het afgelopen was korn was wel grappig maar speelde toch een beetje te kort vind ik maar ach des te langer stond metallica te spele ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En natuurlijk kwam "The Ecstacy of Gold" als opening! =D En de tracks die ze speelden waren echt gaaf. <3 Ik had nooit verwacht dat "Dyers Eve" en "No Leaf Clover" gespeeld gingen worden. Voor een eerste Metallica concert was dit geweldig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
[Amsterdam Arena] Metallica, Slipknot + KoRn ANTIWAR | 2 | 21-12-2003 18:50 |