Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en misschien bedoelden ze dat ze bij school af zouden spreken om het daar te maken. Zulke 'hoge' scholen zullen misschien ook op zaterdag open zijn als studiecentrum ofzo? In ieder geval werd er niet gezegd dat ze het ná school wilden doen, maar dat ze daar zouden afspreken en het daar zouden gaan maken. Het kan dus ook gewoon de plaats van de afspraak zijn.
||
Citaat:
als je hem hier neer wil zetten zul je hem sowieso op internet moeten zetten. dus als je nou alleen de link geeft met een spoilerwaarschuwing d'r bij, dan kan iedereen kijken wanneer hij/zij dat wil.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Kirk is ook wel het manusje van alles van Stars Hollow he, elke keer als ze iemand nodig hebben nemen ze hem. Wat is ie onderhand allemaal wel niet geweest? Postbode, bloemenleveraar, schoonheidsproductenverkoper, klusjesman, verkoper bij een drogisterij...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ze hebben t nooit over leeftijden. alleen in seizoen 1 is ooit gezegd hoe oud ze was. volgens mij was ze toen 15, dus zou ze nu 17 zijn. mja misschien ook al wel 18. ik weet t niet ![]()
||
Citaat:
|
en zo'n heilig meisje is rory toch helemaal niet?
- ze zoende met jess terwijl ze nog met dean had - ze heeft het met dean (the good guy) uitgemaakt voor jess (the bad guy) - ze heeft behoorlijk wat praatjes terug op paris en die rooie griet als ze haar proberen af te kraken op zich nou niet echt dingen die je verwacht van zo'n 'lief' meisje.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Spoiler
Andere spoiler:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
LORELAI: [to coat-check woman] Um, excuse me, hi. I am not seeing my coat here, and it was very cute and it was on sale, and I will fling myself off a building if I lose it.
WOMAN: We put some of the coat racks in the classroom over there, take a look. Otherwise the staircase to the roof is on your right.
||
Citaat:
![]() die opmerking van Lorelai na die van 'WOMAN'.
||
Citaat:
![]() en over dat leeftijd/seks/brave rory gedoe: zoiets blijft gewoon een moeilijk punt, want de een vindt dit en de ander dat. en wat Lorelai betreft, ik kan me voorstellen dat ze wat beschermender daarover is omdat ze zelf vroeg zwanger is geworden. maar aan de andere kant is t een beetje vreemd om te zeggen want zo lijkt t idd alsof t slecht is dat meisjes van 18 (of 16 of 17, hoe oud rory dan ook is) seks hebben. dus t is gewoon een complex iets ![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: spoiler tags weggehaald. Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 19:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LORELAI: [to coat-check woman] Um, excuse me, hi. I am not seeing my coat here, and it was very cute and it was on sale, and I will fling myself off a building if I lose it. WOMAN: We put some of the coat racks in the classroom over there, take a look. Otherwise the staircase to the roof is on your right. LORELAI: Thank you. Hm. Took two hundred years, but somebody at Chilton finally cracked a joke.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik dacht ik kan het maar beter in spoiler zetten, want anders krijg ik straks weer dat er mensen boos op me zijn.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat van Strong Medicine zag ik ook ja. En ze heette ook Kim vanachter ja. En ook deden haar ouders hier moeilijk over haar vriend/man. ![]() Heeft Lane eigenlijk een vader in GG? ![]()
||
Citaat:
![]() En ze leek ook veel ouder daar. Meer haar echte leeftijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die spoiler hierboven en de reacties daarop, dat maakt me zoooo nieuwsgierig! Ik wil het niet lezen, maar ik moet me echt inhouden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hehe. Lees maar niet!! ik maak het je er heus niet makkelijker op ![]()
||
Citaat:
het einige zou kunnen zijn dus dat ie is overleden, maar dan was het vast al wel eens gezegd door lane of rory. Kan nooit zijn dat we dat na 2 jaar nog nooit hadden gehoord!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is hij heel vaak weg voor zijn werk ofzo? |
![]() |
|
hee! het wordt tog geen spoiler-topic??
mijn quotes (aangezien er zeer snel wordt gepost in het GG-topic, en ik tijdgebrek heb, kan ik niet verzekeren dat deze quotes al gepost zijn..) ![]() PARIS: Hey, I was trying to give the kid some human contact. He’s been talking to nothing but a cow for a year and a half. BRAD: There was a person inside that cow, I’ve told you that! TEACHER: [walks out of classroom] Brad Langford. BRAD: I’m winningly naïve. TEACHER: Okay. (egt lollig trouwens dat die Brad echt in dat stuk speelt ![]() RICHARD: Ah, you’re here. LORELAI: And you are by far the most masculine-looking maid my parents have ever had. HEADMASTER: Wonderful to hear. Well, let’s get down to it, shall we? I was very impressed with both of your speeches today. They were well written, well researched, and eloquently delivered. You should be very proud. RORY: Thank you, we were. PARIS: Who won? PARIS: So, I think the first thing to do is to acquaint ourselves with each others’ speeches so we can judge who hit which point best. Here. [hands Rory her speech] RORY: Mine. [hands Paris her speech] PARIS: Good. Let’s read. Why did you use this font? RORY: Because I was on the crack. (hmm, ik dacht dat ze "Because I was high on crack zei.. maar we zullen Twiztv maar vertrouwen..) PARIS: I slept with Jamie. Last night, after we talked. RORY: Was it something I said? PARIS: What do you think? RORY: I – PARIS: Are you pro? RORY: Well – PARIS: Con? RORY: Well – PARIS: Undecided? RORY: Paris, just stop talking for one second and let me get my mind around this. Kortom: het was weer erg komischsch.
||
Citaat:
het stukje dat ik ook wel leuk vond: PARIS: So, what do we do now? RORY: Do we have a choice? PARIS: Of course we have a choice. You could say no. RORY: Why could I say no? You could say no. PARIS: I could not say no. C-SPAN is going to be there. RORY: Well, I like C-SPAN as much as you do. PARIS: You do not. RORY: I do, too. Ask my mom, it’s all I talk about. vooral het gezicht dat rory erbij trok en de manier waarop ze het zei ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vanavond weer, niet vergeten mensen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 22:19 | |
Films, TV & Radio |