![]() |
||
![]() |
Citaat:
voorbeeld: bij een kampioenswedstrijd zetten ze een scheidsrechter in die even oud is als wij, die vrienden in het GVAV-team heeft en waarvan de vader de leider van dat GVAV-team is. En als dan 1 speler van ons zich laat provoceren door een GVAV-speler, worden er 3 het veld uitgestuurd ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat groene shirt dat feyenoord een paar jaar geleden had, dat was mooi!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ronald Waterreus werd (met een aantal andere spelers) na afloop van de wedstrijd tegen ADO 'gehuldigd' naar aanleiding van zijn afscheid. Werd ie door de speaker in Eindhoven aangekondigd als Ronald Koeman...
![]() Publiek begon spontaan te fluiten. Nogal een pijnlijke vergissing, zeker voor een speler die al zo'n 10 jaar in Eindhoven speelt.
||
Citaat:
haha ja echt lachen was dat. Jezus heej wat een fout van die speaker. Je zag Waterreus en dr rest ook zo denken van.... neeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet!!! whahaha wat een actie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar het komt van een FCU site, zegt weer genoeg
||
Citaat:
Maar toen ik hem eenmaal zag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Speler weg na trainer 'pannenkoek' te noemen
14/5/2004 13:06 Mike Vermolen is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Haarlem. Een conflict met de trainer is de reden voor het voortijdige afscheid van de verdediger, die na dit seizoen sowieso de eerstedivisionist verlaat. Vermolen raakte in de clinch met trainer Roy Wesseling, toen deze door middel van de verdeling van de hesjes de opstelling voor het duel met Cambuur Leeuwarden bekendmaakte. Omdat Rick Hooijboer niet van de partij kan zijn, had de twintigjarige verdediger verwacht aan de aftrap te komen. Maar Wesseling had een verrassing voor Vermolen, hij koos voor Roy Witteman. Door het uitblijven van een basisplaats verloor Vermolen zijn beheersing en maakte de trainer uit voor 'pannenkoek'. Dat was tegen het zere been van Wesseling, die vanwege het gebrek aan respect de verdediger per direct wegstuurde. 'Het is belachelijk dat hij mij niet laat spelen. Het hele seizoen sta ik in de basis als Hooijboer er niet is en nu kiest hij opeens voor Witteman. Het is tekenend voor de manier waarop hij met spelers omgaat', aldus Vermolen in het Haarlem Dagblad. De verdediger, die op amateurbasis voor Haarlem speelde, hoeft en wil zelf ook niet meer terug te komen. Wesseling kwam dit seizoen al vaker in conflict met spelers. Sven Baas moest het veld ruimen nadat hij zich in Voetbal International kritisch had uitgelaten over de trainer. Ook de toenmalig aanvoerder Menno Willems raakte in de clinch met Wesseling en vond bij Sparta een nieuwe club. Bron: www.vi.nl
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hij wou een hotel voor Atletico spelers en staff only. Naar de hoeren. Nog meer van die vage dingen en dat allemaal op kosten van FC Groningen. Dan al die fraude zaken, nee deze man was de sportwereld (eigenlijk de rest van de wereld ook niet echt) waard.
||
Citaat:
|
Bosschenaar Lurling tart ploeggenoten
15/5/2004 16:05 Anthony Lurling maakt zaterdag weinig vrienden bij zijn ploeggenoten van Feyenoord. Want de 27-jarige aanvaller is van plan om tijdens de training een ander trainingsshirt aan te trekken. Dat van zijn oude club FC Den Bosch, dat vrijdag kampioen werd van de Gouden Gids Divisie. 'Dat zullen ze niet leuk vinden, want daar zijn ze natuurlijk allemaal voor Excelsior', voorspelde Lurling in het Brabants Dagblad. 'Swerts, Mtiliga en Buffel hebben er gespeeld, en John Metgod is er volgend seizoen hoofdtrainer.' Bovendien heeft Feyenoord een samenwerkingsverband met Excelsior, waar Feyenoord jonge talentvolle spelers stalt om ervaring op te doen. 'Elke vrijdagavond, als ik bij een wedstrijd van Den Bosch zat, stuurden we elkaar sms'jes met de tussenstanden. Vorige week, toen Den Bosch had gewonnen van Cambuur en Excelsior nog achter stond tegen Fortuna, stuurde ik FCDB kampioenen naar die jongens. Maar dat bleek iets te voorbarig, want Excelsior won alsnog. Maar gelukkig is het op de laatste speeldag alsnog goedgekomen.' Lurling begon zijn carrière bij FC Den Bosch. Hij speelde er vijf seizoenen, van 1994/95 tot en met 1998/99. |
![]() |
|
Hoe dom kan je zijn.. Dat ie voor Den Bosch is zal de rest van zn ploeggenoten weinig boeien.. Dat ie hen smsjes stuurt met tussenstanden enzo is ook beetje voetbalhumor.. Maar dat die gast in de pers brengt dat ie ze stuurt is dom.. en alstie dan ook nog met zo'n shirt gaat spelen op de training van zn eigen club..
![]() ![]() Als ik Feyenoord-supporter was geweest had ik em in elk geval de eerste 10 wedstrijden op een fluitconcert getrakteerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Supporters zullen het ook niet echt leuk vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Vrije tijd |
Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II Gimme more beer | 500 | 26-03-2006 20:37 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
'Zidane stopt als Frans international' MissCzechMeOut | 14 | 17-08-2004 21:04 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |