Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zal proberen je mentaal je steunen. ofzoiets doms. ![]()
|
waarom een relatie beginnen als je er toch 99,9 % zeker van bent dat hij mislukt of een keer stuk gaat.
ik wil geen relatie, nu niet en nooit niet. denk ik maar ben ik da n de enige die het door heeft. als je ziet hoeveel mensen scheiden en veel verdriet van hebben. WAAROM BEGIN JE ER DAN AAN?? als ik er niet aan begin dan heb ik er ook nooit verdriet van. nooit de angst om iemand kwijt te raken. nooit ruzie om domme dingen. nooit bang zijn dat ie vreemdgaat. nooit alimentatie betalen voor je kinderen, nooit je huis delen. nooit ruzie, ruzie. tuurlijk heb je in het begin veel plezier in je relatie, je doet leuke dingen, ziet alleen maar leuke dingen in elkaar. allemaal leuk en leuk. maar weegt dat op tegen het verdriet op het einde van de relatie. ik weet ook neit waarom ik dit opschrijf, dit blijft maar door mijn hoofd malen. een jongen en ik vinden elkaar leuk, maar ik heb gezegt tegen hem dat ik hem niet leuk vind om dat ik geen relatie wil. ( waarom, lees dit hierboven) Ik kan geen relatie aan gaan omdat ik alleen maar aan de negatieve dingen denk, ja ookal ben ik 16. ik denk er veel over na en zit er mee.
|
bang
angst komt weer terug bang voor m'n gedachten durf niet alleen te zijn met m'n eigen gedachten durf niet naar bed bang om alleen te zijn hoe kom ik hier nou uit? ik trek dit niet langer ik ga hieraan kapot ik moet vechten maar ik kan het niet opbrengen nog vijf weken Daan! kom op nou!!!!! ik wil het wel maar ik kan het niet probeer het dan tenminste wel huiswerk gedaan vandaag das wel positief of toch niet tis vluchten voor m'n gedachten ....
|
mirtje,
ik moet je iets vertellen... je kan boos op mn worden of je kan er blij om zijn. Maar je moet het weten. ik ga het niet via de steekwoordentopic uitleggen, maar ik moet het je nog wel vertellen. mijn sw's: niet raar open gelukkig lief ![]() er is een mogelijkheid wel bellen dan maargoed... verder geen probleem ![]()
|
Verwijderd
|
gisteren bij opa en oma geweest
hele tijd gepraat met oma dat was wel fijn ![]() foto's gezien is leuk om te zien dat je grootouders ook heel jong en heel verliefd op elkaar zijn geweest ![]() daar word je blij en gelukkig van vanavond uit eten misschien... *grinnikt* niets ![]() ik ben vrolijk ![]() |
![]() |
|
Verjaardag weer voorbij
Oma was verjaardag vergeten komt zometeen nog wel leuke cadeautjes gehad Naar de Elf Fantasy Fair gaan valt met kamperen en entree toch goedkoper uit dan ik had gedacht Zes kantjes vol Gisternacht m'n gedachten over alles wat me dwars zat eens opgeschreven Heb nog niet al m'n gedachten eigenlijk, komt steeds weer iets nieuws bij Lucht wel op, ga ik vaker doen Misschien vanavond weer
|
+ Nederlands mondeling ging goed, stelde niets voor
![]() - bang dat ik alleen niet het cijfer krijg wat ik wil ![]() + morgen rijles en weekend ![]() vandaag een 8
|
weggelopen..
![]() Mam,het is vreselijk je zo te zien Ik weet niet wat te doen Mentor Bolluijt Gepraat Gejankt Maar ze zijn echt top!!! ![]() Driebergen Goede cijfers ![]() Hoe is het mogelijk?! ![]() Morgen duitstoets Concentreren.. pws.. (vr)eetbui.. *jankt* Wil hier eigenlijk nogsteeds weg. wat moet ik nou... Morgen weer (en stiekem zet ik mijn cijfertjuhs hier neer.. ![]() Ne: (set) 8,4 Gs: (set) 6,4 En: 5,8 en (set) 6,1 Wi: (set) 6,3 ec: (set) 6,9 (!) ![]() Bio: (set) 6,5 Geen herkansing nodig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 16:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren was leuk
nieuwe kleren gekoopt oma opgehaald. vandaag Amsterdam geweest. met vriend was gezellig ik heb een bijenkorfbeer! ik heb een bijenkorfbeer! van mn vriendgekrijgt ![]() LotR-cd gekoopt. en een BigMac *een Macbeth ![]() vanavond filmpje kijken dreamcatcher. ofzo. ![]() nu LotRmuziek luisterende. zere voeten, maar tot nu toe een geslaagde dag ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |