![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het betekent wel dat al deze artiesten in de buurt zijn, dus als Dour het nou even slim speelt kunnen ze deze mensen ook naar dour halen. *hoopt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de Ambient/Drone/Electronica liefhebbers: Mechanized Mind Labelnight ![]() Cordouan heeft onder de naam 'Lars Blek' een nummer op de eerste compilatie cd van Soulseek Records. Wixel is oprichter van het toffe belgische 'Rare Fish Collective' en heeft tevens een track op 'One Second Massacre Volume 1'. Ik zou zelf graag willen maar ik ben dan in Duitsland.
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Zaterdag 19.06.04 LUKE VIBERT / MIKE PARADINAS Grote Zaal dj’s: Luke Vibert (Warp/UK) Mike Paradinas/Mu-ziq (Planet Mu/UK) Lwin visuals: SF&L Simplon, Boterdiep 69, Groningen 24.00 - 05.00 Voorverkoop 8 – Deur 10 Online kaarten reserveren_ check : www.simplon.nl Voorverkoop Simplon Boterdiep 69 Groningen Plato Oude Ebbingestraat 41 Groningen Foefur's Oude Kijk in 't Jatstraat 16 Groningen De Jongens Van_ Steentilstraat 10 Groningen www.zapclub.nl Vorig zomer zou hij Simplon al met een bezoek vereren, in het kader van Swingin’ Groningen. Wegens problemen met zijn paspoort kon dat helaas niet doorgaan._ Maar nu gaat Luke Vibert (aka Wagon Christ/Plug etc) in de herkansing. De Britse dj-producer staat bekend om zijn luister- en dansmuziek met een bite. Warme, meeslepende ambient techno, drum’n’bass en triphop met onvermoede, duistere zijpaden. Vanavond brengt hij zijn illustere landgenoot Mike Paradinas - alias Mu-Ziq mee. Ook die groeide op met synthipop, electro en acid en heeft er een handje van om, naast abstracte beats, jazz- en funkinvloeden in zijn producties te verwerken. Maar wat hij en Vibert vanavond samen gaan doen, staat nog helemaal open. Iets met draaitafels, laptops en effecten, in elk geval. Nu maar hopen dat de paspoorten van de heren in orde zijn… Het voorprogramma is een dj/liveset van onze groningse electronica held Lwin. Vj’s: sf&I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dit is wel tof om te zien;
The short "What is Circuit Bending?(42.4Mb)" compiles the work I have been doing slowly over the last year on the circuit bending documentary. It was shown at Bent: Circuit Bending Festival at The Tank in NYC April 3-10, 2004. Thanks to Venetian Snares for the credit music. Smaller version(16.3Mb) quicktime required. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb 't nog maar één keer geluisterd, maar het klinkt goed.. veel the cure/the smiths/depeche mode invloeden. heel erg anders dan bijvoorbeeld tiny reminders, ik geloof dat er nog maar iets van 2 tracks opstaan die op electronica gebaseerd zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
check het tourschema, van het planet-mu forum gekopieerd: Hi, here's a few dates for your diary: 20th May (this Thursday) µ-Ziq DJing (+Mr Six and Ashley Conemelt) BRIGHTON - Ocean Rooms, Morley St. 10pm-2am. Ł5 on the door May 22nd (Saturday) DJing again w/Luke Vibert NOTTINGHAM - Stealth 5/06 Turkey, Istanbul - Babylon (with Luke V) µ-Ziq LIVE 12/06 Rotterdam µ-Ziq LIVE 17/06 Manchester, Sofa µ-Ziq LIVE 19/06 Holland, Groningen (DJing w/Luke V) 27/08 Edinburgh, Pogo Vogue (DJing with Luke V) We'll update you with venues and prices etc nearer the time... come 1 come all! (mike + jess) |
![]() |
||
Citaat:
![]() + JES GEEN DURE KAARTJES NAAR GRONINGEN!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() antwoord: Author: Jess Date: 05-18-04 21:01 There you go footfoot, I've added that. decem - can't find any details til the CODA offices open in the morn but I will post venues etc when I get them & closer to the time. now, please don't anybody ask me anything more tonite that requires me to think cos I've got the mother of all headaches & I won't even be talking to D.V later (its that bad) |
![]() |
|
ok update:
Author: Jess Date: 05-19-04 20:43 Yeah thats a fake email that Attila set up for me so I could login in purple or something. I'm on Mike's as usual but people just put 'fwd to Jess' if they want to send me stuff. Now decem, you impatient little pup, the Rotterdam gig isn't 100% confirmed so no details yet. But I'm about to add details of the others........ ![]() |
![]() |
|
^ Moet je wel z'n vlucht betalen, lijkt mij.
![]() Over Circuit Bending gesproken, ik heb een tijdje geleden het binnenwerk mijn broertje's Yamaha Portasound PSS-30 met een natte doek behandeld wat een erg leuk resultaat gaf. Ik heb verder niet veel verstand van ICtjes en ik kan geen pin-out van de chip vinden, maar een aantal pinnetjes gaven wel leuke effecten. Zo kon ik met een pin van ritme wisselen, afhankelijk van de tijd dat ik het pinnetje met de 'aarde' verbond. Toen ik een ander pinnetje per ongeluk met mijn lichaam verbond ontving ik plotseling een spaanse radiozender (m'n lichaam fungeerde als antenna). ![]() Ik ga nog eens bij een kennis navragen wat ik er allemaal aan electronica in kan gooien om vuige geluiden tevoorschijn te toveren, maar ik heb niet veel verstand van weerstanden/diodes/etc. Bovendien hoef je echt niet bang te zijn dat je onder stroom komt te staan; het maximale voltage is 12 volt, ruim onder de pijngrens. ![]()
||
Citaat:
![]() dit is trouwens wel 1337, IDM-chatlog (alleen voor diehards); http://www.spaz.com/teg/102301/chatlog.html |
Advertentie |
|
![]() |
|
|