![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*moves on* ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooie aflevering. Mooi dat ze opeens eigenlijk allemaal tot de conclusie kwamen (naja, bijna allemaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het was echt een goede ep. Wel weer een beetje moralistisch, natuurlijk, maar veel.. mja, beter gebracht dan ik gewend ben van het eerste seizoen. Toen waren er echt eps. waar het er zo dik bovenop lag. Deze heeft me echt aan het denken gezet, vooral dus over dat onderwerp van het opstel van Eph... Misschien moet ik ook maar eens aan die fatal flaw van me gaan werken, en proberen wél te veranderen en dus wél verder te gaan. Het was echt een goede ep, ik denk dat iedereen er iets in kan vinden en er ook iets mee kan.. en toch was het - iig voor mij - níet cliché, maar juist... mja, confronterend ofzo. Goed iig ![]() ![]() Everwood is echt beter aan het worden dan het al was, ik wist niet dat dat kon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het zelf niet doen, maar als iemand mij iets op die manier duidelijk maakte zou ik die persoon wel dankbaar zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hoewel, weet niet of ik die Madison nou zo koel vind, maar we zullen zien. Zij is gewoon in de serie gezet om meer aandacht te vestigen aan Dehlia i guess. Overigens, ik heb even opgezocht waar ik dr nou van kende. Ze heeft in Saved by the bell gespeeld, maar nog veel meer, zie hier. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
![]()
||
Citaat:
ik zei nog.. weet je het zeker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk ook dat Madison t op deze manier moest doen, omdat ze anders gewoon niet tot hun doordrong. Het is misschien erg onbeleefd ja, maar waarschijnlijk hadden ze er zo overheen geluld. Net zoals je zat met Andy en Nina. Vond t leuk. Toen ze t over Andy had zat Ephram echt van: ha, zie je wel en keek Andy een beetje beduusd. Toen ze t tegen Ephram had was t andersom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 't blijft leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij is ze 2 jaar (toch?) ouder dan Ephram... Maar 'k weet het niet zeker meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Madison en Ephram? Hmmm... ik dacht zelf eerder aan Laney, maar ik hoop dan toch meer op Madison... Laney vind ik stom ![]() ![]() Maar toch... hmm.. lijkt me gek om Ephram met een vriendin te zien ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind Madison trouwens wel irritant. Het is goed dat ze het voor Dehlia opneemt, maar dat moet ze niet zo "moederig" doen. Ze is net twee dagen in het leven van de Browns en ze denkt nu al te weten hoe het moet en hoe alles in elkaar steekt (dat weet ze wel goed, maar toch.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |