Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-04-2004 @ 21:36 :
nee maar ik denk ook meer dat het symbolisch was...
Snap het ja, maar ik vind het zo zielig voor Andy... en voor Julia (zo heette ze toch?). En twee jaar klinkt nog maar zo kort...

*moves on*
Advertentie
Oud 06-04-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-04-2004 @ 21:31 :
het was voor hem iets 'to move on' wat de buurvrouw al zei..

trouwens.. dat hele opstel staat op de everwood site. heel mooi. maar ik denk niet dat jullie daar willen komen, want dan worde verleiding om te kijken wat er allemaal staat te gebeuren wel erg groot. maar ik had hem daar gelezen, en hij was echt mooi
kan je niet een link geven van dat opstel?

Mooie aflevering. Mooi dat ze opeens eigenlijk allemaal tot de conclusie kwamen (naja, bijna allemaal ) dat ze eigenlijk stil zijn blijven staan, terwijl ze denken dat ze vooruit zijn gegaan. Iets wat ik heel erg herken..
Oud 06-04-2004, 21:01
jet
jet is offline
My Fatal Flaw, by Ephram Brown

The more things change, the more they stay the same. I'm not sure who the first person was who said that. Probably Shakespeare. Or maybe Sting. But at the moment, it's the sentence that best explains my tragic flaw: my inability to change.
I don't think I'm alone in this. The more I get to know other people, the more I realize it's kind of everyone's flaw. Staying exactly the same for as long as possible, standing perfectly still... It feels safer somehow. And if you are suffering, at least the pain is familiar. Because if you took that leap of faith, went outside the box, did something unexpected... Who knows what other pain might be out there, waiting for you. Chances are it could be even worse.

So you maintain the status quo. Choose the road already traveled and it doesn't seem that bad. Not as far as flaws go. You're not a drug addict. You're not killing anyone... Except maybe yourself a little.

When we finally do change, I don't think it happens like an earthquake or an explosion, where all of a sudden we're like this different person. I think it's smaller than that. The kind of thing most people wouldn't even notice unless they looked at us really close. Which, thank God, they never do.

But you notice it. Inside you that change feels like a world of difference. And you hope this is it. This is the person you get to be forever... that you'll never have to change again.

ik wil jullie niet verleiden tot het vooruitlezen. heb er zelf ok spijt van
Oud 06-04-2004, 21:16
Nuck
Nuck is offline
Die Madison is best cool 8-)
Oud 06-04-2004, 21:17
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Bright is nog steeds een schatje
Oud 06-04-2004, 21:19
Gruppie
Gruppie is offline
wow........

in de aflevering ging t ook veelste snel. kon niet alle woorden laten bezinken

Ik vond deze aflevering beetje voorspelbaar (ok niet alles maar met Harry enzo).. De ruzie met Nina en Andy raakte me wel echt. Ik begrijp Ephram best wel, Madison is toch wel een soort van indringer. Maar dat stukje dat Delia vertelde dat zij de enige is die met haar speelt vond ik wel weer erg heftig.
Ik begrijp echt niet dat Ephram zijn hele opstel aan Amy geeft , ik zou voorstellen om t samen snel te maken ofzo..
Ik wil nu ook wel weten waarover zijn oude opstel precies ging..

Ik vond de vorige aflevering mooier/ boeiender... maar t einde maakte een hoop goed!
Oud 06-04-2004, 21:23
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Ik wil dat Ephram en Amy eens iets krijguh.......
Oud 06-04-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-04-2004 @ 22:01 :

*tekst*

Dank je!
Oud 06-04-2004, 21:39
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Nuck schreef op 06-04-2004 @ 22:16 :
Die Madison is best cool 8-)
ZOu zij een blijvend bij rolletje houden denk je?
Oud 06-04-2004, 21:42
count.me.out
count.me.out is offline
zou cool zijn.

ik hoop wel dat ephram die chick een keer mosht, like big time

jammer dat zo'n aflevering niet 2 uur duurt, of 3, of 4..
Oud 06-04-2004, 21:46
.krz
.krz is offline
Echt weer een hele leuke episode. Ik vind madison echt zo leuk, die opmerkingen die zij maakt zijn echt te droog. Lach echt telkens in een deuk.
Nina zei precies wat ik al tijden van Andie vind, een bemoeial
Eprham verdient beter dan Amy, dat hij haar zo dat opstel gaf, dat verdient zij niet.
En ik vond de speech van Harold wel grappig.
Oud 06-04-2004, 21:50
Briseïs
Briseïs is offline
madison is een trut

bright is hip
Oud 07-04-2004, 00:15
count.me.out
count.me.out is offline
give it up for harold.
Oud 07-04-2004, 08:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-04-2004 @ 22:50 :
madison is een trut

bright is hip
waarom is madison nou weer een trut
Oud 07-04-2004, 09:46
levi's
levi's is offline
Madison RULEZ! hahaha
het was zooo grappig toen ze zo tekeerging tegen die 2

YEAH
Oud 07-04-2004, 11:08
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-04-2004 @ 22:50 :
madison is een trut

bright is hip
hip?? hehe. Waar is die Madison van???!! Ik heb dr al us ergus eerdur gezien
Oud 07-04-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-04-2004 @ 22:01 :

*knip tekst*

Dat las hij op het laatst toch ook voor? Iig het begin van dat opstel. Het viel me op dat Eph eens de narrator was en niet Irv...

Maar het was echt een goede ep. Wel weer een beetje moralistisch, natuurlijk, maar veel.. mja, beter gebracht dan ik gewend ben van het eerste seizoen. Toen waren er echt eps. waar het er zo dik bovenop lag. Deze heeft me echt aan het denken gezet, vooral dus over dat onderwerp van het opstel van Eph... Misschien moet ik ook maar eens aan die fatal flaw van me gaan werken, en proberen wél te veranderen en dus wél verder te gaan.

Het was echt een goede ep, ik denk dat iedereen er iets in kan vinden en er ook iets mee kan.. en toch was het - iig voor mij - níet cliché, maar juist... mja, confronterend ofzo. Goed iig

Everwood is echt beter aan het worden dan het al was, ik wist niet dat dat kon
Oud 07-04-2004, 11:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wat voor een lef heeft die madison om zou tegen die vader en zoon te praten.
die vader is 3/4 keer zo oud als zij, ze toont geen enkele vorm van respect
ze doet alsof ze hun moeder is, kom op zeg. ze is pas 18, zo moet ze zich ook gedragen

stomme doos
Oud 07-04-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-04-2004 @ 12:27 :
wat voor een lef heeft die madison om zou tegen die vader en zoon te praten.
die vader is 3/4 keer zo oud als zij, ze toont geen enkele vorm van respect
ze doet alsof ze hun moeder is, kom op zeg. ze is pas 18, zo moet ze zich ook gedragen

stomme doos
Ze is er voor Delia en ze ziet dat de sfeer voor Delia gewoon kut is, en dat zegt ze dan. Dat dat niet beleefd is... mja, iemand moet het toch eens zeggen, dan is zij het dus maar. Ik snap wel dat het 'raar' is, maar dat maakt het ook weer heel goed Ze heeft helemaal gelijk en doordat ze dat duidelijk maakt, helpt ze Andy en Eph (en natuurlijk Delia) ook. Is het onbeleefd of respectloos om iemand te helpen?

Ik zou het zelf niet doen, maar als iemand mij iets op die manier duidelijk maakte zou ik die persoon wel dankbaar zijn.
Oud 07-04-2004, 11:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
maar de manier waarop ze het zei
zo respectloos. als ephram en andy haar kinderen waren. dan zeg je het gewoon aardig, zo van "ik vind dat jullie wel wat meer aandacht aan delia kunnen geven, en wat minder ruzie met elkaar mogen hebben". maar het was echt een preek, en ik zou een man van 40/50 echt nooit een preek geven. ze is niet eens familie, ze kent hem hooguit een week. en om dan te zeggen van 'je had het je zoon nooit moeten doorvertellen, van die scheiding!". waar bemoeit ze zich mee? het is een persoonlijke familiekwestie. dat ze zich zorgen maakt mag ze duidelijk maken, maar om nou zo te gaan preken en zich met alles gaan bemoeien....dat is toch een heel klein beetje belachelijk?
Oud 07-04-2004, 11:36
Verwijderd
Ik vond Madison niet leuk in het begin, ze bemoeide zich zo met Ephram. Net alsof hij net zo oud was als Delia. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich daar zo erg aan ergerde. Maar ik vind haar nu toch wel koel En die preek die ze gaf tegen Andy en Ephram, ze heeft zeker wel gelijk. En ze is ook wel tot die twee doorgedrongen denk ik

Ephram's opstel is mooi zeg En ik vond het lief dat hij zn opstel aan Amy gaf.
Oud 07-04-2004, 12:09
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-04-2004 @ 12:36 :
Ik vond Madison niet leuk in het begin, ze bemoeide zich zo met Ephram. Net alsof hij net zo oud was als Delia. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich daar zo erg aan ergerde. Maar ik vind haar nu toch wel koel En die preek die ze gaf tegen Andy en Ephram, ze heeft zeker wel gelijk. En ze is ook wel tot die twee doorgedrongen denk ik

Ephram's opstel is mooi zeg En ik vond het lief dat hij zn opstel aan Amy gaf.
..eh ja dat wilde ik dus ook allemaal zeggen

hoewel, weet niet of ik die Madison nou zo koel vind, maar we zullen zien. Zij is gewoon in de serie gezet om meer aandacht te vestigen aan Dehlia i guess. Overigens, ik heb even opgezocht waar ik dr nou van kende. Ze heeft in Saved by the bell gespeeld, maar nog veel meer, zie hier.
Oud 07-04-2004, 13:02
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
scala schreef op 07-04-2004 @ 13:09 :
. Ze heeft in Saved by the bell gespeeld, maar nog veel meer, zie hier.
Toen ik eergister t voorstukje van gisteren zag, dacht ik dat al! Mar ik bedacht me ook dat ze nou dan veel ouder moest zijn Aangezien daarna iemand uit haar 'klas' in 'showgirls' heeft gespeeld leek me dat ze nu jaar of 28 moest zijn.. en Madison leek me jonger.
Oud 07-04-2004, 13:12
jet
jet is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 06-04-2004 @ 22:39 :
ZOu zij een blijvend bij rolletje houden denk je?
lets spoiler

Spoiler

weet je zeker dat je het wil lezen?
Oud 07-04-2004, 13:16
Verwijderd
Madison is een stomme bemoeial....bleugh... bijdehante kuttekop...
Oud 07-04-2004, 13:32
niña
niña is offline
geen leuke spoiler
wel erg mooi opstel..
Oud 07-04-2004, 13:35
jet
jet is offline
Citaat:
Nina schreef op 07-04-2004 @ 14:32 :
geen leuke spoiler
wel erg mooi opstel..

ik zei nog.. weet je het zeker
Oud 07-04-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 07-04-2004 @ 14:35 :
ik zei nog.. weet je het zeker
ik denk dat ik t weet, maar ga t lekker niet lezen. Is het een verre spoiler of niet?

Ik denk ook dat Madison t op deze manier moest doen, omdat ze anders gewoon niet tot hun doordrong. Het is misschien erg onbeleefd ja, maar waarschijnlijk hadden ze er zo overheen geluld. Net zoals je zat met Andy en Nina.

Vond t leuk. Toen ze t over Andy had zat Ephram echt van: ha, zie je wel en keek Andy een beetje beduusd.
Toen ze t tegen Ephram had was t andersom
Oud 07-04-2004, 14:11
Hyphen
Hyphen is offline
hallo! door jullie reacties weten we een beetje wat in de spoiler staat..
maar ik vind Madison ook koel:
"If you wrote as much as you talked about that essay, you've already had a whole book by now!"
ghe.. zoiets was het volgens mij
Oud 07-04-2004, 14:21
the tourist
the tourist is offline
Die preek van Madison vond ik wel goed, ze had helemaal gelijk. Dat gedoe rondom dr. Abott en zijn zus vond ik stom en niet bepaald origineel.
Oud 07-04-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 07-04-2004 @ 15:11 :
hallo! door jullie reacties weten we een beetje wat in de spoiler staat..
maar ik vind Madison ook koel:
"If you wrote as much as you talked about that essay, you've already had a whole book by now!"
ghe.. zoiets was het volgens mij
Nah, ze zei meer 'If you wrote instead of wining, you would have a novel by now!'
Maar 't blijft leuk
Oud 07-04-2004, 15:11
jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 15:03 :
ik denk dat ik t weet, maar ga t lekker niet lezen. Is het een verre spoiler of niet?

ik denk over 2 of 3 afleveringen ofzo
Oud 07-04-2004, 15:15
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2004 @ 15:33 :
Nah, ze zei meer 'If you wrote instead of wining, you would have a novel by now!'
Maar 't blijft leuk
jah zoiets inderdaad het is moeilijk..
Oud 07-04-2004, 15:19
phmpruim
phmpruim is offline
Delia is cool
Madison nam het op voor Delia, dus Madison is ook cool

wat ik me trouwens afvroeg: hoe groot is de kans dat Madison en Ephram naar elkaar toe groeien? Kwam zomaar in me op, maar lijkt me wel cool
(mensen die al weten wat er gaat gebeuren: mond houden, anders kunnen we niet speculeren!)
Oud 07-04-2004, 16:50
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Acey schreef op 07-04-2004 @ 14:16 :
Madison is een stomme bemoeial....bleugh... bijdehante kuttekop...
het is maar een tv serie mensen.....
Oud 07-04-2004, 17:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vraag me af hoeveel ouder Madison is dan Ephram En inderdaad: door de reacties weet ik nu wat er in de spoiler stond.
Oud 07-04-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-04-2004 @ 18:19 :
Ik vraag me af hoeveel ouder Madison is dan Ephram En inderdaad: door de reacties weet ik nu wat er in de spoiler stond.
Ik heb de spoiler niet gelezen, maar weet ook niet wat er in kan staan... Mja, duidelijk iets over Madison, maar wat? Maakt me ook weinig uit, zie het vanzelf wel...

En volgens mij is ze 2 jaar (toch?) ouder dan Ephram... Maar 'k weet het niet zeker meer.
Oud 07-04-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 07-04-2004 @ 16:19 :
Delia is cool
Madison nam het op voor Delia, dus Madison is ook cool

wat ik me trouwens afvroeg: hoe groot is de kans dat Madison en Ephram naar elkaar toe groeien? Kwam zomaar in me op, maar lijkt me wel cool
(mensen die al weten wat er gaat gebeuren: mond houden, anders kunnen we niet speculeren!)
SPECULATIE:
Madison en Ephram? Hmmm... ik dacht zelf eerder aan Laney, maar ik hoop dan toch meer op Madison... Laney vind ik stom (En Madison niet )
Maar toch... hmm.. lijkt me gek om Ephram met een vriendin te zien

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 20:14.
Oud 07-04-2004, 18:18
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2004 @ 18:28 :
En volgens mij is ze 2 jaar (toch?) ouder dan Ephram... Maar 'k weet het niet zeker meer.
zij is 20, hij is 16. 4 jaar dus
Oud 07-04-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2004 @ 18:29 :
Madison en Ephram? Hmmm... ik dacht zelf eerder aan Laney, maar ik hoop dan toch meer op Madison... Laney vind ik stom (En Madison niet )
Maar toch... hmm.. lijkt me gek om Ephram met een vriendin te zien
SPOILER!!!!
Oud 07-04-2004, 18:55
niña
niña is offline
ik dcaht dat ze zei dat ze 18 was
dan zou het 3 jaar schelen..hmm
Oud 07-04-2004, 19:13
Verwijderd
ik ben dom... ik lees spoilers terwijl ik t niet wil.... domdomdomdomdom
Oud 07-04-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 07-04-2004 @ 19:22 :
SPOILER!!!!
ze is aant speculeren
Oud 07-04-2004, 19:48
BCR
BCR is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 15:03 :

Vond t leuk. Toen ze t over Andy had zat Ephram echt van: ha, zie je wel en keek Andy een beetje beduusd.
Toen ze t tegen Ephram had was t andersom
Ja, dat vond ik ook zo'n grappig stukje

Ik vind Madison trouwens wel irritant. Het is goed dat ze het voor Dehlia opneemt, maar dat moet ze niet zo "moederig" doen. Ze is net twee dagen in het leven van de Browns en ze denkt nu al te weten hoe het moet en hoe alles in elkaar steekt (dat weet ze wel goed, maar toch.. )
Oud 07-04-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 07-04-2004 @ 19:22 :
SPOILER!!!!
't Is geen spoiler, 't is een speculatie...
Oud 07-04-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 07-04-2004 @ 19:18 :
zij is 20, hij is 16. 4 jaar dus
Ik dacht dat hij 17 was en zij 19... Maar goed, 4 jaar dan. Ze deed soms wel heel arrogant, alsof zij volwassen was.. en juist daardoor was ze net zo'n puber als Ephram.
Oud 07-04-2004, 20:32
jet
jet is offline
het enige wat er als reactie op de spoiler staat, is dat het geen leuke spoiler is... hebben jullie dan voorspellende krachten ofzo dat jullie het weten? verder heeft namelijk niemnd hem gelezen volgensmij..

dus niet zo zeuren, jullie weten het helemaal niet
Oud 07-04-2004, 21:05
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb wel een vermoeden, maar ik ga niet kijken of het klopt
dat zie ik vanzelf op tv
Oud 07-04-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 07-04-2004 @ 21:32 :
het enige wat er als reactie op de spoiler staat, is dat het geen leuke spoiler is... hebben jullie dan voorspellende krachten ofzo dat jullie het weten? verder heeft namelijk niemnd hem gelezen volgensmij..

dus niet zo zeuren, jullie weten het helemaal niet
hoe je dit zegt komt het over alsof we (naja, in dit geval andijvie) gelijk heeft.. Dus sssttt...
Oud 07-04-2004, 23:06
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind Madison ook heel cool. Bij dat stukje dat ze tekeer ging tegen Ephram en zijn pa. En dat opstel op het laatst.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten