![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() btw ze staan binnen (niet onder lamp) is toprot dan nog steeds een gevaar??
||
Verwijderd
|
Citaat:
<- hear say information |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
temperatuur is de Gemiddelde snelheid van de moleculen, dus er zijn er altijd wel die wat harder gaan en dus genoeg energie hebben om de barriere vast te doorbreken en over te gaan naar de fase toestand "gasvormig" als thc niet langzaam uit de plant kan gaan dan zou wiet toch ook nooit langzaam slechter worden...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nu mijn eigen vraag: Als je een wietplantje plant, komen er eerst 2 ronde blaadjes uit, daarna de rest, nu is 1 van mijn plantjes iets groter dan 10 cm en heeft ong. 30 blaadjes bovenaan, die 2 ronde zitten ong. op 5 cm hoogte op de stengel, deze beginnen nu te krimpen (lijkt uitdroging)... hoort dit? Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Lees dit maar eens door bosbeest:
http://members.lycos.nl/john12/id18.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou em laten opgroeien in een klein potje wat je in kan knijpen (ik geloof dat dat de meeste zijn. Zorg wel voor water gaten onderin. Als de plant een sterke stam heeft, dan kun je in het potje knijpen en dan de plant omhoog trekken. Dan haal je heel de kluit eruit zonder dat je em beschadigd. Daarna kun je em makkelijk overpotten. |
![]() |
||
Citaat:
Als de plantjes 5-10 centimeter groot zijn, kun je al duidelijk zien welke plantjes mooier en vitaler zijn dan de anderen! Selekteer deze plantjes uit en plant ze in de volle grond of in potten en geef ze nog eens royaal water. Geef de overgebleven plantjes weg of verkoop ze aan vrienden en kennissen. Gooi wat je overhoudt weg en concentreer je aandacht op de uitgeselekteerde planten. Hennep is een van de snelst groeiende gewassen; als je een handje helpt met wat visemulsie en indien nodig wat water, zul je versteld staan van je planten. Ze eten letterlijk uit je hand en groeien als kool! bedoelen ze vis-emulsie in plaats van water ook? zijn er mensen die dit doen?
|
![]() |
Weer van plan buitenplanten te nemen dit jaar, 1 keer eerder gedaan.
Eerst maar op zoek naar goede zaadjes, die niet al te duur zijn; iemand suggesties? Dit net tegengekomen: http://wiet-zaden.snow-white.nl/ Snow white is een goeie soort, en ze vragen 2,50 per zaadje, niet erg duur. Maar het ziet er nogal onprofessioneel uit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter koop je ook iets duurdere zaadjes dit is ene goeie site: http://www.highqualityseeds.nl/enter.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
elke dag je toppen uitschudden kan daar tegen helpen. Of alvast wat blaadjes wegknippen (niet te veel!) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 11:10 | |
Drugs & Alcohol |
kwil wiet gaan verbouwen op me kamer maar wanneer, hoe??:P alle tips zijn welkom BierBrood | 3 | 26-04-2006 15:27 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste blaadjes wietplant weg. bosbeest | 2 | 04-04-2006 16:14 | |
Drugs & Alcohol |
Binnenshuis kweken benodigtheden! E Che Guevara | 1 | 25-07-2004 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
internet shops 100% Niek | 1 | 19-04-2004 21:11 |