Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar kijk wel voor de Idols nummers op www.ramona.nl en laat ook even een krabbel in het gastenboek achter..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() iig dat je er de nummers allemaal nogmaals kan beluisteren. zal morgen wel even langsgaan en wat achterlaten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Poll op www.idols.nl:
Ron is de derde finalist die afvalt. Terecht? Ja, geheel terecht dat hij afvalt. : 6% Ik ben echt in shock! Hoe kán dit?! : 75% Het verbaast me niet, maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn. : 20% Aantal stemmen: 2189 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
wat is dit voor iets raars???/ eerst robin eruit
![]() ![]() ron was de enige, en dan ook echt de enige, die elke keer goed zong. Iedereen van de andere, heeft wel een of meerdere keren slecht gezongen. en wie gaat eruit? ron... wat een aanfluiting is dit programma zeg straks wint alice of eric nog, een van die mensen die gewoon echt neit kan zingen
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat ik nu niet allemaal tomaten naar me toegegooid krijg, maar ik vind het echt niet erg dat Ron eruit is. Enkel omdat ik hem een arrogante kwal vind. Zo. Nu ff een analyse
![]() Altijd leuk. 1. JK Zijn clipje was leuk, het nummer was goed, maar de performance vond ik waardeloos. Voor iemand die elke keer groeit, vond ik dit toch duidelijk even een dieptepunt. Erg jammer. ![]() 2. Maud Ze zong goed, wederom. Maar ik blijf haar saai en nep vinden en daar is niks aan te veranderen volgens mij. ![]() 3. Eric Ai ai ai.. niet om aan te horen!! Maar ja,zijn clipje deed et em.. Hij blijft leuk, en dit is inderdaad zo'n geval waarvan je zegt: apart geval. ![]() 4. Irma Ik vond het wel cool klinken, ze deed het ook gaaf (lekker veel over dat podium wandelen en rennen enzo). Jammer van die lange noot elke keer in het refrein (God is a deejeeeeeeeeeee). Terecht dat ze deze keer eindelijk een keer NIET op de kruk zat. ![]() 5. Ron Hij zong het mooi, maar ik haat zijn uitstraling, stom arrogant mannetje. Wat hij zei ook aan het einde: "Ik had het echt niet verwacht, ik had verwacht dat ik nog wel een ronde verder zou komen, maar dat is me blijkbaar niet gegund. Toch leuk dat jullie hier allemaal voor MIJ zijn". Pffff.... ja hoor, allemaal voor HEM. ![]() 6. Alice Ach, ga toch weg, dom mens. Als zij er volgende week niet uit is he, dan..... kijk ik niet meer. of dan doe ik alsof ik niet meer kijk, kijk ik alleen naar Boris ofzo. ![]() 7. Boris Tsja... ik schrok me wezenloos toen hij zei dat hij The Rasmus ging zingen. ik haat dat bandje, en die muziek al helemaal. Het was inderdaad niet opperbest, en dat merkte hij zelf ook wel, dat zag je aan hem. Maar hij zong het gewoon zuiver, dat wel. ![]() 8. Marlies Gadverdamme! Het was echt niet mooi hoe ze het zong, en dat merkte ze zelf ook, want ze begon na een tijdje ook ect te trillen met haar stem. Jammer hoor... Nou was het ook wel weer een heel moeilijk nummer, dus ja... ![]() Daaaaaaaaaaaaaagg.. tot volgende week |
![]() |
|
Ik begin me nu een beetje te irriteren aan al dat gezeik op Alice, door Henk Jan en iedereen hier.
Het is gewoon een doodnormaal meisje die graag wilt zingen en bekend worden en met Idols meedoet. Ze ziet er leuk uit, en produceerd best goed geluid, ze heeft niet voor niks meer dan 16.000 kandidaten achter zich gelaten. Laat haar lekker blij zijn dat ze in de studio's rond mag huppelen, mag zingen voor heel Nederland en dr eigen fans krijgt, want dat is wat ze wilde. Dan zegt iedereen dat ze zo arrogant is en té graag wilt. Waar jullie dat arrogante vandaan halen snap ik al helemaal niet. En ja, tuurlijk wilt ze ontzettend graag, het is een doodnormaal meisje die de kans krijg ontzettend bekend te worden, logisch toch , dat ze dat te graag wilt. En dan het commentaar wat ze van de jury elke keer weer krijgt. Het is zogenaamd een slechte karaoke, ze is nep en wilt te graag. Ik snap niet dat voornamelijk Henk-Jan nu pas daarmee komt. Hij heeft haar tot de workshops doorlaten gaan, en nu geeft die opeens aan dat ze geen idool is, en dat hij geen jaar lang met haal wilt werken. Waarom is ze dan, mede dankzij hem, zover gekomen? Ik snap dit niet. Ik begin nu zelfs een beetje bewondering voor Alice te krijgen, ze staat er elke keer toch weer en elke keer krijgt wordt ze ontzettend afgekraakt, maar verschijnt ze er toch de week erop weer. Doorzettingsvermogen heeft ze in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
denk ik
|
Oh haha wat was het toch weer leuk gister
![]() ik heb expres op Alice gestemd: ![]() ![]() Trouwens, Waarom heeeft niemand het overERIC hij zong echt MEGASLECHT, VEEEEL SLECHTER DAN ALICE! En ik hoorde net iiemand Marlies vergelijken met HIND Are you Crazy? Marlies is een domme leeghoofd die probeert slim over te komen, white trash. Ook in het begin met die motto, 'ik heb geen mottó, ik blijf gewoon mijzelf' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Super Irritant. ik vond haar vorige week nog leuk maar nu heb ik echt een hekel aan haar ![]() Stem allemaal op MAUD of ALICE. WHOEHOE ![]() dit is mijn top 7 1.Maud - Ze zong echt super gister! 2.Alice - Ondanks dat ze niet goed zingt, ze blijf leuk ![]() 3.Irma - Optreden was super gister 4.JK - ik vond hem gister niet echt super, maar hij is wel grappig, alleen kvind het nieit eerlijk dat hij en boris steeds mogen rappen ![]() 5.Eric- gister was hij megaslecht, maar hij is niet zo dom als marlies en boris ![]() 6.Marlies/Boris- Favouriten? Jezus hoezo dom 7.Marlies/Boris-Favouriten? Jezus hoezo dom" ![]() boris is gewoon Arrogant ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ron eruit is zeker jammer, zeker omdat ik hem gisteravond juist super goed vond. Trouwens, Marlies vond ik ronduit slecht gister. De coupletten waren volgens mij gewoon ontzettend vals en ik vond haar iets uitstralen van: dit gaat onwijs mis. Maar Boris blijft mijn favoriet, zelfs als ie zo'n nummer zingt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat meisje zit niet voor niks bij de laatste 7, uit meer dan 16.000 kandidaten. Dat betekent echt wel wat hoor, anders komt ze niet zover, dan heeft ze echt geen bord dr kop. Als ik Alice zou zijn en bij de laatste 7 zou zitten zou ik er ook vol voor gaan, ongeacht wat voor kritiek iedereen erop heeft. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die op haar stemmen, dus dat zegt genoeg. Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 11:32. |
![]() |
|
![]() |
Eric zingt misschien slecht, maar hij doet het wel leuk.. En Alice vind ik gewoon irritant..
Verder vond ik Boris gister ook echt zwaar tegenvallen, ik vind het zoiezo een stom nummer, en ik vond het ook niet klinken. Stom dat Ron eruit is, hij ging juist zo goed.. En van mij mag Irma er trouwens ook wel uit... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt het nou aan mij?
Ik vond Eric goed zingen iig beter dan Alice (die je gewoon niet verstond en wat je verstond was vals) en marlies. Marlies is gewoon raar. En wat een voorspelbare liedjeskeuze had Alice, toen ik hoorde dat het thema top-40 was, pakte ik de krant erbij en ik wist meteen Jamelia/superstar. Dat zingt Alice. Dom wijf En het valt me ook op dat vorige keer en deze keer de uitslag op Idols.nl als verassend wordt betiteld, ze rekenen er zelf ook op Alice er uit gaat. In welke volgorde gingen ze er vorig jaar ook al weer uit, ik kan maar komen tot 1. Jamai 2. Jim 3. Hind 4. Dewi Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 11:55. |
![]() |
||
Citaat:
Wat er met Marlies was weet ik niet, het ging in ieder geval erg mis. En, ze kunnen sowieso maar uit 15 nummers kiezen (ze krijgen ieder een lijst van 15 nummers die in de top40 staan en daar moeten ze uit kiezen), dus veel keuze blijft er niet over. Bovendien is dit een strijd naar een nieuw Nederlands pop-idool, vind je het dan erg gek dat ze een of ander popliedje zingt? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ik vond Boris' coupletten héél goed, zijn refreinen juist helemaal niet! Marlies: Helemaal fout! Flopper van de avond Ron: wel oké gewoon irma: ook wel gewoon oké Jk: Vond ik ook goed. Maud: Helemaal top! Eric: Ja.. hij zingt niet zo goed, Mara is zóó'n goeie entertainer dat dat niet meer uitmaakt. Ik ben voor Maud. Citaat:
Citaat:
Het begint er een beetje op te lijken alsof de jury met zijn allen op Alice hebben gestort om haar lekke rhelemaal verrot te maken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik heb gisteren ook een keertje op Alice gestemd, al is het alleen maar omdat ik nogal geirriteerd raak door het jury commentaar, en het commentaar van de mensen hier. Stiekem hoop ik zelfs een beetje dat ze wint ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En hoezo past dat nummer niet bij Alice dan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |