![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe heb je die kunnen missen? het was echt zooooooo vals!!!! hij mag d'r echt per direct uit van mij. wat was dat lelijk zeg.
||
Citaat:
Z'n optreden was 'Is dit alles' en hij zong het goed, hoewel het ook maar een simpel nummer is. Maar hij maakte er echt een feestje van met heel veel bewegingen enzo. En daarna kreeg hij een filmpje te zien waarin z'n moeder en z'n broertje die hij al 3 jaar niet heeft gezien (zij wonen op Curacao) zag spreken. Zij wensten hem succes enzo en hij moest huilen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geil niet op Eric ofzo, ik vond hem eerder ook hartstikke vals zingen, maar vanavond juist absoluut niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar hij is zo saai, valt niet op in de show zelf, zegt niks, zn stem is altijd hetzeflde en voor de verandering gooit die er een paar hoge uithaaltjes in, wat WEL bij een nr van Prince past, maar NIET bij blof, bah zeg. Nee, ik ben wel weer op hem uitgekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan denk ik Maud en Eric en aan de reacties hier te zien vrees ik dat men Eric nog een ronde gunt en dat Maud er dus uit moet. Maar ik vind Eric slecht dus die moet eruit (maar dat was wel duidelijk ![]() En Maud was ook heel slecht vanavond, maar gezien vorige weken gun ik d'r zeker nog wel een week.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij negatief, van mij mogen ze er allebei tegelijk uit nu. Het is toch geen Spoorloos man.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is namelijk ook een mooi nummer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vooral bij: " er was een wondeeeeeeeeeeeeeer" ![]() en docent maar: ' als je hard genoeg zingt (/schreeuwt) haal je t wel' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hadden wij ook mee kunnen genieten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind t wel zielig voor de mensen van de bloopers hoor; die dachten na de auditierondes er goed vanaf te zijn gekomen, komen ze nu alsnog! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik hoopte dat irma eruit ging.. maja het is altijd de goede. ze rekten de uitslag weer eens super lang.. das zow irri! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() volgende week hopelijk niet op de stoel, maar ja er blijven er steeds minder over. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols #3 Verwijderd | 500 | 09-03-2006 18:02 | |
Films, TV & Radio |
Idols #2 Verwijderd | 500 | 21-01-2006 19:37 | |