Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga ook voor Alba , wat een sluttie, en voor Missy Elliott wat een hottie ![]() Edit: Gisteren uitgeweest met vrienden, en heel hip gedanst met mijn vriendinnetje die ik daar opeens tegenkwam. Complimentjes gekregen over mijn shirtje, en een complimentje over dat ik zo goed [van de vriendin van de vriendin van mijn vriendin] danste ![]() Vanochtend opgestaan en ik heb al de hele dag hoofdpijn, en zonet een asperine genomen nadat ik al op de bank weer inslaap was gevallen. Dit maakt mij een narcistische-net-niet-hippe-clubber-met-een-drank-probleem-en-tompouche-giegeltje. Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 14:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En zoals ik al zei, ik had er nog niks over gelezen en dus ook geen reclame gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat maakt je een pimpend-nietlerend-morgenvoorfransmondelingfalend-koppijnhebbend-forum/msn-nerdje of een nietlerend-morgenvoorfransmondelingfalend-koppijnhebbend-forum/msn-nerd-pimpje ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja en morgen maar een bank overvallen. Werken :bluh:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh ik heb vandaag met poorleno gechat en wat films gedownload. zleep |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow zal ik maar even ontopic blijven ![]() ![]() ![]() mijn god ik heb nog nooit zoveel voor school gedaan ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 15:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bruin haar,goed figuur,lief koppiej,mooie kleertjes (ook niet onbelangrijk ![]() ik kende haar nog niet,maar ze kwam naar mij toe (aangezien ik pas een dompertje heb gehad op liefdesgebied was ik eilijk niets van plan die avond,maargoed) ze zei dat ze mij ergens van kende (is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk waarvan,maar dat maakt niet uit ![]() tel nummer gehad en gebeld,donderdag gaan we (mits het weer is)terrasje pikken. maar nu weer ontopic: vandaag heb ik dus gefaald voor frans,weinig gedaan op school en lieve smsjes gestuurd,dat maakt mij een voorfransfalende-luie-lievesmsjesversturend-nerd/pimpje ![]() |
![]() |
|
|