![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hop |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jij bent een langharig aepie, die wel wat af kan staan aan exo ![]() ![]() ha! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij bent socialer dan marijnissen van de sp, en samen met teunie het bewijs dat er in grun ook hip is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() en omfg homogothic ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sjehezerade is m'n lievelingsbelgje, en heusniet alleen omdat ik verder zowat geen Belgen ken, ik kan d'r naam nog steeds niet uitspreken maar wij tutoyeren elkaar dus dat geeft niet ![]() ![]() + er zijn liefhebbers voor 10 days off weer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oeh ik wil ook dat jij thee komt drinken in mijn tuin. Of paaseieren zoeken in mijn tuin, want dat was ik net aan het doen toen je dit schreef. En ik heb natuurlijk ook een passie voor paaseieren. Exo: Wouter is samen met andere Wouter (Nare Man) het liefste jongetje van dit forum. Misschien zit het in de naam, dacht ik net, maar ik vind nu in het namenboekje dat het 'heerser over het leger' betekent. Klinkt niet zo lief. Toch is hij dat en daarbij ook zo trouw als een hondje. Hij lijkt een beetje zoekende naar iets, maar ik weet niet precies wat. Ik las pas oude msn-gesprekken, die zijn echt geweldig. Ging onze eerste ook niet over eendjes voeren? Ook wel weer typerend. Je bent volgens mij zo'n gevoelige goedzak (positief) dat mensen over je heen kunnen lopen (niet fijn). Ook moet ik vaak lachen om je. (Net weer bijvoorbeeld, over het bowlen-blowen).
||
Citaat:
![]() Wel uber credits voor dit weekend ![]() Volgende feestje meer quests of niet?
||
Citaat:
![]() (nouja, nog heel af en toe dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oja een Sjez enz alle mensne die nog meer mensen wilden doen. Mij mij mij ![]()
||
Citaat:
Aepie heb ik 1x gezien bij de Utrecht meeting. Hij is volgens mij heel gezellig en kan best blij en spontaan uit de hoek komen. Hij houdt van aparte dingen met zijn haar doen en vast ook wel van bier. verder denk ik dat hij het bij de chicks wel oke doet. Stiekem is hij volgens mij ook 'n lieve knul. (maar voor hetzelfde geld zit ik er totaal naast hoor.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ga ik in mijn bloemetjesbroek lekker zonnen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |