Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom ben je bang voor een opname? er gebeurt iets, en dat vind ik goed. maar als jij denkt dat een opname je geen goed doet, moet je dat duidelijk maken. *nog een suuuuuuuper dikke knuffol* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je helemaal klaar bent, merk je vanzelf dat je hoofd ook opgeruimd is. ![]()
||
Citaat:
![]() Heb je niet toevallig een rotzooi kast oid? Dan kun je die gaan uitmesten... ![]() Veel plezier trouwens morgen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Loontjuh: gefeliciteerd vast en een fijne dag morgen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Dat deed het ook niet gister. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het me wel of niet goed zal doen. Ik ben er "gewoon" bang voor. Bang om dingen achter te laten. Bang om mijn vriend achter te laten. *zuchtje* Ik wil het zo graag zonder opname doen. Maar je hebt gelijk, als ik het niet wil dan moet ik dat zeggen (> als ik het idee heb dat het me niet goed doet) Ik ben benieuwd.. over 3 weken weer medicatiecontrole, en ik moèt bellen als ik plannen heb.. ![]() Wat rot trouwens dat je nog steeds niet over jouw opname hebt gehoord. Laten ze wel ìets van zich horen dan..? *knuffel*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
vriendschappen moeten wederzijds zijn, zij moeten er dus ook voor jou zijn, wanneer jij dat nodig hebt, dat zullen ze toch zelf ook beseffen? maar ik denk niet dat het kwaad kan als je dat gewoon zegt. liefs, wen
||
Citaat:
en dan luister ik braaf naar hun verhaal en geef ze advies enzo en blabla, en dan begin ik btje over mezelf enzo ((mag ookweleens toch? ![]() dan luisteren ze wel, maar niet zoals.. ik nodig heb gwn mjah, sommige mensen zijn gwn egoistisch
||
Citaat:
||
Citaat:
dat is juist zo 'grappig' iedereen denkt aanzichzelf en nee, dat heb ik nooit gedaan maar als ik me eens kut voel heb ik ook behoeft aan iemand :/ en nee, niemand luisterd hebben ze t toch veel te druk voor? =) 't klinkt best sneu zo, maar t is gwn zo t zijn wel goeie vrienden en alles. maar sommige mensen zijn gwn blind voor iemand anders zn gevoel, en als die lui gewend zijn dat ik altijd luister en alles voor ze over heb, en ze nooit iets voor mij hoefden te doen/hebben gedaan, ja och, don't blame them, toch?
||
Citaat:
||
Citaat:
iedereen heeft zn eigen problemen wel en kwil mensen liever nie lastig vallen met mijnes, en ook mn ouders niet, en tsja..zo goed kan k ook weer ni met ze praten :/ kga nu ff naar n vriend toe <<knuff> ~~Fantôme~~ je bent n schatje ![]()
||
Citaat:
nee... dat ben ik niet... ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik heb me vandaag de hele dag verveeld ![]() Dan maar thuis wat meehelpen in huishouden ![]() bah... nee, vandaag was tot nu toe niks... ![]() Laatst gewijzigd op 17-04-2004 om 22:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vandaag... wat een vreselijk saaie dag zeg ![]() Misschien beter morgen(hopelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij bent toch nr 1 voor je vriendje? hij heeft je toch ontzettend gemist? mm, ja zn vrienden ook, ma gwn, die vrienden kan ie die dag later wel zien toch ![]() heb je t ook tegen hem gezegt? dat je t niet leuk vind? wat zei ie? *kusj ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |