Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 14:58
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Eerst leek ik helemaal niet serieus genomen te worden, maar nu lijkt het wel alsof ik tè serieus genomen wordt.
Als ik niet uitkijk draait dit weer op een opname uit..

Ben ik dan echt de enige die niet ziet dat het zo slecht met me gaat?

Oud 16-04-2004, 15:26
Luna
Luna is offline
Ik zag vandaag sinds 3 maanden ofzo mn ex weer, voor het eerst. Ik zag m eerst niet, hij had mij wel al gezien en die blik die ik toen zag herkende ik zooo goed en ik heb er zo'n hekel aan, hij keek ook gelijk weer de andere kant op. Hij 'zwaaide' wel maar dat was ook op zo'n manier die ik van hem ken. Ik vond hem er slecht uit zien en was blij dat ik het 3 maanden geleden heb uitgemaakt, hij weet nu nog steeds niet hoe die op mij moet reageren, beetje dom. Ik zie echt niets meer terug in hem van de jongen waar ik ooit verliefd op werd...
Oud 16-04-2004, 17:33
ketchup suicide
ketchup suicide is offline
Eet niet teveel he, dan word je er weer depri van
haha ja k had erna alwir spijt, maar ik heb het gecompenseert met mn eten vandaag
en k ben blij alles gaat vandaag zooow goed. Ik heb nog kans dat ik over, goed weer, komende week wordt super want k heb een uitwisseling woehoeee. Ik zou wille dat het voor altijd zo zou blijven
ow en de ruzie is ook voorbij. Mn papa is op het moment wel lief
Oud 16-04-2004, 18:05
Verwijderd
zucht..
af en toe doet het nog zoveel pijn
Oud 16-04-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-04-2004 @ 15:58 :
Eerst leek ik helemaal niet serieus genomen te worden, maar nu lijkt het wel alsof ik tè serieus genomen wordt.
Als ik niet uitkijk draait dit weer op een opname uit..

Ben ik dan echt de enige die niet ziet dat het zo slecht met me gaat?

*knuft*
waarom ben je bang voor een opname?
er gebeurt iets, en dat vind ik goed. maar als jij denkt dat een opname je geen goed doet, moet je dat duidelijk maken.
*nog een suuuuuuuper dikke knuffol*
Oud 16-04-2004, 19:32
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
vandaag mijn meisje even gesproken. maar kort. want ze kon niet 'betrapt' worden.
ik voel me net een crimineel, ze sluipt en doet stiekem mbt. mij.
na zondag hoop ik dat ouders normaal gaan doen.
snif. ik ben ook gewoon mensch.

ik doe haar toch niets aan ofzo? ik vind haar alleen maar lief.
Oud 16-04-2004, 19:40
Miracle
Miracle is offline
Kamer opgeruimd, hoofd opgeruimd.

Eindelijk zie ik het allemaal weer wat positiever. Hij kan in de stront zakken en ik wil nu m'n best doen voor mezelf. Ik wil weer een leuk leven en geen zieke zooi.
Oud 16-04-2004, 19:40
Verwijderd
hoe kan het nou zo gegaan zijn? die inzet, vreslijk. ik kan het toch? toch?
op les ging het toch ook goed? zuiver en met veel klank? en net, stond ik daar en klapte weer dicht ofzo. GVD waarom kan ik dit nou niet? en zondag auditie en dat gaat dus ook vast weer fout. het leek we lof ik er niet meer bij was. kon niet meer helder enken. kon niet corrigeren, heb niks aan de dinamiek gedaan. terwijl ik dat toch kan? maar waarom op zo'n moment niet? en nu ga ik mezelf zondag dus weer zo zwaar voor lul zetten. ze zullen wel weer denken. 'wat komt zij nou doen. ze speelt voor geen meter. '
en dat is zo.....
(gvd ik hate mezelf en nu is het weer erger geworden)
Oud 16-04-2004, 19:43
Verwijderd
ben moe... ik word een beetje gek van het moe-zijn, mja. en wat ik ook niet uit kan staan is dat ik nog steeds niks gehoord heb over mijn opname. ik voel me gewoon niet zo goed geloof ik, constand huilbuien. mja, maakt verder ook niks uit.
Oud 16-04-2004, 21:27
Verwijderd
bij papa geweest. foto's gemaakt.. mn hoofd zit vol.. wil dr niet uit.. t lijkt alsof ik stik.. wil gewoon rust in mn hoofd!
Oud 17-04-2004, 10:01
Fantôme
Fantôme is offline
@ dreen, kan je loontjuh dan ook nu niet even leren hoe ze dr hoofd opruimt (en mij hoe ik mn kamer opruim.... )
Oud 17-04-2004, 10:04
Fantôme
Fantôme is offline
@ forever, ik keek niet in je fotoboek en jij bent echt niet lelijk hoor!!!
Oud 17-04-2004, 10:24
miss-suus
miss-suus is offline
wat een gezeur allemaal
zo strax weer wat gaan leren
kheb er echt geen zin in
maar ook wel
waar slaat dit op allemaal
kweet het allemaal
kehb er helaas geen zin meer in
was het maar warmer
nu
Oud 17-04-2004, 11:14
sublime
sublime is offline
ik weet dat het op wereldniveau niet echt een Groot Probleem is, maar hoe kan ik nou mn kamer opruimen als er een dikke vette wasp binnen komt vliegen. ik ben al heel dapper geweest door een spin op te zuigen, dít kan ik niet aan.

hij is té groot en té beweeglijk.

dus ik ben gevlucht ik vlucht voor een beestje dat weet ik niet hoeveel kleiner is dan ik.

how sad is that?

*zucht*

gaat checken of het beest al weggevlogen is
Oud 17-04-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 11:01 :
@ dreen, kan je loontjuh dan ook nu niet even leren hoe ze dr hoofd opruimt (en mij hoe ik mn kamer opruim.... )
dat lijkt me een goed idee
Oud 17-04-2004, 11:21
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 11:01 :
Sorry, ik weet alleen hoe het moet als 2 in 1. Dus, laat je kamer een rotzooi worden en probeer het goede tijdstip te zoeken op hem helemaal op te ruimen en schoon te maken. Echt helemaal. Je mag niks laten liggen voor een volgende keer. Je kunt niet zelf het tijdstip uitzoeken, je voelt vanzelf wanneer de tijd ervoor is.

Als je helemaal klaar bent, merk je vanzelf dat je hoofd ook opgeruimd is.
Oud 17-04-2004, 11:27
Verwijderd
probleem: mn kamer is al redelijk netjes en ik ben morgen jarig dus ja.. kan t moeilijk een zooi laten worden
Oud 17-04-2004, 11:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-04-2004 @ 12:27 :
probleem: mn kamer is al redelijk netjes en ik ben morgen jarig dus ja.. kan t moeilijk een zooi laten worden
Gooi alles om en ruim het dan weer op.

Heb je niet toevallig een rotzooi kast oid? Dan kun je die gaan uitmesten...

Veel plezier trouwens morgen.
Oud 17-04-2004, 11:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-04-2004 @ 12:27 :
morgen is mijn mama ook jarig, hihi... zal wel ff aan je denken (kon geen kaartje sturen heb je adres niet). veel plezier morgen!
Oud 17-04-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 12:58 :
morgen is mijn mama ook jarig, hihi... zal wel ff aan je denken (kon geen kaartje sturen heb je adres niet). veel plezier morgen!
De mijne ook.

@Loontjuh: gefeliciteerd vast en een fijne dag morgen!
Oud 17-04-2004, 12:07
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-04-2004 @ 13:01 :
De mijne ook.

@Loontjuh: gefeliciteerd vast en een fijne dag morgen!
internet doet het weer?
Oud 17-04-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-04-2004 @ 13:07 :
internet doet het weer?
Bij mij niet, bij m'n ouders wel.

(Dat deed het ook niet gister. )
Oud 17-04-2004, 12:12
light fighter
light fighter is offline
iedereen die jarig is of waarvan een familielid jarig is gefeliciteerd

tis weer weekend spreek ik ty eindelijk (na 5 dagen) weer. Ik mis hem iedere week weer maar ja tis niet anders. Nu maar genieten van het mooie weer en van het feit dat ty er weer is voor twee dagen. k geloof dat ik flieft aan het worden ben oeps wie had dat gedacht pline in luv nah ja het zal toch niks tussen ons worden helaas
Oud 17-04-2004, 12:26
Verwijderd
Iedereen dank.
Het zal wel leuk worden denk ik.

Gisteren dus voor het eerst bij mn vader geweest. Ik noem het maar zo, want om elke keer te zeggen: ben bij mn vader's urn geweest.. Ja, weet niet.. Vind dit persoonlijker..
Ook al is het geen fototopic..
Stiekem toch hier posten

De nis waar mn vader in staat

Ze hebben dus een boom met allemaal schildjes. Hebben ze overal staan. Van de gecremeerden.. Die rechts onderaan, die witte is van papa.

Close-up van zn schildje..
Oud 17-04-2004, 12:28
Verwijderd
ik kan de bloemen nog steeds ruiken die er lagen
Oud 17-04-2004, 12:30
Verwijderd
ik wil daar ook gecremeerd worden en dan een nis krijgen.. Het is zo heerlijk daar. Je hoort alleen de vogels en het bos. Zo heerlijk en rustgevend. Je komt echt tot jezelf..
Oud 17-04-2004, 12:43
siegjeuh
siegjeuh is offline
oftopic: loontjuh, waar is dat bos? volgens mij 'hangt' mn oma daar ook aan een boom
Oud 17-04-2004, 13:28
Fantôme
Fantôme is offline
@ leonoor:

ontopic:

gisteren, de bruiloft.
Ik wist van tevoren dat ik er niemand, of iig niet veel mensen zou kennen. Het was de bruiloft van mn oom, en hij zou, nadat ze 4 jaar hebben samengewoond met mina trouwen. Nee, geen witte jurk, maar een gele... past wel bij haar huidskleur trouwens, stond er goed... Maar zij was niet de eerste die me opviel, iemand anders viel me veel meer op, al kende ik haar niet (later bleek het de vrouw van de broer van M te zijn). Ze was nog vrij jong, althans, zo zag ze eruit... Ze had een lange jurk aan en was ook getint (M's familie is surinaams) en ze had een heel mooi gezicht. Ik was niet verliefd op haar ofzo, maar ze was wel ontzettend mooi, en ja, ik weet dat dit fout is

oke, toen de huwelijksvoltrekking, saai, heel saai, maar wel het belangrijkste van die dag. Nadat ze allebei hun jawoord hadden gedaan gingen we naar buiten, we moesten naar een ander gebouwtje waar de receptie en het feest zouden plaatsvinden. op de receptie waren nog wel veel mensen iig. Ook een vriendin van vroeger van mn moeder met haar kindje. Een klein meisje, 6 jaar is ze, en echt een schatje!! heel leuk kind. Ze woonde daar zelf ook, en was al eens vaker geweest op de plaats waar het feest werd gegeven, dus ze moest en zou me rondleiden daar. En ook heel schattig, toen ik zei dat ze een mooie ketting omhad, deed ze hem af, en wilde ze hem aan mij geven... (natuurlijk heb ik dat niet aangenomen, maar het gaat om het idee) ik heb toen gezegd dat het haar veel mooier staat, en toen deed ze hem weer om...

oke, daarna was het eten, er was een tafelschikking... terrible. Maargoed, mn ouders met mn broertje zaten wel samen (met nog een paar mensen) maar ik zat aan een andere tafel met wat broers van M, en met Tom (de zoon van de vriend van T, die weer een zus is van M... haha, te volgen?!) en naast.... R, dat mooie meisje, of vrouw, ze is immers getrouwd. het is stom, maar ik voelde me nogal opgelaten, en zei was zo ontzettend mooi, en ik... bah, helemaal niets Toch was het al met al wel gezellig met Tom (hij had leuke verhalen ) en met M (een van de broers van M die ik al eens op de crematie van mn oma en de dagen ervoor en erna heb gezien).

Daarna het feest, veel mensen gingen al weg, zo ook de mensen waarme ik zoujuist nog even leuk had gekletst. mn moeder had haar maatje wel gevonden (haar voormalig schoolvriendin) maar dat dochtertje van haar was nu (vanzelfsprekend) niet mee naar het feest. ik wilde niet naast mn moeder gaan zitten, omdat ik vond dat ik daar nu even niet paste. ik ging aan zo'n tafel staan bij mn oom, maar die liep daarna bijna direct weg, nou gezellig... toen ben ik maar even naar buiten gegaan en heb ik een stukje gelopen. toen ik terugkwam ben ik maar bij een groepje die ik een btje kende gaan staan, maar die liepen leuk met zn 4en weg. het was duidelijk, voor mij, dat niemand mij erbij wilde hebben... Dan niet. de rest van de avond, totdat wij naar huis gingen, heb ik maar een beetje alleen gestaan, met mn drinken dan, dan leek het nog wat.... ( )

okee, het was niet helemaal een klote avond, dat met A (dat meisje) was heel leuk en lief) maar dat met R was superverwarrend, en het feest was echt niet leuk, voor mij althans.

xxx
Oud 17-04-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
siegjeuh schreef op 17-04-2004 @ 13:43 :
oftopic: loontjuh, waar is dat bos? volgens mij 'hangt' mn oma daar ook aan een boom
op den en rust in bilthoven
Oud 17-04-2004, 15:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 16-04-2004 @ 20:31 :
*knuft*
waarom ben je bang voor een opname?
er gebeurt iets, en dat vind ik goed. maar als jij denkt dat een opname je geen goed doet, moet je dat duidelijk maken.
*nog een suuuuuuuper dikke knuffol*
*trug knuft*

Ik weet niet of het me wel of niet goed zal doen. Ik ben er "gewoon" bang voor. Bang om dingen achter te laten. Bang om mijn vriend achter te laten. *zuchtje*
Ik wil het zo graag zonder opname doen. Maar je hebt gelijk, als ik het niet wil dan moet ik dat zeggen (> als ik het idee heb dat het me niet goed doet)
Ik ben benieuwd.. over 3 weken weer medicatiecontrole, en ik moèt bellen als ik plannen heb..

Wat rot trouwens dat je nog steeds niet over jouw opname hebt gehoord. Laten ze wel ìets van zich horen dan..?

*knuffel*
Oud 17-04-2004, 15:35
Gothic
Gothic is offline
Vandaag m'n 1e veldwedstrijd, door het leren had ik niet kunnen spelen nog... Moeder moest rijden, dus die kon kijken.
Er waren weer te weinig mensen, iedereen was geblesseerd opeens , maar we kregen uiteindelijk 2 piepkleine meisjes mee uit een veel lager team.
Ondanks dat ik niet getraind had, mocht ik gewoon spelen en moest ik voor 2 spelen, rennen en opletten, want ik zat bij zo'n klein meisje... maar het ging goed. Heb er iets van 4-5 gescoord en ik scoor er meestal hoogstens 1 ... Dus dat was wel cool. We hadden kunnen winnen, we hadden ook kunnen verliezen (we stonden na 2 min 4-0 achter ) maar uiteindelijk werd het 12-12 ... mooie uitslag

Nu doen m'n voeten pijn . Maar ja, moesten ze maar aan wennen. Zo lekker douchen en vanavond niet naar een verjaardag... ik ga het maar afzeggen, heb het gevoel er niet bij te horen ofzo ...

En morgen naar FEYENOOOOOOOOOOORD
Oud 17-04-2004, 17:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 17-04-2004 @ 12:21 :
Sorry, ik weet alleen hoe het moet als 2 in 1. Dus, laat je kamer een rotzooi worden en probeer het goede tijdstip te zoeken op hem helemaal op te ruimen en schoon te maken. Echt helemaal. Je mag niks laten liggen voor een volgende keer. Je kunt niet zelf het tijdstip uitzoeken, je voelt vanzelf wanneer de tijd ervoor is.

Als je helemaal klaar bent, merk je vanzelf dat je hoofd ook opgeruimd is.
Voor Wendy: wacht gewoon tot je ongesteld moet worden, dan krijg ik zo af en toe zo de neiging om mijn kamer op te ruimen en dan gaat het ook ineens super snel dus daar wacht ik nu ook maar op want tis bij mij echt hard nodig een opruimbeurt.
Oud 17-04-2004, 18:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-04-2004 @ 18:39 :
Voor Wendy: wacht gewoon tot je ongesteld moet worden, dan krijg ik zo af en toe zo de neiging om mijn kamer op te ruimen en dan gaat het ook ineens super snel dus daar wacht ik nu ook maar op want tis bij mij echt hard nodig een opruimbeurt.
whaha, op zulke momenten heb ik daar juist HELEMAAL GEEN ZIN IN maar wie weet...
Oud 17-04-2004, 18:56
EciD
EciD is offline
[het grote lucht je hart topic]

so I will..

k word er GEK van dat ik alles voor IEDEREEN doe
ik word er GEK van dat niemand eens aan mij denkt
of naar mij luisterd als ik dat nodig heb.,
ik word er GEK van dat niemand rekening met me houd
ik word er GEK van dat mensen denken dat ik niet boos kan zijn, niet kan huilen., k word er gvd gek van dat mensen denken dat ik nooit eens verdrietig ben en altijd tijd heb voor hun problemen.

Oud 17-04-2004, 19:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
EciD schreef op 17-04-2004 @ 19:56 :
[het grote lucht je hart topic]

so I will..

k word er GEK van dat ik alles voor IEDEREEN doe
ik word er GEK van dat niemand eens aan mij denkt
of naar mij luisterd als ik dat nodig heb.,
ik word er GEK van dat niemand rekening met me houd
ik word er GEK van dat mensen denken dat ik niet boos kan zijn, niet kan huilen., k word er gvd gek van dat mensen denken dat ik nooit eens verdrietig ben en altijd tijd heb voor hun problemen.

({)(}) heb je het wel eens gewoon verteld hoe je erover denkt?
vriendschappen moeten wederzijds zijn, zij moeten er dus ook voor jou zijn, wanneer jij dat nodig hebt, dat zullen ze toch zelf ook beseffen? maar ik denk niet dat het kwaad kan als je dat gewoon zegt.
liefs, wen
Oud 17-04-2004, 19:04
EciD
EciD is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 20:02 :
({)(}) heb je het wel eens gewoon verteld hoe je erover denkt?
vriendschappen moeten wederzijds zijn, zij moeten er dus ook voor jou zijn, wanneer jij dat nodig hebt, dat zullen ze toch zelf ook beseffen? maar ik denk niet dat het kwaad kan als je dat gewoon zegt.
liefs, wen
tuurlijk zeg ik dat
en dan luister ik braaf naar hun verhaal
en geef ze advies enzo
en blabla, en dan begin ik btje over mezelf enzo
((mag ookweleens toch? )) mjah iig,
dan luisteren ze wel, maar niet zoals.. ik nodig heb gwn
mjah, sommige mensen zijn gwn egoistisch
Oud 17-04-2004, 19:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
EciD schreef op 17-04-2004 @ 20:04 :
tuurlijk zeg ik dat
en dan luister ik braaf naar hun verhaal
en geef ze advies enzo
en blabla, en dan begin ik btje over mezelf enzo
((mag ookweleens toch? )) mjah iig,
dan luisteren ze wel, maar niet zoals.. ik nodig heb gwn
mjah, sommige mensen zijn gwn egoistisch
<knuff> en het een keer keihard tijdens een gesprek zeggen. zodra een vriendin met een probleem (tenzij het echt TE ernstig is misschien) zeggen van: 'nu begin je WEER over jezelf, maar je luisterd nooit écht naar me als ik ergens mee zit!' of heb je dat ook geprobeerd? Is er echt niemand bij wie je wel die ruimte vind, wel dat luisterende oor vind, om mee te praten, en je evt. adviesen kan geven?
Oud 17-04-2004, 19:15
EciD
EciD is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 20:11 :
<knuff> en het een keer keihard tijdens een gesprek zeggen. zodra een vriendin met een probleem (tenzij het echt TE ernstig is misschien) zeggen van: 'nu begin je WEER over jezelf, maar je luisterd nooit écht naar me als ik ergens mee zit!' of heb je dat ook geprobeerd? Is er echt niemand bij wie je wel die ruimte vind, wel dat luisterende oor vind, om mee te praten, en je evt. adviesen kan geven?
<<knuff>> ^^
dat is juist zo 'grappig'
iedereen denkt aanzichzelf
en nee, dat heb ik nooit gedaan
maar als ik me eens kut voel
heb ik ook behoeft aan iemand :/
en nee, niemand luisterd
hebben ze t toch veel te druk voor? =)
't klinkt best sneu zo, maar t is gwn zo
t zijn wel goeie vrienden en alles.
maar sommige mensen zijn gwn blind voor iemand anders zn gevoel, en als die lui gewend zijn dat ik altijd luister en alles voor ze over heb, en ze nooit iets voor mij hoefden te doen/hebben gedaan, ja och, don't blame them, toch?
Oud 17-04-2004, 19:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
EciD schreef op 17-04-2004 @ 20:15 :
<<knuff>> ^^
dat is juist zo 'grappig'
iedereen denkt aanzichzelf
en nee, dat heb ik nooit gedaan
maar als ik me eens kut voel
heb ik ook behoeft aan iemand :/
en nee, niemand luisterd
hebben ze t toch veel te druk voor? =)
't klinkt best sneu zo, maar t is gwn zo
t zijn wel goeie vrienden en alles.
maar sommige mensen zijn gwn blind voor iemand anders zn gevoel, en als die lui gewend zijn dat ik altijd luister en alles voor ze over heb, en ze nooit iets voor mij hoefden te doen/hebben gedaan, ja och, don't blame them, toch?
voel je er ook niks voor om het wel een keer zo te doen. Want jij kan je gevoelens niet blijven opkroppen omdat je gewoon het gevoel hebt het niet bij hun kwijt te kunnen! dat kan helemaal verkeerd uitpakken... (tenminste, bij mij.. hoewel het wel een andere situatie was, maar toch!). kan je met je ouders praten?
Oud 17-04-2004, 19:45
EciD
EciD is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 20:42 :
voel je er ook niks voor om het wel een keer zo te doen. Want jij kan je gevoelens niet blijven opkroppen omdat je gewoon het gevoel hebt het niet bij hun kwijt te kunnen! dat kan helemaal verkeerd uitpakken... (tenminste, bij mij.. hoewel het wel een andere situatie was, maar toch!). kan je met je ouders praten?
mwah ouders =))
iedereen heeft zn eigen problemen wel en kwil mensen liever nie lastig vallen met mijnes, en ook mn ouders niet, en tsja..zo goed kan k ook weer ni met ze praten :/
kga nu ff naar n vriend toe

<<knuff> ~~Fantôme~~ je bent n schatje
Oud 17-04-2004, 19:59
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
EciD schreef op 17-04-2004 @ 20:45 :
mwah ouders =))
iedereen heeft zn eigen problemen wel en kwil mensen liever nie lastig vallen met mijnes, en ook mn ouders niet, en tsja..zo goed kan k ook weer ni met ze praten :/
kga nu ff naar n vriend toe

<<knuff> ~~Fantôme~~ je bent n schatje
na, ik ken het wel hoor, dat je anderen niet lastig wilt vallen met jouw problemen, maar soms moet je gewoon heel eventjes aan jezelf denken.

nee... dat ben ik niet...
Oud 17-04-2004, 20:19
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 20:59 :
nee... dat ben ik niet...
Dat ben je wel

ontopic:
Ik heb me vandaag de hele dag verveeld
Dan maar thuis wat meehelpen in huishouden
bah... nee, vandaag was tot nu toe niks...

Laatst gewijzigd op 17-04-2004 om 22:31.
Oud 17-04-2004, 21:38
Fantôme
Fantôme is offline
sorry, dit is al de derde keer achtereen dat ik hier een hoop gezeik post... maargoed.

'ik mis je' dat staat in iedere email, in ieder smsje, en dat zeg je iedere keer voordat je de telefoon neerlegt. maar waarom.. waarom spreek je dan de eerste dag, dat je daadwerkelijk na maanden weer thuisbent af met je vrienden?!! Ik kan toch niet hier thuis zitten met het gevoel van 'ik wil bij je zijn, en jij bent er ook, maar niet voor mij...' Dan heb ik je zolang moeten missen, en dan stel je dat dagje voor ons samen, nóg langer uit?! waarom dan?!!

^dat was dus voor mn vriend, sinds 15 januari aan het varen, komt binnenkort terug, en hij spreek eerst met zn vrienden af... terwijl ik op mn werk heb vrijgevraagd, en leuke dingen met vriendinnen heb afgezegd voor hem. Het is gewoon oneerlijk.
of ik ben gewoon egoistisch...

xxx
Oud 17-04-2004, 22:20
Fantôme
Fantôme is offline
ik zal wel egoistisch zijn om hem te willen zien, als hij straks terug is. hij is toch degene die weggeweest is, en die iedereen heeft moeten missen. en als zijn vrienden dan gewoon belangrijker zijn... dan zal dat zo zijn, en moet ik me daarbij neerleggen. dat wij al wat hadden afgesproken.. tja, jammer dan. waarom zou hij me ook missen? waarom was ik zo naief dat te geloven. wie mist mij nou?
Oud 17-04-2004, 22:31
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 23:20 :
ik zal wel egoistisch zijn om hem te willen zien, als hij straks terug is. hij is toch degene die weggeweest is, en die iedereen heeft moeten missen. en als zijn vrienden dan gewoon belangrijker zijn... dan zal dat zo zijn, en moet ik me daarbij neerleggen. dat wij al wat hadden afgesproken.. tja, jammer dan. waarom zou hij me ook missen? waarom was ik zo naief dat te geloven. wie mist mij nou?
Ik vind niet dat jij egoïstisch bent... je had iets met hem afgesproken, punt... het is niet jouw fout Wen, ik persoonlijk vind het fout van hem

Verder vandaag... wat een vreselijk saaie dag zeg
Misschien beter morgen(hopelijk )
Oud 17-04-2004, 23:33
EciD
EciD is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 23:20 :
mmmmmmm k zou t ook kut vinden als mijn vriend heel lang weg was en eerst met iemand af zou spreken
jij bent toch nr 1 voor je vriendje?
hij heeft je toch ontzettend gemist?
mm, ja zn vrienden ook, ma gwn, die vrienden kan ie die dag later wel zien toch ofzo..

heb je t ook tegen hem gezegt? dat je t niet leuk vind?
wat zei ie?

*kusj
Oud 18-04-2004, 07:11
Verwijderd
*deelt feestmutsjes, ballonnen, slingers en taart uit*

Hij zal wel niet komen... Jammer voor hem
Oud 18-04-2004, 09:06
Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd
!
Oud 18-04-2004, 09:09
Verwijderd
dank je..
lief kaartje
Oud 18-04-2004, 10:56
Ruudje
Ruudje is offline
Proficiat Loontjuh!

ontopic:
Waarom moest je mij laten weten dat je een liedje voor hem had geschreven? en wat moet ik ervan denken?
Als ik vraag of je van me houdt, tuurlijk... maar nee, als ik niks doe gebeurd er ook niks... en nu heb ik weer het gevoel dat ik niet belangrijk ben... je hebt me nog nooit opgebeld en je bent nooit met jouw problemen bij mij gekomen... ik weet het echt niet meer...
Wat moet ik nou? ligt het weer allemaal aan mij?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten