Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 09:53 :
ik zou met 18 jaar en 175cm 59 moeten wegen ... dat is echt niet het ideale gewicht, ik denk dat dat eerder het minimale gewicht is...
Ik denk ook eerder minimaal oid...

Hoe zwaar ben je dan?
Oud 05-05-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 09:53 :
ik zou met 18 jaar en 175cm 59 moeten wegen ... dat is echt niet het ideale gewicht, ik denk dat dat eerder het minimale gewicht is...
beter van wel, anders kan ik nog wel ff door lijnen
Oud 05-05-2004, 09:20
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ah, die site zocht ik laatst al.
Ik zou (17 jr, 183 cm en verder 'normaal') 61.4 moeten wegen, dan weeg ik dus iets te weinig.
Maar volgens dat ding gaat afvallen ook veel sneller, met 1074 kcal per dag ben ik in praktijk echt niet binnen 2 weken op het streefgewicht..
Oud 05-05-2004, 09:31
Divina Flor
Divina Flor is offline
Hm, nu gaat het op z'n zachtst gezegd nou niet echt geweldig met mijn dieet..
Misschien dat het komt doordat ik het vaste ritme mis dat ik wel heb als ik naar school ga. Iemand tips hoe ik dit wel een beetje fatsoenlijk kan behouden?
Oud 05-05-2004, 09:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 05-05-2004 @ 10:31 :
Hm, nu gaat het op z'n zachtst gezegd nou niet echt geweldig met mijn dieet..
Misschien dat het komt doordat ik het vaste ritme mis dat ik wel heb als ik naar school ga. Iemand tips hoe ik dit wel een beetje fatsoenlijk kan behouden?
de enige tip is: stop met afvallen, het is niet nodig. En door gezond te eten gaat er ook wat vanaf. Want je moet meer eten dan het aangeraden om op de 2200 te komen. Is er ergens nog vet teveel of overbodig vet, dan gaat het weg. Maar dat lijkt me bij jou niet het geval. Dus wat je ook nog afvalt door te weinig eten, zit er weer aan zodra je normaal gaat eten.
Oud 05-05-2004, 09:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-05-2004 @ 09:55 :
Hoe zwaar ben je dan?
schommelt tussen de 56 en 59 en op dit moment geen idee, laatste keer dat ik woog is al zeker 2 a 3 maanden geleden...
Oud 05-05-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 10:57 :
schommelt tussen de 56 en 59 en op dit moment geen idee, laatste keer dat ik woog is al zeker 2 a 3 maanden geleden...
Dan weeg je dus te weinig, zeker als 59 minimaal is.

En je kunt nu niet meer bij me aankomen dat je net zo 'dik' bent als ik of weet ik veel wat, want dan lieg je gewoon zo gigantisch.

*krijg ik toch eindelijk eens gelijk*
Oud 05-05-2004, 10:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-05-2004 @ 10:59 :
Dan weeg je dus te weinig, zeker als 59 minimaal is.

En je kunt nu niet meer bij me aankomen dat je net zo 'dik' bent als ik of weet ik veel wat, want dan lieg je gewoon zo gigantisch.

*krijg ik toch eindelijk eens gelijk*
ik beweer ook allang niet meer dat ik te dik ben... het enige wat ik vervelend vind is dat ik geen platte buik heb... net als een hoop anderen. Alleen snap ik nu dat ik die niet wegkrijg door af te vallen...
Mijn BMI was geloof ik 18,5, wat dus niet duidt op te weinig gewicht. Ik zal wel lichte botten hebben ofzo, want 2 meisjes uit mn klas zijn echt ontzettend dun, eng dun, niet mooi meer iig, en die wegen meer dan ik...

Bij wouter woog ik 56, terwijl ik thuis 59 woog... En bij m'n vader hebben we zo'n dure weegschaal, maar als je op je rechtervoet leunt ben je 3 kilo zwaarder dan op de linkervoet . Lekkere weegschaal dus
Oud 05-05-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 11:52 :
Mijn BMI was geloof ik 18,5, wat dus niet duidt op te weinig gewicht.
Ligt er aan welke grens je aan houdt (18 of 20).

Duur is niet altijd automatisch ook goed.

En het ging meer over het commentaar dat jij zo nu en dan richting mij geeft, dan over dat je zegt dat je te dik bent.

En het bevestigt ook dat ook alleen centimeters niks zeggen. Want het verschil in gewicht verklaart denk ik ook wel het verschil in bv. kledingmaat en ook het verschil in het dun-ogen ondanks bredere heupen.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 11:10.
Oud 05-05-2004, 10:57
-Melody-
-Melody- is offline
Hmm... jullie valle wel mee..

ik ben 67 kilo bij 1.65!!

ach tjaaaaaaah.. boeie
Oud 05-05-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 05-05-2004 @ 11:57 :
Hmm... jullie valle wel mee..
Jullie?

Citaat:
ach tjaaaaaaah.. boeie
Voor jou misschien niet, voor een ander misschien wel.
Oud 05-05-2004, 12:01
-Melody-
-Melody- is offline
m'n hele vucking leve gaat der om.. niet zeike

probeer het net te vergete
Oud 05-05-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 05-05-2004 @ 13:01 :
m'n hele vucking leve gaat der om.. niet zeike

probeer het net te vergete
Ik 'zeik' niet, ik reageer op een post van jou. Je leek er niet om te geven en zo iets te hebben van 'wat zeiken jullie' en dat vond ik niet terecht. Als je er anders over denkt, dan moet je niet zo reageren, want ik kan niet door mijn beeldscherm bij jou de kamer in kijken om te zien hoe je het dan wel bedoeld.
Oud 05-05-2004, 12:24
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-05-2004 @ 19:22 :
Pluspunt is wel dat ik dan ook wat meer gesport heb (gister gefitnessed, 25 min gejogged, 15 km geskate, 1.5 uur yoga en vandaag 3 uur getennist).
Waar haal je al die tijd vandaan?

Ik ben al blij als ik naast mn studie tijd heb om gewoon naar mn volleybal trainingen te gaan en dan nog extra een keertje te gaan zwemmen..

[edit] aha, vakantie zag ik [/edit]

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 12:32.
Oud 05-05-2004, 14:24
Fleurop
Fleurop is offline
ik moet minstens 4 uur intensief sporten volgens mijn dieet. Ojee Maar ik ga dat wel doen
Oud 05-05-2004, 15:20
MieX
MieX is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 05-05-2004 @ 15:24 :
ik moet minstens 4 uur intensief sporten volgens mijn dieet. Ojee Maar ik ga dat wel doen
Hoe 4 uur intensief sporten? 4 uur per dag, achter elkaar, per week?
Oud 05-05-2004, 15:23
Liss
Liss is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 05-05-2004 @ 06:51 :
http://www.calorieteller.info
En dan bij 'ideaal gewicht', geloof ik.
Daar klopt volgens mij weinig van, dan zou ik namelijk 13 kilo te zwaar zijn en dat ben ik niet want mijn bmi is 22 :/
Oud 05-05-2004, 15:55
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
MieX schreef op 05-05-2004 @ 16:20 :
Hoe 4 uur intensief sporten? 4 uur per dag, achter elkaar, per week?
sorry
4 dagen in de week 1 uur sporten.
Oud 06-05-2004, 08:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Liss schreef op 05-05-2004 @ 16:23 :
Daar klopt volgens mij weinig van, dan zou ik namelijk 13 kilo te zwaar zijn en dat ben ik niet want mijn bmi is 22 :/
Oh ja, mijn optimale gewicht is 58 kg willen ze me een eetprobleem aanpraten ofzo?!
Oud 06-05-2004, 11:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn optimale gewicht zou 60 kilo zijn Dan zou ik nu ruim 10 kilo te zwaar zijn, volgens mij is dit een site die gesteund wordt door afslankproducten ofzo

En dan dit, van die site:

Citaat:
Gebruik van deze site is op eigen risico.
Calorieteller kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade, van wat voor aard ook.
(c) copyrights calorieteller
jaja

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 11:18.
Oud 06-05-2004, 14:04
PardonMe
PardonMe is offline
ik ben ook eens op die site gaan kijken en van de getallen die daaruit kwamen rollen werd ik ook niet echt vrolijk nee..
Volgens mij is dat 'ideale gewicht' eerder een minimum gewicht dan een gezond, normaal gewicht..

Vandaag al lekker naar het dorp gewandeld (2x25 min) en vanavond ga ik zwemmen..

Mn broeken beginnen een beetje wijd te zitten..
Oud 06-05-2004, 15:09
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 06-05-2004 @ 15:04 :
ik ben ook eens op die site gaan kijken en van de getallen die daaruit kwamen rollen werd ik ook niet echt vrolijk nee..
Volgens mij is dat 'ideale gewicht' eerder een minimum gewicht dan een gezond, normaal gewicht..

Vandaag al lekker naar het dorp gewandeld (2x25 min) en vanavond ga ik zwemmen..

Mn broeken beginnen een beetje wijd te zitten..
Goed joh, kleding die te wijd wordt zeg toch al vaak meer dan je kilo's
Oud 06-05-2004, 15:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben morgen jarig en vanmiddag, morgen en zaterdag vier ik het en komt er visite en is er dus taart. Ik kan het niet maken om op mijn eigen verjaardag geen taart te eten (en een keer in het jaar taart eten moet toch mogen) maar goed voor mijn lijn is het zeker niet
Oud 06-05-2004, 15:54
MieX
MieX is offline
Ik heb niet alleen problemen met het gewicht op die site maar het calorieverbruik klopt ook neit echt, ik zou 3000 kcal op een dag nodig hebben (daar kom ik als ik normaal of zoals voor ik ging afvallen eet al niet aan en van die laatste kwam ik al aan..)
Oud 06-05-2004, 16:04
Verwijderd
Anderen trouwens ook last van zwangerschapsstriemen? Die bij mijn borsten was ik al gewoon, die heb ik al vrij vroeg gekregen, toen ik nog niet te zwaar was. An aan de zijkanten kon ik ook nog wel mee leven, maar die op mijn buik zijn echt vreselijk. Volgens mij heb ik ze ook op mijn bovenarmen

Maar ondertussen heb ik vandaag alweer een rok aan die anderhalf jaar in mijn kast lag te grijnzen zonder dat ik hem kon aandoen .
Oud 06-05-2004, 17:46
Liss
Liss is offline
Citaat:
MieX schreef op 06-05-2004 @ 16:54 :
Ik heb niet alleen problemen met het gewicht op die site maar het calorieverbruik klopt ook neit echt, ik zou 3000 kcal op een dag nodig hebben (daar kom ik als ik normaal of zoals voor ik ging afvallen eet al niet aan en van die laatste kwam ik al aan..)
Ja, ik eet ook iets van 1500 op een dag ofzo en er kwam rond de 3000 uit :/
Weet iemand hier een site waar je dat wel goed kan berekenen? Of een tabel ofzo met leeftijden en aantal calorieen wat je per dag moet eten?
Oud 06-05-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 06-05-2004 @ 18:46 :
Of een tabel ofzo met leeftijden en aantal calorieen wat je per dag moet eten?
Er zijn zat tabellen met de hoeveelheden die je moet eten, dat ook goed?

Staat er iig eentje op de site van het voedingscentrum.
Oud 06-05-2004, 18:00
Liss
Liss is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2004 @ 18:48 :
Er zijn zat tabellen met de hoeveelheden die je moet eten, dat ook goed?

Staat er iig eentje op de site van het voedingscentrum.
Bedankt
Mocht eigenlijk meer iets met het aantal calorieen per dag, aangezien ik me af vroef of 1000 niet te weinig waren en wat dan normaal is als je met 1000 per dag aan het lijnen bent.

En die hoeveelheden zijn veel Eet, als ik brood eet, maximaal 2 boterhammen op een dag, daar staat minstens 5..
Maar goed, dan eet ik dus veel te weinig goede dingen
Oud 06-05-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Liss schreef op 06-05-2004 @ 19:00 :
Mocht eigenlijk meer iets met het aantal calorieen per dag, aangezien ik me af vroef of 1000 niet te weinig waren en wat dan normaal is als je met 1000 per dag aan het lijnen bent.
Als je de hoeveelheden invult in zo'n programma weet je ook de calorieën. 1000 per dag is (errug) weinig, 2200 is ongeveer gemiddeld. Minder dan 1000 wordt (heel) sterk afgeraden.

Citaat:
En die hoeveelheden zijn veel Eet, als ik brood eet, maximaal 2 boterhammen op een dag, daar staat minstens 5..
Moet je dus na gaan wat voor een vertekend beeld veel mensen hebben van goed en/of veel eten. (En dat is dus wat oa Gothic en ik vaak bedoelen. )
Oud 06-05-2004, 18:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Liss schreef op 06-05-2004 @ 19:00 :
Bedankt

De tabel die ik ken, heeft minimaal 6 boterhammen... dan bedoelen ze natuurlijk bruin... (althans ga ik vanuit)
Oud 06-05-2004, 21:09
Sannetje
Sannetje is offline
De afgelopen tijd ben ik erg aangekomen (ongeveer een kilo per maand, en ik had al overgewicht). Ik heb nu een BMI van 32 en er moet dus echt wat/veel vanaf.
Ben deze week elke ochtend een half uur gaan zwemmen, maar dat kan ik niet blijven doen omdat ik de rest van de dag doodmoe ben en dan niets anders meer gedaan krijg. Vanaf volgende week wil ik 2 of 3 avonden in de week gaan zwemmen.
Verder wandel ik af en toe een uur, en ik fiets gewoon overal heen. Intensief sporten kan niet ivm inspanningsastma.

Nu zit ik op ongeveer 1700 kcal per dag (is al een hele verbetering, ik at eerst de hele dag door uit frustratie etc), maar ik heb niet het gevoel dat ik hiermee afval. Kan ik hier nog minder van maken, of komt alles er dan meteen weer aan als ik gewoon ga eten?
Oud 06-05-2004, 21:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 06-05-2004 @ 22:09 :
De afgelopen tijd ben ik erg aangekomen (ongeveer een kilo per maand, en ik had al overgewicht). Ik heb nu een BMI van 32 en er moet dus echt wat/veel vanaf.
Ben deze week elke ochtend een half uur gaan zwemmen, maar dat kan ik niet blijven doen omdat ik de rest van de dag doodmoe ben en dan niets anders meer gedaan krijg. Vanaf volgende week wil ik 2 of 3 avonden in de week gaan zwemmen.
Verder wandel ik af en toe een uur, en ik fiets gewoon overal heen. Intensief sporten kan niet ivm inspanningsastma.

Nu zit ik op ongeveer 1700 kcal per dag (is al een hele verbetering, ik at eerst de hele dag door uit frustratie etc), maar ik heb niet het gevoel dat ik hiermee afval. Kan ik hier nog minder van maken, of komt alles er dan meteen weer aan als ik gewoon ga eten?
Ik zou het niet nog minder maken, zeker niet als je ineens nu zoveel bent gaan sporten. Eerst moet je lichaam eens wennen aan het feit dat je sport. Dat je moe bent na het zwemmen is erg logisch, je moet conditie opbouwen, maar als je echt overgewicht hebt, zou het best snel moeten gaan veranderen.
Maar wat je nu doet is goed. Je eet iets minder dan je nodig hebt en je sport veel! Met een beetje pech kom je eerst nog wat aan, door het sporten, maar je moet even over het topje heen en ik kan me niet voorstellen dat het resultaat dan uitblijft...
Gewoon even volhouden en geduld hebben. Je kunt beter regelmatig afvallen, dan ineens erg veel, want zodra je weer 'normaal' gaat eten, zit het er weer aan en met wat pech nog meer...
Was vandaag op het nieuws bij RTL dat meer van de helft van de mensen die afvalt vervolgens na het normaal eten weer zwaarder weegt dan voor de afval poging...
Oud 06-05-2004, 22:11
Liss
Liss is offline
Bedankt voor de reacties Gothic en Leonoor
Ga maar eens mijn eetgewoontes een beetje proberen te veranderen dan
Oud 07-05-2004, 10:18
sublime
sublime is offline
afgevallen! weer ong een halve kilo er af sinds maandag
Oud 07-05-2004, 11:37
Verwijderd
Na mijn ansolute topgewicht in december (ook door de prikpil). Is er nu 10 kilo af. Ik sta nu op 78.6. Liefst zou ik natuurlijk weermaat 36 te pakken kunnen krijgen, maara ach, dit is ook al erg prettig.
Oud 07-05-2004, 17:36
Miracle
Miracle is offline
Ik heb me voorgenomen dat ik na de zomervakantie echt een weer een goede sport ga beoefenen. Volleybal heb ik niet zo'n zin meer in (en daar val je ook niet echt van af). Ff rondneuzen nog en kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te doen, dan houd ik het misschien langer vol.

Deze vakantie super veel gegeten en ook veel bewogen. Toch een beetje schuldgevoel, strakjes maar weer ff wegen.
Ik ging een zomerbroek passen en die broek zat zelfs in maat L nog te strak om m'n bovenbenen. Volgens m'n moeder krijg je van paardrijden stevige bovenbenen (klopt dit?) maar dat lijkt me niet....

Tot de vakantie toch proberen zoveel mogelijk te fietsen en skaten. Moet lukken.

Wat voor sport vinden jullie het fijnst om door af te vallen (en conditie op te bouwen)?
Oud 07-05-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 07-05-2004 @ 11:48 :
Hmm, nog even over die maten
Ook nog even over de maten...ik heb maat 32, 29 past echt echt echt niet. En lengtemaat ook ongeveer 34.

Maar goed, vandaag tijdens de meeting heerlijk genoten van een stuk appeltaart, verder wel redelijk netjes gegeten (bakje yoghurt met wat cornflakes, een broodje kaas en een broodje brie). Moet alleen nog ff avondeten zometeen.

@dreen: fitness is altijd goed, maar wel saai (vind ik dan). Zwemmen is ook goed en krijg je zeker conditie van. Van paardrijden krijg je idd wel stevige bovenbenen, denk ik...'t kost allemaal toch veel spierkracht (waarom hebben mensen anders altijd zoveel spierpijn als ze voor het eerst paardrijden?).

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 18:14.
Oud 07-05-2004, 19:20
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-05-2004 @ 18:36 :

Wat voor sport vinden jullie het fijnst om door af te vallen (en conditie op te bouwen)?
Ik zit zelf op fitness, maar ik doe vooral cardio en groepslessen. Ik merk na 2 maand dat ik absoluut meer conditie heb, maar ik sport dan ook 3x in de week.
Of eigenlijk 4 nu

Groepssporten moet ik niks van hebben. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen en lekker afzien
Oud 07-05-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 07-05-2004 @ 20:20 :
Groepssporten moet ik niks van hebben. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen en lekker afzien
Lekker afzien kan ook heel goed bij een teamsport, das geen geldig argument. Ik vind een teamsport over het algemeen juist vaak veel motiverender werken en 't is vaak gezelliger.
Oud 07-05-2004, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-05-2004 @ 18:36 :
jullie het fijnst om door af te vallen (en conditie op te bouwen)?
Zwemmen, want ik heb zo'n hekel aan zo'n vies en bezweet gevoel en dat heb je bij zwemmen niet. Bovendien heb ik met zwemmen niet zo'n last van mijn astma.
Oud 07-05-2004, 20:47
Divina Flor
Divina Flor is offline
Hm, ik val (haast) niet af en doe toch m'n best. Ook al ging het deze week wat minder, ik zou toch minder calorien binnen gekregen moeten hebben dan dat ik verbrand heb.
Waarom val ik dan niet wat sneller af? (1 kilo per anderhalve maand vind ik behoorlijk frustrerend)
Iemand tips?
Citaat:
dreen schreef op [pl=11055297]07-05-2004 @ 18:36
Skaten, tennissen en hardlopen bij fitness. Verder fitness ik ook wel, maar dat helpt denk ik niet echt om af te vallen of conditie op te bouwen.

http://www.overgewicht.nl/ is ook wel een handige site, je kunt er een streefgewicht instellen en de computer berekent dan hoeveel calorien je mag hebben. Ook kun je er bijhouden wat je eet (met calorien en vet).

En @Daantje_0705: gefeliciteerd.
Oud 07-05-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 07-05-2004 @ 21:47 :
Hm, ik val (haast) niet af en doe toch m'n best. Ook al ging het deze week wat minder, ik zou toch minder calorien binnen gekregen moeten hebben dan dat ik verbrand heb.
Waarom val ik dan niet wat sneller af? (1 kilo per anderhalve maand vind ik behoorlijk frustrerend)
Iemand tips?
Misschien geeft je lichaam op deze manier wel aan dat je licht genoeg bent? Zou heel goed kunnen, denk ik.
Oud 07-05-2004, 21:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 07-05-2004 @ 21:47 :
Iemand tips?
Omdat je al bijna te weinig weegt, je lichaam kan kennelijk niet minder missen en heeft elke calorie nodig voor energie en om je leven aangenaam te houden...
Oud 08-05-2004, 07:19
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
-1.5 kilo! In een weekje.

En nu doorzetten, dat wil zeggen, ook meer water drinken en bewegen.. zei ze, terwijl ze in plaats van haar standaard zaterdagontbijtje (boterhammen met gekookt ei), aan een appel zit te knagen. Maarja die boterhammen met ei komen morgen weer!

en ik voelde me schuldig toen ik opwarmpizza ging eten gister.
Oud 08-05-2004, 08:06
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Replica schreef op 07-05-2004 @ 11:48 :
Hmm, nog even over die maten, ik pas qua spijkerbroeken meestal wel in 29, heb lengtemaat 34. Maar ik heb gister een zwarte ribbroek gekocht en daar kreeg ik maat 30 niet eens van dicht. Maat 34 zakte letterlijk van m'n kont af, heb nu maat 32, die zit opzich goed maar wel vrij strak. En heb gister een jurkje bij H&M en een broek bij Zara gekocht, allebei maat 38 Moet alleen eigenlijk voor dat jurkje wel een beetje bolle buik weg hebben, maar daar wordt aan gewerkt
Maten kunnen soms enorm anders uitvallen; zolang er ook maar een paar kledingstukken tussen zitten die wat groter (of goed) uitvallen, overleven we het nog wel, niet?
Oud 08-05-2004, 09:11
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-05-2004 @ 08:19 :
-1.5 kilo! In een weekje.

En nu doorzetten, dat wil zeggen, ook meer water drinken en bewegen.. zei ze, terwijl ze in plaats van haar standaard zaterdagontbijtje (boterhammen met gekookt ei), aan een appel zit te knagen. Maarja die boterhammen met ei komen morgen weer!

en ik voelde me schuldig toen ik opwarmpizza ging eten gister.
Goed Ik ga me maandag wegen, ík verwacht ook een kilo of wat.
En wat betrefd die pizza; gewoon eten! Zolang het maar niet te vaak is, en eet de rest van de dag wat minder calorieën.
Oud 08-05-2004, 16:23
charly not
charly not is offline
op Becel kun je aanklikken wat je die dag gegeten hebt en dan wordt uitgerekend hoeveel calorien je verbruikt hebt.. wel handige site
Oud 08-05-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 08-05-2004 @ 17:23 :
op Becel kun je aanklikken wat je die dag gegeten hebt en dan wordt uitgerekend hoeveel calorien je verbruikt hebt.. wel handige site
Die heb ik een hele tijd gebruikt, maar volgens mij (en anderen) klopt er niet altijd evenveel van...
Oud 08-05-2004, 16:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
charly not schreef op 08-05-2004 @ 17:23 :
Hier is mijn caloriegebruik hoger dan op 40 punten...

1664 calorieën bij 40 punten
1760 calorieën bij Becel

scheelt toch mooi bijna 100

Regels voor berichten