![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe zwaar ben je dan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je kunt nu niet meer bij me aankomen dat je net zo 'dik' bent als ik of weet ik veel wat, want dan lieg je gewoon zo gigantisch. ![]() *krijg ik toch eindelijk eens gelijk* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn BMI was geloof ik 18,5, wat dus niet duidt op te weinig gewicht. Ik zal wel lichte botten hebben ofzo, want 2 meisjes uit mn klas zijn echt ontzettend dun, eng dun, niet mooi meer iig, en die wegen meer dan ik... Bij wouter woog ik 56, terwijl ik thuis 59 woog... En bij m'n vader hebben we zo'n dure weegschaal, maar als je op je rechtervoet leunt ben je 3 kilo zwaarder dan op de linkervoet ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Duur is niet altijd automatisch ook goed. ![]() ![]() En het ging meer over het commentaar dat jij zo nu en dan richting mij geeft, dan over dat je zegt dat je te dik bent. ![]() En het bevestigt ook dat ook alleen centimeters niks zeggen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 11:10. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben al blij als ik naast mn studie tijd heb om gewoon naar mn volleybal trainingen te gaan en dan nog extra een keertje te gaan zwemmen.. ![]() [edit] aha, vakantie zag ik ![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 12:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 4 dagen in de week 1 uur sporten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben ook eens op die site gaan kijken en van de getallen die daaruit kwamen rollen werd ik ook niet echt vrolijk nee..
Volgens mij is dat 'ideale gewicht' eerder een minimum gewicht dan een gezond, normaal gewicht.. Vandaag al lekker naar het dorp gewandeld (2x25 min) en vanavond ga ik zwemmen.. Mn broeken beginnen een beetje wijd te zitten.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben morgen jarig en vanmiddag, morgen en zaterdag vier ik het en komt er visite en is er dus taart. Ik kan het niet maken om op mijn eigen verjaardag geen taart te eten (en een keer in het jaar taart eten moet toch mogen) maar goed voor mijn lijn is het zeker niet
![]()
|
Ik heb niet alleen problemen met het gewicht op die site maar het calorieverbruik klopt ook neit echt, ik zou 3000 kcal op een dag nodig hebben (daar kom ik als ik normaal of zoals voor ik ging afvallen eet al niet aan en van die laatste kwam ik al aan..)
|
Verwijderd
|
Anderen trouwens ook last van zwangerschapsstriemen? Die bij mijn borsten was ik al gewoon, die heb ik al vrij vroeg gekregen, toen ik nog niet te zwaar was. An aan de zijkanten kon ik ook nog wel mee leven, maar die op mijn buik zijn echt vreselijk. Volgens mij heb ik ze ook op mijn bovenarmen
![]() Maar ondertussen heb ik vandaag alweer een rok aan die anderhalf jaar in mijn kast lag te grijnzen zonder dat ik hem kon aandoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet iemand hier een site waar je dat wel goed kan berekenen? Of een tabel ofzo met leeftijden en aantal calorieen wat je per dag moet eten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Staat er iig eentje op de site van het voedingscentrum. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht eigenlijk meer iets met het aantal calorieen per dag, aangezien ik me af vroef of 1000 niet te weinig waren en wat dan normaal is als je met 1000 per dag aan het lijnen bent. En die hoeveelheden zijn veel ![]() ![]() Maar goed, dan eet ik dus veel te weinig goede dingen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
De afgelopen tijd ben ik erg aangekomen (ongeveer een kilo per maand, en ik had al overgewicht). Ik heb nu een BMI van 32 en er moet dus echt wat/veel vanaf.
Ben deze week elke ochtend een half uur gaan zwemmen, maar dat kan ik niet blijven doen omdat ik de rest van de dag doodmoe ben en dan niets anders meer gedaan krijg. Vanaf volgende week wil ik 2 of 3 avonden in de week gaan zwemmen. Verder wandel ik af en toe een uur, en ik fiets gewoon overal heen. Intensief sporten kan niet ivm inspanningsastma. Nu zit ik op ongeveer 1700 kcal per dag (is al een hele verbetering, ik at eerst de hele dag door uit frustratie etc), maar ik heb niet het gevoel dat ik hiermee afval. Kan ik hier nog minder van maken, of komt alles er dan meteen weer aan als ik gewoon ga eten?
||
Citaat:
Maar wat je nu doet is goed. Je eet iets minder dan je nodig hebt en je sport veel! Met een beetje pech kom je eerst nog wat aan, door het sporten, maar je moet even over het topje heen en ik kan me niet voorstellen dat het resultaat dan uitblijft... Gewoon even volhouden en geduld hebben. Je kunt beter regelmatig afvallen, dan ineens erg veel, want zodra je weer 'normaal' gaat eten, zit het er weer aan en met wat pech nog meer... Was vandaag op het nieuws bij RTL dat meer van de helft van de mensen die afvalt vervolgens na het normaal eten weer zwaarder weegt dan voor de afval poging...
|
Ik heb me voorgenomen dat ik na de zomervakantie echt een weer een goede sport ga beoefenen. Volleybal heb ik niet zo'n zin meer in (en daar val je ook niet echt van af). Ff rondneuzen nog en kijken of ik iemand zo gek krijg om mee te doen, dan houd ik het misschien langer vol.
Deze vakantie super veel gegeten en ook veel bewogen. Toch een beetje schuldgevoel, strakjes maar weer ff wegen. Ik ging een zomerbroek passen en die broek zat zelfs in maat L nog te strak om m'n bovenbenen. Volgens m'n moeder krijg je van paardrijden stevige bovenbenen (klopt dit?) maar dat lijkt me niet.... Tot de vakantie toch proberen zoveel mogelijk te fietsen en skaten. Moet lukken. ![]() Wat voor sport vinden jullie het fijnst om door af te vallen (en conditie op te bouwen)?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, vandaag tijdens de meeting heerlijk genoten van een stuk appeltaart, verder wel redelijk netjes gegeten (bakje yoghurt met wat cornflakes, een broodje kaas en een broodje brie). Moet alleen nog ff avondeten zometeen. ![]() @dreen: fitness is altijd goed, maar wel saai (vind ik dan). ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
Of eigenlijk 4 nu ![]() Groepssporten moet ik niks van hebben. Ik wil niet afhankelijk zijn van anderen en lekker afzien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Hm, ik val (haast) niet af en doe toch m'n best. Ook al ging het deze week wat minder, ik zou toch minder calorien binnen gekregen moeten hebben dan dat ik verbrand heb.
Waarom val ik dan niet wat sneller af? (1 kilo per anderhalve maand vind ik behoorlijk frustrerend ![]() Iemand tips? Citaat:
http://www.overgewicht.nl/ is ook wel een handige site, je kunt er een streefgewicht instellen en de computer berekent dan hoeveel calorien je mag hebben. Ook kun je er bijhouden wat je eet (met calorien en vet). En @Daantje_0705: gefeliciteerd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
-1.5 kilo! In een weekje.
En nu doorzetten, dat wil zeggen, ook meer water drinken en bewegen.. zei ze, terwijl ze in plaats van haar standaard zaterdagontbijtje (boterhammen met gekookt ei), aan een appel zit te knagen. Maarja die boterhammen met ei komen morgen weer! en ik voelde me schuldig toen ik opwarmpizza ging eten gister. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En wat betrefd die pizza; gewoon eten! Zolang het maar niet te vaak is, en eet de rest van de dag wat minder calorieën. |
![]() |
|
op Becel kun je aanklikken wat je die dag gegeten hebt en dan wordt uitgerekend hoeveel calorien je verbruikt hebt.. wel handige site
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1664 calorieën bij 40 punten 1760 calorieën bij Becel scheelt toch mooi bijna 100 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |