Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 15:03
Nuck
Nuck is offline
Gisteren de hele dag heen en weer gefietst van het politiebureau naar het gemeentehuis voor het aanvragen van een nieuw paspoort. Ook belachelijk veel geld uitgegeven aan dat paspoort zelf, 30 euro boete Ook naar de bank geweest om een nieuwe pinpas aan te vragen. Gisteravond gegeten met een vriendje van me, was het toch nog een beetje een leuke dag. Vanochtend vroeg rijles, daarna heeft papa me geld gebracht en kon ik weer heen en weer gaan fietsen, dit keer van het politiebureau naar het postkantoor om een nieuwe OV aan te vragen, wederom 30 euro betalen :/. Ook een nieuwe collegekaart aangevraagd en nou ben ik moe.
Oud 29-04-2004, 15:27
Fortisi
Fortisi is offline
Opgestaan, gedouched, gegeten, gerookt, gecomputerd, gegeten, gerookt, gecomputerd, gegeten, gerookt, en nu computer ik weer
Oud 29-04-2004, 15:30
Glory
Glory is offline
Ik ben vandaag naar school gegaan. Toen ik daar was besloot ik om maar snel weer weg te gaan. Toen ben ik met cadeaus naar een van mijn tjicks <3 gegaan, want ze is jarig vandaag. Daar heb ik veel hazelnoottaart gegeten en suikerpinda's. Nu ben ik weer thuis en ben ik misselijk.
Oud 29-04-2004, 16:02
Verwijderd
Ik was op tijd uit bed en ben toen naar mijn stage gegaan.
Aldaar heb ik deuren opengemaakt voor leuke jongens, naar toneelrepetities gekeken, de mailing verstuurd en kleine kinderen vermaakt. :/ Daarna ben ik even de stad in gegaan om vervolgens mijn moeder te helpen met boodschappen doen.
Het was een enerverende dag.
Oud 29-04-2004, 17:37
Otis
Otis is offline
ik werd te laat wakker.
deed mn engels mondeling, 7.3
ging naar vriendin, geluncht
door naar arnhem , een kadobon van de WE gekocht.
broodje gegeten, Noé gestalked in de Zara.
Thee gedronken in de Bijenkorf en weer naar huis.
Oud 29-04-2004, 19:42
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen om kwart voor zeven op. Mail gechekt. mail terug gestuurd. gegeten. gedouched. alles in orde gemaakt.
te laat aangekomen bij jongetje waar ik samen mee naar school rijd. mindere dag gehad op school. 2 uur wiskunde. en 2 uur latijn.
Na school naar vriendje geweest,na me eerst beetje kapot gefietst te hebben,want mijn orientatievermogen is niet echt alles.
Oud 29-04-2004, 20:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
opgestaan, aangekleed, koffie gedronken en een sigaret gerookt. op de trein naar school. op school niks uitgevoerd. weer in de trein. langsgeweest bij 2e-handswinkel (mijn ex-stage-plek), 30 euro verdiend omdat 1 of andere g0ffick-troela mn jurkje had gekocht. en kimono's gecheckt. ^_^ daarna met de bus naar huis. friet gegeten. basgitaar gespeeld. en nu zit ik weer achter mn pc. lang leve huisarrest.
Oud 29-04-2004, 22:09
sorry
sorry is offline
opgestaan, gegeten, omgekleed, geskateboard, gegeten, gewerkt (en iemand gezien die best wel erg op ridder lijkt, en hij had nog een fashion boek gekocht) daarna weer gegeten.
Oud 29-04-2004, 23:10
Kadaver
Kadaver is offline
Gisteren heerlijk pannekoek gegeten met een vriend van mij ergens aan de grachten in A'dam Vervolgens naar Haarlem gegaan. Vanaf hier heerlijk gefietst richting Bloemendaal aan zee.
Oud 30-04-2004, 11:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben gister naar de kapper geweest, ben daarna naar black widow gegaan voor haarverf, heb mijn haar geverfd en ben toen naar het oefenhok gegaan om te drummen met mijn anti-muzikale homies.
Oud 30-04-2004, 11:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb weer veel verknoeid. Op alle mogelijke manieren .

Verder zopas een kersverse bruid bijna omvergereden met m'n fietsje .
Oud 30-04-2004, 12:43
Orchid
Orchid is offline
Een reflectie van mijn lifestyle. :/
Ik heb ontbeten, gedoucht, muziek geluisterd en aangekleed, snel iets uitgeprobeerd met krijt, dat weer laten liggen.

Nog meer gegeten, rond mijn schilderij gedraald alsof ik er iets aan ging doen, niet gedaan, op MSN geweest. En nu wacht ik op mijn ouders tot we de stad in gaan.

Fantastich.
Oud 30-04-2004, 18:19
Glory
Glory is offline
"Hallo met Pammie. Mag ik Truus even?
"Er woont hier geen Truus."
"Oh, okee. Prettige dag nog."

*5 minuter later*

"Halllo, met Truus. Heeft Pammie nog gebeld?"
"????"

Oud 30-04-2004, 20:05
Verwijderd
ik ben vandaag naar antwerpen geweest,om aldaar tegen bordeaux rode allstars aan te lopen <3
verder heb ik wat kleding gepast en heb ik me verbaast over de lelijkheid van het belgische volk.
nu zit ik te computeren en te baln dat het kutweer is
Oud 30-04-2004, 20:20
Verwijderd
Ik ben veel te vroeg opgestaan, doch te laat dus ik moest haasten. Stukje gefietst. Koninginnedag etc. blablabla.
Geslapen bij iemand thuis op de bank. Beetje buiten rond gehangen met mensjes.

Dat maakt mij een moe persoon, met vrienden, waarmee ik rondhang.
Tja.
Oud 30-04-2004, 20:26
Fortisi
Fortisi is offline
Opgestaan, gegeten, gerookt, gegeten gerookt, even marktje langs geweest, gedouched, gegeten, gerookt...

en ik weet niet wat ik nu moet doen dus ik verveel me echt héél erg
Oud 30-04-2004, 20:28
Verwijderd
Tot 14 uur uitgeslapen, daarna gedouched, in de tuin gezeten, avondgegeten, geinternet en zo uitgaan

eeh. weekendsleeze
Oud 30-04-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 30-04-2004 @ 21:05 :

verder heb ik wat kleding gepast en heb ik me verbaast over de lelijkheid van het belgische volk.
Oud 01-05-2004, 02:51
Verwijderd
In het park gelegen, en genieten van de zon... en natuurlijk stiekem biertjes drinken hè Toen mijn ex-vriendin tegen komen en haar uitgelachen, en heel trots gewezen omdat ik iedere keer als ik haar zie, weer weet waarom het uit is. Ik ben leuk en zij niet.

In de discotheek hippe pasjes gedaan, en gekeken naar nog hippere pasjes. Toen beetje daar gedwaald, en een meisje een complimentje gegeven over haar UGG's, ze vond me toen heel lief en was ook blij dat iemand ze herkende. Haar Arun-look-a-like-vriendje vond mij maar opdringerig, maar hij digde me BCC shirt.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt moet afvallen, dus ik heb niets gegeten bij de trekplekmuur, en ik probeer mij nu te beheersen.
Oud 01-05-2004, 02:54
Verwijderd
Ongeveer 11:00 opgestaan, gedouched, trein van 12:18 naar Rotterdam genomen, rondgelopen, trein van 13:55 naar Delft genomen, daar ook een beetje gewandeld. Toen weer terug naar huis, en gecomputerd.
Oud 01-05-2004, 03:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-04-2004 @ 09:14 :
's avonds heb ik eindexamenfeest waar ik samen met cHa0s heenga om de boel daar ff onveilig te gaan maken
en onveilig was het!
tijd dat we 'r uit gekicked werden: 1:17 am. ghehe.
Oud 01-05-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-05-2004 @ 00:01 :
wat?
het is echt zo hoor,ik bedoel,ik ben zelf ook niet perfectie in hoogsteigen person,maar daar in belgie heb ik echt alleen maar lelijke mensen gezien.
Oud 01-05-2004, 10:36
Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 01-05-2004 @ 03:51 :

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt moet afvallen, dus ik heb niets gegeten bij de trekplekmuur, en ik probeer mij nu te beheersen.
Zullen we samen een afslankclubje oprichten?
Ik begin ook een beetje te zwaar te worden..
Oud 01-05-2004, 12:00
Susanne
Susanne is offline
Gisteren rond 1 uur al terug gefiest van een vriendinnetje naar huis, ik had daar geslapen want we waren met koninginnenacht uitgeweest. Thuisgekomen kreeg ik verschillende telefoontjes of ik mee wilde terassen maar ik heb gekozen om met m'n vatti het gezellig te maken Eerst even met hem gewinkeld en daarna terrasje gepakt, waar we veel kennissen tegenkwamen, waar hij natuuuurlijk weer bij moest gaan zitten. Het werd toch nog gezellig. Rond half 8 kregen we toch een beetje honger (nee, susanne je moet trek zeggen) en we besloten om naar de Chinees te gaan. Lekkerlekker soepje gegeten Toen op de harley trapson terug naar huis, m'n vader kon niet meer echt recht fietsen moet ik zeggen en ik ook niet echt Nog even snel gedoucht, gemsnt en geld afgetroggeld van m'n vader. In tien minuutjes naar floris gefietst, waar ik zoals altijd weer te laat arriveerde. Nouja uitgeweest, was supergezellig maar ik kwam m'n baas tegen, en ik moest volgens haar nog 10 liter bier verantwoorden van vorig weekend. weet ik niets meer van.
Nu ben ik net tien minuten wakker, en zit ik maar weer hier.. Om drie uur hockeyen
Oud 01-05-2004, 13:08
Glory
Glory is offline
Ik ben langs mijn oma geweest en ik heb geconstateerd dat ze echt volledig de (figuurlijke) weg kwijt is.
Ik zeg tegen haar: "Jannie (mijn moeder) is nog met je naar de markt geweest om een visje te eten, hoorde ik?" Zegt ze (met een kinderlijke blik in haar ogen) "Jaaaaaaa..... en als ze hem niet lekker vind, dan stopt ze hem ZO terug in het water". Vervolgens begin ze heel hard te lachen. Ze verteld ook verhalen over dat ze op haar brommer (ze heeft nooit een brommer gehad) overal naar toe is geweest (ze kan niet lopen en zit eigenlijk altijd in bed of in een rolstoel).
Arme oma.

Zo meteen ga ik naar de winkel om boodschappen te doen, want ik ga koken en aangezien ik goed kan koken ga ik heel lekker eten vanavond

Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 13:11.
Oud 01-05-2004, 13:15
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Ridder schreef op 01-05-2004 @ 03:51 :

In de discotheek hippe pasjes gedaan, en gekeken naar nog hippere pasjes. Toen beetje daar gedwaald, en een meisje een complimentje gegeven over haar UGG's, ze vond me toen heel lief en was ook blij dat iemand ze herkende. Haar Arun-look-a-like-vriendje vond mij maar opdringerig, maar hij digde me BCC shirt.

Riddie, mijn BBC shirtje werd ook gedigged , heb gedanst bij id&t, en gedanst bij Rush Rave, daarna ge-ter-rast bij id&t, fruit gegeten, en gelounged bij Rush weer

wat was het lekker weer he
Oud 01-05-2004, 13:23
~louise~
~louise~ is offline
Gisteren:
lag om half 8 's ochtends in mn bed, nadat ik was uitgegaan met vrienden in den haag en rotterdam. Om half 12 weer actief geworden en cd's geprobeerd te verkopen op de rommelmarkt. Winst: een autoradio en 30 euro (belachelijk weinig want we stonden er met ruim 500 cd's...)
Vervolgens naar huis gegaan en gegeten en geslapen tot ik wakker werd van het onweer. Toen van 12 tot 12 geslapen.

Vandaag ga ik niets doen heb ik me voorgenomen, maar daar zal wel niks van terechtkomen.
Oud 01-05-2004, 15:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-04-2004 @ 21:05 :
thanks a lot japie krekel
Oud 01-05-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 01-05-2004 @ 11:24 :
wat?
het is echt zo hoor,ik bedoel,ik ben zelf ook niet perfectie in hoogsteigen person,maar daar in belgie heb ik echt alleen maar lelijke mensen gezien.
Man oh man...
hoe ver kun je ernaast zitten

weet je hoe mooi de misses belgium zijn? en Sjeherazaadje natuurlijk
Oud 01-05-2004, 16:13
GRRR
GRRR is offline
opgestaan om half drie. toen een trainings broek aangetrokken, bril opgezet en koffie gemaakt. nieuws en de post gelezen. Sacred uitgespeeld met een level 48 Battlemage. straks peuken halen en sociaal wezen. owja ik moet ook nog douchen

ik ben een luie nerd
Oud 01-05-2004, 19:10
Verwijderd
Wist je dat het woord 'nerd' in de van dale staat?

nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Oud 01-05-2004, 19:22
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-05-2004 @ 20:10 :
Wist je dat het woord 'nerd' in de van dale staat?

nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
wat leuk dat je dat weet
Oud 01-05-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 01-05-2004 @ 20:22 :
wat leuk dat je dat weet
eXo heeft grote "ik weet wat ik ben kennis"
Oud 01-05-2004, 20:58
Coral
Coral is offline
Vandaag heb ik van alles gedaan wat ik normaal gesproken niet doe.
Vandaag heb ik de hele dag chagrijnig achter deze kut pc gezeten en mn kamer opgeruimd. Heb nu al een afspraak gemaakt met wat vrienden dat we volgende week zaterdagavond naar A'dam en dat ze bij mij komen pitten (doe ik ook nooit, nooit een week van te voren afspraak maken, nooit bij mij pitten wegens moeder) na het avondeten ben ik naar mn oma gegaan en heb ik lekker geluld over Idols (vind ze leuk) en nu zit ik zowaar half Idols te kijken! Damn, t gaat lekker...
Oud 01-05-2004, 20:59
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb vandaag Kill Bill 2 gezien met vriendinnetjes. Ik vond deel 1 eigenlijk leuker.
Daarna hebben we bij de chinees gegeten. En nu zit ik weer thuis aan de buis gekluisterd. Idolsss
Oud 01-05-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 01-05-2004 @ 20:22 :
wat leuk dat je dat weet
doe maar nie zo flauw snurkdier

volgende keer prop ik een kurk in je neus
Oud 01-05-2004, 23:08
Glory
Glory is offline
Ik ben nu natuurlijk zielsgelukkig, omdat Boris <3 heeft gewonnen
Oud 01-05-2004, 23:14
Verwijderd
Ik heb in mijn eentje op de bank gezeten en mais gegeten.
Toen ging ik Chicago kijken en daarna Billy Elliot, aan het einde moest ik huilen.
En daarna de idols finale en toen moest ik ook huilen.
Wat een emoties, eigenlijk ben ik best schattig.
Oud 01-05-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 01-05-2004 @ 21:59 :
Ik heb vandaag Kill Bill 2 gezien met vriendinnetjes. Ik vond deel 1 eigenlijk leuker.

Daar zat die geile Bud niet in.
Oud 01-05-2004, 23:16
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-05-2004 @ 00:14 :
Ik heb in mijn eentje op de bank gezeten en mais gegeten.
Toen ging ik Chicago kijken en daarna Billy Elliot, aan het einde moest ik huilen.
En daarna de idols finale en toen moest ik ook huilen.
Wat een emoties, eigenlijk ben ik best schattig.
Ik moest ook huilen
Oud 01-05-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 02-05-2004 @ 00:16 :
Ik moest ook huilen
We zijn labiele persoonlijkheden Glorybox, het is niet anders.
Oud 01-05-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 02-05-2004 @ 00:16 :
Ik moest ook huilen
*kuch*
Oud 01-05-2004, 23:27
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-05-2004 @ 00:18 :
We zijn labiele persoonlijkheden Glorybox, het is niet anders.

Ik ga even op zoek naar een wijntje *snik*
Oud 01-05-2004, 23:28
Verwijderd
ooh stelletje huilsnollen, ik had tenminste nog een goed excuus.
ik had een gevoelige film over ballettende jongentjes gekeken.
Oud 01-05-2004, 23:38
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-05-2004 @ 00:28 :
ooh stelletje huilsnollen, ik had tenminste nog een goed excuus.
ik had een gevoelige film over ballettende jongentjes gekeken.
Like being a huilsnol is a bad thing
Oud 02-05-2004, 01:34
Verwijderd
Okee mijn dag begon goed, en ik had leuk afgesproken met dinnetje, maar dat ging mis.

Alles was leuk, ik had aardbijen gekocht en die waren we aan het eten, maar daarna moest het hoge woord er op een gegeven moment eruit, dat ik vind dat ze te passief is, en ik 'heel graag zou willen' dat ze ook een keer iets liefs voor mij deed. Toen moest zij snotten, en ik snotte half mee. Nu heb ik haar naar huis gebracht en zit ik hier, en voel ik me stom. En ik eet ijs, want dat wil ik. En ik ben dik en stom en ik doe stom tegen mij vriendin, en van ijs word ik blij. zucht.

Morgen is het anders, dan eet ik geen ijs en ga ik leren.
Oud 02-05-2004, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 02-05-2004 @ 02:34 :
Okee mijn dag begon goed, en ik had leuk afgesproken met dinnetje, maar dat ging mis.

Alles was leuk, ik had aardbijen gekocht en die waren we aan het eten, maar daarna moest het hoge woord er op een gegeven moment eruit, dat ik vind dat ze te passief is, en ik 'heel graag zou willen' dat ze ook een keer iets liefs voor mij deed. Toen moest zij snotten, en ik snotte half mee. Nu heb ik haar naar huis gebracht en zit ik hier, en voel ik me stom. En ik eet ijs, want dat wil ik. En ik ben dik en stom en ik doe stom tegen mij vriendin, en van ijs word ik blij. zucht.

Morgen is het anders, dan eet ik geen ijs en ga ik leren.

Mijn dag was leuk

Gewinkeld maar niks gekocht, en s'avonds kwam een vriendin langs met een cadeautje want ze kon niet op mijn verjaardag komen

Toen hebben we gedronken en idols gekeken en dat was wel leuk en toen heb ik haar naar huis gebracht want ze is bang in het donker of iets dergelijks

En daarna heb ik nog met hermie gemsnd en wijn gedronken
Oud 02-05-2004, 10:52
Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 02-05-2004 @ 02:34 :
(})
Oud 02-05-2004, 11:16
Laïs
Laïs is offline
Gisteren was gewoon. in de middag toch.

in de avond was hij kut. en ik zit nog altijd met het kutgevoel van gisterenavond.
Oud 02-05-2004, 11:29
snoodaard
snoodaard is offline
Donderdag: Uit school naar huis. Savonds naar een verjaardag, van 9 tot 11 was er bier. Toen dat op was even doen alsof met dat promilage nog te pruimen mixen konden worden gemaakt en die fanatiek blijven doorschenken. Rond een uur of 2 schat ik gingen we huiswaards. Nog even ergens een tuin in geslopen om op een gigantische trampoline te springen. Er is nog iets met de fietsen gebeurt en ik geloof dat er iemand gevallen is.

Vrijdag: 9 uur wakker. Nog een beetje beschonken. Om 10 uur maar een biertje gepakt omdat het koninginnendag was. Rond 3 uur even gedoucht en opgefrist. Ergens in de buurt van 4 uur in de trein gestapt. Tijd lang door Arnhem gedoold, veel mensen gezien en er meer kwijt geraakt. Bij de burgerking om verdachte redenen 2 niet voor ons bedoelde bestelling tot me genomen. 12 uur was ik wel thuis denk ik. Haast een volledig etmaal onder invloed, nieuw dieptepunt.
Thuis sushi, toost met brie, broodje filet en een stukje kaas met mosterd gegeten. Lekker gedoucht en fris in bed gestapt.

Zaterdag: Was niet erg boeiend. In de tuin geholpen met dingen. Savonds naar Gotica, die viel een beetje tegen, het was de sheriff Savonds de uitslag van Idols gezien, het was niet zo leuk.

Vandaag: Wakker, opfrisrituelen, youp gelezen en genoten van wat heerlijke smuldingentjes uit een zaakje dat Oil&vinegar heet. Even pc aan en straks weer fijn in de tuin werken en even een muurtje witten.

Regels voor berichten