Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En naar die winst ben ik ook wel erg benieuwd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Frank heb ik wel zien lopen trouwens. En Marieke heb ik ook horen zingen, wat nogal lelijk was. Ze was meer met haar danspasjes bezig dan met zingen. Vaag dat je nu al kunt stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien had hij het door de spanning helemaal niet door? En waarom zou hij haar hand vast houden? Is het onsympathiek als je dat niet doet? Sorry hoor, maar dat vind ik nergens op slaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik geloof niet dat dat betekent dat Boris onsympathiek is, eerder dat het zo spannend was dat hij het niet eens in de gaten had ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
heb je 'making whoopie' niet gezien?
ik viel niet in slaap ![]() ![]()
|
![]() |
Ik moest trouwens wel erg lachen om HenkJan's opmerking bij de afgelopen show, "op 't einde begon 't wat meer op de Sugababes te lijken, dat wil zeggen VALS. Alleen zingen zij HEEL vals en jij een beetje." Echt zo van: Lekker positief dan weer!
Maar goed. Ik ben erg benieuwd naar vanavond. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En Jim en Jamai hadden van mij thuis mogen blijven.. Oeh, en ik heb gelet op Boris en Reinout naast elkaar, en Boris is idd best wel lang ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog een keer reclame
![]() Ze zongen de tweede keer ook weer allebei er goed ![]() Het maakt me eigenlijk nu ook niet meer zoveel uit wie wint. Ze hebben het allebei wel verdiend, en hoewel ik Boris nog steeds mn favoriet is, vind ik het ook niet zo erg als Maud wint. Kan hij tenminste meteen zn eigen ding gaan doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Maud kwam vanavond een stuk spontaner over dan Boris. Qua zang ontliep het elkaar niet veel. De stijl van Boris trekt me minder dan de manier waarop Maud zingt. Haar single klonk ook prettiger. Hoop dus op Maud maar het zal Boris wel worden. Al zullen ze er allebei wel komen. De nr2 en de rest mogen trouwens tot 3 maanden na afloop geen single oid uitbrengen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond Boris z'n single écht veel en veel beter klinken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien hebben ze het dit jaar veranderd ofzo ![]() |
![]() |
|
ik vond ze allebei heel goed zingen, maar de single van Boris vond ik mooier.
ik hoop dat Boris wint en Jim en Jamai hadden ze weg mogen laten. Jamai zag er echt verschrikkelijk uit, met dat vreselijke kapsel. het leek wel of ze een propje haar op zn voorhoofd geplakt hadden ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben nog steeds voor Boris, maar ik vraag me af wat 'verrassende uitslag' betekent (wat de notaris zei). Dat zou betekenen dat Maud zou winnen? Is dat verrassend? Ach... we zien het wel, het maakt me verder eigenlijk ook niet zo heel erg veel uit. Ik gun het ze allebei, hierna hoor ik toch nooit meer wat van ze waarschijnlijk. Ohja, Jamai deed meteen wel heel homo, inderdaad met dat haar enzo, en ook expres wat van die beweginkjes voglens mij... bah!
|
Boris is echt zo goed
![]() maar van mij mag Maud best winnen, zij heeft het meer nodig dan Boris, die komt er wel ![]() het duet was koel! ![]() ik vond jamai er juist volwassener uit zien ![]() ![]() Vorig jaar kon je veel meer lachen met Idols, het was echt een leuke sfeer, lekker lachen idd met die bank enzo ![]() ![]() Owww en ik ben blij als 't voorbij is ![]()
||
Citaat:
Ik vind het wel beter dat ze wat ouder zijn, hoewel er inderdaad misschien wat minder lol is tussendoor. Maar ik denk dat ze het ook verder zouden kunnen schoppen daardoor. Hoewel het natuurlijk inderdaad wel doelgroep: jonge meisjes is. Maar ik vind het eigenlijk leuker nou ze wat ouder zijn en ook wat volwassener doen.
|
aaah en boris was echt grappig in dat filmpje trouwens
![]() ik vind maud net een nieuwe ilse delange ![]() + ik vind die single helemaal niks trouwens, jullie?? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() We vroegen ons af of ze zo dom moet doen omdat de doelgroep 'jonge mensen' is. Ze had een beetje aan het begin van de lifeshows wel wat opmerkingen waarvan ik dacht: dat snappen mensen van 12-16 niet, maar dat is nu bijna helemaal niet meer. Ze is namelijk best wel intelligent (heeft ook Nederlands gestudeerd e.d.).
||
Citaat:
![]() vooral haar uitspraak dat de mensen hun dromen in duigen zagen opgaan o.i.d vond ik ook om te huilen ![]() *zucht* maar Maud moet wel winnen
||
Citaat:
![]() En tis ook beter voor de kandidaten zelf om wat ouder te zijn, ik bedoel leuk voor iemand van 15 die zo doorbreekt, maar zo jong ..dat is best wel heavy.. btw de doelgroep is echt VET jong als je die filmpjes goed bekijkt..ik bedoel, weinig mensen van hier zien de kandidaten als echte idolen, ze kopen hooguit de cd maar zo hysterisch gedoe met handtekeningen etc zoals in die filmpjes zijn toch echt kinderen.. fox kids publiek zeg maar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De winnaar staat vast overigens ![]() ![]()
||
Citaat:
trutje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 17:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 24-04-2004 23:27 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
De Kantine |
Ankette voor sgool. Uncle_Sam | 24 | 08-04-2003 15:21 |