Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 20:41
Gruppie
Gruppie is offline
Ben vandaag naar museumplein geweest; Boris was natuurlijk super, maar Maud vond ik ook veel beter dan op tv!

Ik vrees dat Maud wint (n.a.v. de reacties ik om mij heen heb gehoord daar)..
Advertentie
Oud 30-04-2004, 20:42
alguien
alguien is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 30-04-2004 @ 21:35 :
Ik ben nu trouwens nog meer benieuwd naar de totale winst van rtl dan naar de exacte percentages stemmen (zie eerder in deze draad)...
Oud 30-04-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 30-04-2004 @ 21:35 :
Dan had Tooske dat best weleens duidelijk mogen zeggen...
Wat is het trouwens weer een geldzuigerij... maar het heeft ook wel pluspunten: het idol 2004 wordt nu niet bepaald door alleen de finale show...

Ik ben nu trouwens nog meer benieuwd naar de totale winst van rtl dan naar de exacte percentages stemmen (zie eerder in deze draad)...
idols werd vorig jaar toch ook niet alleen bepaald door de finale? Ik denk dat mensen toen, net als nu, ook kijken naar eerdere optredens. Alleen hebben ze nu meer tijd om te stemmen

En naar die winst ben ik ook wel erg benieuwd
Oud 30-04-2004, 21:31
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 30-04-2004 @ 21:41 :
Ben vandaag naar museumplein geweest; Boris was natuurlijk super, maar Maud vond ik ook veel beter dan op tv!
Ik ben er ook even geweest, maar zij waren er niet toen ik er was. Boehoe.

Frank heb ik wel zien lopen trouwens. En Marieke heb ik ook horen zingen, wat nogal lelijk was. Ze was meer met haar danspasjes bezig dan met zingen.

Vaag dat je nu al kunt stemmen.
Oud 30-04-2004, 23:11
Freule
Freule is offline
ik vind boris beter zingen en mooiere stijl hebben... maar hij is zo onsympathiek....
Vorige week toen ze met z'n drietjes op die bank zaten te wachten op de uitslag, met Maud er tussen in, legde Maud op de knie van beide heren haar hand als steun. JK pakte die hand, maar Boris reageerde daar helemaal niet op.

Dus nu wil ik dat Maud wint.
Oud 01-05-2004, 08:36
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Freule schreef op 01-05-2004 @ 00:11 :
ik vind boris beter zingen en mooiere stijl hebben... maar hij is zo onsympathiek....
Vorige week toen ze met z'n drietjes op die bank zaten te wachten op de uitslag, met Maud er tussen in, legde Maud op de knie van beide heren haar hand als steun. JK pakte die hand, maar Boris reageerde daar helemaal niet op.

Alleen om die reden, beetje vreemd.
Misschien had hij het door de spanning helemaal niet door? En waarom zou hij haar hand vast houden?
Is het onsympathiek als je dat niet doet? Sorry hoor, maar dat vind ik nergens op slaan.
Oud 01-05-2004, 09:57
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Freule schreef op 01-05-2004 @ 00:11 :

wel, boris hield ook haar hand vast..
Oud 01-05-2004, 11:24
Balance
Balance is offline
Wauw, ik ben bijna gebrainwashed door al de Idols van de afgelopen dagen.
Koninginnenacht: JK, Hind (Gouda)
Koninginnedag: Jim, Marieke, Maud, Boris (Museumplein)
Maar wel erg leuk.
Maud en Boris deden het beiden erg goed. JK stond maar een beetje te patsen bij het stadhuis en toen hij gehuldigd werd en wat mocht zeggen praatte hij zó zacht dat niemand hem verstond. Alleen 'Weet je wel' heb ik verstaan, maar ja: dat zegt ie in zo ongeveer elke zin.
Vanavond kan ik de finale trouwens niet zien
Ben op een verjaardag van iemand die geen Idols kijkt... Dus behalve de uitslag zal ik waarschijnlijk niks meekrijgen. (of we moeten ergens een tv vinden die toch aanmag... )
Oud 01-05-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 01-05-2004 @ 10:57 :
wel, boris hield ook haar hand vast..
volgens mij niet hoor.. Maud legde haar hand op zijn hand, maar hij pakte die van haar niet vast

Maar ik geloof niet dat dat betekent dat Boris onsympathiek is, eerder dat het zo spannend was dat hij het niet eens in de gaten had ofzo
Oud 01-05-2004, 17:05
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 01-05-2004 @ 09:36 :
Alleen om die reden, beetje vreemd.
Misschien had hij het door de spanning helemaal niet door? En waarom zou hij haar hand vast houden?
Is het onsympathiek als je dat niet doet? Sorry hoor, maar dat vind ik nergens op slaan.
Ik denk dat de Boris-haters en de Boris-fans het hier nooit over eens zullen worden...
Oud 01-05-2004, 17:35
levi's
levi's is offline
Citaat:
zag ik ook
Hij doet zowieso de hele tijd raar... ik vind hem niet echt sympatiek overkomen.

Haha, en heeft iedereen hier the day before gezien? LOL de 'homies' van boris wensten hem veel succes
Het is vooral mijn mening, maar de vrienden en familie van Maud zagen er veel sympatieker uit...
Oud 01-05-2004, 17:42
skunkie
skunkie is offline
Citaat:
levi's schreef op 01-05-2004 @ 18:35 :
zag ik ook
Hij doet zowieso de hele tijd raar... ik vind hem niet echt sympatiek overkomen.

Haha, en heeft iedereen hier the day before gezien? LOL de 'homies' van boris wensten hem veel succes
Het is vooral mijn mening, maar de vrienden en familie van Maud zagen er veel sympatieker uit...
Who gives a fuck. Boris is een entertainer en heeft een geweldige stem, dat kan je van Maud niet zeggen. Ze zal dan wel sympathieker zijn maar daar gaat het niet om. Boris is een echt idool. Van Maud's optredens val ik zowat in slaap. ze boeit de mensen niet.
Oud 01-05-2004, 17:43
levi's
levi's is offline
heb je 'making whoopie' niet gezien?

ik viel niet in slaap haar stem is goed, misschien iets minder dan boris, maar je moet meer hebben dan alleen een goede stem...
Oud 01-05-2004, 18:01
heavinly
heavinly is offline
Ik moest trouwens wel erg lachen om HenkJan's opmerking bij de afgelopen show, "op 't einde begon 't wat meer op de Sugababes te lijken, dat wil zeggen VALS. Alleen zingen zij HEEL vals en jij een beetje." Echt zo van: Lekker positief dan weer!

Maar goed. Ik ben erg benieuwd naar vanavond.
Oud 01-05-2004, 19:02
heavinly
heavinly is offline
Ooeh. It takes two is 't duet.
Oud 01-05-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 01-05-2004 @ 20:02 :
Ooeh. It takes two is 't duet.
het was leuk!

En Jim en Jamai hadden van mij thuis mogen blijven..

Oeh, en ik heb gelet op Boris en Reinout naast elkaar, en Boris is idd best wel lang
Oud 01-05-2004, 20:23
Nuck
Nuck is offline
Wow, dat was echt goed
Oud 01-05-2004, 20:33
Verwijderd
Maud zit valt nu
Oud 01-05-2004, 20:54
Verwijderd
Ie! Wat ziet Jamai er griezelig uit!

Maud zong erg goed

Dat filmpje van Boris was leuk. Hij deed allemaal van die grappige dingetjes Dat stukje dat hij zong bij 538 was mooooi! En wat een hysterie als hij uit de bus stapt

En hij zong ook nog eens geweldig
Oud 01-05-2004, 21:05
zus en zo
zus en zo is offline
bij die trofee...
maud zei: "hee mn naam staat erop"

zouden ze er 2 hebben staan of....
Oud 01-05-2004, 21:24
Verwijderd
Nog een keer reclame

Ze zongen de tweede keer ook weer allebei er goed En het liedje was nog best leuk, een stuk beter dan wat Jim en Jamai vorig jaar hadden.

Het maakt me eigenlijk nu ook niet meer zoveel uit wie wint. Ze hebben het allebei wel verdiend, en hoewel ik Boris nog steeds mn favoriet is, vind ik het ook niet zo erg als Maud wint. Kan hij tenminste meteen zn eigen ding gaan doen
Oud 01-05-2004, 21:25
Lente
Lente is offline
ik zou het leuk vinden als Maud wint omdat Boris vanaf het begin 'de winnaar' is en hij zich arrogant gedraagd en en Mauds single vond ik mooier dan die van Boris
Oud 01-05-2004, 21:37
Verwijderd
OMG OMG OMG

Boris was GEWELDIG!!
Hij kan echt ALLES zingen, volgens mij..
wat mij betreft de winnaar, maar mijn gevoel zegt dat het Maud wordt.. en das geen fijn gevoel
Boris!!!
*sorry liet me ff gaan*
Oud 01-05-2004, 21:39
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 01-05-2004 @ 22:05 :
bij die trofee...
maud zei: "hee mn naam staat erop"

zouden ze er 2 hebben staan of....
Volgens mij was dat een grapje.
Oud 01-05-2004, 21:40
hurricane
hurricane is offline
Maud kwam vanavond een stuk spontaner over dan Boris. Qua zang ontliep het elkaar niet veel. De stijl van Boris trekt me minder dan de manier waarop Maud zingt. Haar single klonk ook prettiger. Hoop dus op Maud maar het zal Boris wel worden. Al zullen ze er allebei wel komen. De nr2 en de rest mogen trouwens tot 3 maanden na afloop geen single oid uitbrengen.
Oud 01-05-2004, 21:41
Bart
Bart is offline
zei tooske nou : "dus wil je baud en/of moris steunen?"
Oud 01-05-2004, 21:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bart schreef op 01-05-2004 @ 22:41 :
zei tooske nou : "dus wil je baud en/of moris steunen?"
Dat verstond ik ook.

Ik vond Boris z'n single écht veel en veel beter klinken!
Oud 01-05-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
hurricane schreef op 01-05-2004 @ 22:40 :
Maud kwam vanavond een stuk spontaner over dan Boris. Qua zang ontliep het elkaar niet veel. De stijl van Boris trekt me minder dan de manier waarop Maud zingt. Haar single klonk ook prettiger. Hoop dus op Maud maar het zal Boris wel worden. Al zullen ze er allebei wel komen. De nr2 en de rest mogen trouwens tot 3 maanden na afloop geen single oid uitbrengen.
ik dacht nummer 2 drie maanden niet, en dat het voor de rest nog wat langer was..
Oud 01-05-2004, 21:47
hurricane
hurricane is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-05-2004 @ 22:46 :
ik dacht nummer 2 drie maanden niet, en dat het voor de rest nog wat langer was..
Ik meen dat Robin het over 3 maanden had toen hij weggestemd was.
Oud 01-05-2004, 21:52
Bart
Bart is offline
zegt ze het alweer bijna!
Oud 01-05-2004, 21:55
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die Jamai jongen! Ik heb me dood zitten lachen om die jongen, hoe ziet die eruit zeg! Ik lach op de grond van het lachen met de tranen over me gezicht !
Oud 01-05-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
hurricane schreef op 01-05-2004 @ 22:47 :
Ik meen dat Robin het over 3 maanden had toen hij weggestemd was.
Maar vorig jaar kwam Jim een tijdje na Jamai met zn single, en nog later kwam pas Dewi, en nog later Marieke.
Misschien hebben ze het dit jaar veranderd ofzo
Oud 01-05-2004, 21:56
Mujahideen
Mujahideen is offline
"Boris has arrived."
Oud 01-05-2004, 21:57
Love_Fulfilled
Jerney = struisvogel!
Oud 01-05-2004, 22:17
Verwijderd
Ik vind het trouwens niet zo erg dat nu de laatste aflevering is. Aan het begin van de liveshows vond ik het superjammer als het weer afgelopen zou zijn, maar nu niet meer. Ik keek nog wel elke week, maar ik kan ook wel makkelijk zonder.
Oud 01-05-2004, 22:22
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik vond ze allebei heel goed zingen, maar de single van Boris vond ik mooier.

ik hoop dat Boris wint

en Jim en Jamai hadden ze weg mogen laten. Jamai zag er echt verschrikkelijk uit, met dat vreselijke kapsel. het leek wel of ze een propje haar op zn voorhoofd geplakt hadden ofzo
Oud 01-05-2004, 22:26
ekki
ekki is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 01-05-2004 @ 22:57 :
Jerney = struisvogel!
Haha, dat vond ik nou ook .

Ik ben nog steeds voor Boris, maar ik vraag me af wat 'verrassende uitslag' betekent (wat de notaris zei). Dat zou betekenen dat Maud zou winnen? Is dat verrassend?

Ach... we zien het wel, het maakt me verder eigenlijk ook niet zo heel erg veel uit. Ik gun het ze allebei, hierna hoor ik toch nooit meer wat van ze waarschijnlijk.

Ohja, Jamai deed meteen wel heel homo, inderdaad met dat haar enzo, en ook expres wat van die beweginkjes voglens mij... bah!
Oud 01-05-2004, 22:30
Solid
Solid is offline
Boris is echt zo goed

maar van mij mag Maud best winnen, zij heeft het meer nodig dan Boris, die komt er wel

het duet was koel! echt leuk dat ze dat deden

ik vond jamai er juist volwassener uit zien koel om de oude idols nog even te zien, oude rotten zijn ze niet zoals reinout zei, maar toevallig wel de eersten!

Vorig jaar kon je veel meer lachen met Idols, het was echt een leuke sfeer, lekker lachen idd met die bank enzo nu zijn de kandidaten niet alleen ouder (voordeel; meer ervaring+ beter zangtalent) maar ook een stuk serieuzer....tis echt een strijd, best stom..vooral Maud benadrukt dat heel erg

Owww en ik ben blij als 't voorbij is heeft nu wel lang genoeg geduurd!!
Oud 01-05-2004, 22:31
Aurora
Aurora is offline
Boris moet winnen.

I rest my case.
Oud 01-05-2004, 22:32
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oud 01-05-2004, 22:33
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 01-05-2004 @ 23:30 :
Boris is echt zo goed

Vorig jaar kon je veel meer lachen met Idols, het was echt een leuke sfeer, lekker lachen idd met die bank enzo nu zijn de kandidaten niet alleen ouder (voordeel; meer ervaring+ beter zangtalent) maar ook een stuk serieuzer....tis echt een strijd, best stom..vooral Maud benadrukt dat heel erg
Mee eens (met allebei de dingen hierboven).

Ik vind het wel beter dat ze wat ouder zijn, hoewel er inderdaad misschien wat minder lol is tussendoor. Maar ik denk dat ze het ook verder zouden kunnen schoppen daardoor. Hoewel het natuurlijk inderdaad wel doelgroep: jonge meisjes is. Maar ik vind het eigenlijk leuker nou ze wat ouder zijn en ook wat volwassener doen.
Oud 01-05-2004, 22:33
Solid
Solid is offline
aaah en boris was echt grappig in dat filmpje trouwens

ik vind maud net een nieuwe ilse delange

+ ik vind die single helemaal niks trouwens, jullie?? beiden wel heel anders, maar ik weet niet...best wel saai qua tekst (cliché) en zo'n slepend muziekje..een up tempo nr was leuker gweest
Oud 01-05-2004, 22:34
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik word echt onpasselijk van die Tooske.
Oud 01-05-2004, 22:35
ekki
ekki is offline
Ja, het is best een suf nummer. Jammer, maarja.

Ik vond dat 'I've got the music in me' wel lekker eigenlijk.
Oud 01-05-2004, 22:36
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-05-2004 @ 23:34 :
.

We vroegen ons af of ze zo dom moet doen omdat de doelgroep 'jonge mensen' is. Ze had een beetje aan het begin van de lifeshows wel wat opmerkingen waarvan ik dacht: dat snappen mensen van 12-16 niet, maar dat is nu bijna helemaal niet meer.

Ze is namelijk best wel intelligent (heeft ook Nederlands gestudeerd e.d.).
Oud 01-05-2004, 22:37
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-05-2004 @ 23:34 :
oh jim wat ben je grappig hihihi

vooral haar uitspraak dat de mensen hun dromen in duigen zagen opgaan o.i.d vond ik ook om te huilen en moris en baud ...

*zucht*

maar Maud moet wel winnen
Oud 01-05-2004, 22:38
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-05-2004 @ 23:33 :
Mee eens (met allebei de dingen hierboven).

Ik vind het wel beter dat ze wat ouder zijn, hoewel er inderdaad misschien wat minder lol is tussendoor. Maar ik denk dat ze het ook verder zouden kunnen schoppen daardoor. Hoewel het natuurlijk inderdaad wel doelgroep: jonge meisjes is. Maar ik vind het eigenlijk leuker nou ze wat ouder zijn en ook wat volwassener doen.
jaa ik vind het ook beter, qua ervaring vooral..je merkt het gelijk qua podiumprestatie; vorig jaar moesten ze iedereen nog leren bewegen en relaxen, de kandidaten van nu waren dat al allemaal leuker om te zien!

En tis ook beter voor de kandidaten zelf om wat ouder te zijn, ik bedoel leuk voor iemand van 15 die zo doorbreekt, maar zo jong ..dat is best wel heavy..

btw de doelgroep is echt VET jong als je die filmpjes goed bekijkt..ik bedoel, weinig mensen van hier zien de kandidaten als echte idolen, ze kopen hooguit de cd maar zo hysterisch gedoe met handtekeningen etc zoals in die filmpjes zijn toch echt kinderen..
fox kids publiek zeg maar
Oud 01-05-2004, 22:41
Love_Fulfilled
Citaat:
foefighter schreef op 01-05-2004 @ 23:37 :
oh jim wat ben je grappig hihihi

vooral haar uitspraak dat de mensen hun dromen in duigen zagen opgaan o.i.d vond ik ook om te huilen en moris en baud ...

*zucht*

maar Maud moet wel winnen
de mensen hun dromen in duigen zagen opgaan, dat zei me ma ook al!!!
Oud 01-05-2004, 22:41
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 01-05-2004 @ 23:38 :
btw de doelgroep is echt VET jong als je die filmpjes goed bekijkt..ik bedoel, weinig mensen van hier zien de kandidaten als echte idolen, ze kopen hooguit de cd maar zo hysterisch gedoe met handtekeningen etc zoals in die filmpjes zijn toch echt kinderen..
fox kids publiek zeg maar
Klopt, ik zou dat dus niet willen, zulk publiek. Lijkt me echt jammer als je Idols wint en je hebt zulk publiek.

De winnaar staat vast overigens , nou nog ff de uitslag... .
Oud 01-05-2004, 22:42
ekki
ekki is offline
Citaat:
foefighter schreef op 01-05-2004 @ 23:37 :
en moris en baud ...

*zucht*
ja, hahaha
trutje

Regels voor berichten