![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog altijd Gravity's Rainbow van Thomas Pynchon. Door Rinkworks Ultra-Condensed books samengevat als "A screaming thing comes across the sky. It's a V-2 rocket carrying twelve thousand pounds of symbolism, and it's coming down on your poor, deluded, postmodern head," wat vrij accuraat is. Na dik tweehonderd en vijftig (van de achthonderd en vijftig) bladzijden begin ik er iets van te snappen, denk ik.
LUH-3417 - Goeie kost! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu bezig in Titus groan van Mervyn Peake, het eerste deel van een (pre-lord of the rings) fantasy triologie. Het is alleen in zulk moeilijk engels geschreven (echt moeilijk engels, met The lord of the rins in het engels had ik geen problemen) dat ik er maar moeizaam doorheen kom!
||
Citaat:
Thanx!
||
Verwijderd
|
Citaat:
heteinde gewoon sielug |
![]() |
||
Citaat:
Ik lees nu Handboek voor slechte moeders van Kate Long. Erg grappig en hilarisch. Bijna uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga maar geschiedenis studeren ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Boeiend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lees alsjeblieft eens gewone (jeugd)romans van Jostein Gaarder, die zijn geweldig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Op dit moment ben ik 'Lowietjes Smartegeld' van Yvonne Keuls aan het lezen, het gaat over de Japanse bezetting van Nederlands-Indië ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 |