Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 15:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-05-2004 @ 15:25 :
Ramzi heeft gewoon gelijk en het zou zonde zijn als PSV een van zijn beste aanvallers laat vertrekken (helemaal bij een vertrek van Kezza)
Oud 27-05-2004, 09:45
Boogie
Boogie is offline
Transfer: Alan Smith voor €10m van Leeds naar Manchester United.
Gerucht: Ruud van Nistelrooy voor €50m van Manchester naar Real Madrid.

Hmz, United heeft z'n vervanger dus maar vast gehaald?
Oud 27-05-2004, 09:53
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Boogie schreef op 27-05-2004 @ 10:45 :
Transfer: Alan Smith voor €10m van Leeds naar Manchester United.
Gerucht: Ruud van Nistelrooy voor €50m van Manchester naar Real Madrid.

Hmz, United heeft z'n vervanger dus maar vast gehaald?
Misschien wel slim van United om Ruudje weg te doen. Ik zie alleen Solskjaer ook maar ouder worden en Forlan is ook niet de meest ideale spits voor United, ben ik bang...

Smith kan Ruud niet vervangen, dat is zeker... 2 Spitsen systeem weer? Zou opzich wel leuk zijn, maakt het voetbal weer wat aantrekkelijker.

Maar mi. moeten ze van de overige 40m maar eens gaan kijken naar wat versterking voor de verdediging, die ik nogal zwak vind op het moment.

Maarreh... Volgens mij wil Real wel 65m betalen.
Oud 27-05-2004, 09:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-05-2004 @ 16:35 :
Inderdaad, als Abramovitsj de stekker eruit trekt zijn ze zo failliet.
Dat is niet waar, het samenwerkingsverband is best goed en Chelsea heeft zich vanaf het begin goed ingedekt... Maar als hij weg is, zullen ze wel onderuit gaan, na een jaar of 2...
Oud 27-05-2004, 10:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
'Villarreal en Melchiot praten over overeenkomst'
Gepost door Rogier 27-05-2004 10:39:47 Marca

Mario Melchiot vertrekt zo goed als zeker naar het Spaanse Villarreal, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca in haar donderdageditie. De verdediger, die mag vertrekken bij zijn huidige club Chelsea, is samen met zaakwaarnemer Rob Jansen in gesprek met de club die dit seizoen ver in de UEFA Cup kwam.

Melchiot moet Julian Belletti opvolgen. De Braziliaanse international vertrekt volgend seizoen naar FC Barcelona. Melchiot was dit seizoen niet zeker van een basisplaats en kreeg enkele weken geleden te horen dat hij uit mag zien naar een nieuwe club. Glen Johnsen krijgt de voorkeur boven de Amsterdammer.

Of de oud-Ajacied naar het Europees Kampioenschap in Portugal gaat, is nog onbekend. Hij staat op de reservelijst en kan tot 1 juni nog worden opgeroepen. Nu Mark van Bommel mogelijk het EK mist, heeft hij een grotere kans
Oud 27-05-2004, 10:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Westerveld ziet niets in reserverol Real Madrid
Gepost door Rogier 27-05-2004 10:22:08

Sander Westerveld heeft volgens De Gelderlander woensdag een sms'je van zijn club Real Sociedad gekregen, waarin werd gemeld dat Real Madrid heeft aangeklopt voor de derde Oranje-goalie. De voormalig doelman van onder andere Liverpool vindt het echter niet goed voor zijn loopbaan om op de bank te zitten.

De doelman vindt het nieuws, dat inmiddels ook in de Spaans pers is uitgelekt, wel interessant, want hij staat weer op alle fronten terug is in de schijnwerpers. Toch heeft hij geen enkele illusie dat hij na de zomer bij het grote Real tussen de palen zal staan. "Casillas is daar de onbetwiste nummer één."

"Daar heb ik in deze fase van mijn loopbaan geen zin in", zegt Westerveld, die aangeeft te begrijpen dat zijn Spaanse werkgever bereid is hem in de etalage te plaatsen en een paar miljoen euro wil terugverdienen. "Want over een jaar loopt mijn contract af. De club heeft nu nog de kans om transfergeld voor mij te krijgen."

Westervelds uitverkiezing als derde doelman voor Oranje, hing lang letterlijk en figuurlijk aan een draadje. Hij was nog altijd geblesseerd aan zijn pink. Toch speelde hij de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Real Madrid en keepte een wereldpartij. Hij verdiende een ovatie van de supporters van Real Sociedad.

"In Nederland hadden ze het erover dat ik het EK zou missen. Dan kennen ze mij niet. Na zeven weken kon die toestand van mijn vinger en ben ik er tegenaan gegaan", zegt de sluitpost. De doelman was waarschijnlijk ook geprikkeld om te laten zien dat hij beter is dan Ajax' tweede doelman Maarten Stekelenburg.

"Ik begrijp de situatie wel. Koeman mag natuurlijk zijn best doen voor Maarten. Maar op televisie hoorde ik ook hoe Adriaanse de rechtsback van AZ in Oranje wilde hebben en als je Ron Jans had gevraagd of hij er nog eentje bij FC Groningen wist die mee zou kunnen, zou hij waarschijnlijk ook met iemand op de proppen zijn gekomen. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Als je nog niet goed genoeg bent voor Ajax 1 kun je niet verwachten dat de bondscoach je meeneemt naar een EK."

"Op een gegeven moment hoor je zoveel mensen discussiëren dat het je toch aan het denken zet. Aan de andere kant dacht ik: de lange termijn? Dit is wel een EK, geen voetbalkamp waar je ervaring op kan doen. Dan kan je net zo goed de keeper van Ajax C 1 meenemen", aldus Westerveld donderdag in het blad.

Tot slot sprak hij over zijn oud-coach Gerard Houllier, die afgelopen week ontslagen werd bij Liverpool. "Twee seizoenen te laat."
Oud 27-05-2004, 10:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mourinho zal definitief vertrekken bij FC Porto
Gepost door harmjan 27-05-2004 08:51:05 BBC Sport

Na afloop van de Champions League finale gisteravond liet Jose Mourinho weten dat hij vertrekt bij FC Porto. Mourinho liep gisteren opmerkelijk weg nadat hij zijn medaille kreeg uitgereikt; de coach wachtte niet op de uitreiking van de Cup 'met de grote oren' en liep richting de kleedkamers.

"Ik wil graag naar Engeland toe, naar de Premier League. Mijn zaakwaarnemer is in contact geweest met een club en ik ben akkoord gegaan en ik heb mijn gedachte nog niet veranderd. De kans is 99 procent zeker dat ik voor de laatste keer bij Porto op de bank heb gezeten."

"We hebben geschiedenis geschreven, maar ik zal moeten door werken en succes proberen te behalen in mijn volgende stap", aldus de succesvolle coach, die waarschijnlijk naar Chelsea zal vertrekken, maar ook Liverpool is nog in de race. "Binnen een paar dagen is alles rond."

Met dank aan Niels Olthof die ons op dit nieuws attendeerde.
Oud 27-05-2004, 11:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Lúcio is fit en tekent bij Bayern München

De transfer van Lúcio van Bayer Leverkusen naar Bayern München is afgerond. Nadat de Braziliaanse verdediger de medische keuring doorstond, tekende de international voor drie jaar bij zijn nieuwe club.
Bayern betaalt Bayer twaalf miljoen euro voor de 26-jarige Lúcio, die na VfL Bochum-spits Vahid Hashemian de tweede aankoop is voor de club van de nieuwe trainer Felix Magath.

jammer had hem graag bij United of Barca gezien..
Oud 27-05-2004, 12:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-05-2004 @ 10:53 :
Misschien wel slim van United om Ruudje weg te doen. Ik zie alleen Solskjaer ook maar ouder worden en Forlan is ook niet de meest ideale spits voor United, ben ik bang...

Smith kan Ruud niet vervangen, dat is zeker... 2 Spitsen systeem weer? Zou opzich wel leuk zijn, maakt het voetbal weer wat aantrekkelijker.

Maar mi. moeten ze van de overige 40m maar eens gaan kijken naar wat versterking voor de verdediging, die ik nogal zwak vind op het moment.

Maarreh... Volgens mij wil Real wel 65m betalen.
Combinatie Smith en Saha... Zou eventueel kunnen als Ruud echt weggaat bij ManU.
Toch denk ik niet dat Ruud weggaat uit Manchester. Ik zou hem iig voor gek verklaren.
Oud 27-05-2004, 13:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-05-2004 @ 13:58 :
Combinatie Smith en Saha... Zou eventueel kunnen als Ruud echt weggaat bij ManU.
Toch denk ik niet dat Ruud weggaat uit Manchester. Ik zou hem iig voor gek verklaren.
Dan zou hij hetzelfde doen als hij over Robben zei wat hij deed.

Ergens anders heen gaan voor het geld.
Oud 27-05-2004, 17:03
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ajacied Maxwell, door velen bezien als de beste speler van de Eredivisie dit seizoen, heeft volgens zijn zaakwaarnemer Mino Raiola een aanbieding van Internazionale naast zich neergelegd. De technische Braziliaanse linksback van de Amsterdammers heeft geen trek had in een overgang en wil bij Ajax blijven.

Vorige maand deed de Italiaanse club een bod van zeven miljoen euro voor de speler en verhoogde dat bod onlangs tot acht miljoen euro, zo zegt Raiola tegen AT5. Maxwell gaat daar niet op in en is in onderhandeling met Ajax zijn over een nieuw contract. De linkspoot heeft nu nog een contract tot 2006.

De international heeft een zeer goed seizoen achter de rug, ondanks dat zijn ploeg met slechts het landskampioenschap minder haalde dan verwacht. Hij werd dan ook bekroond tot Ajacied van het Jaar en werd ook Voetballer van het Jaar in het Telegraaf-klassement van 2003/2004.

Maxwell is een voetballer om trots op te zijn!

Topper in en buiten het veld
Oud 27-05-2004, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-05-2004 @ 11:23 :
bericht over Westerveld
Het zou mij niet verbazen als Westerveld naar PSV gaat...
Oud 27-05-2004, 20:38
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-05-2004 @ 14:02 :
Dan zou hij hetzelfde doen als hij over Robben zei wat hij deed.

Ergens anders heen gaan voor het geld.
Hij stopt over 4 jaar zegtie nu al.. Nietecht Transferbevorderend
Oud 27-05-2004, 22:08
Ketjing
Ketjing is offline
Slim van Westerveld om niet naar real te gaan. Psv is dan een betere optie
Oud 27-05-2004, 23:05
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-05-2004 @ 23:08 :
Slim van Westerveld om niet naar real te gaan. Psv is dan een betere optie
of Vitesse
Oud 27-05-2004, 23:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 27-05-2004 @ 21:38 :
Hij stopt over 4 jaar zegtie nu al.. Nietecht Transferbevorderend
Denk dat een club als Real dat weinig uitmaakt.
Oud 27-05-2004, 23:32
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-05-2004 @ 00:28 :
Denk dat een club als Real dat weinig uitmaakt.
Beetje wel denk..
Oud 28-05-2004, 07:35
Ketjing
Ketjing is offline
Ruud Knol in belangstelling van PSV

Vitesse-speler Ruud Knol staat in de belangstelling van PSV. Een delegatie van de onttroonde landskampioen bekeek de eentrumverdediger onlangs in het duel met VVV Venlo. Knol is zelf nog niet benaderd door de club uit Eindhoven. Hij wil niet vooruitlopen op eventuele transferzaken. "Ik heb met mijn zaakwaarnemer de afspraak dat ik het hoor als een club concrete belangstelling heeft", zegt Knol. "Maar ik heb niets van mijn zaakwaarnemer gehoord." Knol staat bij Vitesse tot medio 2007 onder contract. De 23-jarige verdediger keerde dit seizoen terug in het elftal na een zware knieblessure.
Bron: De Gelderlander 28-05-2004

---------------------------------------------------

nummer zoveel die weg gaat
Oud 28-05-2004, 08:48
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-05-2004 @ 08:35 :
---------------------------------------------------

dat heet het zinkende schip verlaten
Oud 28-05-2004, 09:55
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-05-2004 @ 08:35 :

Is alleen maar goed voor Vitesse, scheelt weer een stukje in het begrotingstekort van 3.2 mln
Oud 28-05-2004, 15:50
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nou als er spelers blijven weggaan wordt dat natuurlijk toch wel een keer degradatie en dat kost nog veel meer, maar Knol is toch niet zolang te houden.
Oud 28-05-2004, 17:06
Ketjing
Ketjing is offline
en vitesse laat te veel eigen jeugd gaan. Fafiani vliegt zo gratis weg en Bochum ook. Bochum de enige potentiele rechtsback (rankovic is daar veel te traag voor) mag gratis naar Helmond sport
Oud 30-05-2004, 11:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bert van Marwijk liet zaterdag nog op de clubwebsite van Feyenoord in vergaande onderhandelingen te zijn met een 'droomclub', maar de naam wilde hij niet noemen. Het blijkt, althans dat meldt de Duitse sportkrant Sportbild, Borussia Dortmund te zijn, dat vorig seizoen ook al aan de Limburger trok.

Bij Dortmund moet hij Matthias Sammer opvolgen, die dit seizoen teleurstellende resultaten boekte met de populairste club uit de Bundesliga. Sammer lijkt naar VFB Stuttgart te verhuizen, waar nog naar een trainer wordt gezocht nu Felix Magath de overgang heeft gemaakt naar Bayern München.

Volgens de vaak goed geïnformeerde Duitse krant zou Van Marwijk komende dinsdag al gepresenteerd kunnen worden. Dit weekend zouden beide partijen hopen dat alles rond komt. Overigens zou PSV'er Mark van Bommel wel eens met schoonvader Van Marwijk mee kunnen verhuizen naar Dortmund..
Mooie club, mooie uitdaging. Zou voor Van Bommel ook niet slecht zijn.

Frings - Van Bommel - Rosicky - Dede
Oud 30-05-2004, 20:53
Alexanchez
Alexanchez is offline
Hmmm.... leuk voor hem.
Maar toch wel jammer dat de club zwaar in de schiulden zitten en dat Ewerthon, Dede, Rosicky en Frings waarschijnlijk zullen vertrekken.
Oud 31-05-2004, 13:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
mwoa vast niet allemaal, verkoop van Rosicky zal goed wat geld opleveren
Oud 31-05-2004, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geruchten: er zou voor het volgend seizoen nog 1 speler komen naar MVV. Hoop op een extra spits. En ik hoop ook dat Brncic, Akyil, Balci en Liobardi toch blijven, want das volgens mij nog helemaal niet zeker.
Johan Verheyen vertrekt al zeker bij MVV. Hij heeft een tijdje terug een contract getekend bij KV Mechelen.
Oud 01-06-2004, 14:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Resit Schuurman verlaat NEC mogelijk binnenkort. De speler praat met FC Twente en lijkt binnen enkele dagen gepresenteerd te worden bij de Tukkers. Hij kan voor drie jaar tekenen bij Twente. Bij de ploeg van Johan Neeskens was hij na de komst van het Paraguayaanse toptalent Edgar Barreto overbodig geworden.

Schuurman moet in Enschede een linie naar achteren schuiven, want het is de bedoeling dat hij Chris van der Weerden zal opvolgen als rechtsback. Schuurman heeft nog een éénjarig contract bij NEC, en dus moet Twente een transfersom betalen. Waarschijnlijk ligt dat bedrag rond de 275.000 euro.

Vanaf 2001 speelde Schuurman in het shirt van NEC. Daarvoor was hij actief voor Go Ahead Eagles. Overigens moest hij nog medisch gekeurd worden.
Oud 01-06-2004, 14:36
NERD
NERD is offline
Citaat:
Van Marwijk coach Borussia Dortmund

DORTMUND - Bert van Marwijk wordt de nieuwe trainer van Borussia Dortmund. De Duitse voetbalclub heeft dat bekendgemaakt. De 52-jarige coach wordt dinsdag later op de dag gepresenteerd. Van Marwijk volgt Matthias Sammer op.

Van Marwijk was sinds 1 juli 2001 tot het einde van dit seizoen coach van Feyenoord. Hij won in 2002 met de Rotterdammers de UEFA-cup. In de finale werd Borussia Dortmund verslagen
Als je het team zelf niet kan verslaan ga je maar met de coach aan de haal. Da's natuurlijk ook een oplossing.
Oud 01-06-2004, 16:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
NERD schreef op 01-06-2004 @ 15:36 :
Als je het team zelf niet kan verslaan ga je maar met de coach aan de haal. Da's natuurlijk ook een oplossing.
was al gepost vriend. En ik denk dat op dit moment Dortmund Feyenoord zal vernederen in een wedstrijd..
Oud 01-06-2004, 17:44
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-06-2004 @ 17:39 :
En ik denk dat op dit moment Dortmund Feyenoord zal vernederen in een wedstrijd..
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Heb je Dortmund zien voetballen dit seizoen? Het middenveld is aardig maar de verdediging en de keeper zijn echt niet veel beter dan die van Feyenoord. Bovendien doet Feyenoord het wel aardig, nu.
Oud 01-06-2004, 19:47
Verwijderd
ik denk dat het echte transfergeweld pas na het ek zal komen....
Oud 01-06-2004, 20:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-06-2004 @ 18:44 :
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Heb je Dortmund zien voetballen dit seizoen? Het middenveld is aardig maar de verdediging en de keeper zijn echt niet veel beter dan die van Feyenoord. Bovendien doet Feyenoord het wel aardig, nu.
Ja ik heb Dortmund zien spelen en het is geen wereldteam maar er lopen iig een paar spelers die het verschil (in een wedstrijd tegen een ploegje als feyenoord) kunnen maken
Oud 01-06-2004, 21:15
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-06-2004 @ 21:39 :
Ja ik heb Dortmund zien spelen en het is geen wereldteam maar er lopen iig een paar spelers die het verschil (in een wedstrijd tegen een ploegje als feyenoord) kunnen maken
Ja maar dat zouden ze dan tegen nog mindere ploegjes als Koln en Mochengladbach e.d. ook moeten kunnen. En dat hebben ze blijkbaar niet gedaan. Bovendien heeft Feyenoord ook wel wat individuele klasse met Van Persie, Ono en Buffel.
Oud 02-06-2004, 11:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ok zo kunnen we nog wel ff doordiscussieren ik vind het feyenoord van nu gewoon een groot drama.

ont.
Citaat:
Sander Boschker zal de komende drie jaar weer bij Twente onder de lat staan, mits hij de medische keuring vanmiddag doorstaat. Boschker nam vorig jaar afscheid en verliet Twente transfervrij om tweede keeper te worden bij Ajax. In Amsterdam was de goalie echter derde keus achter Lobont en Stekelenburg, waarop hij aangaf Ajax te willen verlaten. Twente reageerde alert en wist de 33-jarige routinier terug te halen naar Twente.
En ik ben er niet blij mee...
Oud 02-06-2004, 13:09
Guissie
Guissie is offline
Feyenoord haalt Tunesische verdediger

In de zoektocht naar een nieuwe centrale verdediger heeft Feyenoord een geslaagde missie naar Tunesië gemaakt. De Rotterdamse club heeft met de international Karim Saidi een principe-akkoord.
Feyenoord had z'n zinnen gezet op een centrale verdediger. Martin Laursen (AC Milan), Pepe (Marítimo Funchal) en Delano Hill (Hansa Rostock) zagen af van een overgang naar Rotterdam. Bij Saidi had Feyenoord meer succes. 'We hebben Saidi de afgelopen maanden gevolgd en hij wilde graag bij Feyenoord spelen', zegt technisch directeur Mark Wotte op de website van Feyenoord.

Saidi tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar. 'Hij is een echte verdediger en die kunnen we goed gebruiken', zei trainer Ruud Gullit. De 21-jarige verdediger, die afkomstig is van Club Africain de Tunis, heeft met de nationale ploeg van Tunesië internationale ervaring. Zo maakte hij deel uit van de selectie die in eigen land de Afrika Cup veroverde.

bron

Hopen van Feyenoord dat deze speler wel slaagd.
Oud 02-06-2004, 13:12
tinus11
tinus11 is offline
o nee, het word weer een makkelijk jaar voor ajaks en psv. weer een miskoop van feyenoord. waar moet dat dan toch heen met die club uit rotterdam-west.

feyenoord: bedankt voor het gemak van de club van brabant!
Oud 02-06-2004, 13:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 14:12 :
o nee, het word weer een makkelijk jaar voor ajaks en psv. weer een miskoop van feyenoord. waar moet dat dan toch heen met die club uit rotterdam-west.

feyenoord: bedankt voor het gemak van de club van brabant!
Dat kun je nu nog niet zeggen denk ik.
Oud 02-06-2004, 13:14
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-06-2004 @ 14:14 :
Maar de kans is wel groot..
Oud 02-06-2004, 13:17
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-06-2004 @ 14:14 :
heeft feyenoord, sinds de uefacup-selectie, nog een fatsoenlijke buitenlander gehaald?

en nu is deze weer zo goed omdat hij in het tunesisch elftal speelt... daar speelt maar 1 goede speler en dat is de bij ajaks vertrekkende: hatem trabelsi, dat moet jij toch wel weten?
Oud 02-06-2004, 13:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 14:17 :
heeft feyenoord, sinds de uefacup-selectie, nog een fatsoenlijke buitenlander gehaald?

en nu is deze weer zo goed omdat hij in het tunesisch elftal speelt... daar speelt maar 1 goede speler en dat is de bij ajaks vertrekkende: hatem trabelsi, dat moet jij toch wel weten?
Oke heb je wel gelijk in maar misschien wordt dit wel een goeie.

En ik volg Tunesie niet eigenlijk.
Oud 02-06-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 14:17 :

ghaly kwam de tweede helft van de competitie goed op dreef. Lazovic is kan ook uitbloeien tot een erg goede speler imo.
Oud 02-06-2004, 14:17
tinus11
tinus11 is offline
als je een speler voor 8 miljoen haalt wil je volgens mij direct resultaat en niet over een paar jaar toch?

en ook die gahli is, mijn inziens, niet de beste voetballer van feyenoord op dit moment: veel domme overtredingen, slechte passen en weinig spelinzicht.

opzich wel jammer voor feyenoord
Oud 02-06-2004, 15:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
8 Miljoen?! voor wie?
Oud 02-06-2004, 15:46
tinus11
tinus11 is offline
lazovic is de duurste aankoop van feyenoord (8 miljoen jeuro's)
Oud 02-06-2004, 15:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat wist ik niet..

mijn god daar kan je Hofland, Van Bommel en Kluivert van halen
Oud 02-06-2004, 16:08
Verwijderd
volgens mij was ie 5 miljoen euro, maar ook dat is een heleboel geld.
Oud 02-06-2004, 17:02
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-06-2004 @ 17:08 :
volgens mij was ie 5 miljoen euro, maar ook dat is een heleboel geld.
8...

Maar ik las dit (toch wel opmerkelijke) sportbericht:

Hans Vonk vervangt Boschker bij Ajax

Hans Vonk en Sander Boschker hebben beiden een nieuwe club. Vonk vertrekt naar Ajax, waar hij de naar Twente terug-kerende Boschker vervangt.
Oud 02-06-2004, 17:20
tinus11
tinus11 is offline
hoezo opmerkelijk? het was bekent dat bosker en vonk beide weg wilden.

twente heeft een nieuwe keeper nodig, paauwe is wel een goede keeper maar er zijn betere.

ajax zocht dus een nieuwe 3e keeper met ervaring: vonk
Oud 02-06-2004, 17:51
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 18:20 :
hoezo opmerkelijk? het was bekent dat bosker en vonk beide weg wilden.

twente heeft een nieuwe keeper nodig, paauwe is wel een goede keeper maar er zijn betere.

ajax zocht dus een nieuwe 3e keeper met ervaring: vonk
Ja dat ze weg gingen was niet opmerkelijk.
Maar dat Ajax dan VOnk haalt vind ik wel vreemd eigenlijk, volgens mij zit hij bij Heerenveen toch wel aan zijn top, en heeft zijn beste jaren gehad.
Oud 02-06-2004, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-06-2004 @ 18:02 :
Hans Vonk vervangt Boschker bij Ajax

Hans Vonk en Sander Boschker hebben beiden een nieuwe club. Vonk vertrekt naar Ajax, waar hij de naar Twente terug-kerende Boschker vervangt.
Hm... ik d8 dat Vonk al had beslist terug naar Zuid-Afrika te gaan? Onlangs sloeg hij een aanbod van MVV af ach ja als je kan kiezen tussen 1e keeper MVV en 3e keeper Ajax, kies je uiteraard voor het grote geld tegenwoordig. Maar goed, inmiddels hebben we al weer een tweede keeper

FC Utrecht trekt een Franse verdediger van Sedan aan als vervanger voor de vertrokken Patrick Zwaanswijk. Zijn naam: David di Tommaso. Hij tekent voor 3 jaar.

Regels voor berichten