![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is gewoon een overhemd met een shirt eroverheen hoor! maar goed, wat had je dan van mij gedacht, verwacht? altijd leuk om te weten dat soort dingen! Charlotte
||
Citaat:
Vuil nee? ![]() De waarheid als een relatief propere koe!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom uit het stadje waar men zo tegen de geplande vuilverbrander is. Iedereen heeft hier zo'n geel affiche, anders tel je niet mee en word je met de nek aangekeken. @ LUH: dank, dank. Maar: verwar mij niet met je gewaardeerde collega-fb Kruimel, he? (Hoewel ik dat niet erg vind, hoor ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier zijn gele affiches niet bekend. Iets Nederlands? ![]() Kan je dat van die koeltoren en Duitsland even verduidelijken? Ich bin Auländer und spriche nicht gut Deutsch. Jawohl! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze willen hier een vuilverbrander op het grensoverschrijdende bedrijvenpark bouwen. Iedereen is er tegen: de gemeenteraad van mijn gemeente, de naburige Duitse gemeente had zondag een referendum (opkomst 70%, tegen: 92%) en zo... probleem is dat het bestemmingsplan wél een vuilverbrander toestaat. Maar we zijn tegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en tsjah, actrice... de looks heb juh iig mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En de jongens die nog wel redelijk zijn, zijn gewoon niet mijn type en dat kan. ![]() ![]() ![]() Tja... ben kieskeurig. ![]() Hoezo val jij af? Argumenten? ![]() Oh, actrice... hmm. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet knap > als te zien, maja, ligt ook aan mn cam dak knap lijk ![]() Niet aantrekkelijk > tis uitdaging om met mij te kunnen leven Arrogant > nee dat niet, meer andersom ![]() Nerd-achtig > Nee, ik denk het ook niet, maar daartegenover zie ''Niet aantrekkelijk'' ![]() Denken dat ze grappig zijn > nah, nee, soms een heel klein beetje grappig, maar das gwoon inspelen op de situatie.... Lomp > in welke zin? Ik probeer het iig te vermijden ![]() EN.... ik woon niet aan de andere zijde van Nederland, maar wat dichterbij Oeh, fdaag, mijn humor: Leraar tegen gastje in mijn klas: Denk eens hardop na. Ikkes : Daarom is het ook juist stil ![]() [het bleef inderdaad heel erg lang stil] Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet aantrekkelijk > tja, dat kan ik nu nog niet zeggen Arrogant > ![]() Nerd-achtig > nee ok. ![]() Denken dat ze grappigg zijn > beetje humor is juist goed! maar ik bedoel echt de hele tijd door... ![]() Lomp > tja... das lang niet iedereen he. ![]() Waar woon jij dan ongeveer? Das wel leuke humor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik woon in Veldhoven, vlakbij Eindhoven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm das opzich in de buurt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was alleen een voorbeeld! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 - Zucht... Het komt nooit meer goed met dit/deze topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *mooi meisje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben verliefd op die foto. hij is echt zomer/zon/spinvis/paardebloemen/ijsvogel/plezier/<3. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk ![]()
||
Citaat:
<3. en en en. zou ik de moed hebben hier ook een foto te posten? ook al post ik hier niet heel vaak? ![]()
||
Citaat:
![]() o jee. toch wel. bloemetjes die denken ![]() nee, je moet bloemetjes ook niet opeten ![]() bloemetjes moet je plukken en bewonderen of ruiken. of in je haar doen. of als ketting. <3.
||
Citaat:
![]() ik ben niet sXe, hoor ![]() maar. ik bewonder liever anders. ![]() en, ik weet niet of je mijn fotoboek reeds aanschouwd hebt. maar...die zomersproetjes zijn er al volop. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, de mijne heeft ook niet lang meer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|