Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 13:08
Quiana
Quiana is offline
Identity.

Negen meiden die op elkaar gepropt liggen met slaapzakken,
dekens, kussens, matrassan en (opblaas)matjes, véél eten en
drinken, én elkaar bang lopen te maken tijdens het kijken van
een (enge, maar goeie ) film... Dat kon nooit goed gaan.

Na het kijken van de film had ik geen stem meer.

Ik heb de "derde fase" gehaald, ben om half zes gaan slapen
om rond half negen weer op te staan, heb een watergevecht
in vuilniszakken gehouden en heb een enorme chocoladevlek
op m'n short doordat ik op een magnum ben gaan zitten.

En de tas die ik had gewonnen tien minuten voordat het vliegtuig
vertrok (nou ) is aangekomen.
Oud 29-05-2004, 13:10
Verwijderd
Slaapfeestjes. <3

& Ik ben zo moe dat ik niet kan slapen. De boosdoener ligt natuurlijk prinsheerlijk te snurken in zijn mandje. :/
Oud 29-05-2004, 13:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
thnx people..

@t Laura: Thnx voor je kaart!! Echt super lief..

@t Wendy: Ook jou kaartje was super thnx!
Oud 29-05-2004, 13:48
Quiana
Quiana is offline
Gefeliciteerd Mir!

Wel grappig dat jullie best wel dicht achter elkaar jarig zijn...
(Wendy & Mir) Ik heb het ook tegen Wendy gezegd en zou
het ook tegen jou willen zeggen... Maak er wat van, dit jaar. !
Oud 29-05-2004, 13:53
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Quiana schreef op 29-05-2004 @ 14:48 :
Gefeliciteerd Mir!

thnk you

(I'll try )
Oud 29-05-2004, 13:56
Verwijderd
@~~dolce~~:

gefeliciteerd

en wat ee nlief plaatje heb je onder je naam!
Oud 29-05-2004, 13:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 29-05-2004 @ 14:56 :
@~~dolce~~:

gefeliciteerd

en wat ee nlief plaatje heb je onder je naam!
**Calimero is lief..**
Oud 29-05-2004, 14:01
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 29-05-2004 @ 14:58 :
**Calimero is lief..**
Maar kijkt wel een btje triest vind ik.

Gefeliciteerd btw.
Oud 29-05-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 29-05-2004 @ 14:58 :
**Calimero is lief..**
ja heel lief
Oud 29-05-2004, 14:07
cyntha
cyntha is offline
@~~dolce~~: Gefeliciteerd!

Ik heb net een oefentoets marketing gemaakt en ik had gewoon een 7 . Het is dan wel maar van een hoofdstuk en stelt dus niet veel voor. Maar toch, het was een 7 en daar ben ik blij mee.
Oud 29-05-2004, 14:33
Gothic
Gothic is offline
We hebben eindelijk een goed alternatief gevonden voor de vakantie . Weg met de onzekerheid, dinsdag hebben we hoe dan ook een geweldige vakantie die doorgaat .

We gaan aapjes, schildpadden, krokodillen en nog heeeeeeeeeel veel andere dingen zien ...
Oud 29-05-2004, 14:54
Verwijderd
*gefeliciteerd dolce*

Juh, het weer is mooi vandaag. Ik ben in de stad geweest, was erg gezellig. Kom je weer 20 bekenden tegen Nieuwe mp3-speler gekregen omdat die andere kapot was, nog onder de garantie. Ik heb ook nog skates gekocht. Ik heb de laatste tijd zon zin om gewoon een rondje te skaten. Dus. Vanmiddag ook maar meteen een uur geskate. Ijsje gegeten nog, das dan wel weer slecht. Maargoed, we gaan wel weer een andere keer beginnen. Lief mailtje gekregen.
Nu ga ik weer lekker in de zon zitten lezen. Vanavond naar Jurre. Word wel leuk.
Oud 29-05-2004, 15:44
magicflower
magicflower is offline
De zon schijnt, ik heb net overheerlijke verse aardbeien gegeten en ik ga overmorgen naar een optreden van Kate Ryan. Wat moet een mens nog meer op een vrije zaterdag?

Je merkt het, mijn positief gevoel is weer een beetje terug. Nu dat gevoel maar vast proberen te houden en hopen dat ik het nog minstens een maand volhoudt zonder hulp.
Oud 29-05-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 29-05-2004 @ 14:48 :
Gefeliciteerd Mir!

Precies!
Oud 29-05-2004, 15:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
THNX

Het is warm, en ik durf het niet, ik wil ook lekker in een kort truitje zitten, maar het kan niet. Niet waar mijn ouders bij zijn.
Ik durf het niet, stom. Want het is echt klote, ik wil lekker in de zon zitten en bruin worden( lees: verbranden.)
Maar het kan niet

**blub** ik zeur. En ik moet leren

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 15:54.
Oud 29-05-2004, 16:27
Verwijderd
bang...
Oud 29-05-2004, 16:51
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 29-05-2004 @ 16:52 :

Het is warm, en ik durf het niet, ik wil ook lekker in een kort truitje zitten, maar het kan niet. Niet waar mijn ouders bij zijn.
Ik durf het niet, stom. Want het is echt klote, ik wil lekker in de zon zitten en bruin worden( lees: verbranden.)
Maar het kan niet
Ik ken het probleem ..Vandaag toneel gehad, en we speelden buiten in de zon. Ik wil ook korte mouwen, maar ik durf het gewoon niet..

Eindelijk heb ik heel eventjes rust..*zucht* komt een hele hele drukke week aan, en heb net een hele hele drukke week gehad. Gelukkig is het na volgende week eventjes rustig. Ik kom toch naar de meeting , heb een compromis gesloten met mijn theaterdocente..we spreken nu 's ochtends om tien uur af ..
Heb al illegale informatie door gekregen van mijn duitse docente , dat ik in de leerlingenraad zit *whoei*
Het gaat wel wat beter nu, door de drukte is er nauwelijks tijd om na te denken, dus stop ik het allemaal maar weg. 't Zal wel niet goed zijn, maar 't voelt wel goed..

PS: ik had je al gebelt, maar alsnog: mir, gefeliciteerd
Oud 29-05-2004, 16:54
Verwijderd
Ik ben boos, heel boos. Zak allemaal in de stront.
Oud 29-05-2004, 16:54
Fantôme
Fantôme is offline
*aan de telefoon met mir*
nogmaals gefeliciteerd meis!!! (F)
Oud 29-05-2004, 17:25
Verwijderd
in de war door van alles.. geef ik me teveel bloot? zucht.. ik weet t niet meer... en ik wil gewoon knuffelen... zucht
Oud 29-05-2004, 18:00
Verwijderd
gefeliciflapstaart mir!
Oud 29-05-2004, 18:12
kroot
kroot is offline
~~dolce~~ gefeliciteerd!!! Ik zal heel hard lang zal ze leven zingen, maar dat hoor je toch niet
Oud 29-05-2004, 20:00
Verwijderd
waarom kan ik niet gewoon voor een keer simpel in elkaar zitten? waarom zijn emoties en gevoelens altijd zo ingewikkeld?
Oud 29-05-2004, 20:22
Verwijderd
Rare stemmings wisselingen... De ene keer zie ik het allemaal gewoon echt niet meer zitten... en dan paar minuten daarna denk ik weer, "wat zeur ik nou?!" en dan kan ik het ineens weer wel positief zien... en dan een uur later... WAAAH! ik word gek van mezelf!!!
Oud 29-05-2004, 20:33
snoopy
snoopy is offline
mijn vriendje is zo lief
Vandaag gezellig dagje gehad. Gewinkeld en lekker lang op een terrasje in de zon gezeten. Alleen geen ideeee wat ik morgen ga doen
Oud 29-05-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 29-05-2004 @ 21:33 :
mijn vriendje is zo lief
Vandaag gezellig dagje gehad. Gewinkeld en lekker lang op een terrasje in de zon gezeten. Alleen geen ideeee wat ik morgen ga doen
in utrecht? of a'dam?
Oud 29-05-2004, 21:11
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dus die fietsenmaker zegt tegen die andere fietsenmaker "hurde da jung?" en ik ging van "waaahuhuhuhahaha"
Oud 29-05-2004, 21:21
sublime
sublime is offline
iew, zonet voelde ik me nog helemaal ok en nu opeens niet meer. weer omdat ik geen klap uitgevoerd heb natuurlijk. en omdat ik zoveel aan m moet denken, maar zeker weet dat t toch kansloos is. en mn beste vrienden vinden m überfout. ook niet echt leuk.

ik voel me een beetje bang.
Oud 29-05-2004, 21:45
Verwijderd
En ik wil per se op mezelf? Ik kan niet eens fatsoenlijk voor een beest zorgen.
Oud 29-05-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-05-2004 @ 21:00 :
waarom kan ik niet gewoon voor een keer simpel in elkaar zitten? waarom zijn emoties en gevoelens altijd zo ingewikkeld?
Ja inderdaad, ik weet nooit wat ik wil omdat ik duizend dingen tegelijk voel die weer in strijd zijn met elkaar. Nu ook weer
Oud 29-05-2004, 23:04
Alistar
Alistar is offline
5 examens achter de rug, nog 3 te gaan
De tekstverklaringen heb ik nagekeken, economie en geschiedenis durfde ik niet. Maar ik ken mezelf, way too curious, dus toch maar ff stiekem geloerd.......niet denderend, maar hopelijk wel een beetje ok.
Voor biologie moet ik zo onwijs veel leren, ik hoop dat ik t ga trekken. En nou zie ik mn vriendje ook al een week niet. Terwijl we elkaar normaal zo vaak zien. Misschien toch stiekem maar even langs gaan bij de training, zonder dat ie t weet
Donderdagavond lekker kampvuurtje in t bos, bij n vriend van mij. Lekker relaxen na bijna 2 weken stress......heeeeeerlijk
En dan zaterdag mn vriendje eindelijk weer zien. Can't wait!
Oud 30-05-2004, 00:05
moenbase
moenbase is offline
Ik haat eten.
Oud 30-05-2004, 00:30
phensicske
phensicske is offline
Ik merk duidelijk dat ik zonder Sint-Janskruid zit, alweer een bewijs dat het degelijk werkt voor mij.
De laatste dagen al veel geroepen, geweend, gefrustreerd geweest, zwart-wit gedacht...uit frustratie zo hard op mijn bureau zitten bonken, dat mijn pols helemaal gezwollen zat...

Maar alles komt wel terug in orde.
Oud 30-05-2004, 07:35
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-05-2004 @ 21:00 :
Dat vraag ik mezelf ook heel vaak af. Ik zeg altijd:"nix is ingewikkeld maar als er gevoelens bij komen kijken word alles ingewikkeld."
Oud 30-05-2004, 08:01
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
phensicske schreef op 30-05-2004 @ 01:30 :
uit frustratie zo hard op mijn bureau zitten bonken, dat mijn pols helemaal gezwollen zat...

Dat klinkt niet zo best!
Oud 30-05-2004, 09:49
Gothic
Gothic is offline
ik moet nog veel sk oefenen, maar ik kan me helemaal niet concentreren... echt heel vervelend

vriendje komt pas vanmiddag omdat ik moest leren, maar het lukt gewoon niet... ben kennelijk te moe ofzo
Oud 30-05-2004, 10:08
Verwijderd
het wordt steeds complexer
Oud 30-05-2004, 10:16
Miracle
Miracle is offline
Ik heb zin in vandaag.

@ Leonoor: Ik heb nu al wel vijf keer olie/water uit dat flesje gegooit... Tis nog niet helemaal weg. :/
Oud 30-05-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 30-05-2004 @ 11:16 :

@ Leonoor: Ik heb nu al wel vijf keer olie/water uit dat flesje gegooit... Tis nog niet helemaal weg. :/
Ook weer niet teveel eruit gooien, want dan is het straks helemaal droog ed...en das ook weer niet echt handig. Misschien als je nu schudt, dat het dan wel goed is?

Ik heb geen zin in vandaag. En nog minder zin in de komende nacht...ik had zoveel pijn vannacht... Ik ga een dokter hier in de buurt zoeken, want het voelt niet prettig als je weet dat je eerst een half uur moet rijden voordat de dienstdoende arts uit de regio waar je ingeschreven staat langs kan komen... Er zijn hier in de buurt wel zat EHBO-posten in ziekenhuizen, dus als het echt moet, dan kan ik daar ook wel heen, maar das meteen weer zo overdreven... De pijn is nu gelukkig een stuk minder dan vannacht, hopelijk blijft het zo...

Vandaag lekker dagje niks doen, beetje inetten, beetje huiswerk als ik zin heb, beetje werken als ik zin heb, enz. En uitrusten, eventueel nog even slapen. Morgen gelukkig ook nog vrij.
Oud 30-05-2004, 10:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2004 @ 11:21 :
Ook weer niet teveel eruit gooien, want dan is het straks helemaal droog ed...en das ook weer niet echt handig. Misschien als je nu schudt, dat het dan wel goed is?

Ik heb geen zin in vandaag. En nog minder zin in de komende nacht...ik had zoveel pijn vannacht... Ik ga een dokter hier in de buurt zoeken, want het voelt niet prettig als je weet dat je eerst een half uur moet rijden voordat de dienstdoende arts uit de regio waar je ingeschreven staat langs kan komen... Er zijn hier in de buurt wel zat EHBO-posten in ziekenhuizen, dus als het echt moet, dan kan ik daar ook wel heen, maar das meteen weer zo overdreven... De pijn is nu gelukkig een stuk minder dan vannacht, hopelijk blijft het zo...

Vandaag lekker dagje niks doen, beetje inetten, beetje huiswerk als ik zin heb, beetje werken als ik zin heb, enz. En uitrusten, eventueel nog even slapen. Morgen gelukkig ook nog vrij.
Dat is misschien wel een slim idee ja.

En, beterschap... (f) *knuf*
(komt dat door gister?)
Oud 30-05-2004, 10:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-05-2004 @ 21:49 :
in utrecht? of a'dam?
amsterdam. Maar niet met hem, hoor
Oud 30-05-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 30-05-2004 @ 11:55 :
amsterdam. Maar niet met hem, hoor
liep gister in utrecht en vroeg me af of jij in utrecht was
Oud 30-05-2004, 11:45
Verwijderd
weet je wat, vent? anders rot je op. flikker je gewoon maar op. je kan ook rekening met me houden. ik heb examens, ik moet leren, ik zit de hele dag thuis, dan wil ik niet horen dat ik een of ander iets kan krijgen met mn gezeur. snap je dat? ik ben het allemaal al spuugzat. je hebt het voor elkaar hoor, jankend achter de computer, hieperdepiep hoera. ik wil niet meer leren, ik wil geen examens meer, ik wil vakantie, niets doen, en weg hier. zo ver mogelijk. verdomde rotzooi. ga allemaal maar weg. en blijf weg.
Oud 30-05-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 30-05-2004 @ 12:45 :
ik wil niet meer leren, ik wil geen examens meer, ik wil vakantie, niets doen, en weg hier. zo ver mogelijk. verdomde rotzooi.
*herkent*
Oud 30-05-2004, 11:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-05-2004 @ 12:47 :
*herkent*
Oud 30-05-2004, 11:52
Verwijderd
wil veilig wegkruipen in zn armen, weg van alles, kunnen praten, zeggen wat ik niet onder woorden krijg, maar het toch proberen, gewoon knuffelen en lief gevonden worden
Oud 30-05-2004, 11:52
Verwijderd
oeps, wat zeg ik nou weer
Oud 30-05-2004, 12:34
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-05-2004 @ 12:52 :
oeps, wat zeg ik nou weer
Je zei dit
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-05-2004 @ 12:52 :
wil veilig wegkruipen in zn armen, weg van alles, kunnen praten, zeggen wat ik niet onder woorden krijg, maar het toch proberen, gewoon knuffelen en lief gevonden worden
Zou het misscien iets met liefde te maken kunnen hebben?

Lucht mijn hart... eigelijk heb ik niet zo veel te luchten...
Ik feel good! Ik voel me al een hele tijd goed, echt een geweldig gevoel is dat
Oud 30-05-2004, 12:34
moenbase
moenbase is offline
Ik kijk naar buiten en zie je lopen door de regen. Dit huis is een spookhuis voor jou, het is vies, en gor, het stinkt. Je komt niet in de buurt. Ik zie je lopen.
Oud 30-05-2004, 12:38
Nona
Nona is offline
Bah. Net had ik zo veel te zeuren en nu helemaal niet meer.
Maar... Iedereen kan op kamers en iedereen redt het. Waarom zou ik het niet redden??

Regels voor berichten