| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() (I'll try )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() **
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Gefeliciteerd btw.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
..Vandaag toneel gehad, en we speelden buiten in de zon. Ik wil ook korte mouwen, maar ik durf het gewoon niet..Eindelijk heb ik heel eventjes rust..*zucht* komt een hele hele drukke week aan, en heb net een hele hele drukke week gehad. Gelukkig is het na volgende week eventjes rustig. Ik kom toch naar de meeting , heb een compromis gesloten met mijn theaterdocente..we spreken nu 's ochtends om tien uur af ..Heb al illegale informatie door gekregen van mijn duitse docente , dat ik in de leerlingenraad zit *whoei*Het gaat wel wat beter nu, door de drukte is er nauwelijks tijd om na te denken, dus stop ik het allemaal maar weg. 't Zal wel niet goed zijn, maar 't voelt wel goed.. PS: ik had je al gebelt, maar alsnog: mir, gefeliciteerd
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien als je nu schudt, dat het dan wel goed is?Ik heb geen zin in vandaag. En nog minder zin in de komende nacht...ik had zoveel pijn vannacht... Ik ga een dokter hier in de buurt zoeken, want het voelt niet prettig als je weet dat je eerst een half uur moet rijden voordat de dienstdoende arts uit de regio waar je ingeschreven staat langs kan komen... Er zijn hier in de buurt wel zat EHBO-posten in ziekenhuizen, dus als het echt moet, dan kan ik daar ook wel heen, maar das meteen weer zo overdreven... De pijn is nu gelukkig een stuk minder dan vannacht, hopelijk blijft het zo...Vandaag lekker dagje niks doen, beetje inetten, beetje huiswerk als ik zin heb, beetje werken als ik zin heb, enz. En uitrusten, eventueel nog even slapen. Morgen gelukkig ook nog vrij. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat is misschien wel een slim idee ja. En, beterschap... (f) *knuf* (komt dat door gister?)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Lucht mijn hart... eigelijk heb ik niet zo veel te luchten... Ik feel good! Ik voel me al een hele tijd goed, echt een geweldig gevoel is dat
|
|||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 21:32 | |
| Psychologie |