Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: wat vind jij van dierproeven op criminelen?
mee eens want 23 26.74%
mee oneens want 63 73.26%
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 19:07
TheBitchIsBack
TheBitchIsBack is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-06-2004 @ 19:13 :
'Beesten'. En dat noemt zichzelf een dierenliefhebber?
Ik ben niet degene die heeft gezegd dat dieren beesten zijn, dat waren de tegenstanders! Maar omdat jullie daar dus over gingen zeiken heb k een ander voorbeeld gegeven. Dus....
Advertentie
Oud 07-06-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 07-06-2004 @ 19:51 :

Gelukkig hebben we jouw geweldige posts nog.
Beetje hypocriet.
Oud 07-06-2004, 19:38
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Nee, en iedereen die ja zegt heeft een vergissing begaan.
Oud 07-06-2004, 19:57
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 07-06-2004 @ 20:38 :
Nee, en iedereen die ja zegt heeft een vergissing begaan.
ehm.. omdat jij dat zegt?
Oud 07-06-2004, 20:29
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
of de proeven op mensen doen die meerdere keren zijn veroordeeld. Als mensen meerdere keren worden opgesloten (of worden vrijgelaten wegens een te zot voor woorden cellentekort) weet je zeker dat ze schuldig zijn (aan minstens één misdaad) en dat ze niet te verbeteren zijn.

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 20:32.
Oud 07-06-2004, 20:30
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 07-06-2004 @ 21:29 :
of de proeven op mensen doen die meerdere keren zijn veroordeeld. Als mensen meerdere keren worden opgesloten (of worden vrijgelaten wegens een te zot voor woorden cellentekort) weet je zeker dat ze schuldig zijn en dat ze niet te verbeteren zijn.
Ook dán is het de taak van de overheid je te corrigeren.
Oud 07-06-2004, 21:01
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
MarKel schreef op 07-06-2004 @ 21:30 :
Ook dán is het de taak van de overheid je te corrigeren.
lijkt mij ziet zoveel nut hebben en dat kost alleen maar geld..
en de overheid vind dat toch zo belangrijk...?
ik vind het zoiezo belachelijk dat die criminelen alles zomaar krijgen als ze in de bak zitten. (denk aan tv, studie, uitkering)
dan kan je als je een zwerver bent beter crimineel woren, want dan zit je er tenminste nog warmpjes bij. je hebt dan wel geen vrijheid, maar wat is vrijheid zonder voedsel, onderdak en hygiene enz.
het is misschien een rare instelling, maar zo is het wel met de straffen die er nu zijn, wees nou eerlijk...
Oud 07-06-2004, 21:10
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 07-06-2004 @ 22:01 :
lijkt mij ziet zoveel nut hebben en dat kost alleen maar geld..
en de overheid vind dat toch zo belangrijk...?
ik vind het zoiezo belachelijk dat die criminelen alles zomaar krijgen als ze in de bak zitten. (denk aan tv, studie, uitkering)
dan kan je als je een zwerver bent beter crimineel woren, want dan zit je er tenminste nog warmpjes bij. je hebt dan wel geen vrijheid, maar wat is vrijheid zonder voedsel, onderdak en hygiene enz.
het is misschien een rare instelling, maar zo is het wel met de straffen die er nu zijn, wees nou eerlijk...
ook zwervers krijgen een uitkering
Oud 07-06-2004, 21:32
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-06-2004 @ 17:55 :
Zeker wel. Alleen niemand durft ze aan het daglicht te stellen. Net als het geneesmiddel voor kanker en Aids. Dacht jij nou echt dat dat er nog niet was? Dat noem ik naief want dat is er al lang. Alleen het mag niet gebruikt worden van de overheid (niet alleen de NL, geen enkele overheid wil dat spul hebben). Waarom niet? Oh zo simpel... Geld geld geld. Het kost even wat centjes...
Haha, zolang je het zelf maar gelooft.
Je bent overigens vergeten te vermelden dat "de" joden erachter zitten en dat AIDS gefabriceerd is om alle Afrikanen uit te roeien.

Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 06-06-2004 @ 20:35 :
K heb geen specifieke definitie van menselijk, maar t houd in ieder geval in dat iemand die opzettelijk en met plezier andere mensen vermoord, marteld of verkracht geen mens is.
Koel, mag ik ook bepalen wie wel en wie niet onder de noemer "mens" vallen? Persoonlijk vind ik wezens die naar R&B luisteren ook geen mensen. Wat doen we nou met ze?
Oud 07-06-2004, 21:38
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-06-2004 @ 17:55 :
Zeker wel. Alleen niemand durft ze aan het daglicht te stellen. Net als het geneesmiddel voor kanker en Aids. Dacht jij nou echt dat dat er nog niet was? Dat noem ik naief want dat is er al lang. Alleen het mag niet gebruikt worden van de overheid (niet alleen de NL, geen enkele overheid wil dat spul hebben). Waarom niet? Oh zo simpel... Geld geld geld. Het kost even wat centjes...
J-E-W-S
Oud 07-06-2004, 22:00
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 07-06-2004 @ 20:57 :
ehm.. omdat jij dat zegt?
Ok je hebt gelijk, ik kan niet zien of iemand die daadwerkelijk vind dat proeven op criminelen een goed idee is zich vergist heeft. Misschien vind hij / zij dat namelijk wel echt.

Ik pas mijn stelling dus even aan:

Nee, en iedereen die ja zegt heeft zich vergist, behoudens de mensen die het er echt mee eens zijn. Die verdienen TBS + dwangverpleging.

Zo goed?
Oud 07-06-2004, 23:27
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 07-06-2004 @ 23:00 :

Ik pas mijn stelling dus even aan:

Nee, en iedereen die ja zegt heeft zich vergist, behoudens de mensen die het er echt mee eens zijn. Die verdienen TBS + dwangverpleging.
net als de mensen die opkomen voor de criminelen die de meest gruwelijke dingen doen. die lijken sympathie te hebben voor die criminelen en begrip te tonen voor hun daden, ze lijken het dus met hen eens te zijn. "die arme mensen hebben, waarschijnlijk om zeer begrijpelijke redenen, iemand vermoord/verkracht/gemarteld, waarom geven we ze geen cel met tv, stereo, studie, warmte, voedsel, hygiene, sport en dat soort dingen. weet je wat, waarom betalen wij dat niet allemaal voor ze en laten we ze ook nog een uitkering geven, zodat ze met een zeer goed gevulde portomonee en een leuk opleidingtje na een tijdje een leuk leven kunnen lijden, net alsof ze nooit veel mensen lichamelijk en geestelijk pijn hebben gedaan. want daar hoeven ze toch niet voor altijd aan herinnerd te worden? laat alleen de slachtoffers maar de rest van hun leven een trauma hebben, dat is al meer dan genoeg. een ergere straf dan dit? moet je toch niet aan denken? dit is al erg genoeg!"
Oud 07-06-2004, 23:44
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 08-06-2004 @ 00:27 :
waarom geven we ze geen cel met tv, stereo, studie, warmte, voedsel, hygiene, sport en dat soort dingen. weet je wat, waarom betalen wij dat niet allemaal voor ze en laten we ze ook nog een uitkering geven,
Ze betalen een boel zelf, met geld dat ze verdienen in de gevangenis door klusjes uit te voeren.
Oud 08-06-2004, 00:01
12345678
12345678 is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 02-06-2004 @ 17:20 :
ik heb iets bedacht.
wat als de dierproeven nou op zware criminelen worden gedaan worden? dat zou toch veel beter zijn? worden er geen dieren meer misbruikt en denken de criminelen misschien beter na voordat ze moorden, verkrachten etc. tenzij ze er niet mee zitten natuurlijk, maar dat lijkt me sterk. laat maar even je mening weten....
Het is heel simpel. Geen proeven op mensen en geen proeven op dieren, want nogmaals: zolang men de integeriteit van lichaam en persoon van wezens an sich niet respecteert, zal er altijd leed veroorzaakt worden. Pas als de mensheid geweld onder geen enkele voorwaarde, en op geen enkel wezen meer accepteert, pas dan heb ik goede hoop op een betere wereld waarin ieders rechten worden gerespecteerd.

Kort samengevat: een wereld waarin dieren onder geen enkele voorwaarde door mensen mogen worden gebruikt (hiermee doel ik dus ook op het houden van huisdieren e.a.) en waarin lijfstraffen en de doodstraf wereldwijd zijn afgeschaft.

Aan TS: je moet eens voor de grap op amnesty.nl gaan kijken, dan krijg je een beetje een idee wat lijfstraffen e.d. allemaal kapotmaken in een samenleving.
Oud 08-06-2004, 09:45
Levitating Nun
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-06-2004 @ 00:44 :
Ze betalen een boel zelf, met geld dat ze verdienen in de gevangenis door klusjes uit te voeren.
zo, en nu jij weer.
Oud 08-06-2004, 12:31
TheBitchIsBack
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-06-2004 @ 22:32 :
Koel, mag ik ook bepalen wie wel en wie niet onder de noemer "mens" vallen? Persoonlijk vind ik wezens die naar R&B luisteren ook geen mensen. Wat doen we nou met ze?
Van mij mag je.. Als je t goed gelezen hebt dan zie je dat om mijn eigen definitie van menselijk gevraagd werd, dus heb k die gegeven... Doe dus niet zo achterlijk zeg...
Oud 08-06-2004, 12:32
TheBitchIsBack
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-06-2004 @ 00:44 :
Dat ze sommige dingen zelf betalen neemt niet weg dat wij ook een heleboel voor ze betalen. En t neemt ook niet weg dat ze daar een luxe-leventje leiden... Dussss....
Oud 08-06-2004, 12:43
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 08-06-2004 @ 00:27 :
net als de mensen die opkomen voor de criminelen die de meest gruwelijke dingen doen. die lijken sympathie te hebben voor die criminelen en begrip te tonen voor hun daden, ze lijken het dus met hen eens te zijn. "die arme mensen hebben, waarschijnlijk om zeer begrijpelijke redenen, iemand vermoord/verkracht/gemarteld, waarom geven we ze geen cel met tv, stereo, studie, warmte, voedsel, hygiene, sport en dat soort dingen. weet je wat, waarom betalen wij dat niet allemaal voor ze en laten we ze ook nog een uitkering geven, zodat ze met een zeer goed gevulde portomonee en een leuk opleidingtje na een tijdje een leuk leven kunnen lijden, net alsof ze nooit veel mensen lichamelijk en geestelijk pijn hebben gedaan. want daar hoeven ze toch niet voor altijd aan herinnerd te worden? laat alleen de slachtoffers maar de rest van hun leven een trauma hebben, dat is al meer dan genoeg. een ergere straf dan dit? moet je toch niet aan denken? dit is al erg genoeg!"
Hoeveel jaar heb jij al in de gevangenis gezeten? Denk je dat dat leuk is? Ze hebben een TV, yeah! Nu ben je gelukkig man. Ze zitten vast in een cel. Mogen hun dagindeling niet zelf bepalen. Zijn compleet afhankelijk. Maar ze hebben een TV, dus het zal wel een feest zijn. En wanneer ze vrij komen denk je dan dat ze weer een normaal leven kunnen leiden? Alsof ze ooit nog een normale baan kunnen krijgen.

En de straf is opsluiting, niets meer niets minder. Daar hoort een beetje menswaardige leefomgeving bij.
Oud 08-06-2004, 12:59
Encrypted
Encrypted is offline
Ik vind het geen goed idee, zoals als meerdere mensen al hebben gezegd, geweld lost niets op, het strafrecht in nederland is er om iemand die een fout heeft begaan te helpen zodat dit niet meer voorkomt, en NIET om proeven op veroordeelden uit te voeren zodat we dieren niet meer hoeven te gebruiken, en wat mensen ook doen, het blijven mensen, die rechten hebben, die rechten verbieden het doen van proeven op mensen (gedwongen dan).

Persoonlijk vind ik wel dat criminelen in nederland het wel errg goed hebben vergeleken met andere landen, maarja, iedereen krijgt wat ie verdient, zo zit het leven in elkaar
Misschien is het iets om gevangenen te vragen of ze willen helpen aan een onderzoek (vrijwillig), en dat ze zo iets extra's krijgen (een kwartiertje langer bezoek ontvangen oid). Dan hebben ze in mijn mening al een klein beetje geholpen aan de maatschappij. Maar je hoeft natuurlijk geen beloning oid te geven, zo kan je opzich wel een beetje merken wie beter wil doen.....

Anyway , ik zou tegen stemmen.
Oud 08-06-2004, 15:01
TheBitchIsBack
Citaat:
FF4-Ever schreef op 08-06-2004 @ 13:43 :
Hoeveel jaar heb jij al in de gevangenis gezeten? Denk je dat dat leuk is? Ze hebben een TV, yeah! Nu ben je gelukkig man. Ze zitten vast in een cel. Mogen hun dagindeling niet zelf bepalen. Zijn compleet afhankelijk. Maar ze hebben een TV, dus het zal wel een feest zijn. En wanneer ze vrij komen denk je dan dat ze weer een normaal leven kunnen leiden? Alsof ze ooit nog een normale baan kunnen krijgen.

En de straf is opsluiting, niets meer niets minder. Daar hoort een beetje menswaardige leefomgeving bij.
Voor het geval je het nog niet wist.. straf hoort ook geen pretje te zijn. Straf hoort vervelend te zijn en op t moment is straf helemaal zo slecht nog niet. Ok, ze hebben geen vrijheid en ze zijn afhankelijk, big deal! Het leven in de gevangenis is gewoon een stuk beter dan vele anderen t hebben. En k ken iemand die in de gevangenis heeft gezeten en die vond t zo vreselijk nog niet. Dus de straf is gewoon veel te mild. En als ze vrij komen en geen baan krijgen dan is dat niet meer dan terecht. K vind het zoiezo al belachelijk dat ze vrij komen. Wat jullie ook zeggen het blijven criminelen. Ze hebben mensen verkracht, gemarteld en/of vermoord. Jullie doen net alsof dat geen big deal is.. K denk dat je wel anders zou praten als t jou overkomen was.. (en nee k spreek niet uit ervaring, maar kan me er wel iets bij voorstellen, jullie kennelijk niet)
Oud 08-06-2004, 15:32
extinction
extinction is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 16:01 :
En als ze vrij komen en geen baan krijgen dan is dat niet meer dan terecht.
jij bent echt dom.

op deze manier voorkom je echt misdaad. Petje af voor deze sublieme opmerking.
Oud 08-06-2004, 15:46
TechXP
TechXP is offline
Nou als men bepaalde criminelen ter dood veroordeeld, zou ik zeggen dan kunnen ze net zo goeds nog er wat goeds mee doen. Dus dierproeven. Daarnaast kan je toch 'wraak' nemen dan. Maar ja zo een persoon moet wel zeker zijn dat die de dader is natuurlijk.

Maar opzich kan het wel. Maar voor de zwaarste vergrijpen alleen. Daarnaast kan je er misschien belangrijke informatie mee verkrijgen.
Beter nog is om zieke mensen die toch op sterven liggen te gebruiken. Ik zou me dan wel vrijwillig willen opgeven als ik op sterven zou liggen en er zijn er denk toch wel een groot aantal die ook wel wat willen proberen als dat hun enige hoop is.

En beter iig dan dierproeven want die geven alleen maar incorrecte informatie en die kosten alleen levens (zowel menselijke als dierlijke levens (als er een onderscheid ingemaakt moet worden)).
Oud 08-06-2004, 16:00
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 16:01 :
Voor het geval je het nog niet wist.. straf hoort ook geen pretje te zijn. Straf hoort vervelend te zijn en op t moment is straf helemaal zo slecht nog niet. Ok, ze hebben geen vrijheid en ze zijn afhankelijk, big deal! Het leven in de gevangenis is gewoon een stuk beter dan vele anderen t hebben. En k ken iemand die in de gevangenis heeft gezeten en die vond t zo vreselijk nog niet. Dus de straf is gewoon veel te mild. En als ze vrij komen en geen baan krijgen dan is dat niet meer dan terecht. K vind het zoiezo al belachelijk dat ze vrij komen. Wat jullie ook zeggen het blijven criminelen. Ze hebben mensen verkracht, gemarteld en/of vermoord. Jullie doen net alsof dat geen big deal is.. K denk dat je wel anders zou praten als t jou overkomen was.. (en nee k spreek niet uit ervaring, maar kan me er wel iets bij voorstellen, jullie kennelijk niet)
Ah, daar komt de kennis vandaan. Je hebt een bekende die in de gevangenis gezeten heeft en die vond het daar zo erg nog niet. En omdat jij een bekende hebt, zijn DUS de straffen te mild, dat is toch logisch? En uiteraard is het belachelijk dat ze vrijkomen. Ik bedoel, niemand heeft toch recht op een tweede kans.

Oh, en nu haal ik mijn bekende erbij ok? Ik ken er namelijk 1000. En die vonden de gevangenisstraf helemaal niet mild. Hoppa! Nu jij weer.

Zie je, dat soort argumenten zijn absoluut niet geloofwaardig. Hebben een beetje een te hoog lagerhuis gehalte. Ga zelf 20 jaar de gevangenis in en kom daarna terug om te vertellen hoe heerlijk het leven daar is, ok?
Oud 08-06-2004, 16:05
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
extinction schreef op 08-06-2004 @ 16:32 :
jij bent echt dom.

Je was me voor
Oud 08-06-2004, 16:06
12345678
12345678 is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 13:32 :
Dat ze sommige dingen zelf betalen neemt niet weg dat wij ook een heleboel voor ze betalen. En t neemt ook niet weg dat ze daar een luxe-leventje leiden... Dussss....
Stomme trut ga eens een keer in een gevangenis kijken tijdens 'opendagen' e.d. En trek dan pas die domme muil van je open. Jeezus zeg, het lijkt hier zo langzamerhand wel het fucking "Lagerhuis" met Paul Witteman o.i.d.

Edit:

Ha ha ha lees nu net dat ik niet de enige ben die vindt dat deze topic een te hoog "Lagerhuis" gehalte krijgt.
Oud 08-06-2004, 16:08
Gimme more beer
Citaat:
Joostje schreef op 07-06-2004 @ 22:10 :
ook zwervers krijgen een uitkering
Grapje, hoop ik? Volgens mij geldt in Nederland nog steeds dat je aantoonbaar een dak boven je hoofd moet hebben om uitkeringsgerechtigd te zijn. Maar ik kan me vergissen, het zal vast wel kunnen, met een truukje. Maar officieel krijgen ze het volgens mij niet, anders zouden ze echt niet hoeven zwerven.
Oud 08-06-2004, 16:10
Gimme more beer
Citaat:
HAHAHAHAHA, ben jij shitonya undercover ofzo? Nog meer hersenloos geblaat op dit forum...
Oud 08-06-2004, 16:13
Levitating Nun
Citaat:
Vooral dat laatste woordje maakt U erg intelligent overkomen, Mevrouw Teefisterug.

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 16:15.
Oud 08-06-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-06-2004 @ 17:08 :
Grapje, hoop ik? Volgens mij geldt in Nederland nog steeds dat je aantoonbaar een dak boven je hoofd moet hebben om uitkeringsgerechtigd te zijn. Maar ik kan me vergissen, het zal vast wel kunnen, met een truukje. Maar officieel krijgen ze het volgens mij niet, anders zouden ze echt niet hoeven zwerven.
Ze krijgen wel iets, meen ik. Maar dat is wel veel minder dan bijstand.

Overigens hoeft niemand in Nederland te zwerven.
Oud 08-06-2004, 20:08
extinction
extinction is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2004 @ 20:51 :

echte zwervers krijgen geen uitkering.
postadres is noodzakelijk.
Oud 08-06-2004, 20:28
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-06-2004 @ 17:08 :
Nee hoor, zwervers kunnen gewoon een uitkering krijgen. Ze moeten weliswaar een postadres hebben, maar daar is aan te komen.
Oud 08-06-2004, 20:40
Fairy82
Fairy82 is offline
Een mens heeft een keuze en kan het doen voor geld of eerder vrijlating. Maar willen we wel dat criminelen meer geld of eerder vrijlating krijgen? Ik denk van niet. Dus vind ik proeven doen op mensen voor make-up en ziekten en dergelijke not done.
Oud 08-06-2004, 21:24
TheBitchIsBack
Citaat:
extinction schreef op 08-06-2004 @ 16:32 :
jij bent echt dom.

Heb ik dat gezegd dan? Nee! Dus hou dan ook je bek! Als hier iemand dom is ben jij het wel voor deze achterlijke opmerking...
Oud 08-06-2004, 21:26
Levitating Nun
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 22:24 :
Nee! Dus hou dan ook je bek!
Mevrouw behoort tot de mentaal zwakkeren, zie ik?
Oud 08-06-2004, 21:30
TheBitchIsBack
Citaat:
FF4-Ever schreef op 08-06-2004 @ 17:00 :
Ah, daar komt de kennis vandaan. Je hebt een bekende die in de gevangenis gezeten heeft en die vond het daar zo erg nog niet. En omdat jij een bekende hebt, zijn DUS de straffen te mild, dat is toch logisch? En uiteraard is het belachelijk dat ze vrijkomen. Ik bedoel, niemand heeft toch recht op een tweede kans.

Oh, en nu haal ik mijn bekende erbij ok? Ik ken er namelijk 1000. En die vonden de gevangenisstraf helemaal niet mild. Hoppa! Nu jij weer.

Zie je, dat soort argumenten zijn absoluut niet geloofwaardig. Hebben een beetje een te hoog lagerhuis gehalte. Ga zelf 20 jaar de gevangenis in en kom daarna terug om te vertellen hoe heerlijk het leven daar is, ok?
Je begrijpt me verkeerd.. K bedoel niet dat omdat ik een bekende heb de straffen te mild zijn, maar dat is gewoon mijn mening. En die mening ondersteun ik gewoon met te zeggen dat ik iemand ken die in de gevangenis heeft gezeten, beschuldigd van moord, en die t helemaal niet zo verkeerd had. Ben ook een paar keer langs geweest en ik blijf erbij dat ik de straf veel te mild vind en dat ze vergeleken met sommige mensen gewoon een luxe-leventje hebben. Als jullie niet geloven dat ik iemand ken die in de gevangenis heb gezeten, dan niet.. Boeit me niet zoveel. Dit forum gaat om je mening geven en dat doe k dus ook, jullie willen argumenten, dus die geef ik jullie. Dus ga dan ook niet zeiken als jullie gewoon niet tegen mijn mening kunnen!
Oud 08-06-2004, 21:36
TheBitchIsBack
Citaat:
12345678 schreef op 08-06-2004 @ 17:06 :
Stomme trut ga eens een keer in een gevangenis kijken tijdens 'opendagen' e.d. En trek dan pas die domme muil van je open. Jeezus zeg, het lijkt hier zo langzamerhand wel het fucking "Lagerhuis" met Paul Witteman o.i.d.

Edit:

Ha ha ha lees nu net dat ik niet de enige ben die vindt dat deze topic een te hoog "Lagerhuis" gehalte krijgt.
Als je niet tegen een andere mening dan die van jezelf kan doe dan niet mee aan zulke discussies! K wil niet heel veel zeggen hoor, maar ik vat jullie meningen niet persoonlijk op, waarom jullie dan wel???
Oud 08-06-2004, 21:38
TheBitchIsBack
Citaat:
MarKel schreef op 08-06-2004 @ 22:26 :
Mevrouw behoort tot de mentaal zwakkeren, zie ik?
Tja.. k schijn t van jullie over te hebben genomen
Oud 08-06-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 22:38 :
Tja.. k schijn t van jullie over te hebben genomen
Zijn je standpunten iets veranderd, dan?

Volgens wat je zelf getypt hebt, niet, namelijk.
Oud 08-06-2004, 21:46
Levitating Nun
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 22:36 :
A K wil niet heel veel zeggen hoor, maar ik vat jullie meningen niet persoonlijk op, waarom jullie dan wel???
Niet persoonlijk?
Muhahaha! "Hou je bek!" "Achterlijke opmerking" "Doe dus niet zo achterlijk zeg" Wat een bullshit zeg!!! Als je dr zo over denkt, dan moet je maar s ernstig gaan twijfelen over je eigen menselijkheid"

Really.....I beg to differ...
Oud 08-06-2004, 21:48
TheBitchIsBack
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2004 @ 22:42 :
Zijn je standpunten iets veranderd, dan?

Volgens wat je zelf getypt hebt, niet, namelijk.
Als jullie mij constant beledigen dan vind k dat k wel iets terug mag zeggen, ben niet echt van plan om zo over me heen te laten lopen. En dat is trouwens ook niet wat k heb gezegd, ik heb gezegd dat ik jullie niet beoordeel op jullie mening(daarmee bedoel ik qua stelling), als jullie mij echter persoonlijk aanvallen dan reageer ik daar wel degelijk op, maar dan reageer ik niet op jullie mening qua stelling maar op jullie gescheld... Is iets totaal anders.
Oud 08-06-2004, 21:50
TheBitchIsBack
Citaat:
MarKel schreef op 08-06-2004 @ 22:46 :
Niet persoonlijk?
Muhahaha! "Hou je bek!" "Achterlijke opmerking" "Doe dus niet zo achterlijk zeg" Wat een bullshit zeg!!! Als je dr zo over denkt, dan moet je maar s ernstig gaan twijfelen over je eigen menselijkheid"

Really.....I beg to differ...
Dat zeg k dus alleen als reactie op jullie gescheld op mij! Behalve die laatste dan, dat was idd een beetje verkeerd van me..
Oud 08-06-2004, 22:03
Fairy82
Fairy82 is offline
Mag het nu weer ontopic ?
Oud 08-06-2004, 22:06
Levitating Nun
Citaat:
Fairy82 schreef op 08-06-2004 @ 23:03 :
Mag het nu weer ontopic ?
om eerlijk te zijn, lijkt me dit topic helemaal uitgeblust.
Oud 08-06-2004, 22:16
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
het is wel de meest populaire zie ik
Oud 09-06-2004, 11:03
extinction
extinction is offline
Citaat:
TheBitchIsBack schreef op 08-06-2004 @ 22:24 :
Heb ik dat gezegd dan? Nee! Dus hou dan ook je bek! Als hier iemand dom is ben jij het wel voor deze achterlijke opmerking...
heb je wát gezegd?

je zei letterlijk:

"En als ze vrij komen en geen baan krijgen dan is dat niet meer dan terecht. "

daar maak ik uit op (logische gevolgtrekking, ombouwen van zinsconstructies, vertalen naar eigen woorden, interpreteren)
dat je het prima vindt als ex-gevangenen geen werk hebben.
Want dat is hun eigen schuld.

Jammer alleen dat werkloze ex-gevangenen veel meer kans hebben weer de verkeerde kant op te gaan, dan ex-gevangenen met een baan, die geintegreerd zijn in de samenleving.

Het prima vinden dat mensen na hun vrijkomen geen baan hebben is je eigen graf graven. Krijg je alleen maar meer criminaliteit/misdaad door.
Oud 09-06-2004, 13:41
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
extinction schreef op 09-06-2004 @ 12:03 :
Het prima vinden dat mensen na hun vrijkomen geen baan hebben is je eigen graf graven. Krijg je alleen maar meer criminaliteit/misdaad door.
Dat niet alleen, het slaat ook gewoon nergens op. Als iemand uit de gevangenis komt dan zit zijn straf er op. Hij is dan weer een net zo goed burger als ieder ander.
Oud 09-06-2004, 15:21
Gimme more beer
Citaat:

Ja, daar ging ik wel vanuit. Dat kan een staat ook niet maken, om dat niet te doen. Maar ik dacht dat de echte zwervers dat kregen in de vorm van dienstverlening. Maar goed, ik ben niet 100% op de hoogte hierover, dat wist ik ook wel
Oud 09-06-2004, 17:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:

Hoe kom je daar bij (dat ze veel minder krijgen). Ik weet niet hoe het in alle gemeentes is, maar in Amsterdam krijgen ze iig zeker niet minder.
Oud 09-06-2004, 18:33
TheBitchIsBack
Citaat:
extinction schreef op 09-06-2004 @ 12:03 :
heb je wát gezegd?

je zei letterlijk:

"En als ze vrij komen en geen baan krijgen dan is dat niet meer dan terecht. "

daar maak ik uit op (logische gevolgtrekking, ombouwen van zinsconstructies, vertalen naar eigen woorden, interpreteren)
dat je het prima vindt als ex-gevangenen geen werk hebben.
Want dat is hun eigen schuld.

Jammer alleen dat werkloze ex-gevangenen veel meer kans hebben weer de verkeerde kant op te gaan, dan ex-gevangenen met een baan, die geintegreerd zijn in de samenleving.

Ja, maar staat daar dan dat ik zeg dat het de misdaad voorkomt? Nee idd, dat staat er niet. Wat er echter wel ook stond was dat ik vind dat criminelen überhaupt niet vrij moeten komen. Dus lees voortaan eerst iets voordat je een reactie geeft.
Oud 09-06-2004, 18:35
TheBitchIsBack
Citaat:
FF4-Ever schreef op 09-06-2004 @ 14:41 :
Dat niet alleen, het slaat ook gewoon nergens op. Als iemand uit de gevangenis komt dan zit zijn straf er op. Hij is dan weer een net zo goed burger als ieder ander.
Totdat ie weer precies hetzelfde doet als waar ie in de eerste instantie de gevangenis voor in is beland..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten