Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 14:21
magicflower
magicflower is offline
@ nijn: Als je gaat kan je misschien je gedachten verzetten. En dan geraak je wss vanzelf wel in de stemming.

Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 14:24.
Advertentie
Oud 11-06-2004, 14:36
finger_fish
finger_fish is offline
Kvoel me mega *** waarom doet hij vaag en waarom word ik verlieft.... ik haat alles nu... ik wil slapen en pas weer wakker worden alsk de uistlag heb van mijn examens en als al dit gezeik over is.....
Oud 11-06-2004, 14:42
Poesket
Poesket is offline
Bezig met de toetsweek, gaat heel wisselvallig. En het hangt van deze week af of ik over ga, ik kan het me niet permiteren om te blijven zitten. Ik weet niet wat ik anders moet doen hoor. Nu nog maar 4 hard leren dus... zo moeilijk die vakken...

En verliefd, had een afspraak met hem dat heb ik zelfs verplaatst naar na mn teots week, vond hij niet leuk maar hij had alle begrip. Wil em zo graag weer even zien.
Oud 11-06-2004, 15:23
Verwijderd
Net uit stad trug, weer flink geld uitgegeven aan 2 cd's en dvd. Maar het geeft niet. Het maakt me allemaal niet meer zo uit.
Vandaag maar 2 uurtjes, was om 11.00 al weer uit. Was wel lekker. Gisteren drama-gedoe. Het ging lekker. Ik viel niet eens uit mn rol, maar het oog is wel uit de papegaai nu *grinnik*
Vanavond dansen en ook vrijdansen. Heb ik wel weer zin in eigenlijk. Even nietsdoen. Morgen is de verjaardag van mijn oma, ze wordt 80. Wat een leeftijd eigenlijk. Maargoed, moet ik daar weer de hele dag rondhangen en eten, eten, eten.
Zondagavond naar de film. Is ook wel gezellig, hoop ik. Nougoed, nu ga ik lekker friends het laatste seizoen kijken. Want die dvd heb ik net gekocht.

*juh, en ik ben vandaag eens vrolijk voor de verandering *

In this day and age it's so easy to stress
'Cause people are strange and you can never second guess

Cause you and me we're meant to be
Walking free in harmony
One fine day we' ll fly away
Don' t you know that Rome wasn' t built in a day
Oud 11-06-2004, 15:25
Verwijderd
If I could change the world, I would be the sunlight in your universe... (8)

Zware dag gehad vandaag, ak toets slecht gemaakt. Veel te weinig geslapen vannacht, mijn zolderkamertje is nog steeds warm enz. Wel heul vrolijk, geen idee waarom.

I feel good….
Oud 11-06-2004, 16:03
Verwijderd
Docent 1 was er een kwartier nadat de les had moeten beginnen nog niet, dus ik ging maar even kijken of ze er überhaupt wel was. Ze was er dus wel, maar ze was vergeten dat ze les had en stond gezellig te kletsen. Daarna dus toch nog les gehad. En ik had (slimme ik) al een oplossing voor iets gezocht, dat vond ze dus heel goed. Alleen wel jammer dat de rest van de klas die oplossing nu ook kan gebruiken...maar goed.

Docent 2 had geen oppas voor zijn zoontje (van een paar maanden) en had hem dus maar mee naar school genomen. Geweldig mannetje. Heel lief, totaal niet eenkennig, lachte naar alles en iedereen en heeft meer dan een uur redelijk rustig voorin de klas in jn buggy gezeten. Zo zijn kleine kinderen leuk. Les was ook nog redelijk boeiend. Evaluatie van het vak beetje erg positief ingevuld (en dat terwijl ik toch enorm kritisch ben ).

Daarna wilde ik wat lamineren, half uur gewacht, bleek dat ding dicht te zijn... Naar de bieb gegaan, daar iets van 1,5 uur doorgebracht. Aardig bruikbare boeken gevonden, maar ik kon niet alle meenemen helaas (d'r stonden al 8 boeken op m'n pasje en je mag er maar 10 in totaal, dus ja...). Morgen of begin volgende week nog maar weer een keer naar de bieb dus.

Drukke week, volgende week, daarna nog een halve week stage en dan VAKANTIE. En daar heb ik toch wel erge zin in.
Oud 11-06-2004, 16:07
Arashi
Arashi is offline
Ik heb weer heel veel last van jeuk, en het wordt steeds erger... Medicijnen heb ik nog wel, maar daar ben ik allergisch voor, mja... Liever ziek op bed dan chagrijnig/moe van een huid die maar trekt en droog en open is en enorm veel jeukt.

Genoeg gezeur.
Oud 11-06-2004, 16:51
Nijn*
Nijn* is offline
k had besloten dat ik wel wilde gaan, zijn de kaartjes weggegeven, te lang gewacht, ik ook altijd met mijn besluiteloze gedrag...
Oud 11-06-2004, 17:08
Ruudje
Ruudje is offline
(duidelijk genoeg? )
Oud 11-06-2004, 17:43
Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
Lekker, het gaat goed. ik heb niet zo heel veel te vertellen, maar ik heb mijn examens gehad, en ben nu gewoon wat aan het aanklooien. en dat is lekker. van het weekend wel werken, maar dat is ook wel weer lekker. Na af en toe een dipje met mijn vriend gaat het ook weer goed tussen ons, ik had wat vervelende gevoelens en die reageerde ik op hem af, maar verder niets aan de hand. het zonnetje schijnt, en dat werkt ook mee.
Oud 11-06-2004, 17:44
Miracle
Miracle is offline
Woow, dat is nog eens een financiele meevaller.

En ik heb een 10 gehaald.

(maar voor de rest gaat het )
Oud 11-06-2004, 18:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
dreen schreef op 11-06-2004 @ 17:44 :

(maar voor de rest gaat het )
*opbeurend knuffeltje geeft*
Oud 11-06-2004, 19:05
light smiley
light smiley is offline
ik voel me gewoon kei slecht,dat alles weer is mislukt,en ik wil gewoon praten met iemand,voel me gewoon klote,en heb enorm veel pijn zowel geestelijk als lichamelijk.... en ik draai dadelijk hier gewoon helemaal door kunnen ze me meteen ophalen en in een inrichting stoppen
Oud 11-06-2004, 19:56
Verwijderd
Nog steeds best vrolijk, en druk..pff . Straks wandelingetje maken, het was zijn idee. Best lief .
Oud 11-06-2004, 20:04
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
light smiley schreef op 11-06-2004 @ 19:05 :
ik voel me gewoon kei slecht,dat alles weer is mislukt,en ik wil gewoon praten met iemand,voel me gewoon klote,en heb enorm veel pijn zowel geestelijk als lichamelijk.... en ik draai dadelijk hier gewoon helemaal door kunnen ze me meteen ophalen en in een inrichting stoppen
hej, kom op he!!Ze gaan jou heus niet ophalen en in een inrichting stoppen hoor!*knuffelt*

Heb alweer een vriendin 'verloren' ze moet me niet meer, en ze heeft groot gelijk..
Oud 11-06-2004, 20:17
Verwijderd
het was heel erg leuk in hilversum. kort maar leuk. ze hebben me enthousiast gemaakt. hoe meer ik er over denk hoe leuker ik het begin te vinden. wel jammer dat we met niet zoveel waren, maar dat maakt niet uit. nog even lekker wat gedronken daarna en nog met twee van de andere drie in de trein naar huis gezeten..

daarna weer terug naar hilversum gegaan met zusje en toen nog even cadeautjes gekocht voor vriendinnen en toen kwam ik The0 weer tegen. had ik al veel te lang niet gezien.
nu nog even eten (pannenkoeken) maken
Kus

*iedereen een heel stevige knuf geeft*
Oud 11-06-2004, 20:55
Verwijderd
Heeft hier iemand veel verstand van ethiek en dat soort dingen...?

Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 11-06-2004 @ 20:04 :
Heb alweer een vriendin 'verloren' ze moet me niet meer, en ze heeft groot gelijk..
Als je dat zelf al denkt...
Oud 11-06-2004, 21:34
Verwijderd
ja hoor, ik voel me best okee. hele dag opgeruimd, alle souvenirs maar eens opgeruimd, en weet ik veel wat, gevaren, gezeten, gevoetbald. en waarom vind ik het nou zo vervelend dat hij buiten is met anderen? omdat die anderen mij niet mogen? omdat ik bang ben dat hij het niet voor me opneemt? omdat ik gewoon bang ben om hem aan 'dat soort mensen' kwijt te raken? ik weet wel zeker dat het een combinatie van die punten is. maar ja. ik doe ontzettend mn best om er niet aan te denken en er niet naar te kijken. ik moet nog een kadootje kopen voor Jurre. t wordt hoog tijd dat ik hem weer zie. zondag ga ik naar de film met een groepje, daar heb ik eigenlijk wel onwijs veel zin in. maar dan ook écht heel veel zin. heerlijk, even weg van thuis. wel 2 dagen werken dit weekend, ik zal brak zijn zondag, maar dat geeft niet. maandag weer naar Oma. kijken of het dan beter gaat met haar. wat ze heeft is gelukkig niet dodelijk ernstig, maar we waren er wel van geschrokken. strax om 10 uur mn bedje in, anders laat ik morgen weer alles uit mn handen vallen. vinden ze vast niet leuk, die oudjes.
Oud 11-06-2004, 21:44
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-06-2004 @ 20:55 :
Heeft hier iemand veel verstand van ethiek en dat soort dingen...?
Hoeveel verstand heb je nodig? Ik weet er wel een beetje van en anders heb ik een geweldige moeder, maar ik geloof niet dat ik veel meer weet dan jij.

Laura: Bedankt, het gaat nu wel weer ietsje beter.

Ik ben alleen nog steeds moe. Zin in morgen, heerlijk. Maar het is ook wel weer eng. Dit is verwarrend, welke kant ga ik kiezen?
Oud 11-06-2004, 21:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze zit wel lekker ont-zet-tend ontiegelijk klef te doen met d'r vriend vlak voor m'n neus..
Oud 11-06-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-06-2004 @ 21:45 :
Ze zit wel lekker ont-zet-tend ontiegelijk klef te doen met d'r vriend vlak voor m'n neus..
Schop haar

En ohja, ontopic: ik voel me nogal vaag, op éen college na (en scriptie) is mijn studie voorbij. Zou nu straks dan eindelijk het Echte Leven beginnen? Ik hoop het niet

En verder wil ik heel graag een bepaald iemand weer zien <3
Oud 11-06-2004, 21:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2004 @ 21:53 :
Schop haar
Nah... ben 'k te soft voor.
Oud 12-06-2004, 08:58
Verwijderd
ga weg uit mn dromen!
Oud 12-06-2004, 09:14
moenbase
moenbase is offline
Ik wil er zo graag van af blijven, ik kan het alleen niet.
Ik walg van mezelf.
Oud 12-06-2004, 10:03
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom ruver sommige mensen neit de waarheid te zeggen1
ik heb eergisteren tegen me ex verteld da ik hem weer onwijs leuk vind!
zjin eerste reactie was ahah....daarna komt hij met een lul verhaal dat zijn leven beetje kut is nu en da ie eerst dit schooljaar af wil maken en verder d8 ie nergens aan alleen aan school. oke ik wist da zijn leven niet zo lekker ging nu en da ie problemen had maar ik had er ook geen problemen mee dat ie dat zei...maar een dag later kom ik op msn en is zijn naa: status: in love with... end an dat naam van dat meisje..k weet nie wie r is en dat maakt me oko nie uit! maar waarom zegt ie dan niet gewoon dat hij iemand anders leuk vind!! ghji WEET dat ik wil dat hij gelukkig word...waarom kon ie da niet gewoon zeggen....

sorry moest er ff uit...misschein niet helemaal logisch verhaal...maar moest het gewoon even kwijt
Oud 12-06-2004, 10:08
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
angela1987 schreef op 12-06-2004 @ 10:03 :
waarom ruver sommige mensen neit de waarheid te zeggen1
ik heb eergisteren tegen me ex verteld da ik hem weer onwijs leuk vind!
zjin eerste reactie was ahah....daarna komt hij met een lul verhaal dat zijn leven beetje kut is nu en da ie eerst dit schooljaar af wil maken en verder d8 ie nergens aan alleen aan school. oke ik wist da zijn leven niet zo lekker ging nu en da ie problemen had maar ik had er ook geen problemen mee dat ie dat zei...maar een dag later kom ik op msn en is zijn naa: status: in love with... end an dat naam van dat meisje..k weet nie wie r is en dat maakt me oko nie uit! maar waarom zegt ie dan niet gewoon dat hij iemand anders leuk vind!! ghji WEET dat ik wil dat hij gelukkig word...waarom kon ie da niet gewoon zeggen....

sorry moest er ff uit...misschein niet helemaal logisch verhaal...maar moest het gewoon even kwijt
Hij is toch niet zomaar je ex? Zoek naar iemand anders, er lopen genoeg jongens rond op deze aarkloot!(toch? )

Het schijnt hard geregend te hebben hier... en ik heb er(op gisteren vroeg in de avond na) niks van gemerkt
Oud 12-06-2004, 10:43
cyntha
cyntha is offline
Mijn psych denkt dat er meer aan de hand is en dat ik haar niet alles vertel. En daar heeft ze helemaal gelijk in. Ik wil het haar alleen niet vertellen, het gaat haar niks aan. Ik wil er zelf niet eens aan denken, laat staan het aan haar vertellen. Maar ze blijft er maar over doorzeuren, is het dan nog niet duidelijk.. Verders gaat het wel redelijk vandaag. Mijn been doet niet meer zo ongelooflijk veel pijn en ik kan weer een beetje fatsoenlijk lopen. En nu kan ik wel weer gaan zeggen dat ik moe ben, maar daar schiet ik ook niks mee op.. Dus ik ga vandaag lekker niks doen, beetje forummen, tv kijken en relaxen.

Heeft er iemand toevallig verstand van de WvG (wet voorzieningen gehandicapten)?
Oud 12-06-2004, 12:08
sublime
sublime is offline
net wakker, gister uit frustratie iets stom gedaan... nu spijt natuurlijk. gelijk al spijt, eigenlijk. ik hade eerder moeten stoppen. ben nog doodmoe, of zo voel ik me tenminste... ik voel me nu om allerlei redenen behoorlijk kut eigenlijk

iig heeft ze die kamer niet, dat is al wel weer een geruststelling.. maar oe die frustraties, waarom kan ik er niet mee om gaan? wie zit er nu te wachten op iemand die geestelijk niet normaal is
Oud 12-06-2004, 12:29
Miracle
Miracle is offline
Saaie dag. Geen leuke dingen te doen. Alleen huiswerk.

Stiekem toch iets meer zin in morgen. <3
Oud 12-06-2004, 14:21
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke, ze wilt dan weer contact met me, maar dan moeten we wel goed gaan praten. Dus ik had gezegd dat ik zaterdag wel zou komen. Dus ik stuur een smsje, dat ik eraan kom, blijkt ze naar de ikea te zijn, en zegt ze dat ik het blijkbaar niet belangrijk vind omdat ik niet eerder kwam..
Ja, hallo?! ik moet ook boodschappen doen, afwassen, schoonmaken, stofzuigen.. tering zeg.. Ze verwacht zeker dat ik om 10,00 bij dr kan zijn, nee.. ik moet ook nog een uur met de bus.
Ze was niet kwaad maar terleurgesteld enz..

oh, ze is nu thuis.. snel van i net af...

xx
Oud 12-06-2004, 14:32
duifeltje
duifeltje is offline
En nu ben ik 't zat. Waarom wordt ik toch altijd als dat verlegen en stille meisje gezien. (eigenlijk weet ik dat best want iedereen die dat zegt heeft meer dan gelijk margoed). Alleen bij mensen die ik helemaal niet ken ben ik niet verlegen, als we de weg moeten vragen ben ik de eerste die op iemand afstapt maar ik ben zowat bang voor mensen die ik vaag ken. Ik durf gewoon geen praatje te beginnen, waar zou ik het in godsnaam over moeten hebben, wat ik zeg vind toch niemand interessant.

En waarom vind mn beste vriendin me niet meer aardig? alles moet altijd van één kant komen. Ons huis is haar tweede thuis maar het is meer dan een jaar geleden dat zij me belde om te vragen of we iets gaan doen. (alleen als ik zei dat ze me moest bellen). En dat terwijl we al vanaf groep 1 beste maatjes zijn. Nu lijkt het wel alsof ze getrouwd is met haar huiswerk...... *zucht*
Oud 12-06-2004, 15:02
Verwijderd
walg van mezelf!
99% zeker dat michael zo even langskomt.. heel kort maar, maar wel leuk
Oud 12-06-2004, 16:14
sublime
sublime is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 12-06-2004 @ 14:32 :
En nu ben ik 't zat. Waarom wordt ik toch altijd als dat verlegen en stille meisje gezien. (eigenlijk weet ik dat best want iedereen die dat zegt heeft meer dan gelijk margoed). Alleen bij mensen die ik helemaal niet ken ben ik niet verlegen, als we de weg moeten vragen ben ik de eerste die op iemand afstapt maar ik ben zowat bang voor mensen die ik vaag ken. Ik durf gewoon geen praatje te beginnen, waar zou ik het in godsnaam over moeten hebben, wat ik zeg vind toch niemand interessant.
veel mensen zijn juist verlegen bij mensen die ze maar vaag kennen (ik ook ) - het is dan gewoon moeilijker om te bedenken waar je het over gaat hebben, omdat je niet weet welke interesses je gemeen weet etc. onbekenden spreek je over het algemeen aan als je echt een goede reden hebt (zoals de weg vragen) dus dat voelt minder ongemakkelijk... bij vage kenissen heb je al snel het gevoel dat je iets móet zeggen en dat maakt de situatie snel geforceerd. begin in die gevallen dus gewoon een beetje een algemeen gesprek over iets wat jullie beide aangaat (bv een docent of de muziek die aanstaat waar jullie zijn, gewoon hele neutrale dingen).. dat lijkt mss niet interessant, maar je moet ergens beginnen en je moet niet denken dat anderen niet interessant vinden wat je zegt, want iedereen maakt dat soort situaties mee en bijna iedereen begint met oppervlakkigere gesprekken

(het is makkelijk gezegd, ik weet het, maar ik heb t inmiddels ook al aardig in de vingers het is echt niet erg om verlegen te zijn, bijna iedereen heeft er in meer of mindere mate wel moeite mee om een gesprek te beginnen )

Citaat:
En waarom vind mn beste vriendin me niet meer aardig? alles moet altijd van één kant komen. Ons huis is haar tweede thuis maar het is meer dan een jaar geleden dat zij me belde om te vragen of we iets gaan doen. (alleen als ik zei dat ze me moest bellen). En dat terwijl we al vanaf groep 1 beste maatjes zijn. Nu lijkt het wel alsof ze getrouwd is met haar huiswerk...... *zucht*
Misschien een idee om haar te vragen wat er is? Dat je wel graag vriendinnen wilt blijven maar nu het gevoel hebt dat het nogal van één kant komt?
Oud 12-06-2004, 16:55
Verwijderd
Bah, vaagheid.
Oud 12-06-2004, 16:55
-Flip-
-Flip- is offline
ik ben ge-flip-t

zegt ruud
Oud 12-06-2004, 17:03
loveflower
loveflower is offline
Life sucks.
Ik haat mezelf.
Ik ben lelijk.
Ik ben dom.

Aaaa dat lucht op.
Oud 12-06-2004, 19:11
Verwijderd
hij is ffies langsgeweest. Fijn om m even te kunnen knuffelen nu ik dat zo nodig heb..
Oud 12-06-2004, 19:13
Nona
Nona is offline
Haaaaaaah, veel te vertellen.

Ik ben moe nu. Gewoon, weinig geslapen. Drie uurtjes ofzo, en heel licht. Gisteren gingen we even wat drinken. Had met W. afgesproken, maar ik had gevraagd of P. ook mee mocht. Dat mocht, want K. zou toch ook nog even komen (wat een afkortingen zeg... ). Goed, het was gezellig. Eerst een tijdje in de Stamgast gezeten, want W. moest werken. Toen dat dicht ging doorgegaan naar de Consul (ben ik hem nog geld schuldig?). En toen de avond op zijn einde liep, tegen half vijf, werd het een beetje vreemd. Ja, W. zag ook wel dat P. en ik het liefst bij elkaar waren. En we konden allebei wel even bij hem slapen tot het tijd was om te gaan... Maar wat dan? Nou ja, hij zou wel op de bank gaan, konden wij samen in zijn bed. Wat??? In zijn eigen huis en dan op de bank??? Maar nee, toen werd het nog vreemder. Hij kwam op het idee om ons de sleutel te geven en zelf bij K. te gaan slapen. Nou ja zeg, dat is toch vreemd... Wel lief trouwens hoor.
P. en ik zijn dus naar zijn huis gegaan, samen geknuffeld (hij wilde wel meer, maar ik paste), en toen ik voorstelde om te gaan slapen bleek dat hij het wel fijn vond om tegen elkaar aan in slaap te vallen. Eigenlijk wilde hij niet slapen nee, maar het was wel verstandig. Maar ja, zo tegen iemand aan, hoe lief hij ook is, kan ik niet zo slapen... Dus ik ben wel even in slaap gevallen, maar dat was dus heel licht.
De volgende ochtend stond hij er om 8 uur naast, moest werken. En hij wilde meteen weg, ik had dus geen tijd om aan te kleden en met hem mee te lopen naar de metro. Goed dan, weg uitgelegd, zelf nog even opgefrist... Ik vond het maar onwennig. We waren bij W. thuis, op zijn kamer, met zijn huisgenoten (waarvan ik er maar 1 ken) en hij was er zelf niet eens... Gek gewoon.

Nou ja, kamer kijken. Meteen met de metro naar Beurs, ontbijt gehaald, door naar Blijdorp. En het was wel een toffe kamer (kon uit een aantal kiezen en ik heb mijn zinnen op de kleinste gezet, die is mooi en groot zat). Ik hoop dus dat ik hem krijg. Aardige mensen ook, heel gezellig staan praten met dat meisje en haar ouders.
Kwam thuis, mijn moeder stortte in (was duizelig), mijn vader stelde voor om mama te laten slapen en samen naar Ikea te gaan. Goed, doen we. Even ideeën opdoen voor het geval ik die kamer krijg, en Ikea is goed en goedkoop. Erg toffe hoogslaper gezien, mooie slaapbank, een lamp en wat van die standaard kleine bijzettafeltjes. Allemaal leuk en aardig, maar ik vroeg me af wat hij daar allemaal mee wilde. Ik wilde eigenlijk alleen een bed en één of twee van die tafeltjes, dat had ik iig nodig. Hij vond die slaapbank zo mooi. Ja, ik vond hem ook heel tof, maar dat kan ik toch niet betalen???
Komen we thuis, even praten over financiën, zegt hij dat ze geld opzij hebben gezet voor dit soort dingen. Ja, maar dat was toch om mijn studie te betalen? Ja, maar ook om een kamer in te richten, want dat moet toch ook gebeuren. En dan moet je het meteen goed doen.
Nou... Ik ben blij met mijn ouders hoor, maar ik was wel een beetje overdonderd...

En vanavond komt L. nog even langs, ik hoop dat ik niet in slaap val met mijn heel-weinig-slaap.
Oud 12-06-2004, 20:59
Miracle
Miracle is offline
Ah, grr, ik wil ook gewoon lekker fruit kunnen eten.
Auw & jeuk.

Ik weet echt niet meer hoe ik hem moeten laten ophouden. Misschien echt gewoon alle contact weigeren. Meteen het huis uitgooien, niet meer opnemen of terug smsen.
Oud 12-06-2004, 21:20
Nijn*
Nijn* is offline
Kan wel janken, alles lijkt goed te gaan met school, uiteindelijk ga ik waarschijndelijk toch over, en met mijn vrienden gaat het ook goed - op een na -

Toch lijkt het alsof m'n wereld ieder moment kan instorten, alsof ik ieder moment kapot kan gaan. Overal word ik moe van, en alles wat ik eet spuug ik er weer uit (deze keer niet express maar gewoon omdat ik het niet binnen kan houden). God, wat haat ik mezelf, waarom kan ik nou nooit eens normaal gelukkig zijn..

Het enige waar ik goed in ben is mijn moeder verdriet doen, mijn pa kan het niets schelen hoe het met me gaan, die kijk alleen maar of zijn fles nog vol genoeg is. Een tijd geleden vond ik mijn pa een kluizenaar, omdat hij altijd op zijn kamer zat, nu word ik het zelf ook. Ik kan alleen maar op mijn kamer zitten, het liefst liggen, alles doet pijn, en m'n energie is echt op.

Het liefst wou ik dat er 48 uur in een dag zaten, zodat ik minstens 24 uur kon slapen.. Al drie weken, leef ik op 4 uur slaap per dag, en omdat ik toen al mijn moeheid, en andere lasten heb weggedrukt, begin ik het nu te voelen, en het is klote.. Kan ik alsjeblieft door de aardbodem wegzakken, laat me verdwijnen, en niet meer terugkeren..ik wou dat het kon

Hoe hard ik ook aan mezelf werk, het is niet genoeg, ik blijf mezelf haten. Als je iemand haat kan je diegene ontlopen of negeren oid, maar hoe kan dat je zelf diegene bent, ik kan moeilijk uit mezelf kruipen..Soms lijkt .... de enige oplossing, maar dat is laf, ik moet het zelf kunnen oplossen, alleen weet ik niet waar ik moet beginnen.

Ik wou dat ik een vogel was, dan was ik vrij, en kon ik zo hoog en ver wegvliegen van alles, zodat ik eindelijk rust had..maar dan nog ik kan niet weglopen van m'n gedachten, gedachten die me gek maken, en die ik niet kan onderdrukken, als ik al niet gek was, ben ik nu aardig op weg om het te worden..
Oud 12-06-2004, 22:06
Verwijderd
snapt ze dan niet wat ze zegt? heeft ze dat dan echt niet door? dat doet mij gewoon zeer. al die tijd geen last van gehad. wanneer gaat ze weer? en zij begrepen het ook al niet. goh, je denkt er wel zwaar over. maar ik zal hen eens een half jaar lang volstoppen met dat soort woorden, dan begrijp je wel dat dat er niet meer uit gaat. en hij ? wat doet hij? zegt het een, doet het ander. auw. dat doet gewoon zeer. ik ga me er steeds meer tegen keren. wil hij niet bij mij zijn, liever bij anderen? kan het me voorstellen hoor, ik ben niet gezellig de laatste tijd, maar dat komt juist daardoor. hij krijgt meer belangrijke mensen, ofzo. voor zover je het dat kan noemen. Jezus. ik word er echt niet blij van. ben doodmoe, heb er koppijn van, amper geslapen, en dan ook nog dit. waarom nou?
Oud 12-06-2004, 23:25
Dolores
Dolores is offline
Pff.. net een uur lang wiskunde uitgelegd aan een vriendin. Maar gelukkig snapt ze het nu wel. Ben ook echt blij dat het me gelukt is het goed uit te leggen, want ze MOET over. Ze mag gewoon niet blijven zitten. Dan moet ze van school af en kijkt dr familie dr niet meer aan, denk k. Ze zouden iig teleurgesteld in dr zijn. En ze is echt heel slim en ze kan het ook echt, dat weet ik zeker. Pff, en k moet zelf ook nog zien over te gaan, en dat lukt me ook makkelijk, maar toch. Straks haal ik komende week allemaal 3en en dan sta ik toch echt niet allemaal voldoendes meer.. pff, school.. ben blij dat ik over een week vakantie heb.
Oud 13-06-2004, 09:59
Yara
Yara is offline
(...) Maar hij kwam zomaar mijn kamer binnen, en hij ging (...)
en heeft toen zo lang en zo dreigend op me ingepraat dat ik
even niet meer weet (...)

*vast*
Oud 13-06-2004, 10:25
cyntha
cyntha is offline
Slecht geslapen voor de zoveelste keer. Als dit zo nog lang doorgaat hou ik het nooit vol. Het kost al mijn energie en ik krijg er alleen maar meer pijn van. Na 9 weken hoort een therapie toch eindelijk wel te gaan werken? Of iig minder pijn te gaan doen in plaats van meer. Of ben ik nu gek..
Oud 13-06-2004, 11:34
Gothic
Gothic is offline
Nog 2 uur en dan kan ik eindelijk weg.
Oud 13-06-2004, 13:04
Miracle
Miracle is offline
Ik mag over 1 uurtje weg. Ik hoop dat het leuk wordt.

Eindelijk begin ik wiskunde te begrijpen. Waarom maken ze dan ook van die stomme voorbeelden die je alsnog een half uur moet bestuderen voordat je het begrijpt. Ik heb niet genoeg gedaan, maarja, ik begrijp het wel.
Oud 13-06-2004, 14:10
Verwijderd
Behalve dat ik hoofdpijn, oorpijn, keelpijn (en maar een halve stem) en spierpijn ed hebt, gaat het best goed: m'n favoriete trui is weer opgedoken uit de was, paracetamol helpt wel een beetje tegen hoofdpijn en ik heb vandaag al twee opdrachten afgemaakt die ik volgende week in moet leveren. En op zich ben ik er nog redelijk tevreden over ook, dus dat is fijn. Nu alleen nog maar hopen dat de docenten er ook tevreden over zijn...
Oud 13-06-2004, 14:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
damn, iedereen om mij heen heeft lol, maakt nieuwe vrienden, voelen zich goed, gaan door met het leven enzo.
Ik raak iedereen kwijt. Ik ben afstotend. Problemen zijn te ingewikkeld en te eng, daar willen ze niet meer mee omgaan, ik was leuk toen ik vrolijk deed, toen ik mijn masker droeg was ik een leuke vriendin.
Nu niet meer, elke vriendin van me heeft wel een groepje andere echte vrienden, vrienden waar ze leuke dingen mee doen, en waar ik niet bij hoor, ik ben een soort verplichting ofzo.
Toen ik mijn masker op had, en iedereen dacht dat het goed ging, toen waren mijn vrienden echt. Het was toen ten slotte leuk om met mij om te gaan, nu is dat het niet.
Dus bij deze, masker op. En dus ook niet meer praten ofzo, neej, gewoon wegstoppen, das een stuk makkelijker. En zo kan ik die vrienden, die er nog wel zijn (moet je wel heel goed zoeken) ook houden.

Ook zij had het leuk, heeft leuke dingen gedaan en ach, zal ze zich ook maar 1 moment hebben afgevraagd wat ik deed, wat ik voelde. Ik voel me nu vreselijk, ik zit hier bijna te janken. Ik voel me zoooo alleen, en kut...
Oud 13-06-2004, 14:31
Verwijderd
waarom is het voor mn vader zo vanzelfsprekend dat ik slaag? ik kan toch ook zakken? net als iedereen? hij gaat er van uit dat ik slaag, wat nou als dat niet gebeurt? word ie dan boos ofzo? teleurgesteld in mij? dat wil ik ook niet. maar aan de andere kant; laat mij maar zakken dan ziet ie eindelijk dat ik óók kan zakken. help nog 4 dagen en dan weten we het.......
twijfel zo over die opleiding. meot me nu inschrijven bij de ib-groep. is het niet te zwaar voor me? je moet geloof ik nogal stevig in je schoenen staan, maar sta ik dat wel? ik had al bedacht gewoon mn masker op zetten, als het niet lukt gewoon doen alsof, dat kan ik wel. maar dan hoef ik net zo goed niet naar jeugdzorg, dan ben ik gewoon weer het meisje zonder problemen. ja dat lijkt miss beter. dan toch maar aan die opleiding beginnen. en nou weer vrolijk doen! /
Oud 13-06-2004, 14:48
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik ben verliefd dit
Mn vriend(in) is zo geweldig dat
Ik weet niet welke jongen/meisje ik moet kiezen zus
Ga jij nog op vakantie, ik wel met mn vriend zo
Overal waar ik kijk.

doe een wilde gok.
Word ik daar vrolijk van?

Waarom heb jij geen vriendin dan?

(verteld verhaal)

Ow nu snap ik wel waarom je er zo negatief over bent, sterkte joh
Op elk potje past een dekseltje.. kortom lees "Ach, je bent gewoon gehavend en kapot, er is vast wel een heroine junk die je wil begrijpen, want je hebt niets te bieden meer, je bent gewoon stuk, niemand moet je, Meisjes willen vrolijke jongens, zonder rare complexen.Meisjes willen wasbordjes"
Dacht je dat ik er nog vertrouwen in had?
Tis in om als meisje rond te playen.
Als jongen ook
Tis alleen nog maar voor domme mensen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten