Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben er toch boos om! ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 21:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als teken van medeleven oid. Het klinkt stommer dan het bedoelt is. ![]() ![]() ? (pm anders ff, als je wilt?)
||
Citaat:
![]() Heeeeeel veel succ6 en een dikke knuff
||
Citaat:
![]() ![]() .. ik snap niet waarom je als je de volgende dag om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn, je 5 uur vantevoren pas gaat slapen; dan *vraag* je erom om je te verslapen .. ![]() ![]() .. En je durft 't ook nog dikke pech te noemen? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 10:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() .. pff .. gaat om half zes slapen en vind 't dan vreemd dat ze zich verslaapt .. jeugd van tegenwoordig .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Offtopic: En over d'r moeder gesproken .. Citaat:
.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet het nimeer hoor....Ik weet ni of ik er wel ECHT achtersta....Ik weet ni of ik het allemaal nog wel zie zitten.....Hoe kan ik die directrice dan ooit overtuigen.... ![]() Ik kan evengoed zeggen:"zet mij in die ander klas of ik stop mee school." Zoals ik mij nu voel ben ik daar zelfs heel goed toe in staat. Het voelt alsof ik mijzelf iets moet aandoen wil ik iedereen bewijzen dat ik echt weg wil uit de huidige situatie..... Ik heb het er al zooooo vaak over gehad met verschillende leerkr8en. (over de klassituatie dan ![]() ![]() ![]() Volgens mijn klastitularis is alles mijn eigen schuld enzo.....leuk hoor... ![]() En dan is er ook nog mijn moeder die denkt da ze alles weet en me kan helpen maar dat kan ze niet........
||
Citaat:
![]() wat nou verbergen? Je gaat helemaal niks verbergen! Je doet mij geen verdriet als je laat zien hoe jij je voelt. Het zou mij eerder verdriet doen als jij net alsof doet dat het goed gaat en vrolijk doet, en dan later moet merken dat, dat nep was.. Je bent voor mij niet minder als je laat zien wat je voelt hoor! Kom maar gauw, meisje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|