Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 16:18
Nijn*
Nijn* is offline
@ dreen en tumtummetje-86, jullie hebben gelijk

Mijn rapport is gewoon goed, en mijn zin in volgend jaar is veel te groot om verdreven te worden

Volgend jaar betekend voor mij: leerlingenraad, schoolkrant redactie, schooltoneel, toneel(4,5 uur), een super aardige coördinator, de eerste twee dagen op kamp, een excursie, kom waarschijnlijk met een aantal leuke mensen in de klas, ben van een aantal shit vakken en docenten af...genoeg plezier voor mij..*lol*
Oud 22-06-2004, 16:58
Miracle
Miracle is offline
Verdomme wat haat ik hem. Ik ben goed genoeg als hulpje maar zodra het belangrijk wordt ben ik niks meer waard.
Oud 22-06-2004, 17:19
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit me al de hele dag te vervelen, wil ik naar de film gaan, Ben ik 2 (!!) minuten te laat met reserveren
Oud 22-06-2004, 18:31
luchtballon
luchtballon is offline
Yay, hij wil me nog een extra keer zien deze week, lijkt het. En, hij heeft wel zo'n beetje dezelfde meubelsmaak als ik. Zo kunnen we over een paar jaar saampjes gaan wonen *fantaseert*

Maar hij moet mee zaterdag. het laatste feest, het afscheid van sommige mensen. En hij komt niet!
Oud 22-06-2004, 18:47
missunderstood
missunderstood is offline
ik voel me zoo somber de laatste tijd. Ik heb net examen gedaan en daardoor werd het weer beter. Daarvoor was het veel slechter.. toen zag ik het helemaal niet zitten, vooral mn toekomst niet. Nu is dat wel minder, zelfs een tijdje weg. Maar nu komt het weer terug. Soms ben ik zo bang dat het weer steeds slechter zal gaan en dat ik weer terug bij af ben. Tzijn nu allemaal kleine dingen, zoals dat mn beste vriend een vriendin heeft die allemaal problemen heeft.. hierdoor heeft ze veel aandacht nodig en komt hij dus niet echt meer aan vrienden toe.. oa ik.. Hier kan ik zo slecht tegen omdat ik ook wel eens aandacht van zijn kant nodig heb zeg maar.. Bijv ik heb em twee weken geleden een mail gestuurd met dingen waar ik mee zat... en nu heeft ie nog steeds niks terug gestuurd terwijl hij em zeker gelezen heeft.. hij zegt dat ie steeds geen tijd genoeg heeft, dat ie wel begonnen is met die mail maar em nog niet af heb.. Ik kan hierom zoo boos worden, maar dan voel ik me weer zo egoistisch.. maja.. mag ik ook niet eens een keer even vragen om aandacht?? iig het lijkt waarschijnlijk helemaal niet boeiend voor jullie.. maar ik kan er gewoon niet tegen.. het lijkt wel alsof dingen uit mn handen slippen.. ik ben voor zoo veel dingen bang.. soms denk ik dat het beter is als ik naar een psycholoog ga om over dingen te praten uit mn verleden, en mn zelfbeeld enz. Maar gelijk daarna vind ik dat weer overdreven.. Aan de enen kant wil ik er vanaf van dat sombere/ down gevoel en ik wil k me weer eens goed voelen.. aan de andere kant ben ik daar bang voor.. bang om te veranderen...
ik wilde dit gewoon ff kwijt ..
tnx voor lezen
Oud 22-06-2004, 18:48
Gothic
Gothic is offline
GRRRRRR ben ik een uur bezig geweest met dingen in een programma in te voeren, is bestand beschadigd ofzo en kan ik het nu niet meer openen , kutcomputer...

Maar ben nog steeds blij dat ik m'n theorie gehaald heb. Ik keek er gewoon nog meer tegenop dan tegen m'n eindexamens...
Straks vriendje bellen om het te vertellen .

Morgen rijles en m'n herexamen... ben benieuwd
Oud 22-06-2004, 19:12
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Blegh, moe en last van m'n rug, van 7.00 tot 14.10 gewerkt...

Toen ik er weer was, was al een mailtje geopend, maar dat heb ik zeker weten niet gedaan (of toch wel? ik weet het niet meer) en m'n vriend weet m'n wachtwoord, hem net een smsje gestuurd en nu krijg ik terug; ''Sorry meis, ik lees jou mail niet hoor, ik neem toch aan dat je dat wel wist xxx''
Shit man, dan zal het wel zo zijn Ik snap er niks van...

Alleen in de woonkamer, geen zin in goede tijden slechte tijden (wat ik er met mij, word ik ziek? *voorhoofd voelt*), K's Choice op en nog baal ik er van dat ik hier niet meer zo vaak ben...

Ik ben te lui om alles door de gaan lezen. Als ik een entry niet gelezen heb en er staat ''18 reacties'' ofzo, dan heb ik er al geen zin meer in...Shame on me...

Ik wil niet op LiveJournal gaan zeuren, dus dan maar hier...
Ik voel me net een oud wijf...Op lj reageer ik ook niet zo veel vanavond, dat is een slecht teken...

*auw* m'n rug doet echt zeer Ik ga maar vroeg op bed en kap nu wel met zeiken...
Kus.
Oud 22-06-2004, 19:12
marrel
marrel is offline
pfff het aftellen is begonnen met school maar waarom is die thuis situatie zo onhebbelijk gvd K zie eigenlijk ook wel op tegen de laatste pw week, dan is het allemaal zo definitief dat je blijft zitten, iedereen kwijt raakt en nog een keer op dat vreselijke ardennenkamp moet... maja... en een vriendin van mij is depressief en ze durft niet alleen naar de psieg terwijl haar moeder vind dat ze wel moet gaan... heb mijn hulp aan geboden maar ik ken haar verhaal en reden niet en ze vind het niet zo prettig om het iedereen te vertellen help
Oud 22-06-2004, 19:31
Nona
Nona is offline
*grom* Ik schiet helemaal in de stress. Alles zo dicht bij elkaar gepland, en het is ook vrij onmogelijk om eerder te beginnen omdat je zelfs een halve week voor de tentamens nog gewoon werk moet doen. En natuurlijk dat schrijfonderwijs, een inhaalopdracht (goed, dat doe ik zelf), een practicum en een bloktoets! Bah.
Maar dat zit me echt niet zo dwars. Ik kan heus wel doorwerken. Wat ik wel erg vind: men neemt, volgens de norm, precies vier weken voor het nakijken van een bloktoets en een practicumtoets. Ik kom dus uiterlijk volgende week woensdag te weten of ik die maandag erop een herkansing moet doen. En die donderdag en vrijdag tentamens he! Leuk gepland hoor, en helemaal volgens de regels. Maar ik werk me uit de naad terwijl die doos van blok 7 die cijfers niet een paar dagen eerder kan hebben... En zij is niet de enige: ook de coördinator voor het schrijfonderwijs neemt ruim haar tijd. Ik had vandaag graag willen weten of ik een voldoende had voor mijn schrijfopdracht. Ja, ze kan ons wel vertellen dat 1/3 van de studenten een onvoldoende had. Maar om dan meteen de inidviduele cijfers terug te geven is te veel gevraagd. Aardig zeg, iedereen nu nog even laten stressen voor schrijfonderwijs terwijl er volgende week tentamens zijn... En morgen horen we het terug te krijgen. In een groepje, mag ik alsjeblieft mijn cijfer weten voor de rest van mijn groepje het weet???

Docenten zijn net ambtenaren, heb ik het idee...
Oud 22-06-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 22-06-2004 @ 20:31 :
Docenten zijn net ambtenaren, heb ik het idee...
Volgens mij zijn docenten ook ambtenaren (min of meer).
Oud 22-06-2004, 19:38
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2004 @ 20:33 :
Volgens mij zijn docenten ook ambtenaren (min of meer).
Ja... Nou... *uitgeluld*

Maar ik ben er toch boos om!
Oud 22-06-2004, 19:42
moon
moon is offline
Tijdje niet op het forum geweest (ik werd een beetje depri. van alle topics )

Met mij gaat het... half zeg maar. redelijk...
Ben op 't moment weer eens ziek (maar dat is zowat iedereen in mijn omgeving).
Deze week tentamenweek en tot nu toe gaat het nog niet erg goed. Ik ben al blij als ik voor alle tentamens een 4 of een 5 heb.
Verder wil ik toch maar even zeggen hoe ontzettend gelukkig ik ben met de mensen die ik om me heen heb!! Ook al lezen ze dit niet...ik vind dat ik het ontzettend getroffen heb!!
Oud 22-06-2004, 20:22
Verwijderd
Morgen cijfers van de toetsweek ophalen. Geen zin in, ik weet dat ik een voldoende voor mijn bio heb gehaald, maar daar blijft het bij. Ik heb geen zin in herkansingen, nu niet en na de vakantie ook niet. Mijn hoofd staat er niet naar .
Oud 22-06-2004, 20:49
Dolores
Dolores is offline
Net een wandeling door het bos gemaakt.. k dacht dat het wel op zou luchten enzo, of iig gewoon dat het fijn zou zijn om ff in de buitenlucht te zijn, maar dat was helemaal niet zo. Maar goed, als ik daar al over moet gaan zeuren, dan blijf ik bezig.. Pff, morgen cijfers ophalen. 'k Kwam toevallig vandaag die van vorig jaar tegen.. pff, t kan niet slechter! Maar goed, vorig jaar maakt niets meer uit. Dit jaar wel, en volgend jaar ook. Brrr, examen, k vind het nu al eng, mja.
Oud 22-06-2004, 20:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
going, 2de klapper op 1 dag
zo lijkt alles er niet toe te doen, behalve de leuke dingen, en zo draait alles ineens in het slop? for christ sake
Oud 22-06-2004, 21:25
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-06-2004 @ 21:59 :
going, 2de klapper op 1 dag
zo lijkt alles er niet toe te doen, behalve de leuke dingen, en zo draait alles ineens in het slop? for christ sake
hmm. (als in - jammer. Beetje jammere uitdrukking ook, maar goed, je weet wel wat/hoe ik ('t) bedoel ed, denk ik?)

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 21:29.
Oud 22-06-2004, 21:29
Verwijderd
Ik voel me zo raar... zo ontzettend down... sinds ik thuis gekomen ben kan ik ong. alleen nog maar huilen. Vandaag op het werk wel 4x mijn tranen weg moeten slikken... ik mis hem zoveel...

En dan kom je thuis... denk je dat het wel weer goed gaat... is je zus online! Helemaal happy want heb haar al in geen weken meer gesproken... Vraagt ze de hele tijd of ik alsjeblieft naar Griekenland wil komen... Ik vertel haar dat het niet kan vanwegen mijn nieuwe baan en dat ik geld meot verdienen, ook voor haar b-day... "Ik wil geen groot kado... ik wil dat jij komt met mijn verjaardag..." *slik* "Wil je alsjeblieft foto's sturen van ons samen...? Alles wat je hebt..." Ik mis haar zo erg... Al ruim 8 maanden neit meer gezien... En ze komt pas in okt terug voor een week... dan is er bijna een jaar voorbij... en na dat gesprek... alleen maar nog kutter... Enorme huilbui en ik kan niet meer stoppen... Ik weet neit meer hoe ik verder moet... ik zie het niet meer zitten...

En dan gaat hij ook nog een maand weg eerdaags... ik trek dit niet meer... het werken... m'n zus missen... m'n vriend missen... en dan van de buitenkant blijven lachen... maar van binnen stort je in... Hoe lang hou ik dit nog vol... niemand weet het... ik heb niemand om ff bij uit te huilen... paniek...
Oud 22-06-2004, 21:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-06-2004 @ 22:25 :
hmm. (als in - jammer. Beetje jammere uitdrukking ook, maar goed, je weet wel wat/hoe ik ('t) bedoel ed, denk ik?)
Nee ik weet niet wat je bedoelt, maar ik denk ook niet dat jij weet wat ik bedoel (misschien nu...naja)
Oud 22-06-2004, 21:40
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-06-2004 @ 22:35 :
Nee ik weet niet wat je bedoelt, maar ik denk ook niet dat jij weet wat ik bedoel (misschien nu...naja)
Dat de niet als in huh?, bah of wat dan ook bedoelt was,
maar als teken van medeleven oid. Het klinkt stommer dan
het bedoelt is.

? (pm anders ff, als je wilt?)
Oud 22-06-2004, 21:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
ah, sorry, ja ik snap wat je bedoelde (nu )
Oud 22-06-2004, 21:48
Miracle
Miracle is offline
'k heb der geen zin meer in.

Ik stink naar rook, ben moe en ontzettend down.
Oud 22-06-2004, 22:09
Verwijderd
dat ene niet gedaan vandaag. heb wel neiging. nu maar snel slapen en er niet aan denken.
Oud 22-06-2004, 22:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ziek...
Oud 22-06-2004, 23:48
Balance
Balance is offline
Argh, wat voel ik me rot en het is nog m'n eigen schuld ook
Althans, het ene moment vind ik dat en het volgende moment weer niet.
Gigantisch ruzie gehad met een collega die gewoon onrechtvaardig was naar mij toe en het ene moment ben ik super kwaad op haar en het volgende moment baal ik van mezelf dat ik er zo'n ophef over heb gemaakt en dat ik nou ruzie met haar heb. Haar schuld, mijn schuld, haar schuld, mijn schuld. Zo gaat 't in m'n hoofd.. En ondertussen wel met tegenzin naar m'n werk
En ik moet overal het verhaal opnieuw vertellen omdat men het zonodig op wil lossen en uiteraard kan ik dat weer niet zonder janken, zodat nou iedereen ziet hoe ik echt ben. Niet altijd maar vrolijk en sterk. En dan baal ik dáár weer van.
Pff, ik zit te moeilijk in elkaar en dan ga ik me nu weer ergeren aan het feit dat ik te lange posts maak
Oud 23-06-2004, 07:13
Arashi
Arashi is offline
zometeen gesprek... Het zou wel heel makkelijk + verleidelijk zijn om maar direct naar huis te rennen als het bijna zover is. :/

Vrdmm.
Oud 23-06-2004, 07:26
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Arashi schreef op 23-06-2004 @ 08:13 :
zometeen gesprek... Het zou wel heel makkelijk + verleidelijk zijn om maar direct naar huis te rennen als het bijna zover is. :/
Vrdmm.
Zou ik maar niet doen. Kunnen ze je ook niet helpen eh?

Heeeeeel veel succ6 en een dikke knuff
Oud 23-06-2004, 07:42
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Goed, ik ben een beetje gebroken. Heb al dagen niet genoeg slaap gehad, heb zo twee Spaanse mondelingen en ik kan geen Spaans. Ik moet nog een week bergen werk verzetten en ik heb gewoon of te veel werk of te weinig tijd... of allebei. Kortom: ik ben gestressed en ik ben moe.

Wie vrolijkt mij op .
Oud 23-06-2004, 08:21
Verwijderd
lang leve het aktiviteitencentrum!!!
er is hier dus internet en op bepaalde ochtenden is het nog gratis ook!
ik zit nu 1 dag op de AK en het is me meegevallen. ik moet wel nog heel erg wennen enzo maar het zijn wel aardige mensen hier volgens mij.
Oud 23-06-2004, 09:43
Verwijderd
moet 10 uur met zusje in ziekenhuis zijn. Door wekker heengeslapen. Zij ook. Oftewel: half elf werden we wakker en ja dat is gewoon dikke pech
Maar nu nog de reactie van mn moeder... zucht...
Oud 23-06-2004, 10:05
Verwijderd
tegen haar doet ze heel aardig en normaal en tegen mij wordt ze heeeeel boos! Ja, want het was ook mijn verantwoordelijkheid etc.. Ja, dat was het ook deels ja, maar dat hoef je niet alleen op mij te spuien Ik was ook diegene die er voor was om niet te liegen etc.. Maar ach, ik ken het verhaaltje al langer, want ik kan gewoon niets meer goed doen. Nu maar veel in huishouden gaan doen ofzo. Dan doe ik tenminste nog iets goed...
Oud 23-06-2004, 10:41
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2004 @ 10:43 :
moet 10 uur met zusje in ziekenhuis zijn. Door wekker heengeslapen. Zij ook. Oftewel: half elf werden we wakker en ja dat is gewoon dikke pech
Maar nu nog de reactie van mn moeder... zucht...
WTF .. je moest om 10 uur in 't ziekenhuis zijn .. en je verslaapt je .. .. ik zag vanmorgen nog posts van jou op onzin; je was om half 6 nog op ..

.. ik snap niet waarom je als je de volgende dag om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn, je 5 uur vantevoren pas gaat slapen; dan *vraag* je erom om je te verslapen .. .. toch?

..

En je durft 't ook nog dikke pech te noemen? Ik mis serieus hier iets.

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 10:46.
Oud 23-06-2004, 10:50
magicflower
magicflower is offline
Net telefoontje gekregen van de schooldirectrice.....Ik mag volgend jaar naar een andere klas onder "bepaalde voorwaarden". Wat die voorwaarden zijn weet ik niet. Ze wil het er volgende week met mij over hebben. Maar wa as ik niet aan die voorwaarden voldoe?????

Ik hou het echt niet nog een jaar uit in mijn huidige klas.....ECHT NIET!!!!!!!!!!!!

Da mens weet gvd ook hoe ze iemand haar dag kan verpesten....

Groetjes Magicflower
Oud 23-06-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 23-06-2004 @ 11:41 :
WTF .. je moest om 10 uur in 't ziekenhuis zijn .. en je verslaapt je .. .. ik zag vanmorgen nog posts van jou op onzin; je was om half 6 nog op ..

.. ik snap niet waarom je als je de volgende dag om 10 uur in het ziekenhuis moet zijn, je 5 uur vantevoren pas gaat slapen; dan *vraag* je erom om je te verslapen .. .. toch?

..

En je durft 't ook nog dikke pech te noemen? Ik mis serieus hier iets.
Ik kan ook gewoon een uurtje slapen.. Ik heb dat wel vaker gedaan. Daarnaast was mn zusje normale tijd naar bed gegaan en ook verslapen..
Oud 23-06-2004, 10:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2004 @ 11:53 :
Ik kan ook gewoon een uurtje slapen.. Ik heb dat wel vaker gedaan. Daarnaast was mn zusje normale tijd naar bed gegaan en ook verslapen..
No offense maar ik vind 't niet netjes dat je juist die feiten niet in je topic hierboven zet en 't over laat komen dat je volledig onschuldig bent.

.. pff .. gaat om half zes slapen en vind 't dan vreemd dat ze zich verslaapt .. jeugd van tegenwoordig ..
Oud 23-06-2004, 11:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-06-2004 @ 11:57 :
No offense maar ik vind 't niet netjes dat je juist die feiten niet in je topic hierboven zet en 't over laat komen dat je volledig onschuldig bent.

.. pff .. gaat om half zes slapen en vind 't dan vreemd dat ze zich verslaapt .. jeugd van tegenwoordig ..
Niet dat ik het geheel oneens met je ben, maar om ruzie te voorkomen is het misschien verstandig dat praatje aan haar moeder over te laten.
Oud 23-06-2004, 11:03
magicflower
magicflower is offline
Nu nog mooier: neem ik een stagiare bij ons in vertrouwen (das ni de 1ste x) is da mens ineens weg.....
Oud 23-06-2004, 11:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-06-2004 @ 12:03 :
Niet dat ik het geheel oneens met je ben, maar om ruzie te voorkomen is het misschien verstandig dat praatje aan haar moeder over te laten.
Ik vind 't gewoon niet prettig als mensen medeleven/medelijden opwekken door de waarheid een beetje naar hun hand te zetten.

Offtopic: En over d'r moeder gesproken ..

Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2004 @ 11:05 :
Ik was ook diegene die er voor was om niet te liegen etc..

.. Ik vraag me serieus af of Loontjuh wel aan d'r moeder gemeld heeft dat ze om half zes ging slapen .. .. zo ja, dan is de reactie van d'r moeder niet zo raar .. zo niet .. dan 'liegt' ze hier en tegen d'r moeder.
Oud 23-06-2004, 11:09
Nijn*
Nijn* is offline
ik ga straks naar mir, maar jezus wat voel ik me kut..k moet t maar verbergen, maar hoe? ik wil haar geen verdriet doen..god, wat mis ik haar... shit man, ik zit hier gewoon weer te huilen, blijkbaar kan ik tegenwoordig niet anders meer.
Oud 23-06-2004, 11:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
magicflower schreef op 23-06-2004 @ 11:50 :
Net telefoontje gekregen van de schooldirectrice.....Ik mag volgend jaar naar een andere klas onder "bepaalde voorwaarden". Wat die voorwaarden zijn weet ik niet. Ze wil het er volgende week met mij over hebben. Maar wa as ik niet aan die voorwaarden voldoe?????

Ik hou het echt niet nog een jaar uit in mijn huidige klas.....ECHT NIET!!!!!!!!!!!!

Da mens weet gvd ook hoe ze iemand haar dag kan verpesten....

Groetjes Magicflower
Die voorwaarden zullen heus niet zo verschrikkelijk zijn hoor, maar tis denk ik gewoon zo dat ze je duidelijk wil maken dat het nu wel kan maar eigenlijk niet hoort oid..
Oud 23-06-2004, 11:19
magicflower
magicflower is offline
@ nijn: Laat mir die tranen maar zien....Kan ze er tenminste voor je zijn en je proberen te steunen. Als ze echt een vriendin is vind ze da zeker niet erg. Ook al heeft ze het zelf nog zo zwaar.
Oud 23-06-2004, 11:25
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
magicflower schreef op 23-06-2004 @ 12:19 :
@ nijn: Laat mir die tranen maar zien....Kan ze er tenminste voor je zijn en je proberen te steunen. Als ze echt een vriendin is vind ze da zeker niet erg. Ook al heeft ze het zelf nog zo zwaar.
maar, ik wil haar geen verdriet doen, en ik wil niet dat zij weer een last van mij op haar schouders krijgt..
Oud 23-06-2004, 11:30
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
dreen schreef op 23-06-2004 @ 12:16 :
Die voorwaarden zullen heus niet zo verschrikkelijk zijn hoor, maar tis denk ik gewoon zo dat ze je duidelijk wil maken dat het nu wel kan maar eigenlijk niet hoort oid..
Ze wil zeker weten of ik er positief tegenover sta zei ze. Want volgens haar is de reden dat ik weg wil uit m'n rotklas en dat ik trug een doel voor ogen wil hebben niet genoeg.

Ik weet het nimeer hoor....Ik weet ni of ik er wel ECHT achtersta....Ik weet ni of ik het allemaal nog wel zie zitten.....Hoe kan ik die directrice dan ooit overtuigen....

Ik kan evengoed zeggen:"zet mij in die ander klas of ik stop mee school." Zoals ik mij nu voel ben ik daar zelfs heel goed toe in staat.

Het voelt alsof ik mijzelf iets moet aandoen wil ik iedereen bewijzen dat ik echt weg wil uit de huidige situatie.....

Ik heb het er al zooooo vaak over gehad met verschillende leerkr8en. (over de klassituatie dan ) Ik heb al zooooooo vaak "ziek" thuisgezeten....Nu ook weer......En niemand heeft het blijkbaar door.....Niemand heeft door dak er aan kapotga.....

Volgens mijn klastitularis is alles mijn eigen schuld enzo.....leuk hoor...

En dan is er ook nog mijn moeder die denkt da ze alles weet en me kan helpen maar dat kan ze niet........
Oud 23-06-2004, 11:31
magicflower
magicflower is offline
@ nijn: Ik weet bijna zeker dat ze jou geen last zal vinden.
Oud 23-06-2004, 12:16
Verwijderd
haha, misverstandje hier. Bedoel het niet om te zeiken op mn moeder hoor maar wou t gewoon even kwijt. Gewoon t feit dat ik niets goed meer kan doen. Heel vrolijk doen tegen mn zusje en altijd zeiken op mij. En ja, het is stom en daar voel ik me ook heel lullig om. Vandaar van: zucht, nu de reactie van mn moeder.
Want ja, terecht dat ze boos wordt. Heb je mij horen zeggen dat t niet terecht was? Want ja het is , maar ze doet alsof ik dat niet snap Dat zegt ze ook letterlijk tegen mn zusje: maar snapt Ilona dat wel? Alsof ik een of andere halve zool ben... Dat ik niets snap, dat ik me er niet lullig over voel, want ja, het is deels mijn verantwoordelijkheid ja. En nee ik probeer het niet af te schuiven op een ander of de waarheid te verdraaien..
Daarnaast wou mn zusje met een of ander smoesje bij mn moeder aankomen. Dat ging mij toch wel te ver..
Naja, ook dit weer is even lucht harten.. ik had gewoon op dat moment even pest in en boos op mezelf enzo.. al leek dat misschien niet zo.. sorry daarvoor dan
Oud 23-06-2004, 12:17
Dolores
Dolores is offline
Net m'n cijfers opgehaald.. Voor wiskunde een 9,3, voor engels een 5,3 en voor de rest allemaal zesjes.. Bijna allemaal voldoende, maar k ben dr toch niet echt blij mee. 'k Had wel een paar erge onvoldoendes verwacht, dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee, maar toch, zesjes zijn zo stom. 'k Weet nu niet wat ik moet gaan herkansen. 'k Heb bij eigenlijk niets het idee dat ik het veel beter kan maken.. maar goed, dat zien we na de vakantie wel weer, k hoef dr nu nog niet over na te denken.
Oud 23-06-2004, 12:19
Verwijderd
Net laatste stagedag gehad, nu nog drie kwartier, dan mentorgesprek en dan heb ik VAKANTIE!!! Naja, vrijdag de laatste cijfers terug, dus heel misschien nog een herkansing, maar daar ga ik maar niet van uit...anders word ik helemaal zo . Vanavond voetbal kijken en dan morgen uitslapen (hoop ik). Maar straks eerst door het noodweer...hopelijk is dan even rustig.
Oud 23-06-2004, 12:23
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 23-06-2004 @ 12:09 :
ik ga straks naar mir, maar jezus wat voel ik me kut..k moet t maar verbergen, maar hoe? ik wil haar geen verdriet doen..god, wat mis ik haar... shit man, ik zit hier gewoon weer te huilen, blijkbaar kan ik tegenwoordig niet anders meer.

wat nou verbergen? Je gaat helemaal niks verbergen! Je doet mij geen verdriet als je laat zien hoe jij je voelt. Het zou mij eerder verdriet doen als jij net alsof doet dat het goed gaat en vrolijk doet, en dan later moet merken dat, dat nep was..
Je bent voor mij niet minder als je laat zien wat je voelt hoor!

Kom maar gauw, meisje.
Oud 23-06-2004, 12:46
Quiana
Quiana is offline
"In de volle zekerheid van haar geloof is van ons heengegaan (..)"

...

Geen woorden.

Oud 23-06-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 23-06-2004 @ 13:46 :
"In de volle zekerheid van haar geloof is van ons heengegaan (..)"

...

Geen woorden.

? (})
Oud 23-06-2004, 13:03
Verwijderd
het is allemaal een beetje dubbel. ik wil geen mensen meer om me heen, en toch weer wel. ken je dat? ik zit nu al sinds het leren van mn examens thuis, en ik begin te merken dat ik er aan gewend raak alleen te zijn. als er dan wel weer mensen zijn, dan moet ik weer omschakelen, en daar heb ik niet altijd zin in. ik kan niemand meer verdragen. ik vind het heerlijk om te weten dat ik geslaagd ben, echt waar, maar ik kan er niet zo aan wennen. nou is het zo definitief.

bah. ik denk dat ik maar helemaal alleen op mn kamer voetbal ga kijken vanavond. k weet het anders ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten