Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 16:06
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Hehe met die dode zus van Morris
Hij doet het in eerste instantie om de geloofwaardigheid van die vrouw in twijfel te brengen , maar het zal me niets verbazen als er dan in eens blijkt dat hij tóch een onbekend zusje had (wat niemand hem nooit verteld had cq een groot geheim was). Lijkt me echt iets voor gtst. Onderhand is iedereen familie van elkaar of stiekem de biologische ouder...

Citaat:
Stefano zou Lucas bij Sjors brengen en toen was Sjors in Janine's huis of heb ik iets gemist?
Je hebt niets gemist, ik vind het ook al vaag. Ik geloof dat ze met hem terug was gegaan ofzo.

Citaat:
hij zal wachten op iets met robin of om die hersentumor van harmsen. of hij gaat nog een rol in het verhaal met ludo en martine en andere spelen.
Iets met Robin zal nog wel lang duren denk ik (of hij moet nu *echt* zelfmoord plegen) en meneer harmsen, dat kan best snel zijn omdat je er al een paar dagen niets van hoort dus is het binnenkort zijn beurt om in de picture te staan.

Hoe zal het aflopen met Ludo?
Oud 09-09-2004, 16:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-09-2004 @ 19:33 :
@Mr. Oizo: het viel me net pas op, maar je signature is wel heel toepasselijk met het oog op Benjamin's situatie
Inderdaad ja, nu je het zegt...

Citaat:
Staafmixer schreef op 09-09-2004 @ 17:06 :
Hoe zal het aflopen met Ludo?
Ik denk dat-ie maar eens aan Jef dat adres van die caravan moet gaan vragen...
Spoiler

Bohhh ik vind die Surinaamse vrouw nu al irritant. "Ik kom mijn paraplu halen..." Nee, volgens mij wilde ze gewoon weer ff Jef zien. Die kop van Jef weer toen ze aan het flirten was...
Oud 09-09-2004, 16:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-09-2004 @ 17:21 :
Inderdaad ja, nu je het zegt...

Ik denk dat-ie maar eens aan Jef dat adres van die caravan moet gaan vragen...
Spoiler

Bohhh ik vind die Surinaamse vrouw nu al irritant. "Ik kom mijn paraplu halen..." Nee, volgens mij wilde ze gewoon weer ff Jef zien. Die kop van Jef weer toen ze aan het flirten was...
dat was geen spoiler hoor
maar ik zou het ook wel leuk vinden als marcus terugkwam en als ludo er weer bovenop kwam. Zeker als ie dan marcus daarvoor moest bedanken
maar vooralsnog niks over zulk soort berichten gehoord helaas
Oud 09-09-2004, 17:27
zus en zo
zus en zo is offline
Als die Surinaamse vrouw met de doden kan praten... dan zal ze vast contact maken met Benjamin... Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben
Oud 09-09-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 09-09-2004 @ 18:27 :
Als die Surinaamse vrouw met de doden kan praten... dan zal ze vast contact maken met Benjamin... Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben
Misschien kan ze hem ook wel zien
Oud 09-09-2004, 17:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2004 @ 17:25 :
dat was geen spoiler hoor
Oud 09-09-2004, 17:50
geen punt.
geen punt. is offline
Ik vind die Big Momma wel gaaf eigenlijk! Dat met Morris en Big Momma is het enige leuke op dit moment...
Oud 09-09-2004, 20:14
geen punt.
geen punt. is offline
Echt een melige aflevering

Big Momma tegen Morris: "Ik voel dat ze heel dichtbij is"
Morris: "Ja ik ook", terwijl Charlie binnenkomt

Charlie tegen Nick: "Wat sta je nou te kijken!?"
Nick: "Je staat!"
Oud 09-09-2004, 20:28
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ja dat vind ik echt zo goedkoop, telkens als charlie in een emotionele situatie heeft gaat ze staan (brand, ruzie met haar 'man'). Ik hoop wel dat ze gaan trouwen. Drie maal is scheepsrecht, niet waar .
Oud 09-09-2004, 20:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hahahahaha, Nick, sukkel! Nou zie je maar wat er met je sociale leven gebeurt als je je handjes niet van jonge meisjes af kunt houden...

Marcus moet inderdaad terug! Misschien wordt GTST dan weer een beetje leuk, want dit is echt drie keer niks. Echt, die aflevering van vanavond was té saai! Niks met Benjamin, niks met Nina of Isabella, geen Sjors...
Oud 10-09-2004, 11:17
BCR
BCR is offline
Awwh! Jullie hebben het nauwelijks over het afscheid van Rosa gehad. Man, dat was toch hartstikke emotioneel!

Nee, echt, ik vond het wel een beetje zielig Ze bleef zo waardig tot het bittere eind. En ze zal terugkeren als Ludo weer geld heeft

Morris was wel grappig, ja. Maar verder is het echt niets meer aan
Nick vind ik op het moment het leukste personage.
Oud 10-09-2004, 12:37
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
BCR schreef op 10-09-2004 @ 12:17 :

Nee, echt, ik vond het wel een beetje zielig Ze bleef zo waardig tot het bittere eind. En ze zal terugkeren als Ludo weer geld heeft
Dus mocht ze weer terug willen keren, kan dat, á la martine.
Oud 10-09-2004, 19:34
zus en zo
zus en zo is offline
haha Ray was wel leuk tegen Martine

k vraag me af wat er met het decor van Ludo zn huis gaat gebeuren...
Oud 10-09-2004, 19:44
Verwijderd
haha als blikken konden doden, dan was martine allang dood geweest, die blik van ludo... oehhh

martine en ray, haha ik lach me rot.

charlie en nick zijn wel lief samen

leuke aflevering vandaag
Oud 10-09-2004, 19:58
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-09-2004 @ 20:44 :
leuke aflevering vandaag
Mja dat gezeik van Benjamin / Barbera / Valerie / Charlie en Robert niet meegerekend...
Oud 10-09-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 10-09-2004 @ 20:58 :
Mja dat gezeik van Benjamin / Barbera / Valerie / Charlie en Robert niet meegerekend...
mwah dat vond ik ook nog wel meevallen.. van mij mogen ze benjamin alleen schrappen.
Oud 10-09-2004, 20:45
M@rco
M@rco is offline
Martine is écht bang van Ludo
"Dit is toch niet helemaal wat ik zoek", whehehe

En terecht. Ik wacht met spanning op de wraak van Ludo, dat is eigenlijk de enige reden dat ik nog kijk De rest mag van mij in de blubber zakken, ik wil gewoon dagelijks een half uur Ludo en Martine
Oud 10-09-2004, 21:30
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Kvon die flashbacks in het huis van Ludo wel een mooi stukje, gaat 'ie een beetje dansen enzo
Oud 10-09-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Hardst33lo schreef op 10-09-2004 @ 22:30 :
Kvon die flashbacks in het huis van Ludo wel een mooi stukje, gaat 'ie een beetje dansen enzo
zeker ja.. echt nog van 2 jaar geleden enzo.. maar ik heb toch het gevoel dat hij er wel weer terug gaat komen.
Oud 11-09-2004, 14:24
pillbox tales
pillbox tales is offline
Wat is er vrijdag gebeurd?

oh, en dit moet k echt nog even kwijt, was maandag of dinsdag al op tv, maar toch: de camera ging zo door een verbrand scala heen, en wat zag je tussen al het puin op de grond liggen? Een gloednieuwe Pringles-koker
Oud 11-09-2004, 14:29
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 11-09-2004 @ 15:24 :
Wat is er vrijdag gebeurd?

oh, en dit moet k echt nog even kwijt, was maandag of dinsdag al op tv, maar toch: de camera ging zo door een verbrand scala heen, en wat zag je tussen al het puin op de grond liggen? Een gloednieuwe Pringles-koker
Hahaha , idd dat viel mij ook al al!
Oud 11-09-2004, 15:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 21:44 :
Echt, die aflevering van vanavond was té saai! Niks met Benjamin, niks met Nina of Isabella, geen Sjors...
lijkt me juist de ideale aflevering.

geen benjamin gezeur, geen nina die d'r pop zit te kammen, geen isabella die gestoord zit te zijn, geen sjors die mekkert dat d'r mama wordt zwart gemaakt.

Ideaal.
Oud 11-09-2004, 18:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Neeheeej, Harmsen mag niet uit de serie
Ik hoop dat hij zich nog laat opereren.
Spoiler
Oud 11-09-2004, 19:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik begin die hele verhaallijn met 'geest' Benjamin nog leuk te vinden ook! Benieuwd wanneer het moment komt dat die zwarte vrouw via Laura met Benjamin in contact komt.

Die scéne met Ludo in dat lege, verlaten huis was echt mooi, ja. Al die flashbacks...

Ow ja, en Charlie moet eens een keer flink op haar smoel vallen als ze weer probeert te lopen!

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 11:31.
Oud 12-09-2004, 08:16
Intruder
Intruder is offline
Ik heb wat gemist zo te horen.

wat is er verder gebeurd op vrijdag?

offtopic @ staafmixer: leuke sign + avatar
Oud 12-09-2004, 15:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Intruder schreef op 12-09-2004 @ 09:16 :
Ik heb wat gemist zo te horen.

wat is er verder gebeurd op vrijdag?
Ludo moet definitief zijn huis verlaten. Martine kwam ook ff een kijkje nemen en Ludo verzekerde haar dat ze er niet zo maar van af kwam. Met andere woorden: als Ludo weer een fatsoenlijk bestaan heeft opgebouwd, kan Martine op wraak rekenen. En ja, verder was Martine nogal aan het kibbelen met Ray.

Valerie wil met Charlie praten, maar Charlie wil dat niet. Na nog een goed gesprek met Nick wil ze net naar Valerie toe gaan, maar net op dat moment zit die ruzie te maken met Barbara over de hele situatie.

Harmsen krijgt een brief van het ziekenhuis, deed er nogal geheimzinnig over, want Robin mocht die brief niet zien. Hij pakt dan een foto van Hennie en begint in zichzelf te praten, dat hij een tumor heeft en dat hij het liefste naar haar toe wil (dus dood wil gaan). Geest Benjamin hoort dat.

Mja, en verder was dat het wel...
Oud 12-09-2004, 20:37
geen punt.
geen punt. is offline
Ergens hierboven werd al gezegd dat Benjamin waarschijnlijk Yasmine zou komen halen, wat dus niet zo is, maar 't zou goed kunnen dat ie Goovert komt halen (YES!).
Oud 12-09-2004, 21:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 12-09-2004 @ 21:37 :
Ergens hierboven werd al gezegd dat Benjamin waarschijnlijk Yasmine zou komen halen, wat dus niet zo is, maar 't zou goed kunnen dat ie Goovert komt halen (YES!).
Wil je Harmsen dood ofzo?
Oud 12-09-2004, 21:33
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 12-09-2004 @ 21:37 :
Ik denk eerder dat ie iemand waarschuwt, zodat ze Govert kunnen overhalen om zich toch te laten opereren.
Oud 12-09-2004, 22:52
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 22:11 :
Wil je Harmsen dood ofzo?
Ja!! (er rekening mee houdende dat het een serie is he )

Die man heeft alles nu wel een beetje meegemaakt, z'n verhaal is wel een beetje op, hij hangt er maar wat los bij, alles wat met hem te maken heeft is saai en misschien zorgt dat ervoor dat Robin eindelijk wiebert uit de serie, dat zou nog mooier zijn.
Oud 12-09-2004, 22:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 12-09-2004 @ 23:52 :

Die man heeft alles nu wel een beetje meegemaakt, z'n verhaal is wel een beetje op, hij hangt er maar wat los bij, alles wat met hem te maken heeft is saai en misschien zorgt dat ervoor dat Robin eindelijk wiebert uit de serie, dat zou nog mooier zijn.
Ach, Harmsen is zo lief en zo grappig. Toen hij een jaartje weg was, heb ik hem echt gemist. En toen kwam eerst nog die irritante vervanger en die stomme verhaallijn met Tracey... Nou is ie terug en moet ie blijven! Vinnik. Anders is het ook wel zielig voor Robin he?
Oud 12-09-2004, 23:23
geen punt.
geen punt. is offline
Robin IS zielig Maar je hebt wel gelijk dat die vervanger helemaal 3x nx was ja, dan liever Wik. Maar z'n beste tijd heeft ie al gehad, hij heeft z'n rust wel nodig en hij past niet meer bij GTST vind ik.
Oud 12-09-2004, 23:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:23 :
Robin IS zielig Maar je hebt wel gelijk dat die vervanger helemaal 3x nx was ja, dan liever Wik. Maar z'n beste tijd heeft ie al gehad, hij heeft z'n rust wel nodig en hij past niet meer bij GTST vind ik.
Waarom niet? Ik vind hem wel fijn in GTST. Tenminste één karakter dat niet meedoet met list, leugens, bedrog, jaloezie en haat. Een constante positieve factor. En té aandoenlijk natuurlijk.
Oud 12-09-2004, 23:27
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-09-2004 @ 00:26 :
Waarom niet? Ik vind hem wel fijn in GTST. Tenminste één karakter dat niet meedoet met list, leugens, bedrog, jaloezie en haat. Een constante positieve factor. En té aandoenlijk natuurlijk.
Plagiaat, verzonnen verhalen... nou noem het maar eerlijk
Oud 12-09-2004, 23:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:27 :
Plagiaat, verzonnen verhalen... nou noem het maar eerlijk
Noú, moord en doodslag is het nog nét niet...
Oud 13-09-2004, 17:09
Intruder
Intruder is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2004 @ 16:39 :
geweldige samenvatting
hey, hartelijk dank jammer dat ik dat stukje met ludo ed niet heb kunnen zien misschien komt dat vanavond nog langs in het voorstukje?
Oud 13-09-2004, 17:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-09-2004 @ 22:33 :
Ik denk eerder dat ie iemand waarschuwt, zodat ze Govert kunnen overhalen om zich toch te laten opereren.
Zo'n gevoel heb ik ook ja

Citaat:
geen punt. schreef op 12-09-2004 @ 23:52 :

Ja, maar Harmsen zit er al vanaf het begin in, hij is echt een van de vaste personnages. Verder is het gewoon een lief mens dat altijd klaar staat voor anderen, een man met veel warmte. En af en toe moet ik wel met hem lachen door zijn (vroeger dan vooral) ouderwetse gedachtes en nog van allerlei opmerkingen.
Ja, over het algemeen lag hij er wel "los" bij, door zijn leeftijd vooral (daardoor is hij ook wel een beetje saai ). Uitzondering zijn de periodes dat hij met Hennie "ging". Maar ik vind door zijn lieve, eerlijke, warme karakter dat hij niet de serie uit mag. Harmsen = oke!
Oud 14-09-2004, 06:51
Verwijderd
ligt het aan mij of wordt het echt met de aflevering saaier?
man ik wordt gek van dat gedoe rondom harmsen, dat met nina is nog wel ok maar de rest
Oud 14-09-2004, 09:18
Balance
Balance is offline
Ik vind Harmsen op dit moment echt zo'n ouwe zeur. Zijn bemoeienissen met Robin, het weigeren medicijnen in te nemen, enz. Van mij mag hij er dus wel uit.
En zo lief en eerlijk is hij overigens niet altijd geweest. Maakte het leven van de jongeren in het jeugdcentrum zuur en schreef (zoals iemand al zei) allemaal verhalen waarvan niks waar bleek te zijn.

Is iemand trouwens opgevallen dat hij niks meer vergeet sinds is vastgesteld dat ie die tumor heeft? wat een diagnose al niet kan doen...
Oud 14-09-2004, 11:31
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Goh voor het eerst is het wel "goed gedaan" met dat gebler van Benjamin. Ik d8 (toen hij bij Robin was) dat hij weer een stap naar rechts/links zou zetten, maar nee. Toch nog een "vooruitgang"

En met isabella en die "zuster". "Oh ja nu je het zegt, kom je me wel bekend voor".

En iid is harmsen opeens niet meer vergeet8ig.
Oud 14-09-2004, 11:50
Balance
Balance is offline
Spoiler

Hoe voorspelbaar...
Oud 14-09-2004, 12:01
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Intruder schreef op 12-09-2004 @ 09:16 :

offtopic @ staafmixer: leuke sign + avatar
Offtopic: thanx .
Oud 14-09-2004, 18:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja hoor, van 1 klap hout op je hoofd al een tijd bewusteloos liggen, zeer realistisch maar ja das soap weer.
Oud 14-09-2004, 19:34
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
hahaha "je lijkt wel een race eend"
Oud 14-09-2004, 19:58
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-09-2004 @ 19:18 :
Ja hoor, van 1 klap hout op je hoofd al een tijd bewusteloos liggen, zeer realistisch maar ja das soap weer.
Sommige mensen sterven door een klap op het hoofd.

Maar wat-een-originele-ontsnappingsmaneuvre toch weer
Oud 14-09-2004, 19:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waar is de gaap-emoticon als je 'em nodig hebt?
Oud 14-09-2004, 19:59
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik begin onderhand wel een beetje gek te worden van de eigendunk/arrogantie van de überheilige charlie.
Oud 14-09-2004, 20:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 14-09-2004 @ 20:59 :
Ik begin onderhand wel een beetje gek te worden van de eigendunk/arrogantie van de überheilige charlie.
Ja! Waar is de kots-smiley als je 'em nodig hebt?
Oud 14-09-2004, 20:20
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Oud 14-09-2004, 20:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 14-09-2004 @ 21:20 :
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten