Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 07:52
angel--1987
angel--1987 is offline
k snap hem niet....
waarom doet ie zo?
waaronm is ie zo veranderd?
waarom is ie zo dom bezig als je zelf toegeeft dat je op alle fronten verloren hebt(zo noemt hij t) dan doe je er toch wat aan!
waarom zet ie zich zelf zo voor lul??
die dingen die hij doet doe je gewon niet!!
waarom zegt ie niet gewoon wat er met hem aan de hand is?

sorry at ik het zo opschrijf, maar moest t gewoon even kwitj!
het gaat over een vriend vanme die niet zo slim bezig is
Oud 08-07-2004, 10:16
sublime
sublime is offline
alles is stom. ik heb weer allemaal dingen niet gedaan die ik had moeten doen, ik verpest mn eigen leven, ik heb een hekel aan iedereen, ben doodmoe en alles is gewoon stom.

ik dacht dat ik met mn zus had afgesproken om mn kamer af te verven en dat ik r daarover zou bellen vanochtend en nu neemt ze niet op, dus laat dan ook maar. laat allemaal gewoon maar, tschiet toch niet op en ik mag blij zijn als ik over een jaar eindelijk eens kan verhuizen. dat betekent dus nog eeuwen met die irritante hypocriete kutmoeder van me opgescheept zitten. en dan komt vanavond mn oma ook nog, dus dan is het helemaal dolle pret want dat is helemaal een egoïstisch kreng. en naar utrecht gaan is ook geen optie want dat loop ik j weer tegen het lijf, aangezien hij geen leven heeft en dus maar de hele tijd andere mensen lastig valt met zijn bemoeizieke en betweterige gedrag terwijl hij ook geen klap voorstelt als het er op aan komt. en nog even en ik ga zo tegen m schelden want ik heb echt mijn j tax meer dan bereikt. en het is ook zo fijn dat men naar mij luistert. ik bedoel, dan spreek je of om het zo te doen met d, komt j binnen die begint weer te zeiken en op eens moet hij dan toch weer zn zin krijgen. wat is het toch fijn om je gezag ondermijnd te zien worden, ik ben zó blij dat mensen mij serieus nemen. jeej.

en ik heb nog steeds geen baantje, maar dat ligt aan mn eigen loserige ik, omdat ik niet ga solliciteren als ik de mogelijkheid heb, omdat ik met mijn elitaire neigingen alleen in een boekwinkel oid wil werken. ja zo kom ik er wel. en die hele klote vakantie hoeft van mij niet, want ik ga waarschijnlijk toch niet op vakantie en dan heb ik weer 8 weken van mn leven verpest. net als de voorgaande 19 jaar trouwens. en ik wil echt wel op vakantie en ik wil echt wel dingen regelen maar het is gewoon stom en als dan niemand mee wil en iedereen loopt maar te zanikken dan heb ik ook zo iets van rot maar gewoon op, ik ga wel de hele zomer in bed liggen slapen.

en het afvallen gaat ook zwaar slecht en dat is echt mega frustrerend. als ik, al die keren dat ik begonnen ben met lijnen, door had gezet, zat ik nu inmiddels op -1000 kg ofzo, maar ja, ik heb geen daadkracht, geen zelfdiscipline, ik ben gewoon een zwakkeling, dus dan wíl dat ook niet.

BAHBAHBAH echt alles is stom en ik weet het ook niet meer hoor....
Oud 08-07-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 08-07-2004 @ 11:16 :
*knip* dat betekent dus nog eeuwen met die irritante hypocriete kutmoeder van me opgescheept zitten. en dan komt vanavond mn oma ook nog, dus dan is het helemaal dolle pret *knip*
Doet me aan m'n eigen situatie denken.. Sterkte..
Oud 08-07-2004, 11:35
cyntha
cyntha is offline
Vandaag weer eens op mijn flikker gehad door mijn fysiotherapeut. Ik moest hem eerlijk alles vertellen en geen dingen verzwijgen of niet meteen vertellen. Ik heb al een maandje last van mijn knieen, enkels en tenen. Vooral 's ochtends als ik wakker wordt, dan trekt het even weg en komt het 's middags weer even erg terug. Zeer vreemd, het is andere pijn dan in mijn handen, armen, nek en rug. Meer gewrichtspijn. Moet het nu dus een tijdje zeer rustig aan doen en langzaam bewegen. Misschien dat dat een beetje scheelt. Ik hoop het, want dit is echt niet om vol te houden. Vannacht weer tot 4 uur wakker gelegen van de pijn. En ik ben al zo moe. Het gaat niet helemaal goed denk ik..
Oud 08-07-2004, 15:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*huilt*

Ik snap het niet.. Wat heb ik verkeerd gedaan?
Oud 08-07-2004, 15:18
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-07-2004 @ 16:17 :
*huilt*

Ik snap het niet.. Wat heb ik verkeerd gedaan?
({)(}) Niets meissie..echt niets..
Oud 08-07-2004, 15:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
acch, wat ontzettend zielig.
Oud 08-07-2004, 15:34
zus
zus is offline
Me vader..altijd al last van zn rug, maar bleef doorwerken, soms effe in ziektewet, nu al vanaf januari ofzo..Hij ging op een gegeven moment elke dag naar een bedrijfje bij ons in de buurt, gewoon beetje meehelpen, vrijwillig. Z'n echte baas heeft hem een keer gezien daar en sindsdien mag die daar niet meer heen anders wordt hij ontslagen..

Nu zit hij dus weer elke dag thuis, omdat ie naar eigen zeggen nog teveel pijn heeft om weer te gaan werken..Misschien kan die wel nooit meer werken. Volgende week heeft ie MRI scan. Straks kunnen ze er niks meer aandoen, elke dag thuis, ik kijk naar hem als een vreemde, ik heb een ontzettende hekel aan hem, hij moet altijd mij hebben, nooit mijn broertje..

Ik ga echt kapot als hij voor altijd thuis blijft..Dat mag gewoon echt niet! Hij weet niks van me en dat krijgt hij ook niet te weten. Laat er iets gebeuren zodat hij weer kan werken..IETS!
Oud 08-07-2004, 15:45
Miracle
Miracle is offline
Wat heb ik voor maag? Klote buikpijn.

Ik ben echt drie keer naar de stad gefietst vandaag. Het is echt super benauwd, je zweet je rot als je je inspant. Verschrikkelijk.

Toch veel dingetjes gekocht voor de vakantie, boeken geleend en tijdschriften gekocht.

Morgen gaan vertrekken we. Maar 's ochtends eerst rapport ophalen. Heel misschien daarna nog de vakantie vieren (dmv een biertje ) als ik nog tijd heb.

Straks eerst mijn tas inpakken (nu ligt mijn bed vol) en de beestjes een schoon hok geven om ze daarna naar hun vakantieadresje te brengen. De buren passen op. Eigenlijk voelt dat best raar. Ik pas op hun kinderen en daar krijg ik geld voor. Zij passen op mijn beestjes en ik geef ze alleen een cadeautje uit de streek waar ik op vakantie ben geweest. Eigenlijk niet eerlijk toch...?

Nu eerst even uitpuffen.
Oud 08-07-2004, 15:47
Verwijderd
Vermoeiende dag gehad, cijfers gecontroleerd, klopte niet helemaal. Nieuwe medicijnen gehaald. Zo CJ even ophalen, want het giet en anders wordt ie helemaal nat (duh).

Citaat:
dreen schreef op 08-07-2004 @ 16:45 :
Zij passen op mijn beestjes en ik geef ze alleen een cadeautje uit de streek waar ik op vakantie ben geweest. Eigenlijk niet eerlijk toch...?
Staan zij ooit met zo'n beestje helemaal overstuur op straat midden in een hoos bui zonder paraplu?
Oud 08-07-2004, 15:49
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom reageer je niet op dat smsje? waarom ben je neit op msn zodat we kunnen praten?
en waarom kan ik je niet gewoon vergeten!
Je hebt me zoveel pijn gedaan en k kan je maar niet vergeten, iedereen verklaart me voorg ek da k je blijf steuenen en achter je blijf staan en dat ik je nog leuk vind!
ik snap zelf ook niet waarom ik je leuk vind!
ik weet niet eens of ik je wel ECHT leuk vind.....
maar ik kan je neit loslaten...je was de beste steun die ik kon hebben toen peet verleedt...en nu doe je zo...
misschien komt t omdat ik weet dat t niet goed met je gaat, opmdat ik weet dat je instaat bent om hele domme dingen te doen...
ik weet het gewoon niet meer!

(srry sdat ik t zo raar opschrjif maja vind k het handigs)
Oud 08-07-2004, 15:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-07-2004 @ 16:47 :
Staan zij ooit met zo'n beestje helemaal overstuur op straat midden in een hoos bui zonder paraplu?
Niet helemaal. Maar ik hoef ook geen twee weken lang op hun kindjes passen.

Het is ook eigenlijk onzin, maar het voelt gewoon krom.
Oud 08-07-2004, 16:23
J3s
J3s is offline
Moedeloos, doelloos, hopeloos, zinloos, uitzichtloos...waarom is alles zo...loos? Ik bak er ook helemaal niets van, doe alles verkeerd *Snik snik*
Oud 08-07-2004, 16:31
finger_fish
finger_fish is offline
alleen thuis... 2 weken lang dat wou ik zo graag... maar waarom ben ik nu niet blij... ik ben moe en wil niks naja ik wil wel wat maarjah ik word helemaal hopeloos van dit alles..kvoel me gewoon alleen maarjah dat heb ik ook als mijn ouders er zijn dus daar kan het niet aan liggen..ik mis gewoon iets... het schiet ook zo allemaal niet op... nou heb ik wat afgesproken voor morgen en ik heb nu al eigenijk zoiets van...had ik beter niet kunnen doen maar toch om alleen te gaan is ook niet gezellig... ik weet het gewoon eff nie meer
Oud 08-07-2004, 16:41
Verwijderd
tegenstrijdige gedachtes maken me gek. welke moet ik nou geloven?
Oud 08-07-2004, 17:57
Ruudje
Ruudje is offline
Vandaag.... pfff
Het was zooo gezellig in Den Bosch
We hebben zo'n 1,5 uur foto's gekeken, op een terrasje... daar zaten een paar leuke tussen... en verder de hele middag door de stad rondgehangen
Was echt top!
Dankjewel Snoopy... veel plezier op vakantie!

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 18:26.
Oud 08-07-2004, 18:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Watch out for den bosch, it's evil out there =P
Oud 08-07-2004, 18:07
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-07-2004 @ 19:02 :
Watch out for den bosch, it's evil out there =P
Maar niemand kon tegen ons op hoor
Oud 08-07-2004, 18:09
Miracle
Miracle is offline
Hij blijft zitten. Klotezooi.
Oud 08-07-2004, 18:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 08-07-2004 @ 19:07 :
Maar niemand kon tegen ons op hoor
De harde kern van Den bosch was niet geinformeerd
Oud 08-07-2004, 18:27
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-07-2004 @ 19:16 :
De harde kern van Den bosch was niet geinformeerd
Die harde kern zat zeker lekker lui binnen?
srry, dit gaat een beetje offtopic
Oud 08-07-2004, 18:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 08-07-2004 @ 19:27 :
Die harde kern zat zeker lekker lui binnen?
srry, dit gaat een beetje offtopic
Die was aan het rellen tegen een groepje straatmuzikanten aan de andere kant ?

(Dan beginnen ze 3 replies eerder aan een nieuw topic, ach joh )
Oud 08-07-2004, 20:17
Miracle
Miracle is offline
Hoe super irritant is het als iemand zegt dat hij zo langs komt en dan niet of heel laat komt?
Oud 08-07-2004, 20:23
marrel
marrel is offline
dat word dus nog een jaar 4 havo
Oud 08-07-2004, 20:27
zus
zus is offline
Citaat:
marrel schreef op 08-07-2004 @ 21:23 :
dat word dus nog een jaar 4 havo
({)
Oud 08-07-2004, 20:28
snoopy
snoopy is offline
ik heb t ook leuk gehad, hoor
Ik heb ook wel zin in vakantie.
Maar heb net gigantische ruzie met m'n broertje gehad Echt... ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou... Misschien is t wel goed dat ik op vakantie ga...
Maar godver... dit zou een gezellige avond worden, met gourmet enzo... Gaat het zo
Oud 08-07-2004, 20:42
moon
moon is offline
..................nou weet ik niet meer wat ik wilde typen........
Oud 08-07-2004, 20:51
Dolores
Dolores is offline
Morgen op vakantie! Heb d'r wel een beetje zin in, maar niet heel erg. 2 weken lang weg van huis, 4 weken lang niet werken. Niet relax.. k wil altijd na 5 dagen ofzo alweer naar huis, dus op vakantie gaan is niet voor mij weg gelegd. Al vind ik het altijd wel leuk. Hongarije, ben er nog nooit geweest, ben benieuwd wat voor een land het is. Wieeehh, k heb dr toch wel zin in. Ben alleen m'n zonnebril kwijt.
Oud 09-07-2004, 06:29
cyntha
cyntha is offline
Nog twee uurtjes en dan ga ik voor twee dagen naar de thermaalbaden. Even heerlijk relaxen samen met mijn moeder. En hopelijk helpt die warmte ook een beetje pijnverminderend. Ik heb vannacht weer de halve nacht (vanaf kwart over 3) wakker gelegen. Dat is zo lang.. Er is vannacht een ongeluk gebeurd recht voor ons huis. Een auto is tegen een verkeersbord opgereden en de berm ingevlogen. En ik lag er op te luisteren.. Ieww dat was eng en raar om te horen. De mensen hadden gelukkig bijna niks. Maar daar zal ik na mijn weekendje weg wel meer over horen. Ik heb er best zin in eigenlijk. Het lijkt me leuk. Alleen dat in bikini gaan, dat haat ik ontzettend. Maar niemand kent me daar dus ik ga het gewoon proberen.
Oud 09-07-2004, 07:10
Miracle
Miracle is offline
*zucht*

Het is vroeg. Het regent. En ik moet naar school.
Hopelijk is het een beetje gezellig en hoor ik niet van meer mensen dat ze blijven zitten. (Behalve M. want die is toch stom. )

*zucht*
Oud 09-07-2004, 09:51
Verwijderd
ik voel me echt ongelooflijk kut

- scriptie schiet niet op, stom onderwerp gelozen, te laat begonnen
- een 6.5 terug voor een ongelooflijk kut-tentamen, dat staat echt lekker tussen alle andere 9'ens - ik ga vragen of ze dat cijfer gewoon niet willen vermelden op m'n lijst
- fucking griep, hoofdpijn, en 38 graden koorts
Oud 09-07-2004, 11:31
Miracle
Miracle is offline
De laatste dingen liggen nog op bed. Ik moet nog eten en dan ben ik er klaar voor.

Tot over twee weken allemaal!!! (f)
Oud 09-07-2004, 11:34
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Duffe kop
Heel raar moe
Komt niet veel uit m'n handen.
**

Maar ik zal vandaag weer goed op gang komen, potverdrie!.

en ik ga in i.g. 1 leuk iets plannen voor vandaag, voor mezelf, vanaaf?
Oud 09-07-2004, 12:03
Ruudje
Ruudje is offline
Ik heb vandaag proefwerkinzage gehad... en naar alle waarschijnlijkheid ben ik over
Met maar 1 onvoldoende, voor frans...
Jeej
Oud 09-07-2004, 14:17
5803
5803 is offline
aargh, het kan ook niet langer dan drie dagen goed gaan.
En de timing is ook al zo slecht, lekker in het openbaar allemaal weer. Maar wel allemaal lieve mensen, met schouders, en lieve smsjes, en niet weten wat ze moeten zeggen en toch bij me blijven. Lief.
Oud 09-07-2004, 14:58
snoopy
snoopy is offline
bwaagh. Alles draait. Heb net 2 uurtjes geslapen, maar of dat goed was?
Oud 09-07-2004, 15:38
zus
zus is offline
Waarom moet ik van hem die tuin doen? Pijn is ondraaglijk in me schouders.. Doet echt heel zeer, hij weet dat ik volgende week naar de dokter moet?

Ik wou dat hij eens aan mij dacht.. Niet altijd me broertje en vooral zichzelf..
Oud 09-07-2004, 17:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-07-2004 @ 12:31 :
De laatste dingen liggen nog op bed. Ik moet nog eten en dan ben ik er klaar voor.

Tot over twee weken allemaal!!! (f)
Als je dit nog leest: fijne vakantie meis, maak er wat leuks van!

Tot over twee weken!

Michel & Dana
Oud 09-07-2004, 17:39
marrel
marrel is offline
ow geweldig, ik ben zooooooo vrolijk ik ben toch over, de leraren hebben een uur over me vergaderd en ik mag met een paar taken toch over ik ben zo blij
Oud 09-07-2004, 17:54
kroot
kroot is offline
Bij psych geweest, laatste testen gedaan. Ik voelde me net een kleuter, ik moest een boom tekenen en zeggen wat voor één het was en waar die stond en nog meer van dat soort enig leuke dingen. Ik ben wel eerlijk geweest, misschien te. Volgende week krijg ik uitslag gesprek, maar hij heeft nu al wat losgelaten. Ook wil ie het volgende week aan mijn ouders vertellen, maar dat wil ik niet. Doe dat na de vakantie als ik op kamers ben. Ik moet per se met ze op vakantie en ze gaan langer dan 4 weken. Als ze daarvoor met hem gepraat hebben, wordt het nog minder gezellig dan het al zou worden. En dat was al heel weinig. En over een half uur begint m'n feest. Ik zal maar eens even gaan doen of ik er zin in heb.......
Oud 09-07-2004, 18:08
zus
zus is offline
Werd net gebeld, had gewonnen met prijvraag, een meet&greet met Chantal Jansen in Amsterdam, kon alleen geen vervoer regelen, dus kon het gelijk weer afzeggen..

Aargh..me schouders doen echt zeer..te erg gewoon..
Oud 09-07-2004, 20:01
Verwijderd
mn zusje is gewoon 2.5 jaar jonger. maar ze is zo veel verder met alles. veel zelfverzekerder enzo. ze ziet er veel ouder uit. ik wil haar zus zijn, ipv haar zusje..
Oud 09-07-2004, 20:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sonho schreef op 09-07-2004 @ 21:01 :
mn zusje is gewoon 2.5 jaar jonger. maar ze is zo veel verder met alles. veel zelfverzekerder enzo. ze ziet er veel ouder uit. ik wil haar zus zijn, ipv haar zusje..
Zelfverzerkerheid op die leeftijd, wil nog wel eens schijn zijn.
Oud 09-07-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-07-2004 @ 21:18 :
Zelfverzerkerheid op die leeftijd, wil nog wel eens schijn zijn.
deels is dat ook zo, maar het feit dat zij dingen wel doet die ik niet durf, word ik jaloers/kwaad op.slecht eig
Oud 09-07-2004, 20:32
zus
zus is offline
Citaat:
sonho schreef op 09-07-2004 @ 21:21 :
deels is dat ook zo, maar het feit dat zij dingen wel doet die ik niet durf, word ik jaloers/kwaad op.slecht eig
Dat ken ik, met mijn broertje heb ik dat ook, die kan alles en durft alles, en ik kan echt haast niks en durf al helemaal niks en kan daar ook heel jaloers om zijn..
Oud 09-07-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 09-07-2004 @ 21:32 :
Dat ken ik, met mijn broertje heb ik dat ook, die kan alles en durft alles, en ik kan echt haast niks en durf al helemaal niks en kan daar ook heel jaloers om zijn..
idd, en als ik dan naast mn zusje loop voel ik me nog 'kleiner' en banger. gek eig
Oud 09-07-2004, 20:42
zus
zus is offline
Citaat:
sonho schreef op 09-07-2004 @ 21:38 :
idd, en als ik dan naast mn zusje loop voel ik me nog 'kleiner' en banger. gek eig
Ja en ik heb dan ook meteen het idee dat iedereen dat aan me ziet, dat ze weten dat me broertje eigenlijk meer kan..en dat ze dat aan mij kunnen zien ofzo..
Oud 09-07-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 09-07-2004 @ 21:42 :
Ja en ik heb dan ook meteen het idee dat iedereen dat aan me ziet, dat ze weten dat me broertje eigenlijk meer kan..en dat ze dat aan mij kunnen zien ofzo..
ja precies. zo frustrerend echt. ik voel me steeds dommer worden enzo. andere mensen helpen oo knooit echt door te vragen of mijn zusje de oudste is.
Oud 09-07-2004, 20:52
finger_fish
finger_fish is offline
vandaag neuspiercing laten zetten ...maarjah das ook het enigste leuke.... ik heb nu nog maar 2 vrienden... de ander doen allemaal vaag..... ineenkeer vragen ze me nie meer mee en als ik vraag ofk mee mag kan het ineenkeer niet en waar kom ik ze tegen..... op de plek waar wij afgesproken hadden en tegen mij zeiden ze dat ze niet konden... licht het nou aan mij??
it sucks
Oud 09-07-2004, 21:11
5803
5803 is offline
ik ken een wonder. een iemand die mij weer kan laten glimlachen, door even naast me te gaan zitten. het wonder doet dat niet ten koste van anderen, maar geeft hen ook de aandacht die ze nodig hebben. het wonder is rechtvaardig, en vertelt niets door. nee, het is niet mijn vriendje, en dat wil ik ook niet. maar een wonder is ie wel.

Regels voor berichten