Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 21:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:12 :
oke een idee
degenen die het fototopic veelvuldig onderspammen worden gewoon geband, lijkt me simpel en effectief

(even een beleidskwestie) algemene procedure is waarschuwing vooraf... Wat vind jij, wel of geen waarschuwing, zo wel, 1 of 2 waarschuwingen voor de ban? Banduur?

(PS: vind het fijn dat je met suggesties komt )
Oud 10-09-2004, 21:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:13 :
Ik vind het helemaal niet meer leuk en ik vind Alathea of hoe ze ook heet stom.

reden voor beide zaken? Hier heb ik dus ook 3 keer niks aan.
Oud 10-09-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:13 :
Ik vind het helemaal niet meer leuk en ik vind Alathea of hoe ze ook heet stom.
ja inderdaad, wat een zeikerige slijmbal ' '

bannen die handel
Oud 10-09-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:15 :
reden voor beide zaken? Hier heb ik dus ook 3 keer niks aan.
Okay, ik vind dat jij je gedraagt als een schooljuf, door telkens aan te komen met opmerkingen als 'De anderen hebben het verpest voor jullie', maar goed, dat zal wel nodig zijn.
Gewoon bannen, die discussie tussen Rockaholic & Julius in het fototopic slaat nergens op.
In het verleden was het nogal een item dat iemand die forumbaas werd ook iets zou bijdragen aan het forum, door het openen van topics, maar dat zie ik ook nog weinig gebeuren.
Verder vind ik het belachelijk dat jij op onzin vertelt hoe ontzettend stom je dit subforum wel niet vind; ik vraag me af waarom je dan je tijd eraan wil besteden.
En voor het tweede heb ik niet echt een reden.
Oud 10-09-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:14 :
(even een beleidskwestie) algemene procedure is waarschuwing vooraf... Wat vind jij, wel of geen waarschuwing, zo wel, 1 of 2 waarschuwingen voor de ban? Banduur?

(PS: vind het fijn dat je met suggesties komt )
geen waarschuwing
zet het maar in de beginpost
ik spam zelf ook soms maar in het fototopic is het gewoon irritant
Oud 10-09-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:18 :
geen waarschuwing
Inderdaad, geen waarschuwing of maximaal 1, meer lijkt me echt niet nodig.
Oud 10-09-2004, 21:19
Verwijderd
En al die slotjes staan zo ongezellig, kun je ze niet na een paar dagen verwijderen ofzo?
Oud 10-09-2004, 21:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:18 :
geen waarschuwing

Dat zou dan wel betekenen dat als jij weer spamt, jij ook een ban krijgt... Dat je daar even rekening mee houdt... Ik vind 1 waarschuwing wel zo eerlijk eigenlijk, 2e keer ban ben ik ook ergens wel voor. Ik zal het meenemen in overleg.
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:17 :

Gewoon bannen, die discussie tussen Rockaholic & Julius in het fototopic slaat nergens op.
het spijt me maar zo heb ik het ook niet gewild. die gast zit me af te kraken en alles bij elke post die ik doe en ik weet dat ik eigenlijk heel wijs mijn mond moet houden maar soms trek ik dat gewoon niet. hij is te heftig bezig tegen mij.
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:19 :
En al die slotjes staan zo ongezellig, kun je ze niet na een paar dagen verwijderen ofzo?
Ik zal zo alle onzintopic verwijderen. Vind ik ook beetje jammer dat die er nog staan.
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:20 :
Dat zou dan wel betekenen dat als jij weer spamt, jij ook een ban krijgt... Dat je daar even rekening mee houdt... Ik vind 1 waarschuwing wel zo eerlijk eigenlijk, 2e keer ban ben ik ook ergens wel voor. Ik zal het meenemen in overleg.
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat jij onder spammen verstaat. Kijk, zo'n discussie als er nu gaande is, noem ik spammen, 1 of 2 reacties over het één of ander niet.
Oud 10-09-2004, 21:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 10-09-2004 @ 22:20 :
het spijt me maar zo heb ik het ook niet gewild. die gast zit me af te kraken en alles bij elke post die ik doe en ik weet dat ik eigenlijk heel wijs mijn mond moet houden maar soms trek ik dat gewoon niet. hij is te heftig bezig tegen mij.

Met die 'gast' zijn we ook bezig ja
Oud 10-09-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 10-09-2004 @ 22:20 :
Zeg ook niet dat het vooral aan jou ligt, maar het heeft inderdaad geen nut om er de hele tijd op in te gaan. En al je vriendjes die je constant willen verdedigen worden ook een beetje vervelend.
Oud 10-09-2004, 21:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:20 :
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat jij onder spammen verstaat. Kijk, zo'n discussie als er nu gaande is, noem ik spammen, 1 of 2 reacties over het één of ander niet.
Natuurlijk. 2 of 3 reacties ergens op moet gewoon kunnen, maar een halve tot een hele tot 5 pagina's lang... Het moet niet te gek worden natuurlijk
Oud 10-09-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:22 :
Natuurlijk. 2 of 3 reacties ergens op moet gewoon kunnen, maar een halve tot een hele tot 5 pagina's lang... Het moet niet te gek worden natuurlijk
Ooooh, wat begrijpen we elkaar toch goed!
Oud 10-09-2004, 21:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:17 :
Okay, ik vind dat jij je gedraagt als een schooljuf, door telkens aan te komen met opmerkingen als 'De anderen hebben het verpest voor jullie', maar goed, dat zal wel nodig zijn.
In het verleden was het nogal een item dat iemand die forumbaas werd ook iets zou bijdragen aan het forum, door het openen van topics, maar dat zie ik ook nog weinig gebeuren.
Verder vind ik het belachelijk dat jij op onzin vertelt hoe ontzettend stom je dit subforum wel niet vind; ik vraag me af waarom je dan je tijd eraan wil besteden.
En voor het tweede heb ik niet echt een reden.
pffff... niet zo snel posten allemaal, dat hou ik niet bij joh!

Klopt, had ik idd misschien anders moeten formuleren. Was ook alleen bij het foto topic dacht ik. En misschien bij de verkiezing, maar ja, wat moet ik dan na 3 keer gewaarschuwd te hebben?

Openen van topics: je hebt aan de ene kant een punt, aan de andere kant vind ik ook dat je topic niet kunt forceren. Ik open een topic zodra deze bij me opkomt, maar vaak is er dan al een topic over geplaatst. Er komen hier zoveel topics bij dat ik het zelf best moeilijk vind om iets origineels te bedenken. Ik vind het belangrijker dat je als fb reageert in topics en daarin heb ik het de afgelopen tijd misschien wel een beetje verzaakt, geef ik direct toe. Na het weekend is het hopelijk weer iets rustiger in mijn leven (waren even heel wat omstandigheden die elkaar natuurlijk weer direct opvolgden die niet prettig waren waar ik verder niet op in zal gaan), dan zal ik weer mijn best doen zoveel mogelijk te reageren.

Op onzin heb ik nooit gezegd dat ik dit een stom forum vind. Alleen dat het niveau hier ook een stuk achteruit gegaan is wat ik erg jammer vind. En dat had ik misschien niet moeten doen. Mijn excuses.

Ik vind het fijn dat je me erop wijst, dan kan ik er tenminste wat mee. Gaanderweg leert men, hier leer ik ook weer van.
Oud 10-09-2004, 21:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:22 :
Ooooh, wat begrijpen we elkaar toch goed!

Ik garandeer niets hoor trouwens, ik neem het alleen mee in het overleg wat we komende dagen hebben over oa het foto topic. Ik ben niet de enige die erover beslist.
Oud 10-09-2004, 21:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:19 :
Zo beter? Staan nog wel wat slotjes, maar die zijn of van terugkerende topics die 500 reacties hadden, of zijn nog interessant om te lezen, of zijn nog te recent.
Oud 10-09-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:27 :
pffff... niet zo snel posten allemaal, dat hou ik niet bij joh!

Klopt, had ik idd misschien anders moeten formuleren. Was ook alleen bij het foto topic dacht ik. En misschien bij de verkiezing, maar ja, wat moet ik dan na 3 keer gewaarschuwd te hebben?

Openen van topics: je hebt aan de ene kant een punt, aan de andere kant vind ik ook dat je topic niet kunt forceren. Ik open een topic zodra deze bij me opkomt, maar vaak is er dan al een topic over geplaatst. Er komen hier zoveel topics bij dat ik het zelf best moeilijk vind om iets origineels te bedenken. Ik vind het belangrijker dat je als fb reageert in topics en daarin heb ik het de afgelopen tijd misschien wel een beetje verzaakt, geef ik direct toe. Na het weekend is het hopelijk weer iets rustiger in mijn leven (waren even heel wat omstandigheden die elkaar natuurlijk weer direct opvolgden die niet prettig waren waar ik verder niet op in zal gaan), dan zal ik weer mijn best doen zoveel mogelijk te reageren.

Op onzin heb ik nooit gezegd dat ik dit een stom forum vind. Alleen dat het niveau hier ook een stuk achteruit gegaan is wat ik erg jammer vind. En dat had ik misschien niet moeten doen. Mijn excuses.

Ik vind het fijn dat je me erop wijst, dan kan ik er tenminste wat mee. Gaanderweg leert men, hier leer ik ook weer van.
Ja, het is of dit, of Runaway Bride. Ik moet toch wat.

Ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik bedoel, het blijkt gewoon nodig te zijn, maar ik vraag me in sommige gevallen af wat er mis is met wat eerder bannen..
Verder ben ik het helemaal met je eens & je hoeft natuurlijk niet je excuses aan te bieden. Het viel me alleen de vorige keer op & het leek me nu niet de meest geschikte opmerking voor een forumbaas van Lifestyle.
Oud 10-09-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:38 :
Zo beter? Staan nog wel wat slotjes, maar die zijn of van terugkerende topics die 500 reacties hadden, of zijn nog interessant om te lezen, of zijn nog te recent.
Een stuk beter, merrrci.
Oud 10-09-2004, 21:47
Verwijderd
is het normaal om met woorden als kanker te smijten op een forum?
ik vind dat namelijk niet.
Oud 10-09-2004, 21:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:47 :
is het normaal om met woorden als kanker te smijten op een forum?
ik vind dat namelijk niet.
linkje?
Oud 10-09-2004, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
ah daar, heeft zichzelf opgelost zie ik?
Oud 10-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:51 :
ah daar, heeft zichzelf opgelost zie ik?
ja beetje raar dat je mensen daar op moet wijzen.
Oud 10-09-2004, 21:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:51 :
ja beetje raar dat je mensen daar op moet wijzen.
Dat wel, maar ja, eigenlijk zou je dan ook lepra moeten verbieden, maar dat schijnt hier een begrip te zijn

Maar ben al lang blij dat er iig nog mensen zijn die hun eigen uitspraken terugnemen en inzien dat het niet kan. Zijn ook zeldzaam tegenwoordig.
Oud 10-09-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:52 :

En als de rest de qoutes en opmerkingen erover ook even aanpast/weghaalt heeft dit zichzelf opgelost, is er niets meer aan het handje. Denk ik...

dus als ik zoiets pm naar tofke of koen en dan 5 minuten later zeg: "sorry men was het er niet mee eens", dan is het niet erg?
vette theorie
Oud 10-09-2004, 21:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Als iedereen op deze wereld daarvan een probleem zou maken zouden we wel ver weg zijn he?
Oud 10-09-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-09-2004 @ 22:56 :
Als iedereen op deze wereld daarvan een probleem zou maken zouden we wel ver weg zijn he?
op dit moment hebben 3 kennissen van mij kanker, waaronder een achternichtje van mijn leeftijd, dus doe niet alsof ik overdrijf
Jules
Jules is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 22:27 :
Alleen dat het niveau hier ook een stuk achteruit gegaan is
Pff dat roept iedere forumbaas hier na een paar maanden. Dan vinden jullie het gewoon niet meer zo leuk als in het begin en dan is het niveau maar weer gezakt. Als het echt waar zou zijn, dat het niveau al die jaren steeeds maar weer zó vreselijk gezakt was, dan zou LS al niet eens meer bestaan.
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2 als die ook even schoongemod kan worden
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:54 :
dus als ik zoiets pm naar tofke of koen en dan 5 minuten later zeg: "sorry men was het er niet mee eens", dan is het niet erg?
vette theorie
Haha, nee daar gaat het niet om. De opmerking op zich kon idd niet, hij moest er even op gewezen worden, heeft dan zelf kan om het binnen 5 minuten aan te passen, geen respons=waarschuwing en dan passen wij het wel aan. Een excuses is ook altijd wel gewenst, maar ik denk dat mijnheer erish zelf wel snapt dat zijn opmerking niet kon en daar ook inzicht in kreeg. Het daarom aanpaste, niet zozeer om jou een plezier te doen (zo wel is ie wel erg beinvloedbaar). Maar dat zal zichzelf vanzelf demonstreren. Als ie weer zo'n opmerking maakt, komt ie niet onder de waarschuwing dan wel ban uit, afhankelijk van overige waarschuwingen. Dan heeft ie bewezen daar toch geen inzicht in te hebben.
Oud 10-09-2004, 21:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:58 :
op dit moment hebben 3 kenissen van mij kanker, waaronder een achternichtje van mijn leeftijd, dus doe niet alsof ik overdrijf
Er is altijd wel iemand die lijdt aan hetgene waar een ander over begint, ik weet zeker dat er hier wel meer mensen zijn op het forum, maar ik ben wel van mening dat iemand zichzelf er niet mee aangesproken moet voelen, als je dat serieus gaat nemen moet je toch maar eens ontcactussen...
Oud 10-09-2004, 22:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Jules schreef op 10-09-2004 @ 22:58 :
Pff dat roept iedere forumbaas hier na een paar maanden. Dan vinden jullie het gewoon niet meer zo leuk als in het begin en dan is het niveau maar weer gezakt. Als het echt waar zou zijn, dat het niveau al die jaren steeeds maar weer zó vreselijk gezakt was, dan zou LS al niet eens meer bestaan.
Ik zie het meer als een forum wat pieken en dalen heeft. En destijds was het wel even een dieptepunt haha.
Oud 10-09-2004, 22:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-09-2004 @ 22:59 :
Er is altijd wel iemand die lijdt aan hetgene waar een ander over begint, ik weet zeker dat er hier wel meer mensen zijn op het forum, maar ik ben wel van mening dat iemand zichzelf er niet mee aangesproken moet voelen, als je dat serieus gaat nemen moet je toch maar eens ontcactussen...
Je kan ook proberen als iets je niet aanstaat om dat op een andere manier te brengen dan veel voorkomende of sowieso ziektes erbij te halen.
Oud 10-09-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-09-2004 @ 22:59 :
ik snap echt wel dat je het niet serieus bedoelt, maar je kwets er wel mensen mee die er op dat moment mee te maken hebben of hebben gehad.
Oud 10-09-2004, 22:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 10-09-2004 @ 22:58 :
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2 als die ook even schoongemod kan worden
eerst maar even waarschuwing in topic, gaat het door, dan verwijder ik de zooi + extra maatregelen.
Oud 10-09-2004, 22:46
Verwijderd
Ik vind lifestyle stom Misschien een tijdje een groot slot op heel lifestyle zoals een tijd geleden een keer is gedaan. Dan kan iedereen van zn verslaving afkomen en kunnen we daarna weer met een schone lei beginnen
Oud 10-09-2004, 22:48
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
mensen nemen dit forum te serieus, en dan word het geforceerd en saai. tja.
Oud 10-09-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-09-2004 @ 23:48 :
mensen nemen dit forum te serieus, en dan word het geforceerd en saai. tja.
Hey maar schatje? Jij zou hier toch nog meer terugkomen met je irritante gedrag?
Oud 10-09-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 10-09-2004 @ 23:49 :
Hey maar schatje? Jij zou hier toch nog meer terugkomen met je irritante gedrag?
luna is een leukerdje
Oud 10-09-2004, 22:52
CharismaticBass
Citaat:
! am mE schreef op 10-09-2004 @ 23:49 :
ik heb tenminste wenkbrauwen
Oud 10-09-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-09-2004 @ 23:52 :
emma is ook een leukerdje
Oud 10-09-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-09-2004 @ 23:52 :
O god, zullen we ook even over Noé's wenkbrauwen of van wie dan ook gaan zeuren?

Ik lijk ten minste niet op Britney Spears

Kom op, ik vraag iets.
Oud 10-09-2004, 22:55
CharismaticBass
hoi laten we het gezellig houden hoor
Oud 10-09-2004, 22:56
Verwijderd
ooooh niet weer noé's wenkbrauwen!
in de avantgarde stond dat de wenkbrauw weer helemaal terug is, dus nu blijkt maar weer dat ik er als enige gewoon verstand van heb.

oja op verzoek:

hermie is een leukerdje
Oud 11-09-2004, 03:51
AngelLena
AngelLena is offline
*zucht* stelletje spammerts...

Kom op peoples, ik ben jarig... Hou het een beetje leukig...
Oud 15-09-2004, 21:11
Verwijderd
ik vind de nieuwe regels te streng,wat is lifestyle zonder een beetje gebitch?
Oud 15-09-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 15-09-2004 @ 22:11 :
ik vind de nieuwe regels te streng,wat is lifestyle zonder een beetje gebitch?
Inderdaad, waarom kom ik hier nog dan?
Oud 15-09-2004, 21:15
Verwijderd
Dat is vast een retorische vraag.
Oud 15-09-2004, 21:16
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 15-09-2004 @ 22:12 :
Inderdaad, waarom kom ik hier nog dan?
niet chatten,niet flamen,andere mensen respecteren,waar gaat dit heen zeg..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten