Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 16:30
Hagel
Hagel is offline
Vroeg opgestaan want ik moest weer naar renkum fietsen, gewerkt, naar wageningen gefietst, bolletjes, knakworst en kipkerriesalade gehaald, mezelf helemaal vol gegeten, demo's geluisterd en pakjes verpakt en op de post gedaan, school voor volgend jaar betaald , en nu verveel ik me
Oud 15-07-2004, 16:30
Verwijderd
niets
Oud 15-07-2004, 16:47
Verwijderd
Vier keer verloren met yu-go-oh
Oud 15-07-2004, 19:28
Glory
Glory is offline
Ik heb midden in de nacht een ordinaire Tokkie-like ruzie gehad met mijn bf. Ik had het rolgordijn blijkbaar scheef dicht gedaan en mijn bf vond dat aanleiding om midden in de nacht heel hard te gaan schreeuwen en ellende te maken. Ik moest de volgende ochtend (vanochtend dus) om 5.30 opstaan dus ik werd heel boos en toen ging ik terug schreeuwen ('en nu doe je godverdomme normaal en houd je je bek dicht") Ik heb ook zo'n leuke relatie Vandaag heb ik lekekr gewerkt want ik was vroeg klaar en de mensen waren blij tegen mij. Het was ook grappig want ik moest folders van de Pabo (als in erotiekcatalogus) rondbrengen, terwijl er op mijn wijk veel oudjes wonen, maar misschien hebben die daar juist behoefe aan.
Oud 15-07-2004, 19:48
Pan Am
Pan Am is offline
Vandaag terug gekomen uit de Dominicaanse Republiek. Aldaar met dolfijntjes gezwommen Was echt geweldig! En voor de rest hebben we onszelf belachelijk gemaakt in de kansloze disco van het resort, ge-karaoke'd , Cuba Libres gedronken, gedanst, gekotst en vieze insecten op afstand gehouden (ik noem een 4 cm. groot tor-achtig kakkerlakding in het potje met oploskoffie + een vogelspin op de kamer van de purser + ontelbare muskieten en zandvlooien). Leuk, de tropen
Oud 15-07-2004, 20:20
Denise84
Denise84 is offline
sollicitatie voor een stage

en heel lang in de trein gezeten
Oud 15-07-2004, 22:16
Hagel
Hagel is offline
jeej net naar het fucking ziekenhuis geweest want ik gaapte en mijn madonna scheurde uit, heel veel bloed wat alle kanten op ging en nu bloed het nog steeds maar ik wil hem er niet uit dus de dokter kan de poep krijgen want van hem moet ie eruit. bleh en nu zit ik met een theedoek tegen mijn mond en mijn blauwzwarte mond was net weg en nu komt het gvd weer terug
Oud 15-07-2004, 22:24
vixen
vixen is offline
Citaat:
Hagel schreef op 15-07-2004 @ 23:16 :
jeej net naar het fucking ziekenhuis geweest want ik gaapte en mijn madonna scheurde uit, heel veel bloed wat alle kanten op ging en nu bloed het nog steeds maar ik wil hem er niet uit dus de dokter kan de poep krijgen want van hem moet ie eruit. bleh en nu zit ik met een theedoek tegen mijn mond en mijn blauwzwarte mond was net weg en nu komt het gvd weer terug
oow..
Nouja, ik heb vandaag geen flikker gedaan alleen american history x gekeken en ruzie gemaakt met mn vriendje.
Oud 15-07-2004, 22:27
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
vixen schreef op 15-07-2004 @ 23:24 :
oow..
Nouja, ik heb vandaag geen flikker gedaan alleen american history x gekeken en ruzie gemaakt met mn vriendje.
Ah, die arme Lepra en die arme Vixen.

Verder heb ik ook helemaal niets gedaan, alleen gecomputerd, de tour gekeken en geslapen. Alleen om 19.00 kreeg ik het idee om naar Arnhem te sjezen (eerst een half uur fietsen en dan 15 minuten met de trein) en heb daar alleen 2 boxers en een polsbandje gekocht want bij de H&M waren de mooie teenslippers weg.

Oud 15-07-2004, 22:28
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
vixen schreef op 15-07-2004 @ 23:24 :
oow..
ohja ruzie met mijn vriendje heb ik ook nog eens, en vanaf morgen zit ie2 dagen in een of ander scandinavisch kutbos te wandelen met onderhand 50 geile slavische wijven en heeft zijn mobiele telefoon geen bereik, de lul
Oud 15-07-2004, 22:31
vixen
vixen is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-07-2004 @ 23:27 :
Ah, die arme Lepra en die arme Vixen.
Tis weer helemaal goed hoor en nou gaan we zodadelijk een joint roken. Tenminste, alst jong klaar is zn kast te behangen met setlists.
Oud 15-07-2004, 22:31
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hagel schreef op 15-07-2004 @ 23:28 :
ohja ruzie met mijn vriendje heb ik ook nog eens, en vanaf morgen zit ie2 dagen in een of ander scandinavisch kutbos te wandelen met onderhand 50 geile slavische wijven en heeft zijn mobiele telefoon geen bereik, de lul
Dat doet ie slim dan.
Oud 15-07-2004, 22:33
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
heb niets gedaan,

naar kapper geweest, haren een blonde kleur gegeven..

toen getennist en verloren:

moest tegen 2 jongens van de tennischool, sja mega talentjes ( of ik was gewoon slecht )

thuis tv gekeken
Oud 15-07-2004, 22:34
beesdje
beesdje is offline
Ik heb me scootercertificaat gehaald
Oud 15-07-2004, 22:35
Verwijderd
Vader/stiefmoeder/broertjes uitgezwaaid die naar de VS vertrokken vanochtend, zij slapen vanavond gvd in het Hudson hotel de aso's . Tiga kwam niet op 5 days off dus kwam er een vriendinnetje eten en daar heb ik lekker voor gekookt, ohja tussen de ochtend en de avond in niets nuttigs gedaan, daarna ruzie met m'n zusje gemaakt omdat ik haar afraad samen te gaan wonen met haar vriendje die ze net 5 maanden kent, en nu ben ik shagerijnig want ik heb ook al 3 dagen ruzie met mn soulmate en hij laat niets van zich horen en ik ben nog koppiger en buuuu
Oud 15-07-2004, 22:38
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
vixen schreef op 15-07-2004 @ 23:31 :
Tis weer helemaal goed hoor en nou gaan we zodadelijk een joint roken. Tenminste, alst jong klaar is zn kast te behangen met setlists.
Gelijk weer die verbroedering met een joint. En zo hoort het.
Oud 15-07-2004, 22:40
scala
scala is offline
Naar school, wat achteraf zeer onnuttig bleek
Naar werk, waar ik het maar 1,5 uur uithield;o
en vervolgens mn tas ingepakt; fijn naar Berlijn; wiedersehen!
Oud 15-07-2004, 22:42
vixen
vixen is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-07-2004 @ 23:38 :
Gelijk weer die verbroedering met een joint. En zo hoort het.
lepra: 'dat zou helemaal niet goed zijn als wij zouden verbroederen... Dat zou incest zijn!'
Oud 15-07-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 15-07-2004 @ 23:42 :
lepra: 'dat zou helemaal niet goed zijn als wij zouden verbroederen... Dat zou incest zijn!'
Oud 15-07-2004, 22:48
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
vixen schreef op 15-07-2004 @ 23:42 :
Oud 15-07-2004, 23:43
Verwijderd
Oeh, vixen en Hermie, zullen we een clubje oprichten? We hebben allemaal ruzie. Nou ja, vixen niet meer inmiddels...
Hermie, zullen we een clubje oprichten en dan heel veel klagen en huilen en dan noemen onszelf emo en dan mag GRRR ook mee doen want hij is ook emo

Nou ja, ik heb dus ruzie gemaakt en me kut gevoeld. Maar de rest van de dag was prima want ik heb mn kamer deels opgeruimd en mn hart uitgestort bij een lief vriendinnetje.
Oud 15-07-2004, 23:45
Verwijderd
ja we gaan een potje schreien!
Oud 15-07-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 16-07-2004 @ 00:45 :
Een bui maken
Oud 15-07-2004, 23:50
Verwijderd
hahaha goed geheugen
Oud 15-07-2004, 23:51
Briseïs
Briseïs is offline
familieplicht gedaan door naar verjaardag van nichtje en opa te gaan, mean girls gezien en boos geweest op vrindinneke maar niks gezegd omdat ik geen zin had in ruzie.
Oud 15-07-2004, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 16-07-2004 @ 00:50 :
hahaha goed geheugen
Dat vertelde je me eergisteren ofzo hoor
Oud 15-07-2004, 23:58
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-07-2004 @ 00:45 :
Dat is zo 1999, dat kan echt niet meer.
Oud 16-07-2004, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef op 16-07-2004 @ 00:58 :
Dat is zo 1999, dat kan echt niet meer.
Ah joh, ga kleine kinderen lastig vallen
Oud 16-07-2004, 06:53
Verwijderd
naar 5 days off geweest met rogue en monolo, was superhip en leuk, allemaal hotties en ik ben echie verliefd geworden op apparat en ik wil em <3, op straat geslapen omdat we moesten wachten op de bus, nu ligt iedereen in bed behalve ik omdat ik over mn slaap heen ben, máar het was hottttttt

<3333333333cumm<333333
Oud 16-07-2004, 09:18
Verwijderd
Boodschappen gedaan
Oud 16-07-2004, 16:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Naar de stad geweest om cadeautjes te kopen voor m'n moeder en zus, want die moeten zonodig allebei deze week jarig zijn..
was niet makkelijk iets te vinden met mijn ieniemienie budget, maar ik heb uiteindelijk toch wat gekocht(drank voor ma, bodyshop boter prut voor zus)
En toen had ik geen geld meer om iets voor mezelf te kopen dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan, waar de comp al aanstond en ik zag dat ik een schattige meel had gekregen van een schattige d00d.
Oud 16-07-2004, 16:37
Roos
Roos is offline
Geslapen tot 14h, toen stokbrood afgebakken en opgegeten hmmm. Toen pulp fiction gekeken.

En zometeen ga ik maar eens douchen Dan richting een vriend, daar eten, wat mensen ophalen, naar een RSC feestje.

Dan blijf ik bij hem slapen en word ik morgen weer wakker.
Oud 16-07-2004, 16:40
Mysterons
Mysterons is offline
ik heb mn pony geknipt, en toen kwam ik er achter dat ie scheef was, dus toen maar even rechtknippen maar ik kom er net achter dat ie nogsteeds scheef is. ga em niet weer bijknippen want hij is al erg kort; korte scheve rommelige ponys zijn gewoon de nieuwe trend.
Oud 16-07-2004, 16:41
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-07-2004 @ 17:37 :
Dan blijf ik bij hem slapen en word ik morgen weer wakker.
Wie wat wat waarom? Ik wil alles weten Roos
Oud 16-07-2004, 16:53
Marshall
Marshall is offline
ik heb shirtjes laten drukken
ik heb gefitnessed
ik heb gebust
ik heb ge-H&M-d
ik heb ge-flash-d

en ik ga nu loungen en kilos fruit eten bij mn homeboy onder het genot van clubby tunes
Oud 16-07-2004, 16:55
Verwijderd
duizend koekjes gebakken
duizend brownies gebakken, de beste ooit
misselijk geworden van het deeg
boodschappen gedaan
met mn zusje in bad gebadderd
badderfoto's gemaakt met mn zusje met veel schuim en geen bloot
gedanst in de keuken
de vissen in de vijver gevoerd
swimming pool voor de dertigste keer gekeken

ik heb zo'n nuttige dag gehad
Oud 16-07-2004, 17:47
Haligh
Haligh is offline
Een cd van Kings of Convenience gekocht en naar een acoustisch optreden van Flip Kowlier geweest
Oud 16-07-2004, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2004 @ 18:47 :
Een cd van Kings of Convenience gekocht en naar een acoustisch optreden van Flip Kowlier geweest

Hoe was Flippie?
Oud 16-07-2004, 18:08
Glory
Glory is offline
Ik heb gisteravodn gedacht aan het concert van KMDFM en de avond daarvoor aan 5DaysOff Vandaag gewerkt en er was weinig post dus ik was heel snel weer thuis. Toen ben ik gaan slapen want ik was verschrikkelijk moe en nu wacht ik op mijn vegalasagne en superitaliaanse salade die ik over een uur kan ophalen (en ik wacht dus al 1,5 uur, maar de Italiaan had het zo druk)
Oud 16-07-2004, 18:24
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-07-2004 @ 19:05 :

Hoe was Flippie?
Lieffffff

Zijn apparatuur deed het opeens niet meer dus moest hij onversterkt acoustisch spelen en zonder microfoon.
En dat was geweldig!! Iedereen ging voor het poduimpje zitten en het was heel intiem. Hij maakte grapjes en praatte met het publiek en het was te vet.

Hij zong vooral nummer van zijn nieuwe album, maar ook wat van zijn oude.

Oud 16-07-2004, 18:38
Hagel
Hagel is offline
Verdrietig geweest, naar renkum gefietst, gewerkt, verdrietig op de fiets naar huis, veel eten ingeslagen maar ik ben te verdrietig, en straks ga ik wat drinken met een dinnie en vast nog steeds verdrietig zijn
Oud 16-07-2004, 18:56
Verwijderd
Hagel krijgt een bemoedigend schouderklopje van mij

En ik ga zometeen met Mentu yu-gi-oh spelen via de cam. Ghe. Nerds in het kwadraaaat
Oud 16-07-2004, 18:58
levi's
levi's is offline
Ik heb vandaag eindelijk een leuke zwembroek gevonden bij intersport.. hij was wel een beetje duur! 40 EURO
Oud 16-07-2004, 19:04
sofuckingme
sofuckingme is offline
Mijn eerste werkdag ik heb besloten dat alle mensen boven de mensen zeikerig zijn "heb je asperges?" "klopt deze actie wel?" Enz.. .Naar velserbroek gegaan voorraadje wiet geregeld geen coffeeshops daar maar wel dealers, ik vond m eng gek geworden van een joch dat maar bleef doorlullen over alles waar een motor in zit.Emotioneel afscheid genomen van mijn vriendje die 2 weken naar frankrijk gaat gegeten in slaap gevallen en nu forummen om nog wat te doen om wakker te blijven.Mijn vriendje vind het niet leuk dat ik steeds plantjes pluk om kunstwerken van te maken als ik stoned ben
Oud 16-07-2004, 19:20
Verwijderd
Gewerkt, gekookt, het huis een beetje opgeruimd en nu voel ik me kut.
Oud 16-07-2004, 19:42
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2004 @ 19:56 :
Hagel krijgt een bemoedigend schouderklopje van mij

En ik ga zometeen met Mentu yu-gi-oh spelen via de cam. Ghe. Nerds in het kwadraaaat
Mentu op Faery's account:

Jaja maar chello vond het nodig om mij anaal te pentreren dus hebben ze het inet maar afgesloten in diem.
Oud 16-07-2004, 19:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2004 @ 19:24 :
Lieffffff

Zijn apparatuur deed het opeens niet meer dus moest hij onversterkt acoustisch spelen en zonder microfoon.
En dat was geweldig!! Iedereen ging voor het poduimpje zitten en het was heel intiem. Hij maakte grapjes en praatte met het publiek en het was te vet.

Hij zong vooral nummer van zijn nieuwe album, maar ook wat van zijn oude.

Aaaw, jammer dat ik er niet bij was
Gelukkig heb ik 'm wel ooit op lowlands zien spelen, waar 'ie wat van z'n Eminem-rapkunsten liet zien en zo de hele tent uit z'n dak liet gaan...Daar denk ik dan maar effe aan terug terwijl ik z'n nieuwe CD opzet <3
Oud 16-07-2004, 20:16
Verwijderd
gisteren naar een saai examenfeest geweest,alwaar ik veel gedronken heb.
nu werd ik vanochtend met een ziekerig gevoel wakker,en nu ben ik heel de dag al ziek ,en ik zou vanavond met een vriendin naar de stad gaan,maar dat gaat dus niet door .
Oud 16-07-2004, 20:45
justakid
justakid is offline
vanachtend gewerkt. vanmiddag een vreidn van de trein gehaald. wat door de satad geslenterd. samen mijn ouders opgezocht bij de kapper en later nog iets met zijn 4en op t teras gedronken. thuis lekker kibbeling en patat gegeten en daarna nog even met mijn mama naar het winkelcentrum geweest.. maar de hadden niks wat ik moest ...
Oud 16-07-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 16-07-2004 @ 19:08 :
Ik heb gisteravodn gedacht aan het concert van KMDFM
nénénéné
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten