Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarom voel je je rot?
||
Citaat:
- ik word constant gebeld door een idioot die de hele tijd idiote redenen verzint om te bellen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
MA 23-08 Horse the band @ Malines, BELGIUM DO 26-08 Horse the band @ Gelsenkirchen, GERMANY The Fuck (466 Musix, Hagenstrasse 56) 10-09 gadget @ boerderij geleen wo 15-09 Daughters @ 013 19-09 Razor crusade, justice, Luca brasi @ boerderij geleen TU 21-09 Venetian snares @ Rotterdam WE 22-09 venetian snares @ Utrecht za 25-09 funtime festival zo 26-09 funtime festival vr 08-10 obituary @ effenaar Zo 10-10 Daughters (usa) @ gvh vr 22-10 Burst @ 013 Za 23-10 Nasum (zwe) @ gvh zo 24-10 Nasum + Alchemist @ 013 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: + ZerO quote me. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
40 gradsen is te heet voor een gristen en bel mij 'ns dan gaan we weer internationaal telefoonsexen ![]() +biertjes + kletsen met dinnie + dinnie komt binnenkort laaaaangs rrr + "it's oooon!" + ik krijg zometeen naaktfoto's toegestuurd ![]() + konstantine/merelll komt overmorgen logeren bij mij en dat is leeeeeuk - mijn semi-leuke joch is niet online dus ik vind 'm een slet - er stonden net enge lui in de tuin door het raampje te kijken en ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
+ haha wurft vol met alto's vanwege de magni zomerstop + met leuke mensen gepraat + vrindinneke weer gezien na haar vakantie en introductie + twee andere vrindinnekes weer terug uit brazilië, maar eigenlijk mag ik de ene niet en doe ik maar alsof ![]() - lelijke pasfoto's laten maken - nog steeds niks gedaan aan inpakken regelen blablabla
||
![]() |
Citaat:
![]() + Vannacht was geweldig! - Kater. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - ziek en kotsen dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Jelle komt ook, dus we hebben een muscleboy als backup ![]() Optop: - Het regent. - Ik kan niet slapen. + Daardoor heb ik wel te lang Diablo2 kunnen spelen. <3<3 + Het wordt al licht. + Over 1 uur en 50 minuten is de AH open en dan ben ik de eerste die er binnenspringt om shag te halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() -ik heb nog geen fiets -ik ben nog niet zo into het tramsysteem hier -waar is de zon godverrr ![]() +de logé is wel n cutie +ik heb voor t eerst in maanden geld +ik ga strax winkelen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Games |
Het grote "Bloodrayne" Topic Phreak | 34 | 15-02-2003 09:53 |