![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() On topic: CD van Pete Rock & CL Smooth - Mecca and the Soul Brother <333 |
![]() |
||
Citaat:
ach boeiend, de muziek is wel te doen (hoewel ik die split vooral voor Blessed in Sin koop), dan zal het mij niet veel rotten of een band zich nou Kristallnacht noemt of niet, niet mijn probleem
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik heb buikpijn. teveel water denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Ik moest ooit eens kotsen omdat ik geprobeerd had om de kraan leeg te drinken, al is dat natuurlijk geen vergiftiing)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op vakantie naar Italië en dan alsnog gaan zitten forummen ![]() verder ontopisch: stokbrood, ham, tomaten, sla, ijsjes moet ook eens wat anders dan wiet en bierrr halen nu geertje hier ook ff verblijft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() euhm. -een i love rock & roll shirtje -veel posters en stickers -nieuwe piercing balletjes -kaartje voor immortal technique -retourtje zoetermeer-delft -enkeltje zutphen zoetermeer -enkeltje zoetermeer zutphen -een paar retourtjes den haag -veel bier -sigaretten -een furby -een oud hatebreed shirt ![]() -de wad -een mooie riem -een grote goudkleurige bling bling bril etc.
|
![]() |
|
|