Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mats Lindhborg TSI = 6 880 , 28 jaar, redelijk in vorm Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos beetje oud ik weet het, maar ik wilde per se eentje hebben die 4,5 ster kon halen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik hoop dat ik de IV trek ![]() Ik heb wel 4,5 miljoen ![]() Maar transfers zijn niet mijn sterkste kant ![]() ![]() Ik MOET de IV overleven... ik wil minimaal 4de worden... ook al hoor ik denk ik bij de minste ![]() Maar ik ga weer alles PICen ![]() waardoor ik later onderschat ga worden en dan own ik ze ![]()
||
Citaat:
![]() Wel een goede training, 2 spelers in PM onhoog, en vooral de verdediging goed in vorm |
![]() |
||
![]() |
Hey ik speel ook al behoorlijk lang hattrick...
Maar ik ben nieuw op dit forum. Zitten er bij jullie nu ook veel in de beker? Enne... Zijn er ook zoveel bij jullie die in de min staan????? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn Kapitaal: 4 284 944 € (4 575 379) € niet echt in de min dus... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik nader bijna het miljoen weer aan kapitaal.. moet nog 2 trainees verkopen iemand geinterreseerd in een formidale verdediger met uitstekend conditie en matig passen?
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat ^Dragon^zei ik ga me weer verkiesbaar stellen ![]() Ik was vorige keer 8e dus wie weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kreeg van een paar vrienden stemmen en ben uiteindelijk toen 16e geworden. Voor de top5 (en zeker de nr 1) heb je echter 100-en stemmen nodig. Maar goed, toch leuk om in de top 10 proberen te eindigen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik Pielewiepers ga stemmen, die heeft de laatste 3 seizoenen veel gepresteerd (Bekerwinst, gepromoveerd naar de Eredivisie en dan meteen daar kampioen worden) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eus Vinke (44900560)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 890 Loon: 634 €/week Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: goed Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: slecht dortrainen tot redelijk/goed positiespel denk ik. kan in de toekomst zelfs nog coach worden. |
![]() |
|
Hey, sorry dat ik hier de laatste tijd niet zoveel meer kom maar heb mijn handen vol aan de federatie forums
Ik wou even vertellen dat ik naar de stamgasten meeting ben geweest waar een aantal hier ook lid van zijn (mitros bijv) was echt super en heb een erg leuke jongen ontmoet dus wie weet zit er wel een hattrick relatie aan te komen. was echt super.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
1-2 verloren.....
vv EENDracht Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak (oud) Rechterverdediging: goed (oud) Centrale verdediging: formidabel (oud) Linkerverdediging: matig (oud) Rechteraanval: redelijk (oud) Centrale aanval: redelijk (oud) Linkeraanval: goed (oud) Un Cuba libre Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: vleugelaanval Tactiekvaardigheid: matig Middenveld: slecht (oud) Rechterverdediging: matig (oud) Centrale verdediging: matig (oud) Linkerverdediging: goed (oud) Rechteraanval: redelijk (oud) Centrale aanval: redelijk (oud) Linkeraanval: redelijk (oud) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nipte overwinning, in de verlenging met 0-1 gewonnen ![]() Maar wel met PIC en het voltallige B team ![]() Volgende week: zelfde strategie ![]()
|
Verwijderd
|
Door:
Mitros Number9 vrijgezel Brain-Damage _Moby_ ^Dragon^ Uitgeschakeld: superduck ik speelde met m'n a-team, even kijken hoe sterk ze nou precies waren. Zijn toch immers wat dingen veranderd in de wedstrijdloze weken. Maar toch simpel 0-4 gewonnen. M'n tegenstander speelde 6-3-1 ![]() |
![]() |
|
Door:
Mitros Number9 vrijgezel Brain-Damage _Moby_ ^Dragon^ de ballonnenman boer Uitgeschakeld: superduck 1-8 gewonnen, volgende week wordt spannender, maar ik moet nog kunnen winnen met B spelers. Ik weet alleen nog niet of ik dat risiico ga nemen
||
Citaat:
![]() Door: Mitros Number9 vrijgezel Brain-Damage _Moby_ ^Dragon^ de ballonnenman boer faen Mavie©2004 Uitgeschakeld: superduck
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[Sport]SubForum voetbal op Sport BarbapapaX | 26 | 25-08-2004 13:46 |