Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 17:42
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2004 @ 18:34 :
Nee de spreekkoren zouden zijn gegaan over Silvie Meis
Zo erg dat Van der Vaart heeft gevraagd aan de scheids of die het spel zou stil leggen en dat Koeman het liefst zijn ploeg van het veld had gehaald...
Maja, we zien het zo wel.
denk niet dat het bij SS te zien zal zijn, maybe bij studio voetbal. Anders laait weer de hele discussie op die toch eindeloos is. Misschien is stilzwijgen wel het beste medicijn.
Op rtl-tekst staat trouwens ook een bericht hierover
Oud 12-09-2004, 18:58
Bequiristain
Bequiristain is offline
"Silvie is de hoer van Van Der Vaart"is een liedje wat bijna elke tegenstander tegen Ajax gebruikt,zo ook vanmiddag in Den Haag,het ging flink tekeer en de jankerds in Amsterdam kunnen daar niet tegen,ook Koeman moest het weer aanhalen na de wedstrijd,ze zijn zeker vergeten wat vorig jaar op de Toekomst in Amsterdam is gebeurd en dat daar amper een sanctie is op gegeven,nee als het een club is die niet mag janken over fans van de tegenstander dan is het Ajax wel,maar goed je moet toch iets he als je niet kunt scoren en verdedigen
Oud 12-09-2004, 19:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een zielige aanstellers die Ajacieden.
Spreekkoren tegen Silvie Meis hoor je bijna in alle stadions waar Ajax speelt en om de ADO supporters ff in het kwade daglicht te zetten zeggen ze er nu opeens wat over.
Dit is echt belachelijk was Ajax/NOS vanavond gedaan heeft.
Vorig jaar moesten er ook al zonodig beelden van die rellen worden uitgezonden, als er bij een andere club rellen zijn zie je er toch ook niks van?
ADO supporters werden vorig seizoen als de gevaarlijkste beschouwd, er is 1keer echt wat gebeurt (Tegen Ajax thuis) maar o die ADO supporters dat zijn echt beesten..
Er is een nieuwe regel, dat spelers veld af mogen lopen zonder dat er conseqenties zijn voor de toekomst bij spreekkoren, waarom lopen ze dan niet het veld af ipv. achteraf te zeiken over de spreekkoren.
Flikker toch op klote media (ADO-Haters) en flikker toch op aanstellers van Ajax.
Oud 12-09-2004, 19:15
Verwijderd
zzzzzoooooooooooooo wat een middag, wat een middag
Oud 12-09-2004, 19:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja ik weet niet of dit de hele tijd gezongen is of een paar keer ofzo maar het lijkt idd wel een beetje opgeblazen. Daar moet je je maar van af kunnen zetten, en van vuurwerkgeluiden bij uitwedstrijden van twente hoor je ook niks. Was in de Kuip vandaag ook weer raak...
Oud 12-09-2004, 19:27
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-09-2004 @ 20:01 :
Wat een zielige aanstellers die Ajacieden.
Spreekkoren tegen Silvie Meis hoor je bijna in alle stadions waar Ajax speelt en om de ADO supporters ff in het kwade daglicht te zetten zeggen ze er nu opeens wat over.
Dit is echt belachelijk was Ajax/NOS vanavond gedaan heeft.
Vorig jaar moesten er ook al zonodig beelden van die rellen worden uitgezonden, als er bij een andere club rellen zijn zie je er toch ook niks van?
ADO supporters werden vorig seizoen als de gevaarlijkste beschouwd, er is 1keer echt wat gebeurt (Tegen Ajax thuis) maar o die ADO supporters dat zijn echt beesten..
Er is een nieuwe regel, dat spelers veld af mogen lopen zonder dat er conseqenties zijn voor de toekomst bij spreekkoren, waarom lopen ze dan niet het veld af ipv. achteraf te zeiken over de spreekkoren.
Flikker toch op klote media (ADO-Haters) en flikker toch op aanstellers van Ajax.

Het gaat er niet om WIE het zegt, het gaat er om DAT het gezongen wordt, ik bedoel vind je het normaal dan, dat spelers uitgescholden worden tijdens een wedstrijd, hoorde net ook bij een andere wedstrijd dan een speler (weet ff niet meer wie) zijn moeder uitgemaakt werdt voor een hoer!
Ik vind zulke dingen echt niet kunnen, en het heeft er niks mee te maken dat ajax zielig doet, ik vind het gewoon zowiezo niet kunnen tegen wie dan ook niet!
Oud 12-09-2004, 21:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 12-09-2004 @ 20:27 :

Het gaat er niet om WIE het zegt, het gaat er om DAT het gezongen wordt, ik bedoel vind je het normaal dan, dat spelers uitgescholden worden tijdens een wedstrijd, hoorde net ook bij een andere wedstrijd dan een speler (weet ff niet meer wie) zijn moeder uitgemaakt werdt voor een hoer!
Ik vind zulke dingen echt niet kunnen, en het heeft er niks mee te maken dat ajax zielig doet, ik vind het gewoon zowiezo niet kunnen tegen wie dan ook niet!
Het is niet alleen bij voetbal zo maar bij zoveel sporten waar sporters worden uitgescholden.
Volgens de NOS gaat het er wel om WIE het roept want als Ajax tegen een andere club speelt wordt er ook vanalles geroepen wat niet door de beugel kan maar daar hoor je dan niks over.

Lurling is ook uitgescholden voor maatennaaier en zijn moeder is ook een hoer maar hoor je daar wat van bij de NOS? Nee!

En Ajax doet wel zielig want er is een nieuwe regel dat als er spreekkoren zijn en de spelers vinden dat het niet kan zo kunnen ze van het veld aflopen dus Ajax doet wél zielig door achteraf te gaan zeggen dat de ADO fans niet zo lief bezig waren.
Had dan de wedstrijd gestaakt, nu het kan doen ze het niet, sorry hoor maar ga dan niet zielig lopen doen achteraf!!!
Oud 12-09-2004, 22:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2004 @ 18:34 :
Nee de spreekkoren zouden zijn gegaan over Silvie Meis
Zo erg dat Van der Vaart heeft gevraagd aan de scheids of die het spel zou stil leggen en dat Koeman het liefst zijn ploeg van het veld had gehaald...
Maja, we zien het zo wel.
En over joden (heb net naar de NOS gekeken).
Oud 12-09-2004, 23:03
geen punt.
geen punt. is offline
Dat Feyenoordpubliek was eigenlijk best wel grappig om eerlijk te zijn

ADO mag zo weer degraderen wmb, hebben we daar geen last meer van, kutclubje.
Oud 12-09-2004, 23:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:03 :

ADO mag zo weer degraderen wmb, hebben we daar geen last meer van, kutclubje.
Beetje gefrustreerd omdat je voor Ajax bent of om die andere reden?
Als het om die andere reden is moet jij eens vaker naar een voetbalstadion gaan.
Oud 12-09-2004, 23:17
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 00:07 :
Beetje gefrustreerd omdat je voor Ajax bent of om die andere reden?
Als het om die andere reden is moet jij eens vaker naar een voetbalstadion gaan.
Nee ik ben juist niet voor Ajax, ik mag Silvie Meis gewoon heel graag Nee ik vind dit gewoon te ver gaan en het is iedere keer gezeik met die ADO supporters. Zonder ADO 34 risicowedstrijden minder?
Oud 12-09-2004, 23:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:17 :
Nee ik ben juist niet voor Ajax, ik mag Silvie Meis gewoon heel graag Nee ik vind dit gewoon te ver gaan en het is iedere keer gezeik met die ADO supporters. Zonder ADO 34 risicowedstrijden minder?
Kijk dit bedoel ik nou, ADO heeft vorig jaar bewezen dat ze niks doen.
Alleen tegen Ajax thuis ging het mis, bij zoveel clubs gaat het wel eens mis voor of na de wedstrijd.
Alleen bij ADO bemoeit de NOS en alle andere media zich ermee en bij andere clubs niet.
Ze willen bewijzen dat ze gelijk hadden met hun 34 risico wedstrijden die erbij kwamen door ADO, het is dikke onzin.
Ze worden alleen gepakt op hun verleden.
Die reactie van jou "Het is iedere keer weer gezeik met die ADOsupporters" slaat dus echt helemaal nergens op, verdiep je eerst eens in iets voordat je zulke dingen roept.
Oud 12-09-2004, 23:25
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 00:22 :
*bla*
Het is minder geworden ja, maar je kunt toch niet gaan ontkennen dat het er niet meer is? En als het dan weer mis gaat is dat maar een al te goede reden om er aandacht aan te schenken en het vervolgens proberen op te lossen...
Oud 12-09-2004, 23:30
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:25 :
Het is minder geworden ja, maar je kunt toch niet gaan ontkennen dat het er niet meer is? En als het dan weer mis gaat is dat maar een al te goede reden om er aandacht aan te schenken en het vervolgens proberen op te lossen...
Denk je dat de ADO supporters het leuk vinden?
Gedragen ze zich buiten het stadion goed krijgen ze dit weer..
Bij andere clubs hoor je er ook nooit wat over en daar wordt Silvie Meis net zo hard voor hoer uitgemaakt als vanmiddag.
Waarom dan ADO wel en die andere club's niet?
Dat je het moet oplossen staat hier totaal los van want de NOS wil gewoon de ADO supporters in het kwade daglicht zetten.
Oud 12-09-2004, 23:31
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 00:30 :
Denk je dat de ADO supporters het leuk vinden?
Gedragen ze zich buiten het stadion goed krijgen ze dit weer..
Bij andere clubs hoor je er ook nooit wat over en daar wordt Silvie Meis net zo hard voor hoer uitgemaakt als vanmiddag.
Waarom dan ADO wel en die andere club's niet?
Dat je het moet oplossen staat hier totaal los van want de NOS wil gewoon de ADO supporters in het kwade daglicht zetten.
Ah je hebt duidelijk wat tegen de NOS, maar los daarvan, hoe kom je erbij dat Silvie Meis net zo hard voor hoer wordt uitgemaakt bij andere clubs?
Oud 12-09-2004, 23:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:31 :
Ah je hebt duidelijk wat tegen de NOS, maar los daarvan, hoe kom je erbij dat Silvie Meis net zo hard voor hoer wordt uitgemaakt bij andere clubs?
Ja op dit moment heb ik duidelijk wat tegen de NOS ze doen het op deze manier niet goed.

Ik ken supporters van andere clubs daar hoor je verhalen van, ik kom bij FC Groningen waar het ook geroepen wordt.
Anders spelers worden ook uitgescholden maar hoor je ook niks over, waarom wel bij v/d Vaart en niet bij die andere?
Oud 12-09-2004, 23:39
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 00:34 :
Ik ken supporters van andere clubs daar hoor je verhalen van, ik kom bij FC Groningen waar het ook geroepen wordt.
Anders spelers worden ook uitgescholden maar hoor je ook niks over, waarom wel bij v/d Vaart en niet bij die andere?
't Gaat hier niet alleen om de dingen die over Silvie zijn gezegd, hoewel ze zeker tever gaan naar mijn mening. Het roepen van kanker joden is ten eerste al niet echt origineel, maar te tweede vind ik zulk soort kreten echt veel te ver gaan (behalve als ze allemaal zouden roken natuurlijk). Ik kan me nog herinneren dat daar vorig jaar (of twee jaar geleden ofzo??) bij NEC volgens mij ook ophef over was bij de NOS.
Oud 12-09-2004, 23:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:39 :
't Gaat hier niet alleen om de dingen die over Silvie zijn gezegd, hoewel ze zeker tever gaan naar mijn mening. Het roepen van kanker joden is ten eerste al niet echt origineel, maar te tweede vind ik zulk soort kreten echt veel te ver gaan (behalve als ze allemaal zouden roken natuurlijk). Ik kan me nog herinneren dat daar vorig jaar (of twee jaar geleden ofzo??) bij NEC volgens mij ook ophef over was bij de NOS.
2Jaar geleden????? Kerel wordt wakker!! Dit soort dingen gebeuren wekelijks, niet eens in de zoveel jaar.
En dat kanker joden niet orgineel is is waar, maar is kanker boeren wel orgineel dan?
Of al die Joodse vlaggen in de Arena?
Oud 12-09-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:39 :
Gaat het er om of het origineel is?
Het zingt / schreeuwt / scheldt lekker, dus waarom zou je dat willen veranderen. Als je het over NIET origineel hebt, dan kijk je al gauw naar de "clubliedjes" van PSV, en vergeet vooral deze niet van Ajax:

"Hand in Hand, steken we De Kuip in brand. Hand in Hand, voor Ajax 1, geen woorden maar vlammen, leve Ajax 1."

En verder vind ik het tegenover Silvie Meis misschien te ver gaan, maar kankerjoden / kutkankerjoden / hamas hamas en alles wat daarbij in de buurt is vind ik allesbehalve erg. Wat Emilio zegt: ze hebben daar altijd Joodse vlaggen en van alles wat met Joden te maken heeft, dan vraag je er toch om?
Oud 13-09-2004, 08:31
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 00:47 :
2Jaar geleden????? Kerel wordt wakker!! Dit soort dingen gebeuren wekelijks, niet eens in de zoveel jaar.
En dat kanker joden niet orgineel is is waar, maar is kanker boeren wel orgineel dan?
Of al die Joodse vlaggen in de Arena?
En daarom wordt er niet alleen bij ADO aandacht aan besteed

Er staat toch geen kanker op die vlaggen ofzo? Kanker boeren kan ook niet imo.
Oud 13-09-2004, 12:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 09:31 :
En daarom wordt er niet alleen bij ADO aandacht aan besteed

Er staat toch geen kanker op die vlaggen ofzo? Kanker boeren kan ook niet imo.
Dat gebeurt dus wel.
Er zijn wekelijks spreekkoren wanneer dringt dat eens tot jou door!! Dat probeer ik je al de hele tijd duidelijk te maken, waarom dan alleen ADO pakken en niet andere club's?

Maar kankerboeren horen je nooit over dat het niet mag ect. bij kankerjoden wel..
Oud 13-09-2004, 13:39
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
morgenochtend naar Londen (Arsenal-PSV)
Oud 13-09-2004, 13:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 00:17 :
Kom op man, ADO valt keihard mee sinds ze in de eredivisie zitten. ADO supporters hebben eerder humor dan dat ze lomp zijn. Bij NEC ging het tot een jaar of 3 geleden toch ook elke wedstrijd mis? Hetzelfde geldt voor Den Bosch, bijvoorbeeld.

ADO supporters zijn niet erger dan die waar dan ook. Ze overbelichten alleen heel erg de dingetjes die bij "bepaalde" clubs misgaan. Zoals bij Ajax en ADO.

Ik heb een tip voor je, ga voor de verandering eens in een voetbalstadion zitten en doe je ogen eens open, want zo te zien heb je dat te lang niet meer gedaan.
Oud 13-09-2004, 16:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-09-2004 @ 14:44 :
Kom op man, ADO valt keihard mee sinds ze in de eredivisie zitten. ADO supporters hebben eerder humor dan dat ze lomp zijn. Bij NEC ging het tot een jaar of 3 geleden toch ook elke wedstrijd mis? Hetzelfde geldt voor Den Bosch, bijvoorbeeld.

ADO supporters zijn niet erger dan die waar dan ook. Ze overbelichten alleen heel erg de dingetjes die bij "bepaalde" clubs misgaan. Zoals bij Ajax en ADO.

Ik heb een tip voor je, ga voor de verandering eens in een voetbalstadion zitten en doe je ogen eens open, want zo te zien heb je dat te lang niet meer gedaan.
Dat ADO op rellen niet zo erg meer is dat komt door de beveiliging maar dat geld voor vrijwel iedere club, maar op het gebied van spreekoren zijn echt wel erger dan vele andere clubs.
Oud 13-09-2004, 18:24
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-09-2004 @ 14:44 :
*knip*
Dat is al lang en breed besproken hier
Oud 13-09-2004, 18:57
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 19:24 :
Dat is al lang en breed besproken hier
Zo gek is het niet dat hij je het ook duidelijk probeert te maken, elke keer als ik wat zeg geloof je me niet..
Oud 13-09-2004, 19:41
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-09-2004 @ 19:57 :
Zo gek is het niet dat hij je het ook duidelijk probeert te maken, elke keer als ik wat zeg geloof je me niet..
Oud 13-09-2004, 19:51
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-09-2004 @ 17:10 :
Dat ADO op rellen niet zo erg meer is dat komt door de beveiliging maar dat geld voor vrijwel iedere club, maar op het gebied van spreekoren zijn echt wel erger dan vele andere clubs.
Nou.. Tuurlijk gister was erg.. Maar dat je dat in de ArenA weinig hebt komt eerder omdat er totaal niet gezongen word.. En k herinner met alleen nog iets van Kezman zn moeder wat ik echt te ver vond gaan.. De rest viel nog wel mee..
Oud 13-09-2004, 20:29
Gimme more beer
Citaat:
geen punt. schreef op 13-09-2004 @ 20:41 :
Heeft ie anders wel gelijk in...
Oud 15-09-2004, 11:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Elleboog van Molenaar krijgt wellicht staartje
15 september, 11:47 uur

De elleboog die verdediger Robert Molenaar aan Danny Buijs uitdeelde in het dels RBC Roosendaal-FC Groningen lijkt een staartje te krijgen. Camerabeelden registreerden de lompe actie van Molenaar op zondag 29 augustus jongstleden.

Een fragment uit het wedstrijdverslag van ruim twee weken geleden:
"Terwijl Buijs even tevoren op Paraguayaanse wijze door Molenaar tegen het gras was geslagen, vierde Drent zijn honderdste competitiegoal in het betaalde voetbal."

De aanklager betaald voetbal deed Molenaar een schikkingsvoorstel van drie duels uitsluiting naar aanleiding van deze elleboogstoot. RBC heeft het schikkingsvoorstel voor Robert Molenaar echter afgewezen. De tuchtcommissie van de KNVB behandelt de zaak donderdag mondeling. Als de tuchtcommissie Molenaar inderdaad schuldig acht, kan de eis nog hoger uitvallen dan drie duels schorsing. Molenaar kan op dat moment nog tegen de uitspraak in beroep gaan.

Bron: Internetredactie FC Groningen
Oud 17-09-2004, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ADO - Vitesse 0-4. Zozo...
FC Zwolle - MVV 2-1
Oud 17-09-2004, 22:07
Ketjing
Ketjing is offline
Theo Janssen loodst Vitesse langs machteloos ADO

17/9/2004 21:49

ADO Den Haag kon de puike prestatie tegen Ajax geen vervolg geven. Vitesse kende op het Zuiderpark nauwelijks problemen met de Haagse ploeg, die door toedoen van Theo Janssen kansloos ten onder ging (0-4).
Bij ADO Den Haag had Frans Adelaar gekozen voor dezelfde elf die vorige week in de tweede helft tegen Ajax een 3-3 gelijkspel uit het vuur sleepte. Zo had Geert den Ouden zijn eerste basisplaats verdiend. De aanvaller, die van Djurgårdens IF overkwam, kreeg al in de vierde minuut de kans zijn uitverkiezing te bevestigen.

Waar Den Ouden net iets te laat kwam had Igor Gluscevic al binnen een halve minuut aan de andere kant de hoek voor het uitkiezen gehad. De Servische spits van Vitesse liet de vrije kopkans liggen. Ter bevestiging van de krachtsverhoudingen in de openingsfase kreeg ook Mattew Amoah een kans de score namens Vitesse te openen. De lat stond een Arnhemse voorsprong in de weg.

Vitesse kon de sterke start geen vervolg geven. Ook ADO Den Haag kon de wedstrijd niet naar zich toetrekken, zodat de bezoekers van het Zuiderpark een weinig opwindende wedstrijd aan zich voorbij zagen trekken. Het Haagse publiek kreeg kort voor rust een volgende tegenvaller te incasseren. Bij de treffer van Vitesse ging ADO-keeper Dorus de Vries in de fout. De goalie liet zich bij de eerste paal verrassen door een vrije trap van Theo Janssen.

In de tweede helft vocht ADO Den Haag voor wat het waard was. Het bleek tegen Vitesse niet veel te zijn, want verder dan goede bedoelingen kon de ploeg van Adelaar niet komen. Vitesse vergrootte een half uur voor het einde de problemen van de thuisclub. Amoah behield het overzicht en legde terug op Janssen. De linkspoot mikte met zijn rechterbeen raak: 0-2. Het machteloze ADO Den Haag leek te ontsnappen aan een afstraffing, maar in de slotfase kwam die er toch door goals van Gluscevic en Amoah.
Oud 18-09-2004, 16:06
Bequiristain
Bequiristain is offline
Als Nijmegenaar en Feyenoord fan moet ik toegeven dat dit een knappe overwinning is van Vitesse
Oud 18-09-2004, 19:52
Gimme more beer
Wat zijn we toch weer lekker in onze reet genaaid. VoH en v Bommel hadden allebei rood moeten krijgen, ons is 2 penalty's ontzegd en noem maar op. De penalty was terecht, maar we zijn geen moment minder geweest dan PSV (jah, misschien van de 75e - 80e minuut) en het eerste half uur van de 2e helft hadden we (als we een spits hadden gehad) er zo 2 of 3 in kunnen leggen.

Gentenaar heeft zich weer laten zien. Tjah, het was een onverdiend verlies, maar achteraf gezien biedt dit alles wel perspectief voor de andere wedstrijden.

Maar ik blijf het zeggen, nu nog een spits...
Oud 18-09-2004, 22:20
USPalermo
USPalermo is offline
FC Twente - Willem II een gruwelijk slecht duel.

Van Hulten bij NEC - PSV vond ik i.d.d. niet echt lekker fluiten(wat ik op de samenvatting gezien heb). Verder Gentenaar i.d.d. heel goed gekeept, vind hem stukken beter dan Stekelenburg en van mij mag hij op de bank bij Oranje.

Tot slot heeft SS zich weer laten kennen. Bij ons een groot spandoek met de skyline van Enschede over de Eretribune, maar dat laten ze niet zien, maar als er bij NEC wat geroepen wordt, laten ze het wel ff duidelijk horen en maken ze een shot van de tribune. Dus: sensatie gaat voor het voetbal bij de NOS, wéér laten ze zich kennen, na in-consequentie en subjectiviteit, nu ook nog eens sensationeel.(helaas is dat niet iets van de laatste weken!)
Oud 19-09-2004, 00:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Eerste helft was voor Groningen, 2de helft voor de Graafschap.
Eerste doelpunt van Gra. was een onterechte vrij trap helaas, was niks aan de hand..
Maar opzich wel een redelijk terechte uitslag.

Proost mensen!
Oud 19-09-2004, 09:32
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 18-09-2004 @ 23:20 :
Ik had ook moeite m'n ogen open te houden

Citaat:
Van Hulten bij NEC - PSV vond ik i.d.d. niet echt lekker fluiten(wat ik op de samenvatting gezien heb). Verder Gentenaar i.d.d. heel goed gekeept, vind hem stukken beter dan Stekelenburg en van mij mag hij op de bank bij Oranje.
Jah, die overtreding van Alex op Niedzielan had ook nog rood moeten zijn, verdomme. Die kon ik niet echt lekker zien (gebeurde aan de overkant) en ik zei dat als het een echte overtreding was, het wel rood was geweest. Maar ik ken Niedzielan en die gaat wel snel liggen. Dit was dus echt een keiharde rode kaart. Dan de overtreding van Vennegoor, dat kan nooit geel geweest zijn. Het was een elleboog en dat is rood. Van Bommel liet zich in z'n eigen 16 ook een keer zien door Ebbinge in z'n gezicht te "duwen", maar dat lieten ze op de samenvatting niet zien. Dan de overtreding op Denneboom, waar overigens ook de 0 - 3 uit viel, dat was gewoon een keiharde penalty.

We hebben in de eerste helft geen echte kansen gehad, maar als je naar de 2e helft kijkt, verdienden we het gelijkspel, zeker als je bedenkt dat er ook nog 2 a 3 rode kaarten en een penalty gegeven hadden moeten worden.

PSV hield vast, speelde grof en maakte teveel overtredingen, dat kan gewoon niet. Dan komt er nog zo'n kutscheids die duidelijk z'n vooroordeeltjes al klaar had liggen en daar worden wij weer de dupe van, net zoals vorig jaar tegen PSV.

Citaat:
Tot slot heeft SS zich weer laten kennen. Bij ons een groot spandoek met de skyline van Enschede over de Eretribune, maar dat laten ze niet zien, maar als er bij NEC wat geroepen wordt, laten ze het wel ff duidelijk horen en maken ze een shot van de tribune. Dus: sensatie gaat voor het voetbal bij de NOS, wéér laten ze zich kennen, na in-consequentie en subjectiviteit, nu ook nog eens sensationeel.(helaas is dat niet iets van de laatste weken!)
Over het roepen bij NEC, dat liep op een gegeven moment nog best wel uit de hand, wat te verwachten was, als je kijkt naar het gedrag van PSV en voornamelijk Jan Vennegoor. Maar dan nog, het liep zo erg uit de hand dat er gewoon minutenlang "hoerenjong" en "kanker PSV" is geroepen, spreekkoren die ik al lang niet meer gehoord heb bij NEC. Dat vind ik jammer. De scheids floot natuurlijk een slechte wedstrijd, PSV misdraagde zich en we voelden ons benadeeld, maar dan nog vind ik het jammer dat het publiek daar zo op reageert.

Overigens ben ik wel weer trots op m'n mede-supporters, want na rust hebben we gezongen tot we erbij neervielen. Het mocht niet baten, maar we zijn in ieder geval niet verder gaan zeiken.
Oud 19-09-2004, 13:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 18-09-2004 @ 23:20 :

Mja dat spandoek was het enige waar nog van te genoten viel (buiten onze Oscar ) , wat een draak van een wedstrijd. En een ander lichtpuntje was de invalbeurt van Niemeyer, die meteen een verschil maakte na maanden eruit te zijn geweest . Helaas is Cziommer nog geblesseerd die misten ze gister overduidelijk, creativiteit en dreiging tussen het middenveld en de aanval. Ik vind het nog steeds doodzonde dat Ramzi weg is. Zo'n type speler zou in dit soort wedstrijden beslissend kunnen zijn, en nu zit ie bij AZ op de bank... *zucht*
Oud 19-09-2004, 13:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Gaat Jack van Gelder vanavond vragen of het verschil met de ''top 3'' kleiner is geworden?
Oud 19-09-2004, 13:49
USPalermo
USPalermo is offline
Soms gaan spreekkoren i.d.d. te ver. Maar als de scheidsrechter een dikke fout maakt, dan moet er gewoon even wat geroepen kunnen worden. Kijk als je 10 keer het woord hoerenjong roept en het is dan afgelopen, dat is dat een heerlijke opluchting.

Ik ga naar het voetballen om te genieten(daar zet ik passie en zang tegenover, ik leef met een wedstrijd mee, en met mij vele andere supporters), en als in mijn ogen iemand 'mijn genieten' probeerd te verzieken(door bewust of onbewust slap of slecht fluiten), dan mag hij dat best even weten. Minuten lang de vreselijkste teksten kunnen niet, maar even je agressie op deze manier kwijt raken moet gewoon kunnen, anders moet je maar naar het schaatsen gaan.

hier even het spandoek dat SS gemist heeft om te filmen......

Tot slot zag ik Henk Kessler weer lopen bij Twente. Ik geloof niet dat de KNVB of Henk Kessler, Twente bevoordelen, maar ik vind dit NIET kunnen. Als directeur van de KNVB vind ik dat je privé niet naar een HCE-wedstrijd kunt gaan met je vrouw, dat gaat in tegen de objectiviteit van het hoogste voetbalorgaan!
Oud 19-09-2004, 14:06
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 19-09-2004 @ 14:49 :
Tot slot zag ik Henk Kessler weer lopen bij Twente. Ik geloof niet dat de KNVB of Henk Kessler, Twente bevoordelen, maar ik vind dit NIET kunnen. Als directeur van de KNVB vind ik dat je privé niet naar een HCE-wedstrijd kunt gaan met je vrouw, dat gaat in tegen de objectiviteit van het hoogste voetbalorgaan!
Ben ik niet met je eens, ik denk niet dat je als KNVB voorzitter supporter kunt zijn van een bepaalde ploeg, maar als persoon wel. Zolang je werk en prive maar gescheiden kunt houden. Ik denk dat Kessler dat best goed doet.

Niet dat ik die kerel op welk ander vlak dan ook gelijk geef, maar okee
Oud 19-09-2004, 15:02
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 19-09-2004 @ 14:49 :

[afbeelding]
hier even het spandoek dat SS gemist heeft om te filmen......

Oud 19-09-2004, 15:07
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 19-09-2004 @ 14:28 :
Gaat Jack van Gelder vanavond vragen of het verschil met de ''top 3'' kleiner is geworden?
Das na Feyenoord - Utrecht voorlopig even niet nodig
Oud 19-09-2004, 17:47
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-09-2004 @ 15:06 :
Ben ik niet met je eens, ik denk niet dat je als KNVB voorzitter supporter kunt zijn van een bepaalde ploeg, maar als persoon wel. Zolang je werk en prive maar gescheiden kunt houden. Ik denk dat Kessler dat best goed doet.
Ik geloof ook wel dat hij dat uitstekend gescheiden kan houden, maar ik vind dat hij elke mogelijkheid om zich te verbinden aan welke club ook, moet vermeiden. Als hij b.v. wekelijks in A'dam zou lopen (privé dus) dan krijg je al snel verhalen in R'dam. En hij is er misschien wel 'privé' hij blijft eind-verantwoordelijk voor schorsingen van spelers, supporters en club's, ik vind het heel tricky van hem.....
Oud 19-09-2004, 19:41
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 19-09-2004 @ 18:47 :
Ik geloof ook wel dat hij dat uitstekend gescheiden kan houden, maar ik vind dat hij elke mogelijkheid om zich te verbinden aan welke club ook, moet vermeiden. Als hij b.v. wekelijks in A'dam zou lopen (privé dus) dan krijg je al snel verhalen in R'dam. En hij is er misschien wel 'privé' hij blijft eind-verantwoordelijk voor schorsingen van spelers, supporters en club's, ik vind het heel tricky van hem.....
Moet gewoon kunnen, ik neem aan dat je als voorzitter van de KNVB enige liefde voor het voetbal moet hebben en als je dan niet meer naar wedstrijden zou kunnen, vind ik dat erg jammer...
Oud 19-09-2004, 21:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm... ik vraag me af of Wesley Sneijder nu ook een aantal wedstrijden geschorst is na zijn elleboog tegen Den Bosch. Kijk bijvoorbeeld naar Ghaly en Molenaar, die krijgen gewoon 3 duels aan hun broek. Kijken of de KNVB weer zo pro-Ajax gaat doen...
Oud 19-09-2004, 22:40
geen punt.
geen punt. is offline
Er zaten weer een paar behoorlijk ernstige ellebogen bij ja...

De Grafschaap is trouwens wel lekker bezig... maar niet heus. Lekkere tactiek is dat, om de tegenstander gewoon onderuit te maaien met het risico dat deze wedstrijden uit de roulatie liggen Ik zou me doodschamen als sponsor van zo'n stel idioten
Oud 20-09-2004, 15:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 19-09-2004 @ 23:40 :
Er zaten weer een paar behoorlijk ernstige ellebogen bij ja...

De Grafschaap is trouwens wel lekker bezig... maar niet heus. Lekkere tactiek is dat, om de tegenstander gewoon onderuit te maaien met het risico dat deze wedstrijden uit de roulatie liggen Ik zou me doodschamen als sponsor van zo'n stel idioten
3 Spelers van de Graafschap maken kans op een schorsing als ze pech hebben las ik.
Oud 20-09-2004, 15:34
USPalermo
USPalermo is offline
Mmmm, nadat veel tukker mailtjes gestuurd hebben naar de NOS, maakt SV wéér goed, wat SS vergat.....

Als ik trouwens gister SV zag, dan zie je dus veel overtredingen die niet worden opgemerkt of bestraft, gaan we nu ook wedstrijden zonder scheidsrechter spelen?
Oud 20-09-2004, 15:54
Ketjing
Ketjing is offline
wel jammer dat SV zich nu als een soort scheidsrechter op stelt. Ze duperen nu een club (de Graafschap) omdat ze het nodig vinden om elke overtreding van het extra te belichten. Ik vind het best als je het doet, maar dan moet je consequent alle overtredingen die niet gezien worden belichten

Regels voor berichten