Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmm ja oke maar ben dus bang dat ik dan die hele dread uitelkaar trek.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
waarom doen ze het niet??
nu ja dan maar de link http://groups.msn.com/_Secure/0QgDaH...88541041429072 http://groups.msn.com/_Secure/0RQDxA...88541050900270 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kunt beter uploaden op www.photobucket.com ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
he bah
nou dan maar gewoon als jullie willen zien kun je kijken op http://groups.msn.com/acoustic-3 fotoalbum vlechten daar staan ze tussen denk dat de links te lang zijn groetjes Renske |
![]() |
||
Citaat:
Neuh, via MSN groepen kan je geen foto's linken. Da's wat anders ![]()
||
![]() |
Citaat:
lekker handig op het hairextensionsforum ging het wel zal kijken als ik er tijd voor heb ze op lycos te uploaden groetjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Speciaal voor je verjaardag: ![]() (edit: dit zijn dus haaknaalden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En hoeveel zitten er nou in? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die niet zien welke er nu echt en welke nep zijn? (of eigenlijk meer: die de echte er niet tussen kunnen vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en verder: er zitten 10 dubbele dreads in, dus eigenlijk 20. ik heb er van mezelf maar 28 ![]() en de echte zijn die tot het groene elastiek zegmaar..die met kraaltjes zijn bijv. echt. op die 2e foto zie je een korte eruit steken..die met dat kraaltje, die is dus echt.
||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nee, je haar gaat niet aan gort en je hoofdhuid ook niet (ervanuit gaande dat je er dus niet allergisch voor bent). Je krijgt geen haarverlies, alleen verlies je normaal elke dag haren die dan vast zitten in een vlechtje waardoor het dus lijkt alsof je kaal wordt. Ook ben je gewend aan een enorme bos haar, dus lijkt je eigen haar al snel heel veel dunner dan eerst, gewoon bedrog. Even flink borstelen en lekker een keertje vertroetelen met shampoo en conditioner en je bent diezelfde avond alweer klaar. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 17:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die jeuk gaat wel weg. ik dacht de eerste 2 maanden ook dat het nooit meer overging maar nu heb ik bijna nergens meer last van.
||
Citaat:
Jups, en daar kom je bijna niet onderuit.
||
Citaat:
Hoe ver je vlecht maakt eigenlijk niet zo uit met enkele dreads, omdat het vlechtje dunner is dan met dubbele dreads. Je kunt van alles doen om je eigen haar weg te werken, sommigen smeren het in met wax (brr) en laten het er gewoon tussen hangen, je kunt het in de dread "haken" en vast zetten met een klein elastiekje als dat nodig is, je kunt je eigen haar om het aanzetvlechtje draaien (eventueel met wat wax) en vast zetten met een elastiekje. En hoeveel dát allemaal opvalt ligt aan de kleur/materiaal van de dreads en de kleur van je haar. Helemaal wegwerken gaat niet, maar er zit een verschil tussen het verschil zien van een meter en 10 meter afstand ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik weet niet of ik mn dreads gewoon met head&shoulders kan/mag wassen, en of dat wel helpt met dreads.. |
![]() |
||
Citaat:
En die shampoo mag wel gewoon voor zover ik weet, moet alleen geen conditioner in zitten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kan misschien ook zijn dat de zeep er nog niet helemaal goed uit was gespoeld?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|