Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() heeft leno het gekopieerd naar jou? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat wist ik niet, kut hoe red ik me hier uit?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou naar de film gaanmaar ik had me vegist in de tijd dus de film was al lang en breed bezig voorda tik ook maar in gereed heid was.volgende keer beter nuben ik weer aan het nerden en ik poog vanavond een keer op tijd naar bed te gaan ![]() maar dat gaat niet lukken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() heb je ook vlammetjes besteld in die hete loungeclub? de vlammetjes zijn daar echt top!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik keek the gods must be crazy en ik was op xi en ik vind techno dom bah ik wou helemaal niet uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je staat anders wel te schudden als ze techno draaien in de Now & Wow ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hihihi tongen? ik heb getongd met bart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben er zaterdag weer denk ik.. met felix the housecat... nodig jij de rest uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ooh maar lieverd ik baal wel want de inenting tegen hepatitis B was gratis maar die tegen hepa A niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gefeliciteeerrrrddddddddddd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik werd om half1 wakker gebeld door jehova's. Ze kwamen eigenlijk voor de oude bewoonster en ze vroegen of ik geintresseerd was ... ik zo : uhhh uhm tjaa , pfff uhhh... toen zei ze: hier neem wat tijdschriften , dan kun je over onze boodschap lezen ... ![]() toen heb ik die maar aangenomen en nu heb ik ''De wachttoren, aankondiger van Jehova's koninkrijk: God geeft om u .'' en ''Ontwaakt!: bescherm u tegen oplichting'' in mijn bezit !!!!!!!!!!!!! omg ik word echt een softie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Lifestyle |
Magazines, kranten enz, leuk? analese | 51 | 04-03-2006 23:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |