Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 16:09
Marshall
Marshall is offline
ik heb tilburg, breda en den bosch bezocht
Advertentie
Oud 30-08-2004, 16:17
Verwijderd
copy/paste van mn lj

Ik heb het je vertelt, het enige dat telt is de PANKREAS!

Haha wat een super melig weekend heb ik gehad. Echt te veel gelachen en te nutteloze baldadige acties uitgehaald Vrijdag was mijn beste vriendinnetje Selma jarig. Eerst moest ik tot half 10 werken en ben daarna wiet gaan halen en den Papoea op gaan pikken. Bij de shop aangekomen was mijn spaarkaart vol waardoor ik nog 15 euro wiet cadeau kreeg Papoea dus opgehaald en naar Selma gefietst. Er waren weinig man maar het was alsnog druk Met Eduard, Papoea en Selma lekker bier zitten drinken. Verder was er nog een hc meisje uit Amsterdam wiens naam ik steeds vergat omdat die zo appart was, dus noemde ik haar maar de hele tijd Hernandez Dat vond ze ook prima ghehe. Om een uur of half 1 ofzo zijn we naar het Melkwoud gegaan. Daar was ik nog niet geweest sinds het weer open is, is stukken mooier geworden, een hout snede van de 'Tietenboom', nieuwe vloeren. Wel kut is dat er kleinere tafels zijn maar dat maakt niet bijster veel uit. In het Woud veel mensen gezien die ik tijden niet gezien had. Tijd lang met Sebas zitten lullen/zuipen/sm0ken. Toen was het laat en was ik heen dus heb ik Selma en Hernandez thuis gebracht en ben gaan slapen.

Zaterdag speelde Ask For Bob in Lissebroek, Mike en ik gingen met Roel al mee naar de zaal voor de soundcheck e.d. Mike was groupie ik was roadie Wij komen daar dus aan, is het echt een brak buurthuisje waar ze spelen hehe. Onderweg hadden we al de meest idiote gesprekken over van alles en nog wat dat we op de terugweg als we lam waren in het water zouden gooien(de weg naar Lissebroek is een lange weg die langs de Ringvaart loopt). Binnen gekomen krijgen we meteen bandjes dus gratis entree, daarna opeens ook nog 5 muntjes de man(terwijl Mike en ik dus enkel mee waren naar de show om te zuipen en te feesten en niks zinnigs voor de band uitvoerden). Nog mooier was dat nadat we net een joint hadden gerookt en naar de snackbar wouden gaan, er een dude van die tent aankwam en ons aanbood patat en frikandellen voor ons te maken. Nou dat lustten we wel Ook nog een gratis eten Een mayonaise gevecht in de kleedkamer volgde. Toen bleek dat de band als ze op het podium stonden gratis mocht drinken, dus ik ging me nuttig maken en haalde om de 5 minuten een dienblad met 10 bier waarvan de band er steeds een de man terug zag en Mike en ik de rest soldaat maakte Op die manier zijn we in de 3 kwartier dat AFB speelde helemaal naar de pleures gegaan en we hebben lekker mee lopen brullen en vage gesprekken gevoerd met de band terwijl ze eigenlijk hoorden te spelen. Terugreis is allemaal nogal heel wazig dus dat weet ik niet echt meer Bij Mike blijven maffen en enorm brak wakker geworden.

Opgestaan met vers gebakken broodjes en een dikke Wake and Bake. Lekker Rude Rich and the Highnotes geluisterd om in de sfeer te komen voor die avond. Om een uur of 4 op huus op an gegoan en daar ff contact opgenomen met den cha00t en Roel. We gingen naar Amsterdam om op de Uitmarkt Athena en Rude Rich te gaan zien. Eenmaal op het Museumplein bleek Athena net begonnen te zijn. Echt een vette show, een Trukse ska band die Should I stay or should I go van the Clash en One Step Beyond van Madness covert en helemaal uit hun dak gaan voor al die Nederlanders. Roel heeft nog een heel strak meisjes shirt gevangen dat hem werkelijk oogverblindend staat Ondertussen waren we Nigel en een zooi van zijn vrienden tegengekomen(ben ff een zooi van die namen kwijt) en Vinzz die was ook nog op komen dagen. Rude Rich begon daarna en ik ging helemaal uit mijn dak, lekker geskankd maar godverdomme nog binnen 25 minuten moesten ze er mee ophouden Dus wij brullen dat het een schande was en dat we meer eiste voor ons geld(terwijl het gratis was) maar het mocht niet baten Daarna even in een shop gaan zitten en toen terug naar het Museumplein waar we weer met Nigel enzo uphookte en naar the Minds gingen. Daar lekker ziten zuipen en smauchen met een grote groep punkertjes uit de buurt daar. Nog ff leuk geluld met de gitarist van Human Alert die toen ik hem oud noemde begon te dreigen mijn kam er af te knippen was droog allemaal. We hadden slaapplekken geregeld in AMsterdam en pakten een taxi daarheen(t was ergens in oost namelijk).
Daar aangekomen ontzettend lopen lamballen tot een uur of 6 vanmorgen. cha0s met een watervaste viltstift onder gekliederd Roel zijn net aan de hhaak geslagen lompe chick uren lang zitten dissen en gedreigd haar in dr bek te schijten Het was allemaal heel gezellig dus. Roel deed lekker mee met dat meisje fokken en ze was nog zo vaag dat ze hem daarna nog 'gemolken' heeft toen ik lag te maffen Nigel heeft toen ik sliep weer mij onder gekkliederd maar ook op mijn rug en daar kan ik niet zo goed bij dus er staat nu op mijn rug dat ik van satan, mannen en mijn mammie hou ghehe gaat er wel weer van af Vanmorgen geen fuck uitgevoerd en ben nu thuis en strax komt Geertje weer Vanavodn misschien even bij Dirk langs want hij is nu gediagnostiseerd ofzo, schijnt een manische depressie te zijn o.i.d. ik hoor het allemaal vanavond wel.

EN VERGEET OOK NIET DE GALBLAAS!

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 23:33.
Oud 30-08-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 11:14 :
oh jammer anders wist rox nog wel een hete loungeclub
zal het roses zijn of een of andere kebab tent dat ze aanziet als zogenaamde loungeclub

Oud 30-08-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-08-2004 @ 18:30 :
zal het roses zijn of een of andere kebab tent dat ze aanziet als zogenaamde loungeclub

eeeeeeeeeeeek
heeft leno het gekopieerd naar jou? eeeek
dat wist ik niet, kut hoe red ik me hier uit??
Oud 30-08-2004, 18:06
Babette
Babette is offline
Nou..ik ben naar school geweest, first day!
En ff naar de stad.....door de keiharde regen maja...maakt niet uit togggg
Oud 30-08-2004, 18:40
Poppycock
Poppycock is offline
naar school geweest,
beetje verwaand lopen doen daar, good 2 be back
Oud 30-08-2004, 20:16
Verwijderd
Eerste schooldag weer
Oud 30-08-2004, 20:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
vandaag eerste introductie dag, wel okee, wel aardige mensen, best wel goed rooster, ben alleen ontzettend moe
Oud 30-08-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 30-08-2004 @ 19:40 :
naar school geweest,
beetje verwaand lopen doen daar, good 2 be back
verwaand<3

ik zou naar de film gaanmaar ik had me vegist in de tijd dus de film was al lang en breed bezig voorda tik ook maar in gereed heid was.volgende keer beter
nuben ik weer aan het nerden en ik poog vanavond een keer op tijd naar bed te gaan.
maar dat gaat niet lukken
Oud 30-08-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 19:01 :
eeeeeeeeeeeek
heeft leno het gekopieerd naar jou? eeeek
dat wist ik niet, kut hoe red ik me hier uit??
Oud 30-08-2004, 20:25
Susanne
Susanne is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik word echt gek hier in huis, ik wilde een auto meenemen (er stonden er hier maar vier ) maar m'n pa zei dat het niet kon want hij had er zelf nog 1 nodig.. dus ik "oke ik kan er maar in 1 te gelijk rijden hoor, zegmaar welke jij mee wilt dan neem ik wel een andere" "nou dat weet ik nog niet ga maar gewoon fietsen" GVD het regende hondjes en katjes dus ik was des >

ik heb met alle poortdeuren gemept en toen kwam ik bij de grote poort was ik dat bliepding vergeten dus moest ik weer naar binnen rennen en toen ging ik fietsen nou, ik moet dus eerst 2 km door het bos was ik geld voor een kluisje vergeten dus ik weer terug (huilend, beetje sensatie, beetje hormonen)
ik > "paaa ik heb echt een auto nodig ik heb de wind tegen en ik kom te laat zo het regent en dan worden m'n boeken ook nog eens nat en ik had beloofd om susan op te halen" hij; Nou oke maar denk maar niet dat jij met dit humeur in het verkeer gaat
dus toen heeft hij me naar school gebracht en ook weer opgehaald

conclusie van het verhaal > ik heb vandaag mn rooster opgehaald en het ziet er naar uit dat ik weer veel uurtjes ga maken
Oud 30-08-2004, 21:05
Konstantine
Konstantine is offline
Nou. Ik ging naar Den Bosch en toen ging ik naar Tilburg en toen naar Delft. Daar was het leuk, want ik kreeg een cadeautje van mijn vriendinnie, terwijl ik bij haar op bezoek was. Toen werd het bijna donker en ging ik naar Dordrecht en naar Breda en naar Den Bosch en toen werd ik opgehaald door mijn lieve neef en mijn beste vriendinnie in de bloemenauto van mijn nicht. Toen ik op hen stond te wachten zag ik een hele mooie lucht, Jasper van Undeclinable en een jongen in een bordeauxrood fluwelen pak. Daarna ben ik nog bij mijn tante op verjaardag geweest waar ik me aan alles en iedereen ergerde omdat ik twintig keer over Antwerpen moest vertellen en ze keken raar toen ik zei dat ik geen wijn wilde. Nu ben ik chagrijnig.
Oud 30-08-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 30-08-2004 @ 21:25 :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik word echt gek hier in huis, ik wilde een auto meenemen (er stonden er hier maar vier ) maar m'n pa zei dat het niet kon want hij had er zelf nog 1 nodig.. dus ik "oke ik kan er maar in 1 te gelijk rijden hoor, zegmaar welke jij mee wilt dan neem ik wel een andere" "nou dat weet ik nog niet ga maar gewoon fietsen" GVD het regende hondjes en katjes dus ik was des >

ik heb met alle poortdeuren gemept en toen kwam ik bij de grote poort was ik dat bliepding vergeten dus moest ik weer naar binnen rennen en toen ging ik fietsen nou, ik moet dus eerst 2 km door het bos was ik geld voor een kluisje vergeten dus ik weer terug (huilend, beetje sensatie, beetje hormonen)
ik > "paaa ik heb echt een auto nodig ik heb de wind tegen en ik kom te laat zo het regent en dan worden m'n boeken ook nog eens nat en ik had beloofd om susan op te halen" hij; Nou oke maar denk maar niet dat jij met dit humeur in het verkeer gaat
dus toen heeft hij me naar school gebracht en ook weer opgehaald

conclusie van het verhaal > ik heb vandaag mn rooster opgehaald en het ziet er naar uit dat ik weer veel uurtjes ga maken
sussy heb jij een rijbewijs, nee toch?
Oud 30-08-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-08-2004 @ 21:24 :
oh neee, een rolleye van rox eeeeeeeeeeeeek
heb je ook vlammetjes besteld in die hete loungeclub? de vlammetjes zijn daar echt top!!
Oud 30-08-2004, 21:41
Susanne
Susanne is offline
roxanes antwoord >

haha
Oud 30-08-2004, 21:50
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 22:38 :
heb je ook vlammetjes besteld in die hete loungeclub? de vlammetjes zijn daar echt top!!
Noep je hebt wat gemist gisteren Carmie en ik hebben ons uitgesloofd op de dansvloer als twee technosletjes en er stonden allemaal knappe mannen snollerig te dansen en ook te blowen en roseetjes te drinken en de techno kreeg een heel geil tintje door de percussionist!
Oud 30-08-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 22:50 :
Noep je hebt wat gemist gisteren Carmie en ik hebben ons uitgesloofd op de dansvloer als twee technosletjes en er stonden allemaal knappe mannen snollerig te dansen en ook te blowen en roseetjes te drinken en de techno kreeg een heel geil tintje door de percussionist!

ik keek the gods must be crazy en ik was op xi en ik vind techno dom bah ik wou helemaal niet uit

Oud 30-08-2004, 21:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 22:54 :
ik keek the gods must be crazy en ik was op xi en ik vind techno dom bah ik wou helemaal niet uit

Je staat anders wel te schudden als ze techno draaien in de Now & Wow
Oud 30-08-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 22:58 :

ja ga dan ook met mij man, net alsof ik niet leuker ben dan otis
hihihi tongen? ik heb getongd met bart
Oud 30-08-2004, 22:01
GRRR
GRRR is offline
ja om jongens te paaien die haar gaan uitwonen
Oud 30-08-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 22:38 :
neee, ik mag die dignen niet
Oud 30-08-2004, 22:05
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 23:01 :
ja ga dan ook met mij man, net alsof ik niet leuker ben dan otis
hihihi tongen? ik heb getongd met bart
Carmie heeft zulke geile slettenlaarsjes en ze hebben gisteren Hepatitis A opgelopen in de Las Palmas
Oud 30-08-2004, 22:15
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 22:58 :

jullie zijn nooooooit in de now&wow
Oud 30-08-2004, 22:15
Verwijderd
Nou, ik heb vandaag allemaal leuke dingen gedaan op mijn introductiedag. We hebben een rondleiding gehad (ik heb een forummer gespot ), allemaal praatjes gehoord over alle leuke dingen die je kan doen op de uni en we hebben met ons groepje gechilld in een kamertje in een doolhofgebouw. Daarna ben ik naar mn papas werk gegaan, ben ik met hem mee naar huis gereden, heb ik daar gegeten en daarna ben ik gaan hospiteren maar ik heb de kamer niet.

En ik wil NU bij Joost in bed liggen want we hebben vandaag 3 jaar <3
Oud 30-08-2004, 22:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 30-08-2004 @ 23:15 :
jullie zijn nooooooit in de now&wow
Neem me dan ook eens mee slet Het wordt hoog tijd om weer eens te gaan
Oud 30-08-2004, 22:20
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 23:18 :
Neem me dan ook eens mee slet Het wordt hoog tijd om weer eens te gaan

ik ben er zaterdag weer denk ik.. met felix the housecat... nodig jij de rest uit
Oud 30-08-2004, 22:24
Pan Am
Pan Am is offline
Nee dat is de 11e Maar Benny & Roog & Cleon draaien dan ook, dus ik wil wel!
Of de 25e, want dan draait Erick E, maar die ga ik de 26e ook alweer luisteren in de Las P. En dan moet jij naar Betty komen de 26e en dan ga ik je pimpen
Oud 30-08-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 30-08-2004 @ 23:20 :
ik ben er zaterdag weer denk ik.. met felix the housecat... nodig jij de rest uit
ik swing nu op felix da housecat en ik heb je daarbij niet nodig
Oud 30-08-2004, 22:27
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 23:24 :
Nee dat is de 11e Maar Benny & Roog & Cleon draaien dan ook, dus ik wil wel!
Of de 25e, want dan draait Erick E, maar die ga ik de 26e ook alweer luisteren in de Las P. En dan moet jij naar Betty komen de 26e en dan ga ik je pimpen
dan ben ik in frankrijk dus kun je me niet pimpen snollie ... en zaterdag word mn laatste now&wow voorlopig denk ik en ben de vorige 3 x ook al geweest dus dan mag t
Oud 30-08-2004, 22:29
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-08-2004 @ 23:25 :
ik swing nu op felix da housecat en ik heb je daarbij niet nodig
dan blijf je thuis achter de geraniums zitten met je felix
Oud 30-08-2004, 22:45
Ragnar
Ragnar is offline
De term blurgh lijkt me op zijn plaats voor deze dag.
Oud 30-08-2004, 22:50
Verwijderd
- Sch00l
- Tekenen,
- Collage gemaakt
- Cadeautjes uitgezocht plus taart besteld voor overmorgen (dan ben ik jarig ja )
- Ditte:

- Nee, dat is niet stom en voor oude dikke wijven. Niet waar ik ga.
Oud 30-08-2004, 22:52
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 30-08-2004 @ 23:50 :
- Sch00l
- Tekenen,
- Collage gemaakt
- Cadeautjes uitgezocht plus taart besteld voor overmorgen (dan ben ik jarig ja )
- Ditte:
[afbeelding]
- Nee, dat is niet stom en voor oude dikke wijven. Niet waar ik ga.
waarom in godsnaam aqua r-robbik?
Oud 30-08-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 30-08-2004 @ 23:52 :
waarom in godsnaam aqua r-robbik?
ja m*
Oud 30-08-2004, 22:55
GRRR
GRRR is offline
goed voor zwaarlijvige mensen

dit is een ikverveelmedood dag de tering!!!
Oud 30-08-2004, 22:55
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
GRRR schreef op 30-08-2004 @ 23:55 :
goed voor zwaarlijvige mensen

dit is een ikverveelmedood dag de tering!!!
amen to that
Oud 30-08-2004, 23:04
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 30-08-2004 @ 23:05 :
Carmie heeft zulke geile slettenlaarsjes en ze hebben gisteren Hepatitis A opgelopen in de Las Palmas

ooh maar lieverd ik baal wel want de inenting tegen hepatitis B was gratis maar die tegen hepa A niet wat moet ik nou
Oud 30-08-2004, 23:07
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-08-2004 @ 00:04 :
ooh maar lieverd ik baal wel want de inenting tegen hepatitis B was gratis maar die tegen hepa A niet wat moet ik nou
Hihihi heb je die zwarte vlekken er nog uit gekregen hihihi
Oud 30-08-2004, 23:10
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-08-2004 @ 00:07 :
Hihihi heb je die zwarte vlekken er nog uit gekregen hihihi
jaa maar die witte niet
Oud 30-08-2004, 23:17
Fog
Fog is offline
ik ging schoolspullen kopen bij de hema en de tekenshop
toen ging ik naar het uitzendburo om boos te worden omdat ze mn geld niet snel genoeg storten.
toen ging ik thuis tekenen en heel veel water drinken omdat ik weer eens een blaasontsteking voel opkomen.
en nu ga ik slapen.
Oud 30-08-2004, 23:19
Otis
Otis is offline
Citaat:
Fog schreef op 31-08-2004 @ 00:17 :
ik ging schoolspullen kopen bij de hema en de tekenshop
toen ging ik naar het uitzendburo om boos te worden omdat ze mn geld niet snel genoeg storten.
toen ging ik thuis tekenen en heel veel water drinken omdat ik weer eens een blaasontsteking voel opkomen.
en nu ga ik slapen.
je bent gewoon te hard gebangbangbaaaangd
Oud 30-08-2004, 23:25
Fog
Fog is offline
Oud 31-08-2004, 00:45
Verwijderd
net the Ring gekeken op dvd en precies de laatste scene begon die kut schijf te haperen waardoor ik waarschijnlijk een erg belkangrijk stukje gemist heb, maar dat weet ik dus niet. zo niet dqan is het sowieso gewoon een kutfilm. en Geertje was heel bang
Oud 31-08-2004, 00:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 31-08-2004 @ 01:45 :
net the Ring gekeken op dvd en precies de laatste scene begon die kut schijf te haperen waardoor ik waarschijnlijk een erg belkangrijk stukje gemist heb, maar dat weet ik dus niet. zo niet dqan is het sowieso gewoon een kutfilm. en Geertje was heel bang
het is sowieso een kutfilm
Oud 31-08-2004, 01:42
Verwijderd
maar wel best eng.
Oud 31-08-2004, 07:34
Verwijderd
ik vond 'm best leuk eigenlijk
Oud 31-08-2004, 08:03
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vannacht voor het eerst sinds weken weer eens de hele nacht geslapen, wat op zich wel fijn was, ook omdat ik over Interpol droomde.

Nu ga ik met mijn m00der naar Antwerpen, want daar is ze nog nooit geweest, maar nou is ze haar paspoort kwijt en nu moet ze half huilen, dus vertrekken we later. Dus heb ik ook nog tijd gehad om twee cd'tjes te branden (Björk & Spinvis) voor twee vriendjes.

En vanavond ga ik bij mijn ex logeren. En oh! Ik dacht dat ik morgen pas salaris zou krijgen, maar ik heb het nu al dus ohhh, ik ga kleren kopen. En overmorgen of morgen een polaroidcamera kopen. Rrr.

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 08:06.
Oud 31-08-2004, 09:36
Susanne
Susanne is offline
seks met je ex, geef maar toe

hoi mensen ik ben wakker ik ga zo naar mn oma toe want die is 76 geworden ik had haar al gefeliciteerd maar ik wil nog zo'n lekker taartje <3
verder ga ik nog naar mn buurvrouw want ik moet mn boeken nog gekaft hebben
Oud 31-08-2004, 11:45
Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 31-08-2004 @ 10:36 :
seks met je ex, geef maar toe

hoi mensen ik ben wakker ik ga zo naar mn oma toe want die is 76 geworden ik had haar al gefeliciteerd maar ik wil nog zo'n lekker taartje <3
verder ga ik nog naar mn buurvrouw want ik moet mn boeken nog gekaft hebben

Gefeliciteeerrrrddddddddddd ook van tante MienSmartie

Ik werd om half1 wakker gebeld door jehova's.
Ze kwamen eigenlijk voor de oude bewoonster en ze vroegen of ik geintresseerd was ...
ik zo : uhhh uhm tjaa , pfff uhhh...
toen zei ze: hier neem wat tijdschriften , dan kun je over onze boodschap lezen ...
toen heb ik die maar aangenomen en nu heb ik ''De wachttoren, aankondiger van Jehova's koninkrijk: God geeft om u .'' en ''Ontwaakt!: bescherm u tegen oplichting'' in mijn bezit !!!!!!!!!!!!!

omg ik word echt een softie
Oud 31-08-2004, 11:47
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-08-2004 @ 12:45 :
Gefeliciteeerrrrddddddddddd ook van tante MienSmartie

Ik werd om half1 wakker gebeld door jehova's.
Ze kwamen eigenlijk voor de oude bewoonster en ze vroegen of ik geintresseerd was ...
ik zo : uhhh uhm tjaa , pfff uhhh...
toen zei ze: hier neem wat tijdschriften , dan kun je over onze boodschap lezen ...
toen heb ik die maar aangenomen en nu heb ik ''De wachttoren, aankondiger van Jehova's koninkrijk: God geeft om u .'' en ''Ontwaakt!: bescherm u tegen oplichting'' in mijn bezit !!!!!!!!!!!!!

omg ik word echt een softie
Je had wel een rok aan zondag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten